Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ik ben ook lui, vooral mbt tot school, het is echt een probleem bll ik bloosde een tijdje zonder reden maar dat is over\ ik let ook teveel op kleding enik ben bevooroordeeld bij bepaalde types ik kan erg scherpe/gemene opmerkingen ik heb laatst gehoord dat ik soms bot ben\
||
Verwijderd
|
Citaat:
mascara zit standaard ook op mijn oogleden en neus |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() edit: doe ik het weer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
- chaotisch - erg aanwezig, hoe meer ik gedronken heb hoe aanweziger ik wordt - ik onthoud heel snel gezichten en herken dan ook heel veel mensen, die ik dan ga groeten en dan kennen ze mij niet - de rest vergeet ik allemaal erg snel, zakt weg, zonder agenda kan ik niet leven want dan vergeet ik de helft van alles wat ik moet doen - ik 'playback' op de fiets mee met de muziek en ga half meebewegen ookal kijkt iedereen - ik kan me heel erg aan mensen ergeren en dan stom tegen ze doen zonder te zeggen waarom |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik heb al heel lang zo'n vreemd systeem in m'n hoofd waar je de reeks '4-6-6-4' opzegt maar constant omkeert vanbinnenuit en dan wordt dat '4-6-6-4--6-4-4-6' en dan moet dat ook weer omgekeerd worden en krijg je dus '4-6-6-4--6-4-4-6--6-4-4-6--4-6-6-4...' en zo'n reeksen blijf ik dan dwangmatig opzeggen in mijn hoofd ofzo.ook hef ik m'n glas 5 keer weer op voor ik het definitief neerzet en zo'n toestanden.(mja,weird...) |
![]() |
||
Citaat:
353. 106. Henk Mul !
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
pff bijna alles wat ik in de keuken uitvoer gaat mis ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() En van navelpiervings bij mannen. Ik kan heel erg slecht tegen kietelen. Helaas weten veel mensen dit en proberen grappig te zijn door dus te kietelen. Hier kan ik heel geirriteerd door worden. Want ik lach dan, maar dat gaat automatisch. Maar het is helemaal niet leuk, dus. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() kansloze nerd |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forumer onder je #veel +2 Verwijderd | 500 | 28-03-2011 14:22 | |
Verhalen & Gedichten |
[Wedstrijd] Stemtopic Gedichtendag Dingaantouwtje | 60 | 26-02-2010 22:59 | |
Software & Hardware |
dual core of niet? twinkebel | 32 | 27-12-2006 22:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Oefen, doorgrond, begrijp en geef door Verwijderd | 0 | 13-06-2006 12:31 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De Graal-Manuscripten : Inleiding Valianth | 1 | 19-01-2005 14:16 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 |