Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
-nike
-fila -tommy hillfiger -coolcat -wonder woman -nickelson -kappa -esprit vind ik ook vaak lelijk (soms niet) -triumph -twin life -donaldson -cars (voor argumentatie van mijn ontzettende afschuw voor een aantal van deze merken lees ook 'no logo' van naomi klein en bezoek http://www.cleanclothes.org doe dit voor de grap eens als je veel TH, nike of fila draagt )
|
Ik heb geen merk waar ik een hekel aan heb. Iedereen loopt hier wel allemaal merken te noemen maar waarom lopen er dan zoveel mensen mee???
Fubu vind ik overigens wel mooi ze hebben mooie aparte kleding. Ik loop zelf voornamelijk in mecca en pele pele. Elk merk heeft wel iets wat ik mooi vind. En mensen moeten blij zijn dat niet iedereen hetzelfde merk leuk vind want dan liep echt iedereen met dezelfde kleren lekker eentonig dus. |
![]() |
|
-alle merken die smoking enzooi verkopen (Armani e.d.)
-Tommy H. -Wonder Woman -Levis -Nickelson -O Hara (van bristol) -Nike -G-star -Australian meer weet ik effe niet
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() niet iedereen houd van die kak kleren van je ffs
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
kvin de hele sting, lady sting, spring garden enz gewoon irritant cool cat idd, kzou maar niet om een vuurtje vragen als ik daar een truitje van aan zou hebben esprit is boring gaastra is altijd zo overheersend, kweenie hoek het uit moet leggen |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het gros van dat merk is zo standaard en klassiek als het maar kan. Noem dan meteen alle merken op die dat soort kleding maken..
||
Citaat:
Dat is dus niet altijd waar.. je kan die kleding echt in twee aparte collecties verdelen 1: schreeuwerige uithangborden met TOMMY HILFIGER erop (ugh,vooral die donsjassen zijn ernstig, ben ik met je eens) 2: nette kleding met een beschaafd logootje, op broeken en polo's staat altijd een klein merkje, op veel blousen staat er zelf helemaal geen (zichtbaar) logootje (ja, aan de binnenkant of onderaan de bouse) Nou ja ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 12-07-2002 om 20:47. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 12-07-2002 om 23:25. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 12-07-2002 om 23:27. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar inderdaad je hebt gelijk ![]() Overigens vind ik kleding van G-sus ook niet zo mooi. Broeken en t-shirts hebben hele felle kleuren. En de best wel mooie jasjes worden altijd verpest door dat enorme logo dat achter op de rug zit... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() lelijke merken zijn imho. o.a lonsdale, fred perry, fubu, nike, adidas, kappa..+ vrijwel alles waar groot het logo op staat geplant...
|
Van die super oversized basketbalshirts en van die grote afzakbroeken zeg maar...
![]() Ik denk dat van ieder merk wel iets is wat niet altijd even mooi is...het ligt er ok aan wie het draagt. Mij zal je niet zien lopen in een afritsbroek met van die zakke aan de zijkant; en bij iemand anders staat ie dan weer wel (mischien) ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Niet dat ik het niet goed vind om anders te zijn om te denken..... Maar gewoon de pure haat van jullie van alles wat 'niet alto' is. Ik heb eerlijk gezegd echt dikke schijt wat iedereen draagt, iedereen moet gewoon dragen waar die zich het lekkerst in voelt, het is echt onzin om mensen niet in hun waarde te laten door de kleding die ze dragen. Natuurlijk vind je sommige dingen niet mooi, misschien zelfs wel heel erg lelijk. Maar begrijp dat die mensen dan ook waarschijnlijk hetzelfde over jouw denken. Wat maakt het nou eigenlijk allemaal uit, vraag je je dat maar eens af. Ik ben het wel eens dat het niet correct is hoe die kleren worden gemaakt met behulp van kinderarbeid. Maar moet ik daarom alleen maar kleren dragen zonder merk ofzo ? Ik ga geneens mijn meninge geven zoals veel van jullie al hebben gedaan. Het maakt niet uit wat ik lelijk vind, als je dat beseft, dat het helemaal nix uitmaakt wat anderen van je denken, maar dat het om jezelf gaat, dan begrijp je het goed. Want zelfs al zou ik je tegenkomen in kleding die ik lelijk zou vinden, dan heb ik nooit voor-oordelen... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
favoriete ontwerper? Verwijderd | 75 | 13-11-2005 19:22 | |
Verhalen & Gedichten |
-Nog titelloos- I C U | 180 | 10-04-2005 17:33 | |