Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-02-2005, 15:56
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
T_ID schreef op 25-02-2005 @ 16:49 :
Als je hardcore muziek automatisch verbind aan extreem rechts ben je even schuldig aan generaliseren als de lonsdalers die je probeert af te kraken.
Blijkbaar heb je hem niet goed begrepen? Hij schreef: Hardcore 4 Life + Marokkanen bashen = extreemrechts.
Oud 25-02-2005, 15:57
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
HC4L schreef op 25-02-2005 @ 15:10 :
Hoezo, het is toch gewoon de waarheid? Niks bashen.
Het zijn gewoon Marrokanen, maar alles wat er hierover gezegd wordt, wordt afgedaan als bashen

wordt toch eens wakker.
Word jij toch eens wakker. Mensen als jij zouden ze moeten stenigen tot de dood erop volgt jij ongelovige hond.
Oud 25-02-2005, 15:58
Verwijderd
Hee, niet ouwehoeren met kaffirs he.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 16:03
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
nare man schreef op 25-02-2005 @ 16:58 :
Hee, niet ouwehoeren met kaffirs he.
Je hebt me aangewezen op een zonde! Ik hoop dat Allah mij vergeeft en jouw veel rijkdom en wijsheid zal brengen, jij ongelovige hond!
Oud 25-02-2005, 16:21
RanC
RanC is offline
Citaat:
T_ID schreef op 25-02-2005 @ 16:49 :
Als je hardcore muziek automatisch verbind aan extreem rechts ben je even schuldig aan generaliseren als de lonsdalers die je probeert af te kraken.
Ik generaliseer net zo keihard als jij dat op religie doet jongen.
Maar nee hoor, ik verbind hardcore niet gelijk met extreem rechts. Maar je hebt 'signalen' dat hardcoreliefhebbers (wat een KUTmuziek overigens) sneller geneigd zijn tot extreem rechts dan bijvoorbeeld mensen die naar Jon Bon Jovi luisteren.

Maar affijn, zodra ze Marokkanen, Turken, etc. gelijkstellen aan moslims en die de schuld van al het Kwaad vinden én naar hardcore luisteren; dan ben je voor mij een extreem rechtse idioot.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 17:00
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 25-02-2005 @ 14:34 :
loverboy klinkt ook als iets hippies en dat is nooit goed
Als iedereen op aarde hippie was, zou de wereld er een stuj mooier uitzien!
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 17:01
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 25-02-2005 @ 13:51 :
Aan de andere kant vind ik dat de meisjes hun verdiende straf krijgen. Je bent wel een heel dom meisje als je in deze tijd nog in de charmes van een Marokkaan trapt.
Jij bent dom.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 17:14
brinta
brinta is offline
in mijn tijd vulden we heel andere vakken als bijbaantje
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 20:53
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-02-2005 @ 18:01 :
Jij bent dom.
Jij bent een trieste hippie, bomenknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 21:17
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
tralala, als je erin trapt ben je zelf natuurlijk ook een beetje minder helder, maar dat terzijde.
triest bericht, na deze aandacht (overal) zal elk meisje zich wel 6x afvragen of ze wel met die jongen uitkan, haar mams raadplegen, evenals haar betrouwbare bronnen.

de bak in met onze pooiertjes, zijn we gelijk weer van een deel van de marrokanen af .
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 21:20
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
RanC schreef op 25-02-2005 @ 17:21 :
Van alle mensen op het zeg jij dat?
Citaat:
RanC schreef op 25-02-2005 @ 17:21 :
Maar nee hoor, ik verbind hardcore niet gelijk met extreem rechts. Maar je hebt 'signalen' dat hardcoreliefhebbers (wat een KUTmuziek overigens) sneller geneigd zijn tot extreem rechts dan bijvoorbeeld mensen die naar Jon Bon Jovi luisteren.
Maar ja, dat is net zoiets als beweren dat alle Marrokanen crimineel zijn als blijkt dat de criminaliteitspercentages onder Marrokanen hoger liggen.
Oud 25-02-2005, 21:20
HC4L
HC4L is offline
Citaat:
Hydrogen schreef op 25-02-2005 @ 16:57 :
Word jij toch eens wakker. Mensen als jij zouden ze moeten stenigen tot de dood erop volgt jij ongelovige hond.
Wat is dit? Een mislukte poging tot sarcasme of moet ik het serieus opvatten? Zegt al wel weer genoeg dan over jou soort

Citaat:

Maar affijn, zodra ze Marokkanen, Turken, etc. gelijkstellen aan moslims en die de schuld van al het Kwaad vinden én naar hardcore luisteren; dan ben je voor mij een extreem rechtse idioot.
Ja, de naam staat idd voor Hardcore 4 Life ja. Iets wat overigens voor geen ene donder iets zegt over mijn gedachten en karakter. Ik loop niet in Lonsdale, omdat dat fuckkleren zijn en luister ook wel meer muziek als alleen hardcore. Ja ik heb trouwens argumenten om te beweren dat ik niet dom ben. Volg intussen alweer geruime tijd een HBO-opleiding, slik geen pillen zoals sommigen van mijn soortgenoten en ben op de hoogte van de actualiteiten. Nou jij weer. Kun je me dan trouwens ook argumenten geven waarom jij niet dom zo zijn? Zulke wel hele hoogstaande argumenten zijn zeker
Trouwens, ik snap niet waarom je iemand die vaststaande feiten aangeeft afschilderd als een 'dom' iemand. En waarom je dus ook indirect voor deze loverboys opkomt c.q ze verdedigd.
Oud 25-02-2005, 21:26
Verwijderd
Citaat:
brinta schreef op 25-02-2005 @ 18:14 :
in mijn tijd vulden we heel andere vakken als bijbaantje
'In jouw tijd'?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 21:57
Verwijderd
Oh, wat leuk, de neonazi opent weer een nieuw topic.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 22:31
JCG
JCG is offline
Citaat:
HC4L schreef op 25-02-2005 @ 22:20 :
Ja, de naam staat idd voor Hardcore 4 Life ja. Iets wat overigens voor geen ene donder iets zegt over mijn gedachten en karakter. Ik loop niet in Lonsdale, omdat dat fuckkleren zijn en luister ook wel meer muziek als alleen hardcore. Ja ik heb trouwens argumenten om te beweren dat ik niet dom ben. Volg intussen alweer geruime tijd een HBO-opleiding, slik geen pillen zoals sommigen van mijn soortgenoten en ben op de hoogte van de actualiteiten. Nou jij weer. Kun je me dan trouwens ook argumenten geven waarom jij niet dom zo zijn? Zulke wel hele hoogstaande argumenten zijn zeker
Trouwens, ik snap niet waarom je iemand die vaststaande feiten aangeeft afschilderd als een 'dom' iemand. En waarom je dus ook indirect voor deze loverboys opkomt c.q ze verdedigd.
Zijn gabbers nu al een soort?
Oud 25-02-2005, 22:33
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Hydrogen schreef op 25-02-2005 @ 16:57 :
Afijn, en anders gedraag je je op een manier dat de nezonazi's er schriel bij afsteken in botheid....
Oud 25-02-2005, 22:38
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Sylph schreef op 25-02-2005 @ 22:57 :
Oh, wat leuk, de neonazi opent weer een nieuw topic.
Oud 25-02-2005, 23:00
Verwijderd
Wat een humor.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 23:02
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Citaat:
Sylph schreef op 26-02-2005 @ 00:00 :
Wat een humor.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 23:04
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 25-02-2005 @ 23:38 :
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 23:08
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Zal ik hem verwijderen anders"? Alsie toch iedereen maar iririteert,,
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 23:11
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 25-02-2005 @ 21:53 :
Jij bent een trieste hippie, bomenknuffelaar
Als iedereen een hippie was, zou de wereld vredig en rustig zijn.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 23:13
Verwijderd
Bomen zijn fijn warm.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 23:13
T_ID
T_ID is offline
Bomen zijn relaxt.
Oud 25-02-2005, 23:14
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Goed knip- en plakwerk, Gornet!

En dan nog een valse copyright eronder om het af te maken.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 23:15
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 26-02-2005 @ 00:14 :
Goed knip- en plakwerk, Gornet!

En dan nog een valse copyright eronder om het af te maken.
Gast.. ik zweer het je.. ik heb em zelf gemaakt.. (niet dat ik daar xtra trots door moet zijn na alle kritiek die ik krijg..)
Als je em vind op Internet.. maak ik 50 euro over op je rekening..
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 23:21
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Waarom, waarom, zou je al die moeite doen en al die energie en vooral tijd steken in een ellenlange post, waarvan je vantevoren weet dat iedereen al voor ze halverwege zijn afhaken en waarvan je weet dat je negatieve reacties krijgt?
Dat doe je niet. Je copy- en past wat.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 23:22
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 26-02-2005 @ 00:15 :
Gast.. ik zweer het je.. ik heb em zelf gemaakt.. (niet dat ik daar xtra trots door moet zijn na alle kritiek die ik krijg..)
www.copypaste.nl/tekst1.htm

KWIL 50 EURO
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 23:22
Oni Shikio
Oni Shikio is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 26-02-2005 @ 00:11 :
Als iedereen een hippie was, zou de wereld vredig en rustig zijn.
En de economie zou platliggen omdat iedereen de hele dag aan het blowen was
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 23:25
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 26-02-2005 @ 00:15 :
Gejat van www.neogermania.de

Oud 25-02-2005, 23:26
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 26-02-2005 @ 00:21 :
Waarom, waarom, zou je al die moeite doen en al die energie en vooral tijd steken in een ellenlange post, waarvan je vantevoren weet dat iedereen al voor ze halverwege zijn afhaken en waarvan je weet dat je negatieve reacties krijgt?
Dat doe je niet. Je copy- en past wat.
Omdat ik een heel saaie les heb op dit moment (Oakland, 9 uur tijdsverschil..)
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 23:27
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Oni Shikio schreef op 26-02-2005 @ 00:22 :
En de economie zou platliggen omdat iedereen de hele dag aan het blowen was
Neenee, je begrijpt me verkeerd. Wérkende hippies. Okee, mensen met een hippie-mentaliteit. Kijk, managers en 'de mannen aan de top' hoeven geen grof geld meer te verdienen, want vanuit de hippie-gedachte vinden ze dat dat geld beter verdeeld kan worden onder de minderbedeelden. Of ze schenken het aan goede doelen. Ze zijn solidair voor hun medemens.

Als iedereen hippie was, was het afgelopen met geweld. Nooit meer zinloos geweld, nooit meer stille tochten! Nooit meer aanslagen van Hamas, nooit meer oorlogen van George Bush! Elk land een democratie, want niemand wil als hippie zijnde een ander dicteren of onderdrukken.

Make love, not war.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 23:37
Oni Shikio
Oni Shikio is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 26-02-2005 @ 00:27 :
Neenee, je begrijpt me verkeerd. Wérkende hippies. Okee, mensen met een hippie-mentaliteit. Kijk, managers en 'de mannen aan de top' hoeven geen grof geld meer te verdienen, want vanuit de hippie-gedachte vinden ze dat dat geld beter verdeeld kan worden onder de minderbedeelden. Of ze schenken het aan goede doelen. Ze zijn solidair voor hun medemens.

Als iedereen hippie was, was het afgelopen met geweld. Nooit meer zinloos geweld, nooit meer stille tochten! Nooit meer aanslagen van Hamas, nooit meer oorlogen van George Bush! Elk land een democratie, want niemand wil als hippie zijnde een ander dicteren of onderdrukken.

Make love, not war.
Lijkt me echt een kutwereld om in te leven
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 23:41
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Oni Shikio schreef op 26-02-2005 @ 00:37 :
Lijkt me echt een kutwereld om in te leven
Ja, dan kon jij je niet meer verkneukelen om dode joden bij de eerstvolgende aanslag van Hamas.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 23:42
Oni Shikio
Oni Shikio is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 26-02-2005 @ 00:41 :
Ja, dan kon jij je niet meer verkneukelen om dode joden bij de eerstvolgende aanslag van Hamas.
In een "perfecte" wereld leven is saai
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 23:43
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Wat zeikt iedereen nou over die loverboys? Die vrouwen kunnen ook zelf nadenken, als ze er dan voor kiezen om dat niet te doen worden ze letterlijk en figuurlijk genaaid. Een logische oorzaak en gevolg relatie waar ik me verder niet druk over zou maken.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 23:45
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Oni Shikio schreef op 26-02-2005 @ 00:42 :
Hoe weet je dat als je het nog nooit ervaren hebt?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 23:45
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Oni Shikio schreef op 26-02-2005 @ 00:42 :
een saaie wereld is niet perfect
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 00:00
MB
MB is offline
Een tijd terug (3 jaar ofzo) hebben wij daar een hele voorlichtingscampagne over gehad op school. En ik moet zeggen dat de meisjes die daarin trappen wel erg dom zijn en veel te meegaand. Maargoed, ze verdienen het dan nog niet om 'gedwongen' de hoer te spelen.

ik dacht eigenlijk dat het al een beete over was gegaan, aangezien er volgens mij bij mijn stiefbroertjes/zusjes niks over wordt gezegd op school en ik er bijna niks over lees in de kranten.
Oud 26-02-2005, 00:17
MB
MB is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 26-02-2005 @ 00:27 :

Make love, not war.
overbevolking, want hippies fokken als konijnen en zijn tegen het gebruik van condooms ed, want dat is 'niet natuurlijk' (ik ga even uit van de ervaringen de ik heb met 'echte' oud-hippies)
Oud 26-02-2005, 00:42
McCaine
McCaine is offline
Ik heb de vrijheid genomen Gornet's post te verbeteren
Oud 26-02-2005, 04:35
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Citaat:
McCaine schreef op 26-02-2005 @ 01:42 :
Ik heb de vrijheid genomen Gornet's post te verbeteren
Goh.. Wereldverbeteraar.. Ik 1.5 uur zitten zwoegen.. en wat krijg ik? Hoon..

Ik kom jou nog wel een x tegen McCaine..
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 09:58
Lautrec
Lautrec is offline
Het onderwerp is nog steeds 'Loverboys'?

Dan wil ik nog even ingaan op de afkomst van deze zogenoemde loverboys.

Trouw kwam gisteren ook met twee artikelen:

1. 'Met blonde meisjes verdien je het meest - loverboys'. Het is eigenlijk een voorpublicatie van een boek over de wereld van de daders. Ene 'Stanley' vertelt zijn verhaal, een loverboy dus.

Ik citeer 'Overal waar ik kwam, onmoette ik pooiers en loverboys met de meest uiteenlopende etnische achtergronden/ Je ziet relatief weinig Nederlandese loverboys; vaak zitten die toch wat hoger in de boom. Misschien komt het ook, omdat meisjes eerder vallen op buitenlandse loverboys. Dat zijn gewoon betere loverboys.'

2. 'Loverboy ronselt slachtoffers ook onder medescholieren'
Wederom 'de meeste loverboys hebben de Nederlandse nationaliteit . Wel heeft bijna 90 % een allochtone achtergrond. De meesten hebben een Marokkaanse (37%) achtergrond, gevolg door Turkse (17%), Surinaamse (14%) en Antilliaanse (12%). 13% is autochtoon.

Nuanceren is een kunst, afgaande op alle recente berichten
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 10:02
Lautrec
Lautrec is offline
Citaat:
nare man schreef op 25-02-2005 @ 13:57 :
'Loverboys mikken op volwassenen'

Hier wordt weer wel gesproken over een meerderheid allochtone daders en in de Volkskrant van vandaag wordt gesproken over zestig procent Marokkaanse daders in de groep loverboys. De berichten spreken elkaar dus nogal tegen.
Klaarblijkelijk
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 10:27
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 26-02-2005 @ 05:35 :
Goh.. Wereldverbeteraar.. Ik 1.5 uur zitten zwoegen.. en wat krijg ik? Hoon..

Ik kom jou nog wel een x tegen McCaine..
omfg, ga jij even gauw je frustraties ergens dumpen
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 10:30
Verwijderd
Hahaha

Echt, sommige mensen...
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 11:57
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Da_mark schreef op 26-02-2005 @ 01:17 :
overbevolking, want hippies fokken als konijnen en zijn tegen het gebruik van condooms ed, want dat is 'niet natuurlijk' (ik ga even uit van de ervaringen de ik heb met 'echte' oud-hippies)
Pessimist.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 12:19
Verwijderd
Citaat:
Lautrec schreef op 26-02-2005 @ 10:58 :
[...] Wel heeft bijna 90 % een allochtone achtergrond[...] 13% is autochtoon. [...]
Huh?
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 13:07
HC4L
HC4L is offline
Ja, BIJNA 90 % dus dan zal 't waarschijnlijk wel 87 % zijn he.

Snap je 't voor de rest allemaal nog wel?
Oud 26-02-2005, 13:13
Verwijderd
Citaat:
HC4L schreef op 26-02-2005 @ 14:07 :
Ja, BIJNA 90 % dus dan zal 't waarschijnlijk wel 87 % zijn he.

Snap je 't voor de rest allemaal nog wel?
Pot verwijt de gouden ketel?

Bijna 90% is in de context waarin ik het tegenkom nooit 87%. Bovendien is het incosistent. Als ze "ruim 10%" hadden gezegd, had ik het nog wel begrepen. Nu komt het een beetje Telegraferig over.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten