Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En rechtse mensen zijn slecht. Het zal mij zelf een zorg zijn of men al mijn goede organen uit mijn lichaam sloopt na mijn dood; maar al die moraalridders die alleen maar "Je kunt er iemand anders mee redden! Dat is toch een fijne gedachte?" als argument aanbrengen maken mij ziek. Is het ook mogelijk om alleen organen af te staan aan mensen die niet zo lopen te zeiken tegenover iedereen? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Met de ANW discussies hadden we ook orgaandonatie als onderwerp. Die vuile kuthippies probeerden mij dood te flamen met als enig argument "Dan ben je een moordenaar als jij je organen niet wilt afstaan!" en blabla. Dat soort mensen zijn zeer slecht voor mijn humeur. ![]() (Let wel, ik ben voor orgaandonatie, maar er was geen enkele goede discussiant bij 'Tegen', dus ging ik daar maar bij) Overigens kreeg ik slechts een 8 voor "discussie" en al die vuile New Age meisjes een "9". Zo ver onpartijdigheid van docenten... (Die ook toevallig in de gemeenteraad van Emmen zat voor GroenLinks) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Verder ook Hippocrates in gedachten houden. Degene die het orgaan het hardste nodig heeft krijgt hem. Overigens moeten organen wel 'aanslaan'. Dus zelfs al krijg je er een als arrogante aso, dan hoeft het nog niet succesvol te zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Een van de fundamentele rechten van de mens remember? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Dat is geen reden om hen het ook te ontzeggen. Een wijs gezegde zegt niet voor niets: "Don't be as lame as they are." |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het enige dat gebeurd is dat daar dan wel consequenties aan verbonden worden.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Overigens ben ik voor de constructie die Nare had, voordat dit topic in een 'MOORDENAAR!' versus 'HET IS MIJN EIGEN LICHAAM!?' flame-topic eindigde. |
![]() |
||
Citaat:
Niet iedereen is even sociaal, maatschappijlievend en blabla. Respect endezo voor elkaar hebben. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee, niet iedereen is even sociaal en maatschappijlievend, dus vind ik, dat zij dan ook even moeten wachten tot degene die wel zo sociaal zijn hun donororgaan hebben ontvangen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind dat het gebaseerd moet worden op ernstigheid. Overigens is/was het zo dat de informatie over donorschap geheim is/was. Dus mensen weten überhaupt al niet of de mensen die voor hun op de lijst staan wel of geen donors zijn. Dus is dat "Wel zo eerlijk" argument stierenpoep. Iedereen gaat er overigens aan voorbij dat organen alles behalve 'one size fits all" zijn... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
orgaandonatie derjw | 20 | 04-11-2006 23:56 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Geloof en orgaan donatie Inside Outsider | 58 | 18-11-2004 13:55 | |