Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek
Bekijk resultaten poll: Heb je zelf paranormale dingen ervaren?
Ja, ik heb wel eens dromen gehad die uitkwamen. 8 8.00%
Ja, soms heb ik wel eens een voorgevoel. 7 7.00%
Ja, soms weet ik iets gewoon. 13 13.00%
Ja, ik heb wel eens een geest gezien. 2 2.00%
Ja, ik heb wel eens op een andere manier contact gehad met geesten. 4 4.00%
Ja, ik ben weleens uitgetreden. 2 2.00%
Ja, maar op een andere manier. (zet maar in het forum) 8 8.00%
Ja, ik kan de toekomst voorspellen doormiddel van pendelen, kaartleggen of iets anders. 1 1.00%
Ja, ik kan foto's lezen. 1 1.00%
Ja, op meer manieren tegelijk. 13 13.00%
Ik zelf niet, maar ik heb wel meegemaakt dat een bekende zoiets meemaakte. 1 1.00%
Nee, maar ik geloof er wel in en ik zou het zelf ook mee willen maken. 1 1.00%
Nee, en ik vind het maar eng ook! 4 4.00%
Nee, maar wat zou ik graag eens een bewijs zien! 5 5.00%
Lady of the Dark, schei toch uit, je denkt toch niet dat ik aan die onzin geloof hè! 15 15.00%
Misschien heb ik wel eens zoiets meegemaakt, maar het kan ook verbeelding zijn geweest. 11 11.00%
weet niet. 4 4.00%
Aantal stemmers: 100. Je mag niet stemmen in deze poll

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2005, 11:18
lady of the dark
lady of the dark is offline
Heb je zelf paranormale dingen ervaren of vind je het allemaal dikke nonsens? Of heb je nooit iets gezien of gevoeld maar zou je het wel willen?
Oud 18-02-2005, 11:28
Verwijderd
Hm... je bent vergeten in je poll aan te duiden dat het mogelijk moet zijn meerdere mogelijkheden aan te kruisen. Kun je hem opnieuw maken (ik kan het niet aanpassen)?
Oud 18-02-2005, 11:38
lady of the dark
Citaat:
Mutant schreef op 18-02-2005 @ 12:28 :
Hm... je bent vergeten in je poll aan te duiden dat het mogelijk moet zijn meerdere mogelijkheden aan te kruisen. Kun je hem opnieuw maken (ik kan het niet aanpassen)?
Ja ik kan hem opnieuw posten, maar ik heb hem expres zo gemaakt om een beter beeld te krijgen. Voor mensen die meerdere dingen tegelijk hebben meegemaakt heb ik ook een optie gemaakt. (ja op meerdere manieren) Wie wil vertellen welke dat allemaal zijn kan dat in het topic zetten. Om echt een goed beeld te krijgen zou ik eigenlijk een meerdere optie poll moeten maken alleen voor mensen die paranormale dingen hebben meegemaakt. Maar dan krijg ik weer ruzie met de mensen die nooit paranormale zaken hebben ervaren of die er überhaupt niet in geloven. Laten we eerst eens kijken wat hier uit komt, als er veel mensen voor de optie "ja op meerder manieren" kiezen, kan ik voor hen altijd nog een extra poll op zetten.
Oud 20-02-2005, 10:49
lady of the dark
kom op mensen, reageren.....
Oud 20-02-2005, 18:48
auxx
auxx is offline
Ja ik weet het eigenlijk niet zo goed, ik kom hier ook nooit meer. Ik denk dat het wel eens is gebeurd, maar zeker weten doe je het nooit he. Ik dacht laatst dat ik een geest voor mijn raam langs zag vliegen, maar volgens mijn kleine broertje was het een plastic zak. Ik denk dat het met alle paranormale ervaringen wel zo is, dat er wel een logische verklaring voor is, maar het feit dat het misschien een plastic zak was, neemt niet weg dat het geen geest geweest kán zijn. Ik heb trouwens zelf eigenlijk liever dat het een plastic zak was.....
Oud 20-02-2005, 22:37
bij
bij is offline
Ik heb wel vaak dat iemand iets zegt dat ik even daar voor dacht. Een (plaats)naam of getal.
Laatst zei een vriendin van mij: weet je wat ik voor frans op mijn rapport sta?
ik: 9,2?
en het klopte.
Oud 21-02-2005, 07:20
yapo
yapo is offline
Ik heb op het punt gestaan uit te treden, althans als ik lees wat de verschijnselen daarvan zijn dan heb ik die al eens meerdere malen ondergaan. 't Voelde aan als een droom, gewoonweg omdat ik me niet kan/kon voorstellen dat ik zoiets bewust meemaakte. Maar als het dan een droom is, dan is het er ééntje die zich herhaalt (wat ik anders nooit heb), want ik heb het nu al een aantal keren zo meegemaakt en de omschrijving klopt zo'n beetje met wat erover bekend is. Ben (naar mijn weten) eigenlijk nooit echt uitgetreden. kwist ook niet dat dat de bedoeling was van die toestand, als zoiets überhaupt al mogelijk is.
Oud 24-02-2005, 15:07
Silvie
Silvie is offline
Hm ja ik heb wel wat meegemaakt, maar of het paranormaal is: geen idee.
Vroeger heb ik wel eens schimmen in m'n kamer gezien. Ik weet zeker dat ik niet heb gedroomd want ik heb zelfs mijn ouders er toen bij geroepen. Zij zagen echter niks. Alleen ik. Verder wist ik als peuter dingen te vertellen die ik echter niet eens kon weten. Ehm... Dromen die uitkomen... Regelmatig gehad en ik heb de laatste tijd weer vaak het gevoel van een 'aanwezigheid' op mijn kamer.
Oud 24-02-2005, 15:53
Verwijderd
ik geloof wel dat je met geesten in contact kan komen, maar ik zou het nooit , maar dan ook noiit doe! is gevaarlijk.
er is een geval bekent dat een meisje het heeft gadaan met vrienden, er kwam toen een geest en iedereen behalve dat meisje renden weg. de volgende dag was dat meisje verandert is een geestelijk niet in orde persoon!!
het is geen versinsel!
Oud 24-02-2005, 16:44
Verwijderd
Meerdere manieren. Geen problemen mee en het is hoe je ermee omgaat. Ik vind trouwens de uitdrukking 'toekomst voorspellen' wel verkeerd gekozen in dit verband.
Oud 24-02-2005, 18:07
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
voorgevoel, sterk. en bewust dromen, vaak.
in hoeverre die gevoelens paranormaal zijn, valt te bezien. maar erg blij ben ik er niet mee.
Oud 24-02-2005, 19:22
lady of the dark
Citaat:
Mutant schreef op 24-02-2005 @ 17:44 :
Meerdere manieren. Geen problemen mee en het is hoe je ermee omgaat. Ik vind trouwens de uitdrukking 'toekomst voorspellen' wel verkeerd gekozen in dit verband.
Hoe zou jij het dan zeggen? Ik ben het wel met je eens dat je met kaarten niet letterlijk de toekomst kunt voorspellen. "ja ik kan kaartleggen." is ook niet echt duidelijk, want elke mafkees kan kaartleggen, ze goed kunnen interpreteren is de kunst.
Als deze poll begint te zakken zal ik een nieuwe starten waarop je meer keuzes kunt aangeven. (zoals jij ook al zei)
Oud 26-02-2005, 21:43
lady of the dark
Het valt me wel op dat twintig procent (op dit moment) überhaupt niet in paranormale zaken gelooft. Ik vraag me af wat ze dan op dit forum doen.... er moet dan toch een bepaalde nieuwsgierigheid zijn toch.....

Verder zie ik dat ook twintig procent gekozen heeft voor "ja op meerdere manieren" Ik ben benieuwd welke manieren dat dan zijn. Tijd voor een nieuwe poll binnenkort.
Oud 26-02-2005, 23:07
Skilly
Skilly is offline
Nee, en ik vind het maar eng ook!
Oud 27-02-2005, 00:39
Vice
Vice is offline
Citaat:
yapo schreef op 21-02-2005 @ 08:20 :
Ik heb op het punt gestaan uit te treden, althans als ik lees wat de verschijnselen daarvan zijn dan heb ik die al eens meerdere malen ondergaan. 't Voelde aan als een droom, gewoonweg omdat ik me niet kan/kon voorstellen dat ik zoiets bewust meemaakte.
Dat herken ik. Ik heb ook zoiets meegemaakt. Iedergeval het leek erop. Alleen voelde het bij mij helemaal niet zo als een droom. Om een of andere reden was ik er toch wel bewust van dat ik langzaam naar boven ging zweven en weer rustig naar beneden viel. Maar ja, het is alweer zo'n 2 jaar geleden en ik heb het maar een keer meegemaakt.
Oud 28-02-2005, 08:18
yapo
yapo is offline
Citaat:
Vice schreef op 27-02-2005 @ 01:39 :
Dat herken ik. Ik heb ook zoiets meegemaakt. Iedergeval het leek erop. Alleen voelde het bij mij helemaal niet zo als een droom. Om een of andere reden was ik er toch wel bewust van dat ik langzaam naar boven ging zweven en weer rustig naar beneden viel. Maar ja, het is alweer zo'n 2 jaar geleden en ik heb het maar een keer meegemaakt.
nee, het voelde ook niet echt aan als een droom, maar wel surrealistisch, ik kan niet echt zeggen dat ik het bewust meemaakte. Misschien wil ik dat (onbewust) ook niet en denk 't daarom.
Oud 28-02-2005, 18:06
Mingster
Mingster is offline
Ik raad dingen vaak zomaar, of ik denk aan iemand waarna die persoon mij dan belt, of ik droom weleens voorspellend.

Maar wat is het verschil tussen paranormale dingen meemaken, en puur toeval?
Oud 01-03-2005, 12:36
Chandis
Chandis is offline
Ik droomde over hele dikke sneeuwvlokken en nu ligt er een dik pak sneeuw.

Ik sluit niet uit dat er mensen zijn met paranormale ervaringen of dat er iets paranormaals bestaat, maar ik houd zelf liever van bewezen dingen, tastbare dingen.

Ik heb 1 keer gehad dat er een kwade geest naast mijn bed was komen staan en me vasthield, maar dat bleek later een hallucinatie in combinatie met sleep paralysis. Ik heb een halve nacht gedacht dat er dus wel geesten bestonde, erna meteen op internet gekeken en ik was toch wel blij dat het dus een bekend verschijnsel was, iets compleet medisch te verklaren met hallucinaties.

Als je weet hoe de hersenen in elkaar zitten en hoe dat gaat met allemaal stofjes lijkt het me bijna onmogelijk dat er paranormale dingen bestaan. Maar ik zoals ik zeg sluit ik het niet uit, want ik ben nog niet zover dat ik kan zeggen dat er geen 'ziel' is (gescheiden van het lichaam). Dat er keuze bestaat in ons leven vind ik dan niet te verklaren, dus er zou iets meer moeten zijn.
Oud 01-03-2005, 17:44
nivava
nivava is offline
oeps, ik heb niet goed gelezen...ik heb namelijk de bovenste aangeklikt, maar zag opeens (toen t te laat was) dat je ook aan kon klikken "meerdere dingen tegelijk"

anyway

ik heb regelmatig dromen die even later ook uitkomen.
Of ik heb een droom (meerdere malen en telkens een stukje meer) waarbij ik denk dat ik die mij iets willen zeggen. Bijvoorbeeld, bied nu toch eens je excuses aan of zet die persoon nu eens uit je hoofd en ga verder...
Deze dromen helpen mij ook bepaalde keuzes te maken..

Ook heb ik mijn overleden vriendin (nu 5,5 jaar geleden) ontmoet. Eerst in dromen.
Toen in mijn slaapkamer terwijl ik wakker was.
Mijn moeder heeft dit ook gehad met haar moeder (mijn oma)...

Verder pendel ik wel en ben nu tarot leggen aan het "leren".
Oud 02-03-2005, 12:30
Xymox
Xymox is offline
Ik heb een sterk voorgevoel voor dingen, maar dat zou ook intuïtie kunnen zijn denk ik...

Ik heb een pendel en daar kan ik kleine truckjes mee, maar geen voorspellingen ect.

Ik ben ook aardig handig met tarot kaarten, maar dat hou niet echt in de toekomst kijken in. Ik probeer puur inzicht te krijgen in situaties, en de redenen waarom een situatie zo is geworden.

In de 'toekomst kijken' is vrij vaag bij tarot. Door een kleine keuze kan de toekomst al dramatisch veranderen, dus aan de toekomstige dingen hecht ik niet veel waarde. Maar ik hou ze zeker wel in mn achterhoofd, omdat ze in vele situaties handig uitgekomen blijken te zijn.

~*Nik
Oud 02-03-2005, 19:42
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Lady of the Dark, schei toch uit, je denkt toch niet dat ik aan die onzin geloof hè!

en et is nog waar ook
Oud 02-03-2005, 19:44
Ostentation
Ostentation is offline
Lastige poll, er zijn meerdere mogelijkheden bij mij van toepassing...
Oud 02-03-2005, 21:38
Apomes
Apomes is offline
Ik heb één keer een visioen gehad over het verleden, door het aanraken van een Italiaanse twee euro munt,...dat gevoel en beeld vergeet ik nooit meer
Oud 03-03-2005, 19:42
lady of the dark
Citaat:
Blondien schreef op 02-03-2005 @ 20:44 :
Lastige poll, er zijn meerdere mogelijkheden bij mij van toepassing...
Je hebt totaal gelijk. Twee polls zijn een beetje te veel van het goede, maar zodra deze een beetje wegzakt, maak ik een nieuwe waarbij je meerdere dingen kunt aankruisen. Het lijkt nu bijvoorbeeld alsof niemand hier ooit een geest heeft gezien. Dat zal vast wel mee vallen!
Oud 03-03-2005, 19:47
lady of the dark
Citaat:
Apomes schreef op 02-03-2005 @ 22:38 :
Ik heb één keer een visioen gehad over het verleden, door het aanraken van een Italiaanse twee euro munt,...dat gevoel en beeld vergeet ik nooit meer
Nou word ik dus enorm nieuwsgierig..............
Oud 05-03-2005, 20:59
Auntie M
Auntie M is offline
Tis maar net wat je bedoelt met zelf ervaren. Bedoel je daarmee dat ik geestverschijningen zou hebben gezien, dingen heb gevoeld, visioenen of voorspellende dromen heb gehad. Nee dan heb ik niets paranormaals ervaren.
Maar ik heb wel dingen meegemaakt (en maak ik nog steeds mee) waar ik zelf nog steeds heel sceptisch tegenoversta maar gewoon niet anders dan paranormaal kan zijn. Sorry dat ik een beetje vaag ben, maar ik wil hier en public niet te veel over uitweiden.
Oud 06-03-2005, 00:24
snoodaard
snoodaard is offline
Ik voel dat soort dingen direct, aan mn water.
Oud 06-03-2005, 19:23
Astuanax
Astuanax is offline
Ik voel soms 'aanwezigheden' en an krijg ik van die koude rillingen die van onderaan mijn rug naar boven klimmen...
Soms voel ik het ook als iemand me gaat bellen.
Oud 07-03-2005, 18:44
vrijgezel
vrijgezel is offline
Ik voel aan wanneer mensen overlijden, met mijn vader had ik het, en achteraf helemaal met dingen die ik voor de tijd voelde met mijn buurvrouw (ze had kanker) en paar dagen voordat ze ging moest ik continu aan haar denken en kon gewoon niet meer aan iets anders denken en op een avond kon ik absoluut niet slapen was maar aan het ijsberen en ineens kreeg ik het koud en werd ik heel rustig en wat bleek op dat moment is ze dus overleden
met mijn vader had ik het, die kreeg een hartaanval waar ik bij was maar voordat hij ging had ik de heel avond een raar gevoel er was iets niet pluis hetzelfde drukke gevoel als bij mijn buurvrouw en toen heb ik nog op het forum een berichtje geplaats met dat ik het gevoel had dat mijn vader zou overlijden... en toen hij die hartaanval kreeg toen ging ik hulp halen maar ik had een heel raar gevoel alsof het niet meer hoefde heel vaag... en mijn opa was anders want die was ook ziek maar ik wist dat hij elk moment kon sterven we waren continu bij hem in het ziekenhuis dus daar heb ik niet zo`n ervaring bij gehad...
Oud 07-03-2005, 18:49
AngelLena
AngelLena is offline
Meerdere manieren. Uitkomende dromen, voorgevoelens die correct blijken, geestverschijningen, etc etc.
De laatste tijd ben ik erg bezig geweest met de boel onder controle houden, het liep de klauwen uit om zo maar te zeggen. Bij iedereen die ik zag kon ik vertellen wat er ging gebeuren binnen nu en 2 weken, dromen die me te vaak uitkwamen, etc, heb het er liever even niet te veel over. Zoals ik zei: de laatste tijd ben ik erg bezig geweest om de boel een beetje onder controle te zien te krijgen, want het werd me te gek. Ik heb alles nu aardig onder controle, maar moet nog wel oppassen voor evt terugvallen.
Oud 07-03-2005, 19:34
shining_fury
shining_fury is offline
Ik had het een keer met mijn oom. Hij had een hersentumor achter zijn oog en die gingen ze proberen te verwijderen. Iedereen had het er over wat voor een afschuwelijke dingen er konden gebeuren (geheugenverlies, persoonlijkheidsverandering, verlamming) maar ik heb er nooit echt een slecht gevoel over gehad. Twee dagen na de operatie kon hij weer naar huis en nu (3 maanden later) is hij alweer vol aan het werk.
Toen onze oppas kanker kreeg had ik de hele tijd een bedrukt gevoel. Uiteindelijk is zij overleden.
Ook heb ik vaak deja vu's. Dan is er een tijdje, meestal 2 of 3 minuten, dat ik gewoon weet wat er gaar gebeuren, dingen die er worden gezecht enzo. Het is dan net alsof ik daar een keer over heb gedroomt. Van mijn dromen weet ik het niet, die onthoud ik nooit (wat ik overigens wel jammer vind)
Oud 08-03-2005, 20:44
lady of the dark
Citaat:
shining_fury schreef op 07-03-2005 @ 20:34 :
Ik had het een keer met mijn oom. Hij had een hersentumor achter zijn oog en die gingen ze proberen te verwijderen. Iedereen had het er over wat voor een afschuwelijke dingen er konden gebeuren (geheugenverlies, persoonlijkheidsverandering, verlamming) maar ik heb er nooit echt een slecht gevoel over gehad. Twee dagen na de operatie kon hij weer naar huis en nu (3 maanden later) is hij alweer vol aan het werk.
Toen onze oppas kanker kreeg had ik de hele tijd een bedrukt gevoel. Uiteindelijk is zij overleden.
Ook heb ik vaak deja vu's. Dan is er een tijdje, meestal 2 of 3 minuten, dat ik gewoon weet wat er gaar gebeuren, dingen die er worden gezecht enzo. Het is dan net alsof ik daar een keer over heb gedroomt. Van mijn dromen weet ik het niet, die onthoud ik nooit (wat ik overigens wel jammer vind)
Ja, dat heb ik ook weleens, dat ik weet wat iemand gaat zeggen. Vooral met mijn vriend trouwens. Hij heeft het trouwens ook weer met mij............
Oud 05-04-2005, 15:55
Brigitte B.
Brigitte B. is offline
Toen de paus stierf, zat ik alleen in mijn kamer en het was helemaal stil. Opeens hoorde ik een soort kraken en toen een zucht. Vreemd, niet?
Oud 07-04-2005, 11:12
Verwijderd
Nee, en ik vind het maar eng ook!
Oud 07-04-2005, 11:12
Verwijderd
Citaat:
Brigitte B. schreef op 05-04-2005 @ 16:55 :
Toen de paus stierf, zat ik alleen in mijn kamer en het was helemaal stil. Opeens hoorde ik een soort kraken en toen een zucht. Vreemd, niet?
Oud 07-04-2005, 16:07
legatus
legatus is offline
Citaat:
Brigitte B. schreef op 05-04-2005 @ 16:55 :
Er stierven nog veel meer mensen op het moment dat de paus het aardse rijk verliet...
Oud 11-04-2005, 16:10
lady of the dark
Citaat:
legatus schreef op 07-04-2005 @ 17:07 :
Er stierven nog veel meer mensen op het moment dat de paus het aardse rijk verliet...
ik ben inderdaad bang dat Legatus deze keer gelijk heeft. Of had je een persoonlijke band met de paus?
Oud 13-04-2005, 20:37
flowergirl-B
flowergirl-B is offline
of het paranormaal is weet ik niet.......... hoop ik in ieder geval niet...vind het eigenlijk maar eng....maar ik heb heel vaak voorgevoelens die dan ook uitkomen.....meestal gewoon voor kleine dingen hoor....zoals laatst een keer...kreeg ik een enorm benauwd zenuwachtig gevoel en dan weet ik dat er iets gaat gebeuren.....en ja hoor..een poosje later kon mn vriendin haar slot op geen enkele manier los krijgen....en toen hij eindelijk wel los was....ging het gevoel ook direct over.....en bijvoorbeeld.....als we met vier meiden zijn en 2 fietsen.....en ik zeg (eigenlijk voor de gein) wedden dat die band gaat knappen....prompt knapt die band terugweg.....we gaan ergens heen en ik zeg......daar en daar gebeurt er vast wat...ik kijrg misk wel een ongeluk.......prompt krijg ik daar een ongeluk......weet iemand wat dit is??En is dit ook paranormaal??? Ik vind het zelf heel raar en mn vriendinne vinde ut egt eng.................
Oud 14-04-2005, 08:07
mepsteen
mepsteen is offline
Ik heb eens een U.F.O gezien, dit hoort hier toch wel tussen, he?
Ik zag iets in de lucht dat met zo een snelheid reisde, en ik hoorde nix, da kan dus echt nie een vliegtuiggewees zijn...
Oud 14-04-2005, 18:14
Verwijderd
een jongen die ik kende (hij is inmiddels overleden) vroeg mij een keer wat er de avond ervoor aan de hand was. hij kon me precies vertellen waar en hoe ik gezeten had op mijn bed met een knuffel terwijl hij me nooit heeft kunnen zien (de deur van mijn kamer is de hele nacht dicht geweest).
Oud 14-04-2005, 19:44
legatus
legatus is offline
Citaat:
mepsteen schreef op 14-04-2005 @ 09:07 :
Nee, buitenaardse wezens hebben in principe niets met het paranormale te maken.
Oud 18-04-2005, 12:07
Lionheart
Citaat:
mepsteen schreef op 14-04-2005 @ 09:07 :
Ik zag iets in de lucht dat met zo een snelheid reisde, en ik hoorde nix, da kan dus echt nie een vliegtuiggewees zijn...
Zoiets heb ik ook een keer gehad.[SIZE=GSTQ omg ik heb net een grote spin dood moeten maken GSTQ][/SIZE]
Oud 18-04-2005, 13:58
JCG
JCG is offline
ik heb een vage droom gehad de nacht voordat me oma stierf, en kwam laatste een spook tegen in mijn monitor.

linkje van het spook in mijn monitor
Oud 19-04-2005, 15:32
mandi
mandi is offline
Citaat:
JCG schreef op 18-04-2005 @ 14:58 :
ik heb een vage droom gehad de nacht voordat me oma stierf, en kwam laatste een spook tegen in mijn monitor.

linkje van het spook in mijn monitor
dude die is echt... weird

mja heb het al eerder gepost geloof ik, maar goed nog een keer:

ik kan telekinese,

en ons huis heeft een paar extra bewoners waar wij niet om gevraagd hebben. die proberen op niet al te fijne manier soms contact te leggen.
Oud 19-04-2005, 15:35
JCG
JCG is offline
Citaat:
mandi schreef op 19-04-2005 @ 16:32 :
dude die is echt... weird
no shit, ik hoopte nog dat het gewoon reflectie is, maar volgens kan dat niet.
Oud 19-04-2005, 15:39
mandi
mandi is offline
Citaat:
JCG schreef op 19-04-2005 @ 16:35 :
no shit, ik hoopte nog dat het gewoon reflectie is, maar volgens kan dat niet.
haha, je zou er zo uitzien als die gozer
Oud 19-04-2005, 15:43
JCG
JCG is offline
Citaat:
mandi schreef op 19-04-2005 @ 16:39 :
haha, je zou er zo uitzien als die gozer
Wel leuk om te proberen, helemaal niet moeilijk om te doen. Richt je webcam op je beeldscherm en opnemen maar. Oja het is wel slecht voor je hart als je echt iets ziet (eigen ervaring )
Oud 19-04-2005, 15:54
mandi
mandi is offline
ik heb het dus net geprobeerd, maar voor een paar seconden maar toch ik ben nogal een pussy, en ben best bang dat ik echt iets zie.. aan de ene kant wil ik echt ontzettend graag zoiets meemaken, maar aan de andere kant: NO THANK YOU M'AM!
Oud 20-04-2005, 16:57
mepsteen
mepsteen is offline
Citaat:
legatus schreef op 14-04-2005 @ 20:44 :
Nee, buitenaardse wezens hebben in principe niets met het paranormale te maken.
Ok sorry, mijn schuld
Advertentie

Regels voor berichten