Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-03-2005, 21:31
Verwijderd
tot 11 uur school
toen drumstel dat al drie jaar staat te stoffen schoongemaakt, klaar om morgen met nieuwe baas naar hoogeveen te gaan.

naar de stad geweest, afgesproken met zus die ook in de stad was, make up gekocht, schoenen gepast, broodje gegeten.

honden uitgelaten, perongeluk sneeuwpop kapot gemaakt, jongetje ontroostbaar, weer een kind getraumatiseerd

gegeten, drumstel verder schoongemaakt en dadelijk ga ik slapen
Advertentie
Oud 03-03-2005, 21:48
MikeyMo
MikeyMo is offline
Opgestaan, Pw duits gemaakt, huge-sneeuwballen-free-for-all-scholieren+leraren-gevecht gehouden, waarbij er echt teveel gewonden vielen ghehe. Toen naar de c1000 gegaan en wat te bikken gehaald met wat lui, onderant nogmeer sneeuwballengevechten gehouden..(klinkt kinderachtig, maar dat is het ook) Toen ik thuiskwam een hale sneeuwpop gemaakt, en met mn broer wat onschuldige voorbijgangers ingezeept en bekogelt. Daarna post bezorgen bij 25 centimeter sneeuw..en toen een cdrom gevonden met age of empires, en even 7 computers gedolt. Nu nog even leren voor wiskunde pw morgen, en dan zit de toetsweek erop~!
Oud 04-03-2005, 09:16
Verwijderd
Gisteren stage gelopen, ruzie gezocht in de metro omdat een jongen meelas met mijn smsje , boodschappen gedaan, toegekeken hoe Mischa & mijn zus kookten en nuttige aanwijzingen gegeven vanaf het aanrecht, gegeten & don't say a word gekeken, gebeld <3 en in slaap gevallen. Nu weer stage en ik heb het al helemaal gehad want het maakt me zo moe.
Maar zometeen maar naar de Kunsthal of Boymans voor onderzoek.
Oud 04-03-2005, 10:21
vixen
vixen is offline
Gisteren een leuk feestje gehad, naar 't huis van een vriend gefietst en daar verder gegaan met een feestje en ondertussen the neverending story kijken. En toen stond ik op om 8 uur maar ik had niet geslapen, ja 20 minuten ofzo, maar toen ging ik naar school en toen kreeg ik heel buik[ijn maar de les was zo leuk en nu ben ik thuis en eet ik een appel. En straks ga ik met mn zus en n vriendin chocomel drinken en dan vanavond weer een feestje!
Oud 04-03-2005, 10:26
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Ik ben gvd nog steeds bezig met Frans wat om 13.00 ingeleverd moet worden.
Vanavond iig een leuke show in De Effenaar
Op het station crashen vanaf een uurtje of 05.00 tot 06.45 wordt vervolgens wel een heel avontuur, met -15
Oud 04-03-2005, 10:38
11568
11568 is offline
Ik probeerde vandaag uit bed te komen voor school maar toen zag ik de lucht en ben ik maar verder gaan slapen. Net wat food gekocht en zometeen ga ik maar es paardrijden, verder geen bijzondere plannen
Oud 04-03-2005, 11:07
Luna
Luna is offline
niks, ik slaap alleen maar want nog steeds ziek
ohja, bloed geprikt voor allergie&kinkhoesttests.
en nu lezen. hoogst interessant allemaal.
Oud 04-03-2005, 12:09
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ben vannochtend vroeg wakker geworden en heb death cab opgezet en met mn vriendje geknuffeld, koffie gedronken, en naar school gefietst.
daar de eerste helft van hoorcollege alleen gevolgd en de tweede helft met rox, en nu ben ik even op school aan het internetten en ga ik zo weer naar huis
ga vanavond naar mastodon en heb er zin in
Oud 04-03-2005, 12:12
Verwijderd
ik heb geslapen en ik ontbijt nu met madonna heel hard aan
Oud 04-03-2005, 12:39
ZerO
ZerO is offline
Vannacht heb ik geneukt en vanochtend ben ik naar een begrafenis geweest en toen moest ik huilen omdat iedereen ging huilen
Nu ben ik niks aan het doen en ik moet vanavond werken en daar heb ik geen zin in
Oud 04-03-2005, 12:40
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Hermione schreef op 04-03-2005 @ 13:12 :
ik heb geslapen en ik ontbijt nu met madonna heel hard aan
Oh beeb ben je ook net wakker
Oud 04-03-2005, 13:07
Verwijderd
wat blije muziek geproduceerd http://home.aim.avans.nl/s135568/reason/chinesebits.mp3
Oud 04-03-2005, 13:13
*oma*
*oma* is offline
Ik heb vanochtend een uurtje lesgegeven. Wat wel leuk
Nu eet ik schuimblokken en salmiakpastilles. Ik dreig misselijk te worden en straks naar de piercingshop. Vanavond een feestje.
Oud 04-03-2005, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Pan Am schreef op 04-03-2005 @ 13:40 :
Oh beeb ben je ook net wakker
Ja en ik twijfel tussen 4 dingen:

fiets naar de fietsenmaker brengen
boodschappen doen
naar de kapper
koffie drinken met een vriendin
Oud 04-03-2005, 13:15
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Hermione schreef op 04-03-2005 @ 14:13 :
Ja en ik twijfel tussen 4 dingen:

fiets naar de fietsenmaker brengen
boodschappen doen
naar de kapper
koffie drinken met een vriendin
Eerst je fiets naar de fietsenmaker brengen dan naar de kapper met je vriendin en dan koffie drinken (ook met je vriendin) en dan boodschappen doen ofzo. Of niet
Oud 04-03-2005, 13:18
Verwijderd
hm ja meerdere dingen op 1 dag kan ook al staat de volgorde me niet aan .. ik denk dat ik de fietsenmaker tot het laatst bewaar
Oud 04-03-2005, 13:58
suikerprinses
suikerprinses is offline
laatste tentamen gemaakt
in bed gehangen en een geweldig boek gelezen. zometeen werken en vanavond de kroeg innn. yea
Oud 04-03-2005, 16:30
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ik heb aan de zee een sneeuwmevrouw met dikke boobies gemaakt, die groter was dan ikzelf. Daarna werd ze wel platgereden door een bulldozer/sneeuwschepper, de fascisten! Verder nog wat romantisch gedaan, en dan teruggekeerd naar gent, alwaar ik erachter kwam dat ik tegen vijf uur een essay moest indienen. Stress is niet goed voor mij dus nu heb ik klauwtjeshanden die ik niet meer recht krijg . Straks lekker eten, heb beloofd dat ik ging koken, al kan ik dat niet. En dan vanavond gaan dansen oep een feestje hoi hoi.
Oud 04-03-2005, 16:48
Verwijderd
Vandaag uren in de bieb gezeten, artikelen gekopieerd voor mn afstudeeropdracht en boeken gezocht voor scriptie enzo. Drank gehaald voor t weekend. (wodkaaaa)
Vanavond lekker thuisblijven met dit weer.
Oud 04-03-2005, 16:59
Verwijderd
gisteren tot 10 uur gewerkt en daarna naar Vinnie om wat te chillen en vervolgens naar de kroeg te gaan. Eenmaal daar belde zijn vriendin op en moesten we opeens naar een foute kankerdisco. En als ik ergens een HEKEL aan heb, dan zijn het wel discos In de kroeg en in de disco me klem gezopen en me in de disco zo verveelde dat ik in slaap gelazerd ben. Toen weer naar Vin zijn kamer alwaar we soep verorberd hebben en zijn gaan maffen. Vanmiddag wakker gebeld door Chiel en die kwam langs met wiet, wake and bake dus. Toen hebben we pizza gebeld als ontbijt Heel melig over dead metal gepraat en ontzettend veel gelachen. Ik heb alleen weer bagger veel geld uitgegeven gisteren maar dat mag ook wel eens.
Oud 04-03-2005, 18:50
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik zit voor het eerst op het forum terwijl ik teveel bier heb gedronken
Oud 04-03-2005, 18:52
Haligh
Haligh is offline
ik zit voor de eerste keer op het forum terwijl ik daadwerkelijk iets beters te doen heb.
Oud 04-03-2005, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Back Door Man schreef op 04-03-2005 @ 19:50 :
ik zit voor het eerst op het forum terwijl ik teveel bier heb gedronken
dan doe je iets goed fout, dat hoor je veel vaker te doen
Oud 04-03-2005, 18:55
11568
11568 is offline
Hmm komt zo onverwachts een vriendin slapen en ze heeft wiet, een hóop wiet dus dat gaat leukw ordne
Oud 04-03-2005, 18:56
Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 04-03-2005 @ 19:53 :
dan doe je iets goed fout, dat hoor je veel vaker te doen
Oud 04-03-2005, 19:01
Vice
Vice is offline
Ik ga straks m'n haar donker paars verven.
Oud 04-03-2005, 19:02
Verwijderd
ik ga zo naar antidote, blok1a, the bips en gewapend beton
Oud 04-03-2005, 19:09
Back Door Man
Back Door Man is offline
veel plezier .

Ik ga straks de stad in .
Oud 04-03-2005, 19:11
Haligh
Haligh is offline
oeh, met wie?
Oud 04-03-2005, 19:12
Back Door Man
Back Door Man is offline
jee wee gee boy
Oud 04-03-2005, 19:13
Haligh
Haligh is offline
damm bitch
doe hem de groeten, ik ga ook maar eens.
Oud 04-03-2005, 19:14
Back Door Man
Back Door Man is offline
endaghoooor, daaaag.
Oud 04-03-2005, 19:17
Haligh
Haligh is offline
Jay to tha double U.
Oud 04-03-2005, 20:22
Vice
Vice is offline
Citaat:
Vice schreef op 04-03-2005 @ 20:01 :
Ik ga straks m'n haar donker paars verven.
En het is ook gewoon niet de juiste kleur geworden.
Oud 04-03-2005, 21:36
Verwijderd
ik heb gister geneukt met mijn minnaar en zo hard dat het buurmeisje het kon horen want ik ben al 3 keer wakker geworden omdat zij nachten achter elkaar suf geneukt wordt.
net goed!
en toen ben ik uit smikkelen gegaan met herm, en heeft ze mij nog wat regeltjes van de etiquette bijgebracht.
toen nam ik de trein naar utrecht en ik zou naar tivoli gaan maar ik was een beetje ziek dus toen heb ik een film gekeken en geslapen in de hoogste hoogslaper die ik ooit gezien heb, en hij stond voor een heel groot raam zonder gordijnen dus ik heb iedereen begluurd die langskwam en krek snack gegeten.
vandaag heb ik foto's gemaakt voor ontwerpen en daarna op hoog catherijne rondgelopen om dvd's te kopen voor mijn jarige male best friend.
oja en een truitje voor mezelf die ik al had in maat m maar mn tieten pasten er niet in.
terwijl ik die m ging kopen zei britt al "past dat wel???" ik had beter naar haar moeten luisteren.
sorry almachtige avelon!
nou doei nu ga ik de dvds kijken die ik morgen aan bas geef.
Oud 04-03-2005, 21:39
Stevill
Stevill is offline
Soliciteren, Boeken gekocht, een krachtvoer store ontdekt in H'lo, bijgekletst met mijn moeder en vervolgens met dr wezen shoppen, zwemmen, eten, trainen en heb net Lost gekeken.
Oud 04-03-2005, 22:41
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Vannacht weer eens weinig geslapen..
Gewoon naar school geweest, mijn mentrix ging opeens tegen me trippen, echt om niks..
Na de meeste vermoeiende dag school in de week, mijn familieplichten gedaan, weer ff naar mijn moeder geweest en dat was best gezellig..
Daarna eindelijk mijn eerste les Pencak Silat gevolgd..
En het was iets te dope, allemaal nieuwe afweer technieken, klemmen en nasty tricks geleerd ..
Om de puntjes op de i te zetten, een chillertje gepleegd in de Reefer..
En nu douchen en mss nog naar nighttown te gaan..
Oud 04-03-2005, 22:51
Glory
Glory is offline
slapen, gedoe voor school doen, en toen scheurde ik uit mijn zgn semibaggy broek en toen was ik heel boos en heb ik een nieuwe gekocht en een potje creme van 48 euro zo en mijn nagels rood gelakt en voor mijn beste vriendinnies en mij dezelfde undies gekocht omdat ze zo snoezig waren

Laatst gewijzigd op 04-03-2005 om 22:54.
Oud 04-03-2005, 23:08
Verwijderd
met mn vriendin door het bos in de sneeuw gewandeld<3 en vertraging gehad op de terugweg
Oud 04-03-2005, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Bruce schreef op 04-03-2005 @ 23:41 :
Daarna eindelijk mijn eerste les Pencak Silat gevolgd..
Wow, nu al.

Ik ben vandaag naar school geweest. Nu kan ik weer drie weken weg blijven.
Oud 04-03-2005, 23:30
monolo
monolo is offline
ik had geen school vandaag en dat kwam goed uit want ik was brak van gister.
gister had ik namelijk een concert in paradiso en erna wilde ik naar de noodlanding alleen een vriendin van me viel flauw dus dat feestje ging niet door verder ben ik nog naar mijn oma geweest en dat is altijd leuk want ze scheldt en ze danst op kraftwerk <3 van mijn omi kreeg ik een uber groot paasei wat ik al half op heb en nu ben ik misselijkk
morgen ga ik shoppennn
Oud 04-03-2005, 23:54
vixen
vixen is offline
Citaat:
monolo schreef op 05-03-2005 @ 00:30 :
ik had geen school vandaag en dat kwam goed uit want ik was brak van gister.
gister had ik namelijk een concert in paradiso en erna wilde ik naar de noodlanding alleen een vriendin van me viel flauw dus dat feestje ging niet door verder ben ik nog naar mijn oma geweest en dat is altijd leuk want ze scheldt en ze danst op kraftwerk <3 van mijn omi kreeg ik een uber groot paasei wat ik al half op heb en nu ben ik misselijkk
morgen ga ik shoppennn
ik zag jouw vriendje op een feestje wat een aardige jongen

Ik ben moe en ik ga slapen want feestjes zijn voor mietjes
Oud 04-03-2005, 23:56
Verwijderd
ik ben op vern nu ik heb het boek uit
Oud 04-03-2005, 23:59
snoodaard
snoodaard is offline
Ik ben vandaag onder de trein gekomen, naar school geweest, mn binnengekomen cd opgehaald en gewerkt. Dat laatste was wel het hoogtepunt.
Oud 05-03-2005, 13:04
Verwijderd
ik kwam onder de douche vandaan en ik rende de trap op met een minihanddoekje om en ik was aan het zingen terwijl ik probeerde hem niet te laten vallen, miiiiiiiiike clarc is a beautifuuuuuuuuuul huuuuuuuuuman beeeeeeeing GODVER
toen stootte ik met mijn voet een stapel glazen om
en toen kwam mijn broer zijn kamer uit met een iets te brede glimlach

dat was alles wat ik tot nu toe gedaan heb
Oud 05-03-2005, 13:14
Verwijderd
ik ben naar de n201 geweest en de 2 bands die ik wou zien kwamen allebei niet opdagen stelletje mietjes waren allemaal ziek geworden van dit kutweer. toen maar de overige bands gekeken en heel veel bier genuttigd. kreeg allemaal bier van mensen cadeau dus dat kwam mooi uit. alleen weet ik niet meer hoe ik thuis gekomen ben
Oud 05-03-2005, 13:17
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
er was grandi art ding op school en sommige bandjes waren wel vet
Oud 05-03-2005, 13:45
Verwijderd
ik ben net naar de kapper geweest voor n afspraak ga blauwe plukke in mn haar doen enzo
en ik ga zo naar de keigekke bmwdealer naar die 116i kijke want die krijgt mn mama enzo en dan gaan we m checken

en ik heb geslape
Oud 05-03-2005, 13:49
Snuitermans
Snuitermans is offline
Gister ben ik naar Hulk geweest, harde rock 'n roll met veel stoner invloeden. Goed vermaakt. Nu ben ik net klaar met post lopen.
Oud 05-03-2005, 13:55
Whateverrr
Whateverrr is offline
Lopen koukleumen, boodschappen gedaan, sneeuwbal in mn face gekregen door mn o zo leuke pa, beetje msnen en 2night verjaardaaaag!

Regels voor berichten