![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Toen ik er overnadacht, blijkt het dat ik helemaal niet zoveel over de vooroordelen tegen lesbies(die tellen ook mee voor mijn PO off course omdat zijn ook onder homosexualiteit vallen). Een lesbiene is altijd lomp? Ja Nee Je kan deze niet samenvoegen met die van de man(idzv homosexuelen lijken altijd op het andere geslacht) want ik weet toevallig dat de hersenen van manlijke homo's veel vrouwlijker is, vaak vrouwlijker dan de meeste vrouwen. Homosexuelen mogen geen kinderen opvoeden, want zij zijn een slecht rolmodel? Ja Nee Bedankt voor de reacties ![]()
||
Citaat:
persoonlijke mening: homosexualiteit is een natuurlijk regelmechanisme ( lesbiennes vallen daar ook onder denk ik ) komt in de natuur ook voor en het kost moeite om het erin te houden aangezien 2 mannetjes of 2 vrouwtjes geen kleintjes krijgen .. nog een paar vooroordelen .. Homo's dansen beter ( ik vrees dat dat waar is) homo's zitten nooit achter je vriendin aan ( ook waar denk ik ) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
dat jij dat niet weet daar kan ik nix aan doen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
A. iemand die op mensen valt van hetzelfde geslacht, maar niet sex heeft met mensen van hetzelfde geslacht. B. iemand die niet op mensen van hetzelfde geslacht valt, maar wel sex heeft met mensen van hetzelfde geslacht. C. iemand die op mensen valt van hetzelfde geslacht en er ook sex mee heeft. D. overigen 2. Nee, dat hangt af van de persoon. Nichten zijn meestal wel te herkennen, maar flikkers niet. Verder zijn er ook veel mensen die zich gedragen als een nicht, maar toch hetero blijken te zijn. 3. zie 1 4. zie 2
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() het ging me om je infantiele antwoord en je 'grappige' laatste zin. En als die serieus bedoeld was, dan gaat het al helemaal te ver... Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
en hoezo is de rest infantiel ? is nl een van de meest waarschijnlijke theorieen hierover.. en misschien kan je je eerst in een onderwerp verdiepen voordat je commentaar geeft op het antwoord wat iemand geeft. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Dat heb ik wel eens. Dat is ook de enige zin van je geloof ik, behalve je 'grapje' *kuch* waar ik op reageerde, right? Die theorie van je vind ik allemaal leuk en aardig verder.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
(van mijn voorganger) aangezien meisjes daar al veel minder van hebben en lesbiennes "wetenschappelijk gezien " ook homofiel zijn is dat dus zeer onwaarschijnlijk. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ben jij opgevoed tot een meisje dat op meisjes valt? Ik denk dat opvoeding heel weinig invloed heeft op geaardheid gezien het al eeuwen overal constant voorkomt in alle culturen (of ze het nou onderdrukken, ontkennen of er heel vrij mee omgaan). SounD
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Homo worden lijkt me al helemaal niet kloppen. Als je een keuze had om homo (en dus ook hetero) te worden, dan zouden er in veel maatschappijen vrijwel geen homo's zijn. SounD
||
Citaat:
||
Citaat:
In dit stukje tekst zit trouwens een enorm vooroordeel. - Homoseksuele mannen vertonen vrouwelijk gedrag - Lesbische vrouwen vertonen mannelijk gedrag Groot vooroordeel dat seksuele identiteit en seksuele geaardheid met elkaar te maken hebben is er nog steeds. Helaas/gelukkig ligt het niet zo simpel. SounD
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |