Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-02-2005, 15:44
Pan Am
Pan Am is offline
Gisteren eerst heel truttig geluncht en koffie en wijn gedronken in Café de Kroon en we hadden perfect zicht op een gothslet en haar vriendje die sex hadden midden op het Rembrandtplein. Just great. 's Avonds swingen op Rush op de hete toontjes van Brian S en Roog Mijn mokkel versierde de leukste jongen van Rush en die trut had ook nog het lef om hem mee naar huis te nemen dus ik was jaloerssss
Advertentie
Oud 25-02-2005, 15:53
Verwijderd
ik werd wkakker rond een uur of 4 en nu zit ik lekker een beetje uit te brakken achter mijn computer en vanavond ga ik bij mn beste vriendinnetje pizza eten en dan gaan we bij mij films kijken en heeel veele blowen en helemaal niet veel drinken want ik wil morgen niet brak zijn als ik naar Dutch Ska Festival ga
Oud 25-02-2005, 16:26
Angel
Angel is offline
Ben alleen maar aan het uitbrakken en slapen..
Oud 25-02-2005, 17:07
merels
merels is offline
ik ben gister naar justakid geweest en hebben we gegeten met wat jongens en dat was leuk en lekker, daarna gechilld, uitgeweest, 'zaak' in geweest en een jongen gezien die ongeveer naakt een microfoon in zijn kont duwde en vieze geluiden maakte. ja het was een verrassend avondje
Oud 25-02-2005, 17:09
vixen
vixen is offline
gisteren naar een feestje geweest, daarna naar de tivoli en toen was ik om 4 uur thuis ofzo. Toen ben ik maar niet meer naar school gegaan de volgende dag en nu ben ik brak en heb ik heel erg rugpijn maar vanavond heb ik nog een feestje van mn zus en dat wordt leuk natuurlijk, als ik niet in slaap val.
Oud 25-02-2005, 17:51
655321
655321 is offline
Ik ben naar school gegaan en ik heb me verveelt op school en ik heb opdrachten gemaakt die stom waren en nu heb ik vanavond een huisfeest met veel drank. leukleuk.
Oud 25-02-2005, 18:36
Verwijderd
gisteren uitgeweest,aldaar iets meer gedronken dan ik vna plan was en zodoende mijn gebeseerde knie overbelst aangezien ik flink heb staan dansen.
om half 3 wakker geworden,gedoucht en toen naar mn werk gegaan om wat administratie reut te regelen,verder heb ik niet veel gedaan en die trend zal zich deze avond voortzetten
Oud 25-02-2005, 18:38
ZerO
ZerO is offline
Gisteren in Den Bosch uitgeweest met mijn beste vriendin en we gingen naar Plein en daar kwamen we di-rect tegen ze kwamen naast ons zitten aan de bar en toen gingen ze met ons praten en ze waren klein lelijk en die blonde ging bij een doos op haar tieten Ik wil een piemel in mijn mond schrijven.
Toen gingen we verder naar de foutste tent van Den Bosch en daar heeft een gast tegen Jet's fiets aangepist en toen vroeg ze waarom hij dat gedaan heeft en hij zei jaaa omdat je zo leuk bent.
Ja een zeer uh boeiende avond en vandaag 's middags opgestaan en lui gedaan en nu ben ik bij mijn vriend en we gaan nu eten, eindelijk !
Oud 25-02-2005, 20:58
sorry
sorry is offline
vanmiddag ben ik naar de stad gegaan en heb daar eerst een t shirt gekocht. daarna ben ik naar een kroeg gegaan en toen liet er iemand zijn glas vallen en nu heb ik allemaal glasscherven in mijn hand. en ik ben dronken.
Oud 25-02-2005, 21:28
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik werd wakker bij mn zus en toen gingen we samen naar ons werk en dat duurde tot 2 uur en toen had ik weer geld en ging ik naar huis en ging ik leren maar dat was niet leuk en toen ging ik opruimen en tv kijken en toen viel ik in slaap en werd wakker en bedacht me dat het nog helemaal geen ochtend was en ging dus maar avondeten maken wat bestond uit twee boterhammen en zometeen komt mn chick en gaan we heet doen
Oud 25-02-2005, 21:43
grandmommy
grandmommy is offline
hoi nou ik heb vandaag Rieno gemeet en we hebben klef door Breda gebanjerd en we gingen naar de bos voor Goodbye Lenin, maar ehm, daar hebben we niet zo veel van meegekregen nog wat gegeten en gedronken en toen moest ie weer weg en dat was niet leuk ohja ook nog pashokjesfoto's gemaakt en bij de mac ging er iemand over zijn nek, en dat rijmt. ja vandaag verdient wel een plek in mijn toptien meest geslaagde dagen ooit geloof ik afgezonder van die dude die over zijn nek ging want dat zag er echt belachelijk uit. schijnen ze leuk te vinden om voor mijn neus te doen ofzo
Oud 25-02-2005, 21:47
Susanne
Susanne is offline
goedenavond, ik ging vandaag het eerste naar school, was het achtste uit en heb zes tussenuren gehad... was weer een fijn dagje op school

eenmaal thuisgekomen besloot mijn vader ruzie met me te maken om benullige redenen

nu zit ik hier zonder plannen voor het weekend, gatver kutgevoel
Oud 25-02-2005, 21:54
melkpakje
melkpakje is offline
Vandaag was saai..
Ik moest naar school van 8 tot 4 en de laatste twee uur hadden we beeldendevorming en toen kwam er zo'n dik wief die had stenen vissen gemaakt, en het was heel lelijk. Maar we moesten allemaal geintresseerd doen want dan vind de leraar je aardig en krijg je goed cijfer op je rapport. Ik heb allemaal vragen gesteld, ik krijg vast een 10 hureej. Toen ik thuis was ging ik naar de fietsenmaker en heb ik een nieuwe fiets uitgezocht, maar ik wilde ook wel een scooter en toen ging ik nog op een lelijke scooter.
's Avonds ging ik naar de schouwburg voor school...naar cabaret ent was wel leuk en een paar meiden van school werden nog bezeikt door de caberetjee gna
nu ben ik moe en ik ga 21 grams kijken...ik denk dat ik straks in slaap val
Oud 25-02-2005, 23:26
Misery
Misery is offline
Vandaag was De Grote Afscheids Dag van mijn Vrienden wegens mijn vertrek naar Spanje.

S'ochtends gegeten, daarna paard in de wei gezet, en vervolgens om boodschappen voor mn etentje van vanavond.
Toen mijn kamer een beetje opgeruimd, kleren uit mijn koffer gehaald, weer in mijn koffer gedaan en er toch maar weer uit want wanneer ga ik dat nou dragen?!
Beetje zenuwachtig rondgehupst door het huis, beetje opgeruimd, de tafel een beetje versierd en toen maar begonnen met uitgebreid koken.

Tegen een uur of zes zat het vol met vrienden en was ik druk bezig met drinken inschenken en blablabla. Toen begon de groep in de kamer een beetje vast te plakken aan de bank, dus ik naar de keuken om het eten af te maken met een paar vrienden. Dat werd uiteindelijk dikke party in de keuken en het eten veel te laat op tafel. Maar hardstikke gezellig.
Na het eten gingen we bingoën (omg) en won er iemand een kurk, waar ze stikblij mee was natuurlijk. Er werd er ook nog een gestraft wegens een valse bingo; hij moest het Amerikaans volkslied op het karaoke apparaat doen, wat hij echt geweldig deed

Toen gingen we door met de aftermaaltijd-party en die was ook hardstikke gezellig; kinder champagne geknald ( oh yeah) en lekker dure wijn van mijn ouders gedronken.

En dan ... AFSCHEID!

Iedereen schreef zn adres op ( "je moet mailen hé, en kaarten sturen!") en bleef nog een eeuwigheid bij de deur staan.
Ik werd er gewoon bijna emotioneel van; al mijn vriendjes staan ze daar, bij elkaar, wat een heerlijke mensen zijn het toch!
Dat soort gedachten kwamen er omhoog.

En nu zit ik in een grote zooi, die ik morgenochtend nog wel snel even opruim, dit te typen. En ik ben moe, dus ik ga lekker slapen en niet teveel denken aan al die mensen die ik nu een heeeeeeeeeeeeele poos ga missen.
Want what the hell, ik kom toch gewoon terug, en het wordt vast leuk daar!
Oud 25-02-2005, 23:44
Verwijderd
met mijn hete lover alle roltrappen in den bosch stil gezet terwijl er nog mensen opstonden

want we speelden het noem-een-cijfer-onder-de-17-loop-naar-het-perron-en-kijk-niet-waar-de-trein-naartoe-gaat spel
Oud 25-02-2005, 23:49
Verwijderd
Citaat:
deringmeester schreef op 23-02-2005 @ 14:22 :
griep=
ik wil ook de griep!! maar ik word maar niet ziek
ruilen?

en griep is pas echt griep als je alles eruitkotst. anders ben je gewoon verkouden!

vandaag was ik ziek dus, net als de afgelopen dagen. maar aan de beterende hand joecheiii! en een heel weekend suf thuis blijven en proberen te eten, wat een feest.
Oud 26-02-2005, 00:05
pipimädchen
pipimädchen is offline
wezen triangelen, stout schaapjaaah
Oud 26-02-2005, 00:28
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 25-02-2005 @ 22:43 :
hoi nou ik heb vandaag Rieno gemeet en we hebben klef door Breda gebanjerd en we gingen naar de bos voor Goodbye Lenin, maar ehm, daar hebben we niet zo veel van meegekregen nog wat gegeten en gedronken en toen moest ie weer weg en dat was niet leuk ohja ook nog pashokjesfoto's gemaakt en bij de mac ging er iemand over zijn nek, en dat rijmt. ja vandaag verdient wel een plek in mijn toptien meest geslaagde dagen ooit geloof ik afgezonder van die dude die over zijn nek ging want dat zag er echt belachelijk uit. schijnen ze leuk te vinden om voor mijn neus te doen ofzo
uhuh uhuh.... top 10 maar?

hihi

en dat weggaan was echt kut! gadver...zag ik je zo weglopen en zwaaien enzo en en en..nou...bluh
Oud 26-02-2005, 00:29
monolo
monolo is offline
ik was vandaag naar een optreden van een vriend van me. het optreden ging goed en ik ben trots <3
Oud 26-02-2005, 03:00
Verwijderd
ik ben donderdag naar Sine Regno geweest, vrijdag uitgeslapen en in de trein gezeten naar groningen dat was stom.
Oud 26-02-2005, 09:29
suikerprinses
suikerprinses is offline
gister had ik me eigenlijk verslapen, dus skipte ik een uur. toen kwam ik bijna weer te laat omdat ik met een vriendinnetje moest bellen. toen naar school. daarna met 23mensen gebeld en het was dus druk bij de telefooncentrale. met mama ging ik paaseieren kopen bij de jamin <3 's avonds thuis gebleven, gebeld met bob en nog meer mensen en gaan slapennn.
Oud 26-02-2005, 09:50
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Rieno schreef op 26-02-2005 @ 01:28 :
uhuh uhuh.... top 10 maar?

hihi

en dat weggaan was echt kut! gadver...zag ik je zo weglopen en zwaaien enzo en en en..nou...bluh
ja bij die toptien hoort ondermeer mijn geboorte, dus je mag trots op jezelf zijn dat je erin staat

ja het was errug leuk

en nu moet ik werken
Oud 26-02-2005, 10:21
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
weer naar bandjes shit geweest. die bands die elke maand komen lijken op elkaar, allemaal gothic, wat ook weer alle huppelgoths aantrekt. wat kut is et daar eigenlijk

Laatst gewijzigd op 26-02-2005 om 10:38.
Oud 26-02-2005, 10:24
Roosje
Roosje is offline
Ik heb geslapen, toen heb ik twee boterhammen met jam gegeten, mijn broertje gekieteld tot hij begon te schreeuwen, een half uur onder de douche gestaan, me aangekleed en nu ben ik een stupide cd aan het luisteren omdat ik me verveel en wil dat het één uur is, want dan kan ik naar de manege.
Oud 26-02-2005, 10:35
Glory
Glory is offline
gisteren geholpen met de toelatingen op de hku en nu heb ik 1/3 van een studiepunt. wooo. daarna ben ik naar electronation in tivoli geweest waar Stijn optrad en dat was heel leukkk.
Oud 26-02-2005, 10:51
655321
655321 is offline
Vanacht een feestje gehad met veeeel te veel drank en dat soort dingen en mensen die je kamer niet uitgaan als je wil slapen en ook weer binnenkomen als je net fijn ligt en dan gaan roepen dat Hitler toch wel een sympatieke man was.. ofzoiets.
En nu ben ik al 3 uur wakker na veel te weinig slaap en mn kamer is een zooi en Blenderhoofd is te lui om op te staan dus die ligt nog te maffen. En vandaag ga ik niks doen behalve boodschappen en vnaaf naar een ander feest. Weekenden zijn echt het beste.
Oud 26-02-2005, 10:54
Verwijderd
ik zou gister naar school gaan maar toen ik onder de douche stond besloot ik toch niet te gaan.
smiddags heb ik door utrecht gebanjerd met mijn beste vr33ndinnetje en wat gedronken op neude.
en daarna ging zij met de trein naar maastricht en ik naar arnhem en er zat zo'n irritant kind tegenover me in de trein ik hoorde haar hese stem door sonic youth heen en ze heeft in die 35 minuten niks boeiends gezegd.
toen ik uit de trein kwam belde mijn minnaar en die had ik een week niet gesproken omdat ik pissig was en een uitbarsting had gehad.
ik denk dat hij een week bang in een hoekje heeft gezeten.
toen heb ik sorry gezegd.
vannacht had ik mijn ipod voor de verandering niet mee naar bed genomen, en ik droomde dat hij gejat was en ik werd huilend wakker.
Oud 26-02-2005, 11:36
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 26-02-2005 @ 10:50 :
ja bij die toptien hoort ondermeer mijn geboorte, dus je mag trots op jezelf zijn dat je erin staat

ja het was errug leuk

en nu moet ik werken
hihi dan was het wel erg leuk idd....nou...het was ook echt geweldig

mis je nu al
Oud 26-02-2005, 11:40
Verwijderd
oh alsjelieft zeg het kwijl druipt van mijn beeldscherm, ga naar een hotel ofzo.
Oud 26-02-2005, 12:28
Susanne
Susanne is offline
vandaag heb ik plannen gemaakt voor het weekend: vanmiddag ga ik leren en vnvnd met mijn broer uit en zondag vroeg wakker proberen te worden en dan daarna ook leren, en mijn broer gaat me helpen met de stof
Oud 26-02-2005, 12:43
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Noé schreef op 26-02-2005 @ 11:54 :
ik zou gister naar school gaan maar toen ik onder de douche stond besloot ik toch niet te gaan.
smiddags heb ik door utrecht gebanjerd met mijn beste vr33ndinnetje en wat gedronken op neude.
en daarna ging zij met de trein naar maastricht en ik naar arnhem en er zat zo'n irritant kind tegenover me in de trein ik hoorde haar hese stem door sonic youth heen en ze heeft in die 35 minuten niks boeiends gezegd.
toen ik uit de trein kwam belde mijn minnaar en die had ik een week niet gesproken omdat ik pissig was en een uitbarsting had gehad.
ik denk dat hij een week bang in een hoekje heeft gezeten.
toen heb ik sorry gezegd.
vannacht had ik mijn ipod voor de verandering niet mee naar bed genomen, en ik droomde dat hij gejat was en ik werd huilend wakker.
Ooh gisteren in de trein zat er ook een heel vervelend slaapverwekkend kind tegenover me Ze studeerde archeologie, en ze zat bij catechisatie En ze zag eruit alsof haar ouders haar hadden opgegraven in Pompeii
Oud 26-02-2005, 12:44
vixen
vixen is offline
Citaat:
655321 schreef op 26-02-2005 @ 11:51 :
Vanacht een feestje gehad met veeeel te veel drank en dat soort dingen en mensen die je kamer niet uitgaan als je wil slapen en ook weer binnenkomen als je net fijn ligt en dan gaan roepen dat Hitler toch wel een sympatieke man was.. ofzoiets.
WE kunnen ons echt niet herinneren dat we dat hebben verkondigd. Maar uhm, buiten staat ook nog een stoepkrijttekening van hitler. Anyway, ik was dus ook op dat feestje en het was het coolst en ik heb echt wazige dingen gedaan enzo en ook nog een fles tequile geconfisceerd en die gaan we vanavond nog opdrinken en dan naar een of andere kutband in de Boothill (van kutAaron met zn kutband die op die kutbank met mn lieve zus heeft gelegen, iieeh). Ja, weekenden zijn het beste.
Oud 26-02-2005, 13:06
Verwijderd
Ik heb gisteren lekker lang gesmookt met Selma en een klasgenoot van haar bij mij thuis. toen waren ze te stoned om nog weg te gaan dus heb ik bedden gemaakrt en zijn ze blijven slapen. nu ben ik heeeelemaal niet brak want ik heb amper gedronken gisteren en ik ga straks de hele dag skanken in amsterdam en dan bij mijn broer op zn corpsballen huis blijven slapen en morgen alweer naar de melkweg want dan speelt de Hardheid
Oud 26-02-2005, 13:38
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
Noé schreef op 26-02-2005 @ 12:40 :
oh alsjelieft zeg het kwijl druipt van mijn beeldscherm, ga naar een hotel ofzo.
betaal jij?
Oud 26-02-2005, 13:49
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Rieno schreef op 26-02-2005 @ 01:28 :
oh please.
Oud 26-02-2005, 16:05
vixen
vixen is offline
Ik ging naar de aldi en toen kon ik mn huis niet in want ik was mn sleutels vergeten!Toen belde ik een vriend maar die zei 'ik slaap nu, ik kom wel om 6 uur, maar het hagelde dus dat wilde ik niet. Dus toen ging ik kei stoer over de schutting op het balkon klimmen maar mn rokje scheurde ()en toen kreeg ik het raam niet open dus toen moest ik naar Londen bellen omdat daar mn husgenoot zit en zijn vriendin heeft een sleutel!! Nouja, die kwam heel snel hierheen en nu heb ik het weer lekker warm.
Oud 26-02-2005, 16:08
Verwijderd
Citaat:
vixen schreef op 26-02-2005 @ 13:44 :
WE kunnen ons echt niet herinneren dat we dat hebben verkondigd. Maar uhm, buiten staat ook nog een stoepkrijttekening van hitler. Anyway, ik was dus ook op dat feestje en het was het coolst en ik heb echt wazige dingen gedaan enzo en ook nog een fles tequile geconfisceerd en die gaan we vanavond nog opdrinken en dan naar een of andere kutband in de Boothill (van kutAaron met zn kutband die op die kutbank met mn lieve zus heeft gelegen, iieeh). Ja, weekenden zijn het beste.
Was dat die ene uit de Tivoli ook, die Aaron? met dat enge haar?
Oud 26-02-2005, 16:13
vixen
vixen is offline
Citaat:
Scarlett schreef op 26-02-2005 @ 17:08 :
Was dat die ene uit de Tivoli ook, die Aaron? met dat enge haar?
jaaa, maar hij bleek best aardig.
Oud 26-02-2005, 16:14
Whateverrr
Whateverrr is offline
Wakker worden rond half 11 van n smsje Boodschappen doen, beetje geluierd, gesurft op internet, msnen, brak zijn.. En vanavond gezellig naar de kroeg! Niet al te interessaannnt, maar wel gezellig, als t goed is
Oud 26-02-2005, 16:16
Verwijderd
Citaat:
vixen schreef op 26-02-2005 @ 17:13 :
jaaa, maar hij bleek best aardig.
Ja, was hij ook wel, ik kreeg een stoel van 'm.
Oud 26-02-2005, 16:17
Verwijderd
Oh en ik ben ernstig ziek want ik heb koorts en zeg rare dingen midden in de nacht, maar mijn ouders zijn toch op vakantie gegaan en nu ben ik alleen thuis met mijn sistah en zijn we net naar het reisbureau gegaan voor onze vakantie en nu hebben we lekker veel boeken en een mooie spijkerbroek gekocht & boodschappen gedaan en nu heb ik een kapstok maar hij hangt scheef. En vanavond ga ik heel even naar de museumnacht om bij mijn stage langs te gaan.
Oud 26-02-2005, 16:23
infamous
infamous is offline
leuke dingen
Oud 26-02-2005, 16:35
June bug
June bug is offline
gisteravond even naar een bandje van wat vrienden gaan kijken, alleen was een beetje stoned en aangeschoten dus toen was het vanochtend om half 9 errg moeilijk Want ik ging om half 10 in de auto om met mijn mama naar de open dag van creatieve therapie in Utrecht te gaan kijken. En dat was best leuk enzo en nou ben ik net thuis en vanavond ga ik naar een verjaardagsfeestje
Oud 26-02-2005, 16:42
Verwijderd
ben een beetje aan het snotteren en aan mijn afstudeeropdracht aan het sleutelen. en ik ben audioscrobbler aan het uitproberen, best tof.
Oud 26-02-2005, 16:43
Hagel
Hagel is offline
Ik ben ziek dus ik heb niet gewerkt vandaag, zit de hele dag al niks te doen. Nu ben ik wat aan het werken aan mijn stageverslag en zit ik white fang 2 te kijken
Oud 26-02-2005, 17:10
Blenderhead
Blenderhead is offline
ook dat feestje gehad, was wel leuk maar ik was echt zó gaar vanochtend...begin nu weer een beetje op te knappen.
En vanavond moet ik in m'n eentje werken...
Oud 26-02-2005, 17:19
Verwijderd
ik ben met mijn ex naar de stad geweest net en het was saai en hij was chagrijnig en ik heb niks leuks gevonden omdat ik het niet leuk vond om met hem te winkelen.
Oud 26-02-2005, 17:20
Susanne
Susanne is offline
mijn dag is tot nu toe helemaal kut verlopen

ik ging mezelf aanzetten tot leren, mijn broer zei kijk je regels maar even door dan kom ik er zo aan, kwam ik erachter dat ik mijn medicijnen nog moest ophalen dus ik met de auto snel naar de apotheek, kwam ik terug vader helemaal want ik had mn rijbewijs nog niet terug... ging hij weer ruzie maken over alles dat daarmee niets te maken had
ging ik drinken pakken om mee te nemen naar boven, viel ik over iets dat op de trap lag, een slabbetje (of hoe dat ook mag heten) van de tweeling, dus moest ik dat ook allemaal weer opruimen
kwam tot overmaat van ramp bob, was ik vergeten, ook nog langs om met me over geleend geld te praten, dat liep ook uit in verwijten heen en weer

en het ergste is: ik heb nog niets van de wiskundestof doorgenomen en nu ben ik alleen nog maar zenuwachtiger
Oud 26-02-2005, 17:24
Luna
Luna is offline
Ik ben verkouden en hoest totdat ik bijna over mn nek ga en dat is zeer irritant. en dat al meer dan een week dus ik heb zin om te hangen en dvds te kijken met vriendinnetjes en wijn en popcorn. Verder moest ik vanochtend werken maar dat was stom want ik voelde me vet gaar.
Oud 26-02-2005, 17:42
Verwijderd
ik ging een ijsje eten en naar de Appie voor de pizza die ik net in elkaar geflanst heb. en nou ga ik toch maar eens wat stageliteratuur lezen en een kaartje schrijven en straksss wordt ik opgehaald. maar dat duurt nog even
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten