Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2002, 21:33
Kirk22
Kirk22 is offline
ja / nee

en voor blinde mensen?
Oud 15-07-2002, 21:34
miro
miro is offline
Ik denk wel dat er bij het zien van iemand een bepaalde vonk kan overspringen ja.... Of je uiteindelijk goed bij elkaar past kom je pas later achter.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 21:35
Isischild©
Isischild© is offline
JA! Het is me overkomen, het is heel mooi en ik ben nog steeds bij die jongen! Ik geloof er dus echt in. Het was ook wederzijds!
Oud 15-07-2002, 21:43
Verwijderd
Liefde op het eerste gezicht? Nee.

Buitengewone aantrekkingskracht? Ja.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 21:48
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
******** schreef:
Liefde op het eerste gezicht? Nee.

Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 21:49
Tox
Tox is offline
Ja, geloof er in. Wie weet wie er de volgende dag om de hoek van de straat loopt. Leven zit vol verrassingen, en ook liefde op het eerste gezicht. Daarom is het leven ook zo kewl
Oud 15-07-2002, 22:03
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:
en voor blinde mensen?
Oud 15-07-2002, 22:10
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:
Het gaat niet echt om het uiterlijk natuurlijk. Ik heb wel eens gehad dat er een jongen binnekwam, en ik bijna meteen verliefd was. En dat gevoel werd alleen maar meer toen ik met sprak enz. Tja er was duidelijk wederzijdse aantrekkingskracht, maar echt liefde? Ik word meestal pas verliefd op vrienden... of mensen die ik lang en goed ken...
Oud 15-07-2002, 22:26
DEChengst
DEChengst is offline
Neen, want ik geloof uberhaupt niet in liefde.

-Desecrator
Oud 15-07-2002, 23:12
Verwijderd
Citaat:
miro schreef:
Ik denk wel dat er bij het zien van iemand een bepaalde vonk kan overspringen ja.... Of je uiteindelijk goed bij elkaar past kom je pas later achter.
Citaat:
******** schreef:
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 23:59
GeNeVa
GeNeVa is offline
Citaat:
Desecrator schreef:

Lekker optimistisch!
Oud 16-07-2002, 00:01
GeNeVa
GeNeVa is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:
en voor blinde mensen?
Yep, zelfs voor blinde mensen.

Bij hun gaat het dan alleen niet om het zien, maar om het eerste gevoel wat je krijgt bij een bepaald persoon tijdens het eerste gesprek.
Oud 16-07-2002, 00:13
Verwijderd
Ja, ook voor blinde mensen.. je ontmoet iemand, je praat met ze en er gaan gewoon zo´n aantrekkingskracht vanuit nouja... liefde op het eerste 'gezicht' toch?
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 02:16
prediker
prediker is offline
Citaat:
Gothic schreef:

Het gaat niet echt om het uiterlijk natuurlijk. Ik heb wel eens gehad dat er een jongen binnekwam, en ik bijna meteen verliefd was. En dat gevoel werd alleen maar meer toen ik met sprak enz. Tja er was duidelijk wederzijdse aantrekkingskracht, maar echt liefde? Ik word meestal pas verliefd op vrienden... of mensen die ik lang en goed ken...
Nee. Dat is geen liefde.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 03:02
e-bunny89
e-bunny89 is offline
eerst geloofde ik wel altyd in liefde op t eerste gezicht, maar de jongens waarby dat gebeurde zagen my nauwelyks staan. ik was bang om met ze te praten. ik lag wel eens 's nachts te janken om een jongen die ik niet eens kende! maar nou weet ik beter, eerst even een praatje maken met die jongen voordat hy een obsessie voor my word (en dat is vaak gebeurd).
Oud 16-07-2002, 10:25
)Vampje(
)Vampje( is offline
Nou, toen mijn vriend mij zag, vond ie me meteen bijzonder.
Dus aantrekkingskracht op het eerste gezicht bestaat wel.
Echte liefde, weet ik niet.
Volgens mij is het me nog nooit overkomen in ieder geval.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 14:22
Jones
liefde op het eerste gezicht .. nee

verliefd op het eerste gezicht..ja
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 14:47
Thutshui
Thutshui is offline
Ja
Oud 16-07-2002, 15:07
Tox
Tox is offline
Citaat:
Tox schreef:
Ja, geloof er in. Wie weet wie er de volgende dag om de hoek van de straat loopt. Leven zit vol verrassingen, en ook liefde op het eerste gezicht. Daarom is het leven ook zo kewl
moet mijn mening wel bij stellen, je kunt niet meteen verliefd worden op het eerste gezicht, als je een persoon nie kent kun je hem of haar toch niet kei leuk vinden. Ik versta onder liefde op het eerste gezicht, het zien van iemand die je het gevoel geeft dat zij weleens DE MEID voor je zou kunnen zijn. Dit moet daarna dan wel overlopen in echt liefde, maar meteen als je haar ziet, dat denk ik nie
Oud 16-07-2002, 19:11
dreadje
dreadje is offline
ja..had ik met m'n vriend, ik had al gelijk iets van: wow!! en dat had hij ook (zei tie dan ) en ik ben nog nooit zo verliefd geweest als nu
Oud 16-07-2002, 19:13
girl18
girl18 is offline
bestaat wel uiteraad..
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 19:15
martijn1985
martijn1985 is offline
Ik geloof niet in liefde op het eerste gezicht. Wel in verliefdheid. Een keer had ik maar één gesprek nodig.....
Oud 16-07-2002, 19:17
Kirk22
Kirk22 is offline
*verbaast zich over het feit dat niemand verder leest dan de topictitel* (want het topic is om een heel andere reden gestart, dam waar 90% antwoord op geeft)
Oud 17-07-2002, 09:35
sas_andrea
sas_andrea is offline
Citaat:
Desecrator schreef:

-Desecrator
goh, wat een optimisme. Ff een vraag aan jou (wel meerdere eig): Waarom reageer je altijd zo bot en zo negatief? Als je niks anders in te brengen hebt dan dat, waarom zit je hier dan op t forum? Of doe jij je gewoon 10 keer anders voor dan irl?
Ben je bang dat een meisje je leuk zou kunnen gaan vinden ofzo? sjiesh...
Oud 17-07-2002, 09:38
sas_andrea
sas_andrea is offline
Ik geloof niet in liefde op t eerste gezicht, wel in die buitengewone aantrekkingskracht. Ik denk ook dat ie er wel voor blinde mensen is.
Ik vind t gewoon best vervelend voor die mensen dat zij nooit zullen weten hoe iemand er nou uitziet, alleen bij tast dan. Lijkt mij echt irri. Maar ik denk ook dat blinde mensen zich buitengewoon aangetrokken kunnen voelen door mensen doe zij voor t eerst ontmoeten.
Oud 17-07-2002, 20:21
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
sas_andrea schreef:

Waarom reageer je altijd zo bot en zo negatief?
Omdat ik mijn hele leven nog nooit iets positiefs mee gemaakt heb.

Citaat:

Als je niks anders in te brengen hebt dan dat, waarom zit je hier dan op t forum?

Is hier dan een vorm van censuur die het verplicht stelt om alleen positieve verhalen te vertellen ? Zou heel slecht zijn, dan zou iedereen namelijk het idee krijgen dat liefde altijd iets fantastisch is.

Citaat:

Of doe jij je gewoon 10 keer anders voor dan irl?

Neen, IRL doe ik me juist anders voor dan ik ben. Daar doe ik of ik het fantastisch vind om vrijgezel te zijn.

Citaat:

Ben je bang dat een meisje je leuk zou kunnen gaan vinden ofzo?
Nee sorry, dat is juist hetgeen waar ik mijn hele leven al naar verlang. Helaas voor mij vallen vrouwen niet op eenzame losertjes die er geen idee van hebben hoe ze met vrouwen om moeten gaan.

-Desecrator
Oud 17-07-2002, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef:
Nee sorry, dat is juist hetgeen waar ik mijn hele leven al naar verlang. Helaas voor mij vallen vrouwen niet op eenzame losertjes die er geen idee van hebben hoe ze met vrouwen om moeten gaan.
Dan moet je het risico nemen dingen toch anders te doen. Wat heb je immers te verliezen?

Je kunt beter een paar keer gekwetst worden dan helemaal niks te doen. Bij het eerste kun je altijd tegen jezelf zeggen dat je het tenminste probeert .. en dan zal het ook vast wel een keer goed gaan. Je wordt er immers steeds beter in.

Soms moet je door pijn en leed heen om geluk te bereiken .. zoals Nietzsche en consorten al beweerden.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 20:38
Verwijderd
Mwah echt verliefd dat weet ik niet... Ik geloof wel dat er een vonk zeg maar kan voelen, want dat heb ik zelf ook wel gehad..

Maar je weet pas later hoe het echt zit met je gevoel denk ik.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Tarantula schreef:
liefde op het eerste gezicht .. nee

verliefd op het eerste gezicht..ja
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 22:05
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
******** schreef:
Dan moet je het risico nemen dingen toch anders te doen. Wat heb je immers te verliezen?
Wat dacht je van het allerlaatse beetje geluk dat je soms nog kan voelen ?

Citaat:

Je kunt beter een paar keer gekwetst worden dan helemaal niks te doen. Bij het eerste kun je altijd tegen jezelf zeggen dat je het tenminste probeert .. en dan zal het ook vast wel een keer goed gaan. Je wordt er immers steeds beter in.

Zo werkt het bij mij dus absoluut niet. Ik zou echt niet weten hoe ik met een meisje om zou moeten gaan. In plaats van langzaam aan te leren hoe je een meisje moet versieren, ga ik me alleen maar ellendiger voelen bij iedere afwijzing.

Citaat:

Soms moet je door pijn en leed heen om geluk te bereiken .. zoals Nietzsche en consorten al beweerden.
Al te veel door pijn en leed gegaan om dit nog te geloven.

-Desecrator
Oud 17-07-2002, 22:13
ilsensine
ilsensine is offline
Liefde op het eerste gezicht??? Jep, overduidelijk!!!!
Ik geloof in niets anders...
Oud 17-07-2002, 22:23
Shalie4you
Shalie4you is offline
Geiligheid op het eerste gezicht??? Zoiets gaat puur om het uiterlijk.
Liefde zit zeker weten wel wat dieper dan een blik op iemand.
Geloof er dus niet in.
Oud 17-07-2002, 22:38
Gangsta B*tch
Gangsta B*tch is offline
Ja, ik geloof daar zeker in! Want het is me overkomen en we hebben nog steeds een hele goeie relatie.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 23:44
Verwijderd
Nee, lust op het eerste gezicht wel Crush zelfs, maar geen liefde.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 08:04
tacidvs
tacidvs is offline
Citaat:
sas_andrea schreef:

goh, wat een optimisme. Ff een vraag aan jou (wel meerdere eig): Waarom reageer je altijd zo bot en zo negatief? Als je niks anders in te brengen hebt dan dat, waarom zit je hier dan op t forum? Of doe jij je gewoon 10 keer anders voor dan irl?
Ben je bang dat een meisje je leuk zou kunnen gaan vinden ofzo? sjiesh...
sas_andrea

Goh, wat een optimisme. Ff een mededeling aan jou (wel meerdere eig): Waarom reageer je zo blij en kinds? Als je niks anders in te brengen hebt dan dat, waarom zit je hier dan op t forum? En de rest van het verhaal ga ik niet overschrijven, maar ik wilde even een punt maken: Chronisch blije mensen kunnen ook irritant zijn.
Oud 18-07-2002, 10:22
sas_andrea
sas_andrea is offline
Citaat:
tacidvs schreef:

sas_andrea

Goh, wat een optimisme. Ff een mededeling aan jou (wel meerdere eig): Waarom reageer je zo blij en kinds? Als je niks anders in te brengen hebt dan dat, waarom zit je hier dan op t forum? En de rest van het verhaal ga ik niet overschrijven, maar ik wilde even een punt maken: Chronisch blije mensen kunnen ook irritant zijn.
Sorry dat ik bij jou nogal blij over kom, maar moet ik soms depri gaan doen ofzo. Het was niet echt als een aanval tegenover Desecrator bedoeld, maar ja. Ik word er zo verdrietig van als iemand zo negatief over zichzelf is, waarbij dat helemaal niet nodig is. Ik heb zijn foto ook gezien, en ik weet wel zeker dat hij wel een meid kan krijgen hoor. En waarom val jij mij dan meteen aan? Is t zo erg dat ik even mijn echte mening geef? Of mag dat van bepaalde mensen niet op dit forum?
(of ben ik nou weer kinds bezig??)
Oud 18-07-2002, 11:58
~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
ja is me gebeurd bij mij en mn huidige vriend
Oud 18-07-2002, 13:59
Verwijderd
is me gebeurd. still in love met die persoon. kijk me sig maar
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 14:53
Onlyme
Onlyme is offline
Nee.
Ik heb het iig nooit meegemaakt.
Oud 18-07-2002, 16:40
-Octavius-
-Octavius- is offline
Jah , nou althans "liefde" ik heb laatst een Prachtig belgisch meisje gezien die hier (zeeland) op vakantie was, ze lachtte lief ik lachtte lief, en zij is op me af komen lopen (ik durf dat niet ) en ik durfde nix meer te zeggen , ik krijg kriebels door me heen als ik aan haar denk en ga nog elke dag kijken of ze hier nog is maar zit niet goed iig , maar ik weet niet of dit verliefdheid is , maar ik vond haar zo mooi dat ik nog steeds aan haar denk en de rillingen krijg.. *zucht* waarom ben ik verlegen...
Oud 18-07-2002, 16:43
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
vanaf vandaag wel
Oud 18-07-2002, 17:07
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
Desecrator schreef:

Al te veel door pijn en leed gegaan om dit nog te geloven.
Ik ook maar ik ben er sterker door geworden. Ik laat me niet meer doen door andermans spelletjes, ik vertrouw niet gauw iemand. Ik leef liever op m'n eigen want ik ben gauw de mensen om me heen beu. Ik ben al vaak teleurgesteld geweest in jongens maar toch is er nog iets in me die hoopt dat het beter kan. Het is slecht van je om zo negatief op je leven neer te kijken, ik ken het, je boort jezelf de grond in en zo'n pessimisme kàn toch niet gezond zijn? Ik weet zeker dat het beter kan en slechts door jezelf te beminnen kan een ander jou beminnen, het begint bij jezelf en dat moet je opbouwen..

Nu on topic:
Lust, aantrekking, geilheid, dit heb ik al gevoeld bij jongens slechts door een blik, maar liefde, nee dit kan niet. Liefde is meer en kan niet ontstaan door enkel en alleen een blik of enkele woorden!
Oud 18-07-2002, 18:03
Kubstudent
Kubstudent is offline
Ja...
Oud 18-07-2002, 18:35
zeep007
zeep007 is offline
nee,
ik geloof wel in lust op het 1e gezicht.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 19:16
tacidvs
tacidvs is offline
Citaat:
sas_andrea schreef:

Sorry dat ik bij jou nogal blij over kom, maar moet ik soms depri gaan doen ofzo. Het was niet echt als een aanval tegenover Desecrator bedoeld, maar ja. Ik word er zo verdrietig van als iemand zo negatief over zichzelf is, waarbij dat helemaal niet nodig is. Ik heb zijn foto ook gezien, en ik weet wel zeker dat hij wel een meid kan krijgen hoor. En waarom val jij mij dan meteen aan? Is t zo erg dat ik even mijn echte mening geef? Of mag dat van bepaalde mensen niet op dit forum?
(of ben ik nou weer kinds bezig??)
Ik zit noch bij de Desecratorbescherming, noch bij het anti sas_andrea-front, dus ik val niets aan, excuses als het zo lijkt. By the way, beoordeel je nu aan de hand van een foto of iemand al dan geen partner kan krijgen?
Oud 18-07-2002, 19:28
lieve
lieve is offline
Ik kan bij het zien van iemand wel een bepaald vonkje hebben! Natuurlijk kan iemand verliefd zijn op iemand die hij/zij voor de 1ste keer ziet! Maar of het dan ook ... uiteindelijk een goede relatie word, zullen ze moeten uitmaken juist zoals alle andere relaties!
Oud 18-07-2002, 20:22
romytjuh
romytjuh is offline
als je elkaar ziet kun je een bepaald gevoel krijgen over het uiterlijk van de ander en als je elkaar dan leert kennen en je vindt elkaar leuk spreek ik toch wel van liefde op het eerste gezicht ja
Oud 18-07-2002, 22:27
Verwijderd
Citaat:
tacidvs schreef:
Ik zit noch bij de Desecratorbescherming, noch bij het anti sas_andrea-front
Is mijn zusje te positief .. of ben jij gewoon te negatief?

@sas_andrea:
Als je goed kijkt, spiegelde hij jouw reply in omgekeerde vorm. Het was niet persoonlijk, maar hij meent dat iemand die altijd blij is op het forum net zo irritant kan zijn als iemand die altijd negatief is.

Daarom heeft het weinig nut om hem te bekritiseren daarop. Kijk, ik reageer ook op Desecrator, soms zelfs een beetje hard, maar ik ontzeg hem niet hypothetisch zijn aanwezigheid op het forum..
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef:
Wat dacht je van het allerlaatse beetje geluk dat je soms nog kan voelen ?
Zelfbescherming?

Het is vallen en opstaan, moeilijk .. maar proberen zul je het toch moeten. Of voor hoelang denk je het zo uit te houden?

Daarnaast, heb je al geprobeerd via internet contacten te leggen? Via oproepjes en dergelijke?

Er zijn misschien mensen die deze suggestie zielig vinden, maar als je moeite hebt met contact kan het een uitkomst bieden.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 17:05
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
******** schreef:
Het is vallen en opstaan, moeilijk .. maar proberen zul je het toch moeten. Of voor hoelang denk je het zo uit te houden?
Ik houd het zo al 13 jaar uit, dus de rest van mijn leven zal
ook wel lukken.

Citaat:

Daarnaast, heb je al geprobeerd via internet contacten te leggen? Via oproepjes en dergelijke?
Nee. Want via internet hoef je je niet voor te doen zoals je bent,
personen kunnen in de werkelijkheid dus eigenlijk alleen maar tegenvallen.

Bovendien heb ik dan nog steeds het zelfde probleem als nu, zodra ik dan een keer iemand ontmoet weet ik ook niet wat ik moet zeggen en hoe ik me moet gedragen.

-Desecrator
Reageren

Regels voor berichten