|
|
|
Verwijderd
Ik doe helemaal geen vieze dingen, bah!
|
|
|
|
grandmommy schreef op 02-03-2005 @ 19:14 :
ik trek aan de velletjes rond m'n nagels
|
|
oh ik heb ook eens over de oude stofzuiger heengekotst
en op de trap en toen viel het naar beneden
|
|
Verwijderd
ik heb ook een keer over de schoenen van mijn vr33ndje gekotst
|
|
|
|
een keertje in bed en toen ging ik verder slapen
|
|
ohh ja dat had ik ook een keer
|
|
toen werd ik wakker met spaghetti slierten op mijn wang aangeplakt
|
|
Verwijderd
ik heb een keer over de wasbak heengekotst, en toen moest de persoon van wie die wasbak was een nieuwe tandenborstel en een nieuwe haarborstel
en ik bijt nagels. |
|
|
|
Bruce schreef op 02-03-2005 @ 19:36 :
Met skateboarden heb ik zo nu en dan last van een loop neus.. Dan snuit ik mijn neus uit in de lucht, zodat als het snot lekker op de grond valt.. Prachtig gezicht trouwens
|
|
Ik boer graag en spuug te pas en te onpas.
|
|
ik ben wel eens in een heel erg dronken bui op de plee in slaap gevallen
|
|
|
|
|
|
|
|
2 x in bed gekotst.. gewoon verder geslapen.
|
|
ZHAzha schreef op 02-03-2005 @ 20:37 :
2 x in bed gekotst.. gewoon verder geslapen.
|
|
|
|
ik heb weleens over m'n armen heen gekotst en toen in slaap gevallen, de volgende ochtend had ik zeg maar ehhh nouja vies
|
|
Jules schreef op 02-03-2005 @ 20:48 :
Wat is er nou vies aan je neus snuiten onder de douche? En over bepaalde dingen heenkotsen nouuu dat heb je gewoon niet altijd in de hand.. maargoed. Ik ben pas echt vies want als ik in bed een scheet laat ga ik soms expres ruiken of ie lekker stinkt en ik hou ook van korsten en schilfers pulken (bij mezelf maar ook bij vriendje, niet bij andere mensen want dat is vies. Maar als ik verbrande vervellende mensen zie gaan mijn handen wel jeuken). ZO vooral verbrande vellen van andere mensen willen eten vind ik echt net iets te ver gaan
|
|
|
|
*oma* schreef op 02-03-2005 @ 20:51 :
Ik heb eens na het uitgaan in de wasbak gekotst en dit met mijn handen uit het putje gepakt en in de prullenbak gegooit. De rest heb ik met de afwaskwast geprobeerd het putje in te duwen
|
|
|
|
ik heb een keer in de wasbak gekotst en ik had vooral veel groene olijven gegeten. en toen heb ik met een lepel alles uit de bak geschraapt en het stinkte naar knoflook
|
|
|
|
]{ing schreef op 02-03-2005 @ 20:53 :
ik heb een keer in de wasbak gekotst en ik had vooral veel groene olijven gegeten. en toen heb ik met een lepel alles uit de bak geschraapt en het stinkte naar knoflook |
|
|
|
CharismaticBass schreef op 02-03-2005 @ 20:54 :
haha ik vind mn bed kots verhaal nog meevallen dus
|
|
|
|
Verwijderd
*oma* schreef op 02-03-2005 @ 20:51 :
Ik heb eens na het uitgaan in de wasbak gekotst en dit met mijn handen uit het putje gepakt en in de prullenbak gegooit. De rest heb ik met de afwaskwast geprobeerd het putje in te duwen ![]() Ik heb eens een meter de lucht ingekotst terwijl ik sliep. De hele muur achter mij zat onder zooi. Ik ga nooit meer nieuwjaarsduiken... ![]() Oh, en ik vind pulken ook lekker. |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
Ik snuit mn neus ook onder de douche en ik lepel soms met een theelepel uit de pindakaaspot en koop vieze kindersnoepjes die niemand koopt
|
|
|
|
Verwijderd
CharismaticBass schreef op 02-03-2005 @ 19:25 :
ik heb in mn bed gekotst, en daarna het opgeruimt met t shirts die ik uit mn kast pakte en vervolgens ben ik op een handdoek op mn bed verder gaan slapen (ja, ik was extreem dronken). ik heb laatst de auto ondergekotst maar dat vertel ik aan iedereen die het horen wil |
|
|
|
CharismaticBass schreef op 02-03-2005 @ 20:49 :
vooral verbrande vellen van andere mensen willen eten vind ik echt net iets te ver gaan Omg dat is wel echt heeel erg goor
|
|
|
|
|
ik peuter in mijn neus, en eet het op.
maar ik ben aan 't stoppen.
|
|
Verwijderd
Jules schreef op 02-03-2005 @ 20:48 :
Ik ben pas echt vies want als ik in bed een scheet laat ga ik soms expres ruiken of ie lekker stinkt vroegah maakte ik heksesoep van sneeuw en dat at ik op en toen kreeg ik wurmpjes in mn ontlasting |
|
|
|
Ik doe, volgens mij, geen vieze dingen die niemand mag weten.
|
|
Ridder schreef op 02-03-2005 @ 18:54 :
Ik snuit mijn neus onder de douche |
|
|
|
grandmommy schreef op 02-03-2005 @ 19:14 :
iehh ik trek aan de velletjes rond m'n nagels en ik snuit m'n neus ook onder de douche want dan maak je het gelijk schoon idd en ik eet ook m'n lipgloss en soms ga ik met make-up op naar bed want dan ben ik te lui om het eraf te halen, maar dat is niet vies toch
|
|
|
|
|
|
Fog schreef op 02-03-2005 @ 21:39 :
-ik heb weleens maanden lang een plastic tas gevuld met vies maandverband omdat ik niet durfde te zeggen dat ik al ongesteld werd ik laat ook altijd mn make up 's nachts erop zitten ennn ik heb nooit zin om af te wassen dus gebruik ik dagenlang hetzelfde kopje/bord etc.
|
|
Fog schreef op 02-03-2005 @ 21:39 :
-ik heb weleens maanden lang een plastic tas gevuld met vies maandverband omdat ik niet durfde te zeggen dat ik al ongesteld werd
|
|
ZerO schreef op 02-03-2005 @ 19:35 :
toen werd ik wakker met spaghetti slierten op mijn wang aangeplakt