Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en neej, maar jongens zijn altijd iets later in ontwikkeling..als je nou zelf ouder bent zou je het dan ook niet doen?
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
jazeker, nu vertrouw ik mensen nooit meer zelfs als ik het gevoel heb dat het wel kan. (ik zoek altijd andere motieven dan dat ze zeggen...) en ik heb het vaker bij het rechte eind dan jullie zouden willen (tenminste, als jullie willen horen dat mensen eerlijk en betrouwbaar zijn (over algemeen))
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
nou in een relatie misschien, maar als vriendschap vertrouw ik een man eerder dan een vrouw..
en ja relatie.. dat is opzich dan ook wel gebasseerd op vertrouwen!
||
Citaat:
Ik wil gewoon voorbereid zijn op wat komen gaat... ik vertrouw iemand niet, zoek naar motief (nja, vaker gaat het andersom, ik vind dat ik iemand niet moet vertrouwen en zoek naar motief en vertrouw niet) en dan weet ik beter waar ik aan toe ben. Op die manier voorkom ik dat ik verliezen lijdt aan een onbetrouwbaar persoon - dus door te voorkomen dat je iets kwijt raakt ipv geen contact met dergelijke personen. (en wie is 100% te vertrouwen? - niemand)
|
Dat ik niet zo bezitterig moet doen tegenover mijn vriend. Hem wat vrijheid moet geven... En ja, nu gaat t helemaal super in onze relatie!
Wat ik dan wel grappig vind, is dat hij dan bezitterig wil gaan doen, de hele tijd bij me wil zijn. Vind ik wel cute. Ik vind dat nl wel een fijn gevoel. (ja, iedereen heeft zo zijn ding he)
||
Citaat:
|
Nou hitsiepitsie jij ziet tenminste nog in dat je iemand veel pijn hebt gedaan. Ik heb het namelijk anders meegemaakt. Maar of ik leer van me fouten, ik werd verliefd op een beste vriendin dat liep mis.
![]() Nu ben ik weer verliefd op me beste vriendin, maar zij is beter en misschien is het wederzijds, maar ja bijna weer zelfde situatie en ik moet het maar proberen. Zal wel weer zelfde fout worden. ![]() En ik vertrouw mensen nog makkelijk, geen problemen mee. en zeker me beste vriendin die vertrouw ik me eigen leven toe. waarom??? weet ik niet zeker. vind me eigen leven niet zo heel veel waard denk ik ![]() |
![]() |
|
tja misschien omdat hij ook heel erg duidelijk aan gaaf dat ik hem pijn heb gedaan, maar hij leert me ook hoe ik daarme om kan gaan, als het andersom was geweest had ik volgens mij allang gedacht stik, heb respect voor hem en ik vind het knap dat hij dit doet... door hem leer ik juist dingen eens van een andere kant te bekijken en niet alleen mijn eigen,
als je weet dat je destijds de verkeerde keus maakte, waarom zou je dan nu niet de andere keus doen???
|
![]() |
Ik heb natuurlijk ook wel dingen geleerd.
Bv: dat ik me over mijn verlegenheid enzo heen moet zetten. Door mijn verlegenheid ben ik de leukste jongen ooit (zo dacht ik er toen over) misgelopen. Ik durfde gewoon niets tegen hem te zeggen. Ik was altijd stilletjes en nam nooit intiatief enzo. Ik was altijd bang dat ie me dan stom zou vinden, dat ik iets raars zou zeggen. Daar werd hij gek van en toen ging het dus over. Ik weet dus dat ik me dat nooit meer moet laten overkomen, want ik heb er heel lang verdriet van gehad. Ik doe nu gewoon zoals ik ben en lul gewoon lekker. Staan mijn verhalen enzo hem niet aan, najah, jammer dan. Ik was dan iig mezelf en niet zo bang. ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb ook geleerd dat je wanneer iemand je verdriet doet (bv iemand die het uitmaakt met je ) dat je niet alleen naar de negatieve dingen moet kijken, je moet gewoon proberen uit elk nadeel een voordeel te halen...bijvoorbeeld dat je nu eindelijk eens achter die ander aankunt die je stiekum ook wel leuk vond... dat je alles kunt doen zonder dat hij dat eigelijks niet wil enzo.. daardoor ga je je gewoon beter voelen!
|
ik leer van fouten
alleen op de verkeerde manier ik heb nu alle vertrouwen in mensen verloren.. verkeerde les dus eigelijk... maar ik vind het wel goed zo nog niet een rare situatie meegemaakt ofzow waar dit erg nodig was OF ik doe steeds weer het zelfde
||
Citaat:
|
![]() |
|
Zeker weten. Ik ben maar één keer echt in de fout gegaan en wédden dat dat me niet nog eens overkomt! Ik heb ooit een meisje veel te vroeg mijn liefde verklaard. Ik vind het heel moeilijk, maar ik heb me tot nu toe nog goed in kunnen houden het meisje waar ik op dít moment verliefd op ben te vertellen dat ik verliefd op haar ben.. eh.. Snap?
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
hmm ik ben geen mpje eigenlijk ik ben noortje
maar ik wou toch ff hierop reageren ja ik leer van mijn fouten ik moet juist altijd fouten maken om te weten wat goed is!! (en dat is erg vervelend..) maar dit doet me heel erg denken aan een tijdje terug toen ik verkering had en wel 6 keer vreemd was gegaan (met 5 verschillende mensen) ![]() ja klinkt wel beetje raar eigenlijk....... zucht oke laat maar zitten kwou alleen mn verhaal kwijt ke doeidoei
||
![]() |
Citaat:
en je moet er vooral NIET TE VROEG aan beginnen........... das echt zo hoor.... ik meenhet.. je krijgt er spijt van
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Onnodig Eenzaam Verwijderd | 13 | 06-11-2012 14:05 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Geloof - vervolg op 'De ontkrachting van het christendom' Verwijderd | 233 | 14-06-2010 22:20 | |
Verhalen & Gedichten |
tips? Levensnevel | 8 | 20-11-2006 22:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Dit-wil-ik-even-kwijt-topic! Nijn* | 501 | 24-09-2005 21:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Dagboek Janne Margriet | 2 | 06-07-2003 19:33 | |
Flora & Fauna |
Verschil bont/vlees, als reactie op topic bont/leer. extinction | 6 | 08-08-2002 21:42 |