Advertentie | |
|
![]() |
|
hey, cool dat je gaat samenwonen!!
gaat 't niet meer thuis of vind je 't gewoon leuk? nouja, heb ik niks mee te maken. kijk een keertje op http://www.kamernet.nl , misschien vind je daar wel wat. er zijn niet zo heel veel vacatures enzo, maar wie weet zit er wat tussen...
|
![]() |
kik eens op www.kamers.pagina.nl staan heel veel appartementen op of via via op internet staan ook heel veel kamers in rotterdam en omgeving in succes ik weet hoe je je voelt
||
![]() |
Citaat:
![]() Het moet er echt heel dicht in de buurt zijn ![]()
|
![]() |
hey unexplained wij hebben een hele goede relatie en daar heb jij je nix mee te bemoeien owkey
en tuurlijk heb je gelijk als het wat minder gaat dat je dan bij elkaar zit maar die keus moet je maken of niet en die hebben wij wel al gemaakt Maar we zijn op zoek naar iets voor zn tweeen en dat is zeg maar de belanrgijkste eis en vandaar dat het negatief overkomt oke.. [Dit bericht is aangepast door SATANIC (06-06-2001).]
|
Verwijderd
|
jah jah jah...
ff voor de duidelijkheid, dit is niet omdat me boyfriend het er niet meej eens is: maar ik wil liever iets wat meer voor mezelf is zeg maar, of dus iets dat groot genoeg is bvoor mij en mijn vriend, en dat het liefste. heel erg bedankt, maar ik ben best wel gesteld op me privacy, vandaar... kuzzz |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Appartement op 's gravelandseweg 607 is te huur, wel 5 kamers (4 slaap kamers waarvan 1 een in loopkast is gemaakt.
met 1100 euro huur is aan de prijs maar dan hoef je alleen maar de gas,elec en tv zelf te betalen. afijn over de huurprijs valt te onderhandelen!. Kijk anders op funda of email ff. succes tom |
|
|