Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik vroeg aan hem of hij met me wilde trouwens en toen zei hij dat wil ik wel hoor. ![]() en zijn broertje was ook gay. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() o ja ik heb mijn pws afgemaakt en nou ja de oplettende kijker weet wel wat ik nog meer gedaan heb ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
neem m mee <333 ik ben me vanmorgen de tering geschrokken toen ik badjas&slaaphoofd naar beneden kwam voor wat drinken. de bouwmannen waren er al om kwart over 7 en zaten me aan te gapen, terwijl ik dat niet leuk vond. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
vandaag niet wakker geworden van de wekker op mn telefoon,omdat dat ding uitgevallen was,en toen kwam mijn mama vragen om 10 uur hoelaat ik naar school moest,maar ik moest er om half 9 zijn tot half 11 dus toen heb ik me omgedraaid en heb ik liggen slapen tot half 2 ![]() toen en ik aan mn huiswerk gaan zitten en daar zit ik nu eigenlijk nog steeds aan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() vandaag ook weer lang gewerkt en daarvoor kut geslapen, vanavond ff wat shit regelen en daarna naar de Papoea om rustig wat te chillen met een dikke J en een filmpie |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik ben ziek. maar ik was wel even naar school voor n schoolexamen. ohja, en ik werd gebeld door t monster van loch ness ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar ik moet volgende week dinsdag werken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |