Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2005, 21:23
Supersuri
Supersuri is offline
Cricket is GEEN kaksport

Het wordt in veel arme landen gespeelt (zuid-oost azië) Daar wordt het ook veel op straat gespeelt zoals hier voetbal zeg maar. (Ben India fan)

Als je naar Cricket in Engeland kijkt, ja dat is wel kak. Daar is het vooral een sport voor de rijke.

Ik vind golf echt zo een kaksport, die gasten zijn te lui om hun eigen clubs te dragen Als je daar iemand voor in gaat huren, dan vind ik je pas echt een kakker.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-02-2005, 08:13
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
mag ik jullie er dan wel op wijzen dat ik golf en hockey...........en dat het geen kaksporten zijn
Oud 03-02-2005, 12:29
Tha-Theo
Tha-Theo is offline
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 03-02-2005 @ 09:13 :
mag ik jullie er dan wel op wijzen dat ik golf en hockey...........en dat het geen kaksporten zijn
Dat mag je doen, maar of het veel nut heeft
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 12:33
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Mooie up.
Oud 03-02-2005, 13:24
ComeOnPilgrim
ComeOnPilgrim is offline
Golf is in Groot-Brittannie en de VS een heel gangbare sport. Word daar ook heel veel beoefend door militairen enzo.

Maar in Nederland worden bijna alle Britse sporten, op het oer - volkse voetbal na, geadopteerd door de elite.

Laatst gewijzigd op 03-02-2005 om 13:29.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 12:31
levi's
levi's is offline
toch fijn dat tennis niet vaak wordt genoemd
Oud 04-02-2005, 14:57
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
Luego schreef op 20-12-2002 @ 18:02 :
Zaagmanz & drinks@myplace....

hebben jullie énig idee waar jullie het over hebben?
ooit een korfbalwedstrijd gezien bijvoorbeeld?

en wist je dat ( ) ...
- .... voetbal duurder is dan korfbal?
- .... er natuurlijk wel mensen zijn, ook bij korfbal, die wel eens een polo oid aanhebben, maar dat die er nogal buiten vallen?
- .... er vaak harder gespeeld wordt dan bij bijv. basketbal?
- .... wat bij datzelfde basketbal 'een schot van verre afstand' heet, bij ons nog niet eens halve afstand heet?

dus..... korfbal is sport voor harde werkers, de enige echte teamsport waar je niks kunt in je eentje en die ook nog eens gemengd is, tactisch zeer gecompliceerd, mietjes belanden in een 8e team, voor de hogere teams moet je echt tegen een stootje kunnen.... en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan.

triest triest triest triest, mensen die al die cliché's napraten en niet weten waar ze het over hebben.
meer tijd ga ik niet aan jullie besteden, of jullie moeten nog willen reageren...
*pist over korfbal*

wat een kutsport !!!
Oud 04-02-2005, 14:58
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 03-02-2005 @ 09:13 :
ja en je danst, poseert voor een wereldfotograaf... doet iets met red bull... likt de reet van je vader en neukt de hond... wat vertel jij ongelofelijke verhaaltjes... je zou eens minder tijd aan opscheppen moeten besteden en een boek over je fantasieen maken.
Oud 04-02-2005, 15:22
Faerie
Faerie is offline
Ik vind golf toch echt wel een kaksport
Dr zullen best 'normale' mensen zijn die dat doen, maar toch heeft het grotendeels als imago dat veel van die rijke mensen dat doen. Ik ben absoluut geen kakker en ook niet rijk en in de kring waar ik omga heb ik nog nooit iemand ontmoet die én zeg maar zoals de meeste mensen zijn (let's face reality..niet rijk) én golf spelen.
En hockey vind ik zelf geen kaksport, ik ken een paar mensen en daar zou je dat nooit van denken, en die spelen hockey.. Dr zitten natuurlijk wel kakkers maja dat betekent niet veel..

Enne Korfbal is idd een kutsport..

By the way...wat ik versta onder kakkers zijn (zeg niet dat ze allemaal zo zijn): vinden zichzelf te goed voor het 'lagere' niveau; mensen die niet zo verwend zijn als hen-->ze kijken neer op andere mensen die niet zo goed zijn als hun, alleen maar merkkleding dus niks anders moet allemaal duur zijn....Dus in 1 woord eigenlijk gewoon Verwend. En trouwens, niet dat er het iets mee te maken heeft, ik kan ook mensen niet uitstaan die zéggen dat ze kakker zijn als ze alleen maar een Oililly sjaaltje omhebben, bah.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 20:45
ikname
ikname is offline
Citaat:
Eend schreef op 23-12-2002 @ 22:25 :
wat wel waar is van korfbal, dat je een goeie conditie moet hebben. Je moet vanuit stilstand gelijk op de sprint kunnen rennen en ook allemaal tempowisselingen goed kunnen maken.
Maar dat moet je bij vrij veel sporten kunnen. Zonder die dingen die je hier noemt zul je veel sporten, bijv. voetbal, basketbal, handbal enz, niet goed kunnen beoefenen.

Citaat:
jeffry schreef op 20-02-2003 @ 20:37 :
golf, polo, hockey en handbal. voor jongens dan. voor meisjes ligt het met handbal en hockey weer anders.
Handbal een kaksport? Hoe kom je daar nu weer bij? Handbal wordt veel gedaan door 'normale' mensen, waaronder ikzelf. En ik ken niemand die op handbal zit en kakker is. Het team waar ik in speel bestaat uit 9 man waarvan 3 boeren en een allochtoon, zijn toch niet echt kakkers wel?
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 23:04
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 04-02-2005 @ 15:57 :
*pist over korfbal*

wat een kutsport !!!
Oud 05-02-2005, 14:35
tsjuk
tsjuk is offline
Ik vind het niet echt een kak-sport, maar de allerergste 'sport' vind ik toch wel curling...

vreselijk
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 14:44
gekkie:D
gekkie:D is offline
Citaat:
levi's schreef op 04-02-2005 @ 13:31 :
toch fijn dat tennis niet vaak wordt genoemd
Tennis is ook een kaksport, maar wel een leuke kaksport
Oud 05-02-2005, 14:45
AGH
AGH is offline
Citaat:
balen schreef op 02-02-2005 @ 15:22 :
JE KAN NIE TZEGGEN OF EEN SPORT KAKKERIG IS. dAN MOET JE NAAR DE MENSEN KIJKEN DSIE DE OP ZITTEN EN HOE ZEI ZICH KLEDEN EN GEDRAGEN. iK ZIT ZELF OP SCVHAKEN EN CRICKET EN IK DRAAG GEWOON EEN SPIJKERBROEK EN EEN FLEECETRUI. hET IS WEL ZO DAT DE DUURDERE SPORTEN VAAK DOOR RIJKE WORDEN GEDAAN. eN RIJKEREN ZIJN VAKER KAKKERS. ALS JE BIJ ONS OP DE CLUB KIJKT IS 90 PROCENT GEEN KAKKER.. jE HEBT WEL CLUBS DAT MEER KAKKERS HEBBEN MAAR BNIJ ONS IS DAT NIET ZOOOO!!!
Schrijf jij ook op gastenboeken van supportersites?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 14:30
Fley
Fley is offline
Polo.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 14:31
Fley
Fley is offline
Citaat:
JE KAN NIE TZEGGEN OF EEN SPORT KAKKERIG IS. dAN MOET JE NAAR DE MENSEN KIJKEN DSIE DE OP ZITTEN EN HOE ZEI ZICH KLEDEN EN GEDRAGEN. iK ZIT ZELF OP SCVHAKEN EN CRICKET EN IK DRAAG GEWOON EEN SPIJKERBROEK EN EEN FLEECETRUI. hET IS WEL ZO DAT DE DUURDERE SPORTEN VAAK DOOR RIJKE WORDEN GEDAAN. eN RIJKEREN ZIJN VAKER KAKKERS. ALS JE BIJ ONS OP DE CLUB KIJKT IS 90 PROCENT GEEN KAKKER.. jE HEBT WEL CLUBS DAT MEER KAKKERS HEBBEN MAAR BNIJ ONS IS DAT NIET ZOOOO!!!
Goh.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 21:41
Supersuri
Supersuri is offline
Citaat:
Tss ga je niet eens in het wit cricketen? (antwoord ff in mijn topic over cricket vind het wel boeiends altijd)
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 21:48
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
lacrosse
Oud 11-02-2005, 15:51
Thaksie
Thaksie is offline
Citaat:
freakyfire schreef op 06-02-2005 @ 22:48 :
lacrosse
Polo..is ook een heerlijke kaksport
Met citaat reageren
Oud 12-02-2005, 12:26
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
Citaat:
Thaksie schreef op 11-02-2005 @ 16:51 :
Polo..is ook een heerlijke kaksport
polo was toch al genoemd !!
Oud 12-02-2005, 13:52
number9
number9 is offline
Citaat:
freakyfire schreef op 06-02-2005 @ 22:48 :
lacrosse
en dat is?

Sorry geen zin om google te raadplegen
Oud 12-02-2005, 16:48
shizzle*
shizzle* is offline
lacrosse is echt niet kakkerig dat is juist vet ruig

ik vind kaksporten polo, golf en cricket, maar het allerergste vind ik

croquet

dat doen van die oude bekakte dametjes met zon hamertje, zon balletje door van die boogjes rollen
Oud 12-02-2005, 16:50
shizzle*
shizzle* is offline
Citaat:
number9 schreef op 12-02-2005 @ 14:52 :
en dat is?

Sorry geen zin om google te raadplegen
lacrosse: de spelers hebben allemaal een soort van stok met een netje eraan(lacrossestick duh) en dan gooien ze een balletje over zeg maar, en de bedoeling is dat het balletje in het doel komt.
Oud 12-02-2005, 16:52
number9
number9 is offline
Citaat:
shizzle* schreef op 12-02-2005 @ 17:50 :
lacrosse: de spelers hebben allemaal een soort van stok met een netje eraan(lacrossestick duh) en dan gooien ze een balletje over zeg maar, en de bedoeling is dat het balletje in het doel komt.
Deden ze die sport niet in American Pie 1?
Oud 12-02-2005, 18:10
shizzle*
shizzle* is offline
Citaat:
number9 schreef op 12-02-2005 @ 17:52 :
geen idee, maar het is wel een amerikaanse sport
Oud 15-02-2005, 00:35
Ewd
Ewd is offline
Citaat:
number9 schreef op 12-02-2005 @ 17:52 :
ja en in 2 geloof ik ook. tvalt best mee qua kak-gehalte. hoeveel clubs zijn er van in nederland?(heeft er niets mee te maken btw ) 10 ofzo? is ook geen fuck ana om in zo'n competitie te zitten.

zelf zit ik op hockey en het is idd een kak-sport, maar dat heeft het van mij niet ontnomen om er mee te stoppen.. tis gewoon een leuke sport met leuke regels en een niet te makkelijke techniek

t is dus best ruig... maar dat wist ik wel gezien hun out-fit
Oud 15-02-2005, 09:26
snoops
snoops is offline
hockey en golf
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 10:23
ChamP_O
ChamP_O is offline
Citaat:
sammiej schreef op 25-12-2002 @ 12:16 :
ik vind golf de kakkerigste sport, maar hockey komt ook aardig in de richting, omdat (tenminste, bij ons) bijna alleen maar kakkers op zitten en ik hou niet zo van kakkers (sorry als ik nu iemand beledig!)
Ik vind golf de kakkerigste sport...
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 07:54
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 04-02-2005 @ 15:58 :
ja en je danst, poseert voor een wereldfotograaf... doet iets met red bull... likt de reet van je vader en neukt de hond... wat vertel jij ongelofelijke verhaaltjes... je zou eens minder tijd aan opscheppen moeten besteden en een boek over je fantasieen maken.
offtopic
Oud 19-02-2005, 12:48
japyo
japyo is offline
Voetbal
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 13:03
Ewd
Ewd is offline
Citaat:
japyo schreef op 19-02-2005 @ 13:48 :
Voetbal
Oud 20-02-2005, 16:05
****Alicia****
****Alicia**** is offline
Chicket... polo... klaverjassen....(ik weet niet of dat ook een sport is..)
Oud 20-02-2005, 17:56
Verwijderd
de sport hockey is niet kakkerig, maar de mensen die het spelen wel over het algemeen..
jeu de boulles is pas bekakt!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 18:52
tophorses
tophorses is offline
Citaat:
$@nd€r $@l@m@nd€r schreef op 26-11-2002 @ 19:42 :
Alle sporten die met paarden te maken hebben. Is geen sport eigenlijk lijkt mij, beetje paarden dirigeren en zelf (bijna) niks doen.
WHAAAAH
een beetje paarden dirigeren.. ik zal jou eens op mijn paard zetten.. wedden dat je er binnen 3 minuten naast ligt..!!
bij zown beest moet je vertrouwen winnen, een band opbouwen enz.. en reken maar dat je na een uur rijden moe bent hoor! heb vandaag voor t eerst weer gereden na een week griep.. en k weet weer dat k spieren heb hoor!
Oud 24-02-2005, 21:27
Verwijderd
Citaat:
japyo schreef op 19-02-2005 @ 13:48 :
Voetbal

Voetbal een kaksport, dacht het niet, meer asso's dan kakkers.

Hockey is een kaksport.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 21:43
Friendly Friend
Friendly Friend is offline
Ik ben blij dat tennis niet zo vaak genoemd word.

Paardrijden is kak, golf ook wel eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 21:52
Supersuri
Supersuri is offline
Citaat:
Raphael Kaffiya schreef op 24-02-2005 @ 22:43 :
Ik ben blij dat tennis niet zo vaak genoemd word.

Paardrijden is kak, golf ook wel eigenlijk.
Sorry was ik vergeten: TENNIS

(was vergeten dat het een sport was, d8 alleen kak)
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 06:28
Ewd
Ewd is offline
Citaat:
Supersuri schreef op 24-02-2005 @ 22:52 :
Sorry was ik vergeten: TENNIS

(was vergeten dat het een sport was, d8 alleen kak)
tennis was tot 10 jaar geleden kak, nu niet meer. Nu is het min of meer een sport voor het klootjesvolk
Oud 25-02-2005, 14:24
Cola
Cola is offline
ik vind hockey niet echt kakkerig kan soms erg ruig zijn....en nee ik zit niet op hockey.
Het is gewoon onzin dat veel lui hockey een kak sport vind.
Oud 28-02-2005, 17:27
goodfella
goodfella is offline
zeilen
criquet
polo
tennis
hockey
paarden rennen
schermen
Oud 01-03-2005, 11:55
korfballer
korfballer is offline
Citaat:
Luego schreef op 20-12-2002 @ 18:02 :
Zaagmanz & drinks@myplace....

hebben jullie énig idee waar jullie het over hebben?
ooit een korfbalwedstrijd gezien bijvoorbeeld?

en wist je dat ( ) ...
- .... voetbal duurder is dan korfbal?
- .... er natuurlijk wel mensen zijn, ook bij korfbal, die wel eens een polo oid aanhebben, maar dat die er nogal buiten vallen?
- .... er vaak harder gespeeld wordt dan bij bijv. basketbal?
- .... wat bij datzelfde basketbal 'een schot van verre afstand' heet, bij ons nog niet eens halve afstand heet?

dus..... korfbal is sport voor harde werkers, de enige echte teamsport waar je niks kunt in je eentje en die ook nog eens gemengd is, tactisch zeer gecompliceerd, mietjes belanden in een 8e team, voor de hogere teams moet je echt tegen een stootje kunnen.... en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan.

triest triest triest triest, mensen die al die cliché's napraten en niet weten waar ze het over hebben.
meer tijd ga ik niet aan jullie besteden, of jullie moeten nog willen reageren...
Eindelijk eens iemand die het begrijpt. Korfbal een kaksport? kan iemand mij hier vertellen waar dit vandaan komt?

Kijk, ik kan me voorstellen dat je het er niet leuk uit vindt zien als je een wedstrijd kijkt. Ik vind wedstrijden kijken én spelen leuk, omdat ik midden in het korfbalwereldje zit. Als ik een basketbalwedstrijd zit te kijken, doet het me echt helemaal niks. Ik vind het niet erg dat jullie vinden dat korfbal geen leuke sport is, ieder z'n mening, maar ga asjeblieft niet zeggen dat het een kaksport is of wat voor onzin dan nog meer...
Oud 01-03-2005, 14:20
underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
korfballer schreef op 01-03-2005 @ 12:55 :
Eindelijk eens iemand die het begrijpt. Korfbal een kaksport? kan iemand mij hier vertellen waar dit vandaan komt?

Kijk, ik kan me voorstellen dat je het er niet leuk uit vindt zien als je een wedstrijd kijkt. Ik vind wedstrijden kijken én spelen leuk, omdat ik midden in het korfbalwereldje zit. Als ik een basketbalwedstrijd zit te kijken, doet het me echt helemaal niks. Ik vind het niet erg dat jullie vinden dat korfbal geen leuke sport is, ieder z'n mening, maar ga asjeblieft niet zeggen dat het een kaksport is of wat voor onzin dan nog meer...
Korfballers zijn negen van de tien keer ook geen kakkers, maar meer fopkakkers, die het op de voetbal niet uithouden, maar er op de hockey ook niet bij horen. Zodoende worden ze dan iets tussen het kakkerige van hockey en het asociale van voetbal...
Oud 02-03-2005, 11:09
korfballer
korfballer is offline
Citaat:
underthabridge schreef op 01-03-2005 @ 15:20 :
Korfballers zijn negen van de tien keer ook geen kakkers, maar meer fopkakkers, die het op de voetbal niet uithouden, maar er op de hockey ook niet bij horen. Zodoende worden ze dan iets tussen het kakkerige van hockey en het asociale van voetbal...
nou sorry hoor, maar dat vind ik echt onzin! Ik hou het op voetbal niet vol? Ik WIL niet eens op voetbal...
Oud 02-03-2005, 11:17
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
hokjes hokjes hokjes........ik ken toch een skater meisje dat ook golf speelt? so what, als jij het nou leuk vindt moet je het vooral doen
Oud 02-03-2005, 13:45
bracelance
bracelance is offline
hockey
Oud 02-03-2005, 19:56
Cola
Cola is offline
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 02-03-2005 @ 12:17 :
hokjes hokjes hokjes........ik ken toch een skater meisje dat ook golf speelt? so what, als jij het nou leuk vindt moet je het vooral doen
Oud 02-03-2005, 20:18
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
peauleau. Van een hoop sporten kun je me misschien nog overtuigen dat het meevalt met het kak-gehalte, maar deze sport ademt het , IS gewoon de kak in zijn puurste vorm.
Oud 02-03-2005, 20:23
Verwijderd
Polo, Hakkiej & Golluf
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 20:54
Cola
Cola is offline
ey heeft iemand hierzo een keer een hockey bal tegen ze muil gekregen??
ikke wel en geloof me dat doet fuckin veel pijn
zelf zit ik op waterpolo das vet lijpe sport
Oud 02-03-2005, 21:07
Verwijderd
Geen hockey-bal in m'n gezicht, wel een hockey-stick . Hockey-bal tegen je schenen is ook niet fijn .
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten