Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik vind 14 en 17 een te groot verschil voor zo'n leeftijd.
Als je 14 bent, ben je echt nog heel jong, terwijl een jongen van 17 vast ook heel andere interesses heeft: uitgaan, drinken misschien... Ik weet niet of jij dat ook doet, maar ik denk toch dat het een te groot verschil is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Anders mislukt de relatie toch maar. Je kunt iets toch niet opzijschuiven omdat het al zo vaak is behandeld? |
![]() |
|
je moet doen wat je zelf wilt.. zolang je maar gelukkig bent.. en je moet niet aan een paar vreemden zoals ons vragen wat wij er van vinden je moet het zelf weten je moet niet denken van ow wat zouden de mensen wel niet denken enzo.. zolang jij maar gelukkig ben de mening van anderen is niet belangrijk maar je moet ze wel accepteren..
|
![]() |
|
![]() |
Ach ik ben verliefd geworden op een meisje van 15. Ik kende haar al een tijdje en het is langzaamaan zo gegroeid. Ik zat er zelf best wel mee, maar heb me er uiteindelijk overheen gezet.
We doen het rustig aan en het gaat zeer goed tot nu toe. Ik hoef me nergens voor te schamen. Perfect gentleman ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik (17) heb vriend van 21 en dat gaat bijzonder goed. Ik woon in Zuid-Limburg en vriendje in Breda. 1,5 uur treinen.... maar ook dat is geen probleem. Het is precies hoeveel energie je in de relatie stopt. En wij stoppen ons hele leven erin, dus dat scheelt!
||
![]() |
Citaat:
Denk dat dat toch beter werkt.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() dus het kan enne dat van die afstand, het kan, maar IK zou het niet kunnen
|
![]() |
zoals de meesten.......ja, het moet kunnen.
maar, je hebt ook grotere leeftijdsverschillen dat bv. de 1 nog volop aan het studeren is en de ander al lang gaat werken....dat vind ik toch wat minder rieël, maar het kan hé ![]() die lange afstand relaties kunnen absoluut, maar je moet er goed aan werken en veeéééééééééél contact houden want anders word het niets!!!!!! *beu* -xxx-
|
![]() |
14,5 en 17 vind ik ook niet kunnen moet ik zeggen. Je leeft toch in 2 verschillende werelden, tenminste als hij klaar is met de middelbare school en al flink op stap gaat wel.
|
Verwijderd
|
Ik denk wel dat het kan ja, maar dat is voor iedereen anders.
Sommige mensjes gedragen zich ook niet helemaal naar hun leeftijd, of juist ouder. Maar het zorgt denk ik ook wel voor meer problemen als het leeftijdverschil érg groot is (maar bij jou valt het nog wel mee vind ik eigenlijk).. Maar als verder alles goed zit met jullie, kan je er wel samen uitkomen denk ik ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb een beetje hetzelfde probleem:
Ik ben verliefd geworden op iemand van de chat, die ik al 2 jaar ken...Hij vind mij al die tijd eigenlijk al wel leuk, maar ik hem nu pas. Ik heb hem nog nooit gezien (1 foto) en/of gehoord. Maar hij wordt 25 volgende maand en ik ben 18 zelf. Verder woont hij in Maastricht en ik in de buurt van Amersfoort, dus er is ook wel een afstand!!! Ook heeft hij een eigen zaak waar hij veel mee bezig is (wil hij minderen voor mij), en zit ik nog gewoon op school. Nu zit ik echt met de vraag: wat wil ik!!! Wat vinden jullie.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het is dus ook niet zo dat hij al jaren werkt en ik nog een schoolmeisje ben. Dat soort dingen maken ook nog behoorlijk wat uit. Als je jonger bent dan is een leeftijdsverschil al heel snel groot, maar als je allebei volwassen bent wordt het wat anders. Een oom en tante van mij schelen 9 jaar, maar dat is op hun leeftijd (48 en 57) toch echt niet meer bijzonder groot of merkbaar. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Leeftijd Sammie22 | 15 | 08-08-2012 21:20 | |
Seksualiteit |
leefdtijds verschil Ferrywoman | 0 | 14-03-2007 18:47 | |
Liefde & Relatie |
Leeftijd Verschil Maguire | 102 | 26-08-2004 09:01 | |