Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-02-2005, 17:37
CharismaticBass
CharismaticBass is offline

share het met de online 'buddies'

Laatst gewijzigd op 22-02-2005 om 17:40.
Advertentie
Oud 22-02-2005, 17:38
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb applets gemaakt. en ik heb weer salaris verbrast.
Oud 22-02-2005, 17:38
Miles
Miles is offline
Nou, ik wilde dit topic openen.
Oud 22-02-2005, 17:39
Miles
Miles is offline
Ontopic:

Vandaag heb ik m'n koptelefoon verneukt, ben ik naar school geweest en in m'n klas was het voor 't eerst aardig rustig omdat alle hyperactieve/kleurstofallergie hebbende klasgenoten eindelijk ook eens ziek waren.
Oud 22-02-2005, 17:41
HenkMul
HenkMul is offline
30 pagina's voor m'n essay geschreven in 4 uur, booyakasha!

Henk Mul !
Oud 22-02-2005, 17:45
Haligh
Haligh is offline
^ nog 10 Henkie
Oud 22-02-2005, 17:45
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Miles schreef op 22-02-2005 @ 18:39 :
Ontopic:

Vandaag heb ik m'n koptelefoon verneukt, ben ik naar school geweest en in m'n klas was het voor 't eerst aardig rustig omdat alle hyperactieve/kleurstofallergie hebbende klasgenoten eindelijk ook eens ziek waren.
ik heb vakantie
Oud 22-02-2005, 17:47
monolo
monolo is offline
niet veel. vakantie
Oud 22-02-2005, 17:54
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
HenkMul schreef op 22-02-2005 @ 18:41 :
30 pagina's voor m'n essay geschreven in 4 uur, booyakasha!

Henk Mul !

doe je goed, veel plezier met de volgende tien

en ohja het sneeuwt hier als een tietje dus ik kijk zo nu en dan naar buiten
Oud 22-02-2005, 17:54
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Opstaan, ontbijten, aflevering ninja scroll gekeken. Daarna skateboarden, met sneeuwstorm.. Jah wintersport in eigen land ..
Gelukkig droogt de sneeuw snel op, dus kon lekker heel de middag boarden..
Nog ff tussendoor naar de coffeeshop om een bluntje te nuttigen en daarna lekker door skateboarden..
Nu helemaal stijf van de kou en spierpijn..
Oud 22-02-2005, 17:55
grandmommy
grandmommy is offline
jeetje het lijkt hier wel edward scissorhandsland
Oud 22-02-2005, 17:59
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 22-02-2005 @ 18:38 :
ik heb applets gemaakt.
Gaaf
Oud 22-02-2005, 18:17
pipimädchen
pipimädchen is offline
Ik ga een brief schrijven aan Horror Kitty
Oud 22-02-2005, 18:22
morango
morango is offline
gestaged de hele dag... pfff...
en net belde gvd de videotheek dat ik een dagfilm vorige week terug had moeten brengen.
dat wordt een flinke boete
Oud 22-02-2005, 18:26
phenyl
phenyl is offline
eerst pw nederlands. daarna de hele dag oefenen voor musical en toen een broek gevonden achter laten houden en nu ga ik bij mama zeuren om geld.
Oud 22-02-2005, 18:40
suikerprinses
suikerprinses is offline
kort naar school geweest. daarna bankgehangen& gezonnebankt. toen belde mn beste vriendje en hebben we zitten lullen over niks <3 daarna in bed tv gekeken, in bad geweest en gegeten. oooh en ik heb ook nog een duitse talkshow gekeken
Oud 22-02-2005, 18:42
Verwijderd
ik heb de film 'los amantes del circulo polar' gezien, ik moest huilen
oh en ik heb gelijk 'lucia y el sexo' en 'hable con ella' gekocht
Oud 22-02-2005, 18:44
Miles
Miles is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 22-02-2005 @ 18:45 :
ik heb vakantie
Ik had twee weken geleden vakantie.

Oud 22-02-2005, 18:45
Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Ik heb (te)lang uitgeslapen, toen werkgroepen gehad, toen boodschappen gedaan, toen met huisgenootje gekookt en nu ga ik lekker niks meer doen..Erg boeiend idd
Oud 22-02-2005, 18:50
TIEN
TIEN is offline
tentames gemaakt en heel hard gestudeert
Oud 22-02-2005, 19:56
Verwijderd
ik had afgesproken met eene oud klasgenote maar die was dat met haar warhooffd vergeten en daar was ik eigenlijk al van uit gegaan dus nu ga ik met Roel bij de Papoea drugs en drank nuttigen
Oud 22-02-2005, 20:03
Verwijderd
ik ben naar school geweest en toen heb ik tijdens visual language een hele presentatie geimpoviseerd en hij vond het erg goed geloof ik.
toen heb ik tijdens een andere presentatie alle uren die ik niet geweest ben doorgestreept op mijn rooster, wat ongeveer 80% bleek, 00ps.
daarna heb ik mn nieuwe ijskast 4 trappen op getild, en niet zomaar trappen maar smalle kut wentel trapjes.
oja naar een gefreakte kunstenares met een baard geweest in de rivierenbuurt, die me ging vertellen dat de kunst in haar was uitgeblust en dat het op was maar dat ze wel veel mooie dingen gemaakt heeft in haar leven.
en net gegeten bij vrienden van mijn ouders in amstelveen waar ik 2 vintage kamerjassen kreeg, erg heerlijk.
toen nam ik de metro en nu ben ik aan het compl00teren en zo ga ik verder in de da vinci code.
doeii
Oud 22-02-2005, 21:30
polichinelle
polichinelle is offline
ik heb een sed gemist en ziek thuisgezeten
een mandarijn gegeten
geslapen
en geschildert

Oud 22-02-2005, 23:06
Verwijderd
touwtje gesprongen en dat was zwaar
Daarna bij roeivriend gegeten, Youp gekeken en op de terugweg joint van een junk gekocht en die rook ik zometeen, toedeloe
Oud 22-02-2005, 23:09
Verwijderd
Citaat:
Ridder schreef op 23-02-2005 @ 00:06 :
touwtje gesprongen en dat was zwaar
Daarna bij roeivriend gegeten, Youp gekeken en op de terugweg joint van een junk gekocht en die rook ik zometeen, toedeloe
daar zitten nagelrandje in
Advertentie
Oud 22-02-2005, 23:18
Boas
Boas is offline
schoolsche bezigheden.
Oud 22-02-2005, 23:43
655321
655321 is offline
Ik ging veel te laat opstaan en toen had ik de bus voorbij laten rijden omdat ik dacht dat ik mn portemonnee niet had die later gewoon in mn kontzak bleek te zitten.. (d'oh) dus toen heb ik me de rest van de dag dom zitten voelen. Daarna ging ik werkgroep doen wat heel saai was en ik heb de hele tijd geprobeerd in spiegelschrift te schrijven, onder het motto: je moet toch wat. Toen naar de stad om een dierenwinkel te zoeken en een tattooshop, blijkt dat ze geen dierenwinkels hebben in prutUtrecht maarrr wel een goeie tattooshop dus dat is dan weer mooi meegenomen. Daarna naar huis, beetje zitten en toen ik net wilde gaan douchen kreeg ik te horen dat we een hospiteeravond hadden. Super snel de ergste zooi in mn kamer opgeruimd om alle psychos te kunnen ontvangen. Er heette dr serieus eentje Lam (hallo ik ben Lam) en hij studeerde theologie en hij had ook echt zo'n kerk stem. Ik werd helemaal rood van het mn lachen inhouden en later werd ik helemaal rood omdat een zo'n gast me echt het bloed onder de nagels uit aan het halen was met zn stomme kutgrapjes. Dat dus en daarna heb ik met mn huisgenoten tv gekeken en chips gegeten en daarna was ik boos op iedereen en nu ga ik slapen.
Wat een verhaal.. fucked.
Oud 23-02-2005, 06:41
Back Door Man
Back Door Man is offline
geslapen, en nu ga ik de trein naar roosendaal nemen om naar stage te gaan. daar heb ik een uur eerder vrij gekregen omdat ik om 5 uur weer op het station moet zijn om naar utrecht te vertrekken om bright eyes te zien. dag.
Oud 23-02-2005, 08:09
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
brak opgestaan, zo ontbijt nuttigen

dan 1 uur naar school en vanavond naartoneel stuk ipv boek lezen voor duits.. hier krijg ik automatisch 7.5 voor, dus ik heb ziek naar school daar wekl even voorover
Oud 23-02-2005, 12:27
Verwijderd
moe opgestaan, lift van een collega gehad, halve dag stage gehad en vrij weinig gedaan behalve koffie drinken en rondjes rijden. Zo naar de kapper en verder niks doen
Oud 23-02-2005, 12:53
100%hallal
100%hallal is offline
Citaat:
Noé schreef op 22-02-2005 @ 21:03 :
ik ben naar school geweest en toen heb ik tijdens visual language een hele presentatie geimpoviseerd en hij vond het erg goed geloof ik.
toen heb ik tijdens een andere presentatie alle uren die ik niet geweest ben doorgestreept op mijn rooster, wat ongeveer 80% bleek, 00ps.
daarna heb ik mn nieuwe ijskast 4 trappen op getild, en niet zomaar trappen maar smalle kut wentel trapjes.
oja naar een gefreakte kunstenares met een baard geweest in de rivierenbuurt, die me ging vertellen dat de kunst in haar was uitgeblust en dat het op was maar dat ze wel veel mooie dingen gemaakt heeft in haar leven.
en net gegeten bij vrienden van mijn ouders in amstelveen waar ik 2 vintage kamerjassen kreeg, erg heerlijk.
toen nam ik de metro en nu ben ik aan het compl00teren en zo ga ik verder in de da vinci code.
doeii
OMG THE BOOK IS GREAT! Ik heb m net een weekje uit.
Oud 23-02-2005, 13:14
pipimädchen
pipimädchen is offline
ik heb weer griep, net als een maand geleden. leuk he
Oud 23-02-2005, 13:22
deringmeester
deringmeester is offline
griep=
ik wil ook de griep!! maar ik word maar niet ziek
Oud 23-02-2005, 13:35
100%hallal
100%hallal is offline
Volgens mij ben ik ook geheel volgens de trend griep aan het krijgen. Ik heb hoofdpijn, keelpijn, oorpijn en buikpijn... Wie wil mij troosten?
Oud 23-02-2005, 14:00
cha0s
cha0s is offline
Gisteren heb ik zitten leren, even gehangen met wat lui, risk gespeeld, verder gelezen in Glue (geweldig boek. die lui van Trainspotting komen er ook in voor, nja, Rent boy niet meer in 't gedeelte waar ik nu ben, die's em al gepeerd met 't geld van die skag deal, maar Spud is nog steeds 'n junk en Franco zit in de bak. <33) Anyweg, vandaag (nog) geen moer uitgevoerd, maar dat is ook prima.
Oud 23-02-2005, 14:04
vixen
vixen is offline
Ik ben net opgestaan (wat...lui kreng! jaja)en ik zie dat ik onderzoekskunde heb gehaald en dat is geweldig. En nu ga ik mn kamer opruimen en eten halen en douchen en vanavond komt een vriendin hier eten.
Oud 23-02-2005, 17:51
Sasbeest
Sasbeest is offline
Naar een uitvaartdienst geweest, een boek gelezen en lino gegutst (voor school)
Oud 23-02-2005, 21:17
Verwijderd
vroeg op voor studie orientatie gesprek, toen weeer ff doorslapen, werken en nu chillen
Oud 23-02-2005, 21:17
Astuanax
Astuanax is offline
Naar school gegaan en een revolutie voorbereid
Oud 23-02-2005, 21:32
Verwijderd
Laat opgestaan met m'n chick, gone with the wind afgekeken, bewust niet afgewassen en de volle krat vol troep voor mijn huisgenoot z'n deur gezet, ontbijt gehaald, trein naar Amsterdam genomen en bij vriend gegeten & gesocialized, trein naar huis genomen, tv-zenders opnieuw ingesteld & nu slapen want morgen heb ik een stagegesprek brrr.
Oud 23-02-2005, 21:35
Verwijderd
ik heb geblogd, goh wat boeiend.
Oud 23-02-2005, 21:36
Verwijderd
Vrije dag, naar Leiden geweest, twee LS shirts gekocht,alle LP/CD-shops gecheckt, met m'n muziekkennis gepimpt bij de Plaatboef ( niet opzettelijk ), Menno Bentvel gezien , chillen.
Oud 23-02-2005, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Scarlett schreef op 23-02-2005 @ 22:32 :
Laat opgestaan met m'n chick, gone with the wind afgekeken, bewust niet afgewassen en de volle krat vol troep voor mijn huisgenoot z'n deur gezet, ontbijt gehaald, trein naar Amsterdam genomen en bij vriend gegeten & gesocialized, trein naar huis genomen, tv-zenders opnieuw ingesteld & nu slapen want morgen heb ik een stagegesprek brrr.
ben je lesbisch? zo nee, noem je vriendje geen 'chick'.
Oud 23-02-2005, 21:42
Maharani
Maharani is offline
geschoold, gewinkeld, gebuikdanst/buik gedanst/dansgebuikt
Oud 23-02-2005, 21:48
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
Noé schreef op 22-02-2005 @ 21:03 :
doeii
ik ging vandaag ook eten bij vrienden, spaghetti, en het was lekker

daarvoor ben ik naar school geweest en naar het huiswerkinstituut en ik ben een klein beetje zenuwachtig voor de examenweek van volgende week, heb alleen deze week nog maar geleerd en normaliter leer ik ook in de vakantie voor toetsen, dus deze week & weekend doe ik volgens mijn planning twee keer zoveel..... maar die planning functioneert niet meer echt lekker sinds gisteren

heb last van brakke woordkeuzes vandaag
Oud 23-02-2005, 21:50
Poppycock
Poppycock is offline
ik heb lekker huiswerk gemaakt, tv gekeken,

en fijn een nieuwe ava gemaakt en ik ben er trots op !
Oud 23-02-2005, 21:55
Sunworshipper
Sunworshipper is offline
Citaat:
Poppycock schreef op 23-02-2005 @ 22:50 :
ik heb lekker huiswerk gemaakt, tv gekeken,

en fijn een nieuwe ava gemaakt en ik ben er trots op !
ik vind jou echt een psycho
Oud 23-02-2005, 21:59
Poppycock
Poppycock is offline
Citaat:
Sunworshipper schreef op 23-02-2005 @ 22:55 :
ik vind jou echt een psycho
help! waarom nou
Oud 23-02-2005, 22:00
Sunworshipper
Sunworshipper is offline
dat weet je best
Oud 23-02-2005, 22:02
Sunworshipper
Sunworshipper is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 23-02-2005 @ 22:37 :
ben je lesbisch? zo nee, noem je vriendje geen 'chick'.
(L)
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten