Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2005, 13:56
Whateverrr
Whateverrr is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 05-03-2005 @ 14:17 :
er was grandi art ding op school en sommige bandjes waren wel vet
Ik ben ook naar n grandi art ding op n school geweest!
Oud 05-03-2005, 14:01
Verwijderd
Ik ben nog brak van donderdagnacht in Groningen, ernstig. Dus ik heb tot 2 uur in uitgeslapen en ik moet nu wat gaan huiswerken. Vanavond heb ik een familiefeestje en morgen ga ik naar Amsterdam.
Oud 05-03-2005, 14:35
vixen
vixen is offline
Vannacht kon ik niet slapen want mn huisgenoot en zn chick lagen te palen en dat was stohom want het blijkt dat het hier heel gehorig is dus moet ik daar ook op letten .
En toen stond ik op en was iedereen hier chagerijnig en toen ging ik naar de stad en had ik veeeel geld op mn rekening dus heb ik lekker veel eten gekocht want ik had geen zin om te gaan winkelen in mn eentje. En nu ga ik naar mn zus en dan mn haar gothiczwart verven en dan uit met mn homiiee
Oud 05-03-2005, 15:20
merels
merels is offline
donder was er grandi art op school en dat is ieder jaar weer een heuse gezelligheid, al was het wel iets minder leuk. daarna nog eventjes naar de kroeg geweest.
vrijdag ook grandi en het was vooral 's avonds erg leuk, daarna naar huis, gechilld, toen naar de karrrseboom wat verrassend gezellig was en nu heb ik net gedoucht en ontbeten.
Oud 05-03-2005, 15:21
merels
merels is offline
Citaat:
Whateverrr schreef op 05-03-2005 @ 14:56 :
Ik ben ook naar n grandi art ding op n school geweest!
wie ben jij? en wie is mr pignatie?
Oud 05-03-2005, 15:31
Verwijderd
Gisteren heb ik wijn gedronken en monopolie gespeeld en sneeuwpoppen gemaakt. \m/ En nu ga ik met m'n gristen naar 'n een of ander metalgebeuren waar ik opeens al lang een kaartje voor bleek te hebben. Maar ik ken al die bands niet en 't is helemaal in Ede-Wageningen. Uitermate verdacht.
Oud 05-03-2005, 15:47
Verwijderd
ik krijg mijn lenzen niet in en dat is stom, en ik kijk naar digi-tv-ofzo.
Oud 05-03-2005, 15:59
schimmel
schimmel is offline
kom net terug van de kinderboerderij en daar hadden ze heel veel liefs wat je kon aaien (L)
en gelukkig niet te veel kinderen want het was koud.
nu wil ik weer muizen die zijn echt gaaf en klein.
Oud 05-03-2005, 16:11
Verwijderd
Ik heb mijn fiets net opgepikt en ben even naar de zeeman geweest voor een wit shirt maar die paupers hadden niks in mijn maat
Oud 05-03-2005, 16:48
Rompslomp
Rompslomp is offline
ik was daarstraks in de stad bij de bijenkorf en daar liep een heel mooi en schoon meisje met mooie kleden aan. en ze zei tegen me, "hoi" met een hele leuke glimlach. ik werd zo onzeker, want ik dacht, ze heeft het vast weer over m'n hazelip, dat ik uit pure frustratie en angst m'n milkshake die ik net in m'n hand had over haar heen heb gegooid. en toen zei ik heel stoer "beat that, bitch". ze werd rood en liep huilend weg en ik bleef achter met een kutgevoel.
Oud 05-03-2005, 16:49
Verwijderd
omfg
Oud 05-03-2005, 16:52
Laïs
Laïs is offline
Vanmorgen heb ik gans mijn kamer opgeruimd,omdat ik gisteren ruzie had gemaakt met mijn moeder en ik wou het goedmaken,of tonen dat ik wel van goede wil ben.
Daarna afgesproken met een kind en 2 uur lang in een cafeetje gezeten,was wel fijn.
Toen we weggingen stonden er al mensen aan te schuiven om onze plaats in te pikken en we waren nog niet weg of ze zaten er al.
Afscheid genomen en dan met een vriendin naar F3,tijdelijk fotografiemuseum. Filip Claus,fotograaf bij De Morgen. <3
Oud 05-03-2005, 16:58
Rompslomp
Rompslomp is offline
Ik vind [gans] zo een waanzinnig opwindend woord, lais. ik zou bijna vragen om je telefoonnummer, zodat ik je op kon bellen, ware het niet dat mijn moeder mijn telefoon heeft afgesloten, omdat ik steeds naar sekslijnen belde. het spijt me daarvoor.
Oud 05-03-2005, 17:46
ZerO
ZerO is offline
Vrijdag avond gewerkt, pff het was zo druk en iedereen in de keuken deed irritant later op de avond toen we gingen opruimen heb ik met de gay kok staan praten over johnny, egbert jan, collin, en brad.
Toen nog naar de kroeg geweest maar het was alles behalve boeiend maar de barman was best leuk
Vandaag ging ik met mijn ma naar de stad maar ze werkt altijd op mijn zenuwen ! Ze wilde alles bekijken in alle winkels dus kregen we een soort van ruzie en ze voelde zich oh zo zielieg en onbegrepen
Nu wil ik eten en vanavond ga ik drinken& swingen.
Oud 05-03-2005, 17:55
little_devotion
little_devotion is offline
Citaat:
ZerO schreef op 05-03-2005 @ 18:46 :
Vrijdag avond gewerkt, pff het was zo druk en iedereen in de keuken deed irritant later op de avond toen we gingen opruimen heb ik met de gay kok staan praten over johnny, egbert jan, collin, en brad.
Toen nog naar de kroeg geweest maar het was alles behalve boeiend maar de barman was best leuk
Vandaag ging ik met mijn ma naar de stad maar ze werkt altijd op mijn zenuwen ! Ze wilde alles bekijken in alle winkels dus kregen we een soort van ruzie en ze voelde zich oh zo zielieg en onbegrepen
Nu wil ik eten en vanavond ga ik drinken& swingen.
welke kroeg ?!
ik heb zin in vanavoooond
Oud 05-03-2005, 17:57
Misery
Misery is offline
Vandaag lekker uitgeslapen, daarna naar een Miró museum gegaan, beetje rondgelopen in Barcelona, in de ZON gezeten , en nu zit ik in een internet cafe waar ik net een opdringerig persoon weggejaagd heb , (NEE, ik lus GEEN koffie, ik heb het druk, ROT OP!) en mn vriendjes gemaild. En toen had ik nog zoveel crediet over dat ik maar op scholieren ging kijken.
Oud 05-03-2005, 18:09
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
little_devotion schreef op 05-03-2005 @ 18:55 :
welke kroeg ?!
ik heb zin in vanavoooond
ja musicology
Oud 05-03-2005, 18:39
little_devotion
little_devotion is offline
Citaat:
ZerO schreef op 05-03-2005 @ 19:09 :
ja musicology
waar is dat nou weer?
Oud 05-03-2005, 18:44
Apomes
Apomes is offline
ff stad ingeweest om een polo'ke te kopen, kwam ik daar een vriendin tegen van vroeger! Was dat weer ff een happy terugzien.
Toen heb ik ge'msnd met een jongen waar ik verliefd op ben en toen heb ik nog wat schoolwerk gedaan
Oud 05-03-2005, 18:52
guess what
guess what is offline
gister ging ik uit en dronk veel te veel en fietste ik heel voorzichtig naar huis omdat het zo glad was en toen was ik thuis zonder te vallen en ging ik in de gang op mn bek
en nu ben ik wat katerig en gewond
Oud 05-03-2005, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Apomes schreef op 05-03-2005 @ 19:44 :
ff stad ingeweest om een polo'ke te kopen, kwam ik daar een vriendin tegen van vroeger! Was dat weer ff een happy terugzien.
|
in pyjama
Oud 05-03-2005, 18:54
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Hermione schreef op 05-03-2005 @ 19:52 :
in pyjama
Dat was een andere vriendin

Ik ben nu éénmaal sociaal aangelegd
Oud 05-03-2005, 18:55
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik moest werken en toen ging ik ruzie met mn collega maken want ze deed stom en toen ging ik ook ruzie zoeken met een andere collega maar die reageerde niet. en ik ging ook een cadeautje ergens ophalen. en toen ging ik naar huis, douchen en internetten en volgens mij heb ik blaasontsteking maar dat weet ik niet zeker en ik baal ervan want morgen kan ik weer neuken en nu mag het dus niet en vanavond ga ik niets doen en in bed kruipen en zielig zijn
Oud 05-03-2005, 18:59
Verwijderd
ik zit nu te msn'en met een maat van me die na 3 maanden weggeweest te zijn om snowboardles te geven eindelijk weer back in town is. al is het wel omdat een naaste van hem op sterven ligt maar morgen gaan we, zoals we eerst bijna iedere zondag deden, weer chillen met een filmpie en veel wiet bij mij op de bank
Oud 05-03-2005, 19:01
Rompslomp
Rompslomp is offline
dat is ook lekker dan. ligt je naaste op sterven, ga je een beetje chillen met wiet. daar kan ik met mijn hazelip niet bij. het moet toch niet gekker worden.
Oud 05-03-2005, 19:03
sorry
sorry is offline
ik heb vandaag geblowd en bier gedronken, zometeen ga ik naar een drum n bass feestje(bong-ra) en ik ben nu al vaag.
Oud 05-03-2005, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Rompslomp schreef op 05-03-2005 @ 20:01 :
dat is ook lekker dan. ligt je naaste op sterven, ga je een beetje chillen met wiet. daar kan ik met mijn hazelip niet bij. het moet toch niet gekker worden.
ehm nou hij is al bij die gene langs geweest vandaag en juist dan heb je toch ff afleiding en steun van je vrienden nodig neem ik aan?
Oud 05-03-2005, 19:41
Luna
Luna is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 05-03-2005 @ 19:55 :
volgens mij heb ik blaasontsteking maar dat weet ik niet zeker en ik baal ervan want morgen kan ik weer neuken en nu mag het dus niet
snel antibiotica halen als ik jou was. (als je het echt hebt) Ik heb het ook gehad en toen na 2 dagen had ik nierbla ontsteking en dat is echt naaaaar Ik was op wintersport en toen moest ik ana het infuus en 7 verschillende medicijnen

ot: ik ging werken en een kado kopen en toen thuis chillen de hele dag en mn nieuwe broek bewonderen.
veder zat ik te internetten en dan zie opeens het hoofd van een jongen die ik ken op een of andere site. wat is de wereld toch klein
Oud 05-03-2005, 19:42
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Luna schreef op 05-03-2005 @ 20:41 :
snel antibiotica halen als ik jou was. (als je het echt hebt) Ik heb het ook gehad en toen na 2 dagen had ik nierbla ontsteking en dat is echt naaaaar Ik was op wintersport en toen moest ik ana het infuus en 7 verschillende medicijnen
ja maar het is zaterdag
Oud 05-03-2005, 19:52
Luna
Luna is offline
maar het is een noodgeval
Oud 05-03-2005, 19:55
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Luna schreef op 05-03-2005 @ 20:52 :
maar het is een noodgeval
ik ben al aan het bellen maar ze zijn allemaal in gesprek
Oud 05-03-2005, 20:02
Luna
Luna is offline
succes dan maar
Oud 05-03-2005, 20:05
Adam Warlock
Adam Warlock is offline
gewoon even apotheek bellen, dan krijg je het nummer van de dienst houdende apotheek, die moeten je wel wat furabid geven.
Oud 05-03-2005, 20:17
RockaholiC
RockaholiC is offline
jezus gaan ze zeiken over wat ik hiervoor allemaal heb gehad weet ik veel ik wil gewoon die fucking medicatie maar is geregeld
Oud 05-03-2005, 20:19
Adam Warlock
Adam Warlock is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 05-03-2005 @ 21:17 :
jezus gaan ze zeiken over wat ik hiervoor allemaal heb gehad
worden we voor betaald
Oud 05-03-2005, 22:32
Verwijderd
ik hoor net dat GODVERDEVUILESTINKENDEKANKERHONDENTYFUSTERINGLIJERSKUT gisteren mijn ramones pet gejat is. te veel gedronken

Gelukkig krijg ik deze week weer salaris en werk ik zo veel dat ik gewoon niet weet wat ik met mijn geld moet doen dus ik koop van de week wel ff een nieuwe bij de Indy
Oud 05-03-2005, 22:37
grandmommy
grandmommy is offline
haii nah ik heb gewerkt en het ging kut want iedereen was aan het stressen en zeiken en niet goed uitleggen wat en hoe en damnnn kutjanussen. maarja geld he.
en toen kwam ik thuis en toen was m'n broer d'r en die gaat een appartement kopen en toen op internet sletten

en mijn handen zijn serieus bevroren want ik moest in de koeling brood opzetten en nu heb ik rood witte spikkels op mijn handen en kramp en een gevoel alsof ik net m'n handen over stoeptegels heb geraspt.
Oud 05-03-2005, 22:42
Maharani
Maharani is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 05-03-2005 @ 23:37 :

en mijn handen zijn serieus bevroren want ik moest in de koeling brood opzetten en nu heb ik rood witte spikkels op mijn handen en kramp en een gevoel alsof ik net m'n handen over stoeptegels heb geraspt.
dat heb ik altijd als ik buiten loop in de kou, al na 1 minuut
gaat wel over
Oud 05-03-2005, 22:44
grandmommy
grandmommy is offline
ja ik heb ook snel last van m'n handen, maar dit is al vanaf een uur of een, en echt extreem pijnlijk en de structuur van m'n huid is ook helemaal veranderd
Oud 05-03-2005, 22:58
Maharani
Maharani is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 05-03-2005 @ 23:44 :
ja ik heb ook snel last van m'n handen, maar dit is al vanaf een uur of een, en echt extreem pijnlijk en de structuur van m'n huid is ook helemaal veranderd
misschien heb je nu blijvende schade aan je bloedvaten/huid ofzo
Oud 06-03-2005, 11:22
Verwijderd
ik had gister eerst familiesmikkel en daarna een feestje bij bas, mijn best male friend.
dat was wel gezellig maar er waren ook perongeluk 2 jongens waar ik ooit tegelijk iets mee had en het zit hun erg diep, ik werd zowat de straat uitgekeken.
mijn leuke ex was er ook en hij had zn haar gestijld en hij zag er sehr heet uit.
en het vr33ndinnetje van bas gaf hem een trio voor zijn verjaardag en ze wist nog niet met wie, die moest ze nog versieren.
en om 2 uur gingen zij allemaal uit, maar ik was verstandig dus ik belde een taxi.
toen keek ik op het kaartje en ik zei baaaaaaas ik wil dat je jerome voor me belt.
het was meer een grap maar toen zat ik in de taxi en toen vroeg ik hiii hoe heet jij eigenlijk.
en toen zei hij jerome.
en toen zei ik EEK ik had speciaal om je gevraagd!!
(omdat ik zijn naam zo lekker belachelijk vond)
ik geloof dat hij dacht dat ik hem wilde versieren hihuha maar toen was ik gelukkig al thuis.
Oud 06-03-2005, 11:43
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Noé schreef op 06-03-2005 @ 12:22 :
prrrrrrr
Ik chatte net met noep en ze was n44kt
Oud 06-03-2005, 11:51
Haligh
Haligh is offline
gister feestje gehouden, en nu ga ik de rotzooi maar eens opruimen en de gelukkige die zo slim was om te blijven maffen mag helpen.

het gaytje.
Oud 06-03-2005, 12:16
Verwijderd
veel gezopen in kroeg
Oud 06-03-2005, 13:24
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik heb vannacht heel slecht geslapen dus zit er nu een beetje bij als een zombie dus ga ik zo maar ff een lange douche nemen. en straks ga ik bij aisa eten en film kijken en daarna ga ik naar mn chick want die moet ik vannacht jarig zoenen
Oud 06-03-2005, 13:26
Wuotan
Wuotan is offline
Dalijk Prostitute Disfigurement in m'n stamkroeg, samen met The Butcher en Tombe. Dus dat wordt wat, alsof ik nog niet brak genoeg was.
Oud 06-03-2005, 15:58
vaag
vaag is offline
Een kutkind gooit de hele tijd sneeuwballen in mn kamer. Dus ik heb net lekker hard uit het raam gescholden. En als hij nog een keer komt of ik zie m voorbij lopen , ren ik naar beneden en mep ik dat kind dood.
Oud 06-03-2005, 16:02
vaag
vaag is offline
Oh en nu ga ik op dat kind jagen buiten.
Oud 06-03-2005, 16:20
vaag
vaag is offline
En nu heb ik het kind uitgescholden heel hard. En toen kwam mn vader naar buiten en d ie deed mee. Yeah mocro power.
Oud 06-03-2005, 16:30
ZerO
ZerO is offline
Ik zit heel de middag achter de computer te eten

Regels voor berichten