Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Is idd erg duur (20 euro voor 1,5 gram) maar met die 20 euro kan ik wel een stuk of 7 joints rollen waar je lekker van gaat trippen, als je t goed rookt natuurlijk. Ik kon pasgeleden 's avonds niet slapen dus ik rol er maar eentje. Na een paar hijsen kreeg ik de hele tijd spontaan "headrushes" terwijl ik gewoon zat. Laatst gewijzigd op 18-07-2002 om 17:24. |
![]() |
|
![]() |
Om hashmelk te krijgen moet je een beetje melk opwarmen en iets van 3 euro hash erin doen, en dan nog een tijdje door laten "koken" (het hoeft niet echt te koken, maar als het warmer is lost het makkelijker op, het helpt ook wel om het te verkruimelen) na een tijdje is de melk beetje bruinachtig en zie je geen losse stukjes hash meer, dan kan je m opdrinken. Ik gok zo dat het wel beter werkt op een lege maag...
En ik zei goed roken, dus diep inhaleren en lang vasthouden. Ook kan je af en toe de joint een beetje van je lippen afbewegen zodat je de rook die zeg maar uit de tip komt wel inademt en de rest niet. Meer zuurstof en meer wiet maar minder tabak (die rook is lichter en komt niet door de tip maar stijgt meteen op. En hoezo 7 joints met 1,5 gram, vind je dat veel of weinig? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
en ff weer over paddos, : ZEKER niet om regelamtig te doen, als het speciaal blijft is het fetter (en goedkoper)
||
Citaat:
ik draai uit een geeltje meestal toch zeker wel 5 of 6 soms misschien wel es 7
||
Citaat:
![]()
|
volgens mij is het nog niet echt gezegd (geen zin om de hele topic door te lezen). Maar een Gravity Bong is ook goed om een keer te proberen.
http://64.176.167.28/_vti_ksc/zelfmaken_gravitybong.htm Je moet 'm zo maken dat hij puur gebruikt kan worden (dus dat je er geen joints in hoeft te doen). Als je het goed doet en je gebruikt genoeg wiet/hasj kun je precies 1 hele grote diepe hijs nemen. Meestal voel je aan het begin niet echt heel veel, maar je moet gewoon ff 10 minuutjes w8en en ineens ben je gaaaaaaaaaar als een motherfucker ![]()
|
![]() |
Hmz...
Vet.. gaan we zeker doen morgen (centrale (OOG) vergadering). Hasj Ice wil ik zeeeeker drie grammetjes van proberen, want langzaam is niks echt hard genoeg (like in the good old dayz) Mja.. hier is zuid limburg, dus groningen is wat ver. Btw, van 3 gram draaien we 2 joints... dus zeker geen 3 van 1,5... Werkt het beter als je er minder wiet ingooit???? If so, draai ik er 5 van 2 gram! (ipv n halve) |
![]() |
|
hasj olie...
gewoon wat hasj olie in een joint flikkeren en roken maar... ![]() je kan het niet in een coffeeshop ofzo krijgen want volgens mij valt het hier onder de opium wet, en is het niet legaal. Maaruuh als je eens echt super van de wap wilt zijn... suc6 en veel trip plezier ![]() ![]() ( het is wel prijzig spul... ongeveer 40 euro per gram, maar het effect is het echt waard! )
Laatst gewijzigd op 23-07-2002 om 13:55. |
![]() |
|
![]() |
Tja, 't is wat laat, want de laatste post was meer dan een week geleden, maar... hash olie kun je ook wel zelf maken door wat wiet in pure alcohol te leggen en een week ofzo te laten liggen, de alcohol verdampt dan wel en wat er overblijft moet je dan roken... 't is vast niet zo goed als waar je het koopt voor 40 euro per gram (als ik dat goed gelezen heb), maar ja... wel een stuk goedkoper, ofzo. en... um, ja.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Groot levensprobleem! Max.Roegiest | 11 | 18-12-2013 20:52 | |
Liefde & Relatie |
Vind ze me leuk heeft ze interesse? pimeeftink | 61 | 09-07-2012 02:47 | |
Psychologie |
Huilen van boek; hard voor je verdriet. Verwijderd | 10 | 10-08-2005 18:32 | |
Psychologie |
roddelen. ~~dolce~~ | 24 | 03-04-2004 01:58 | |
Psychologie |
Niet meer naar school willen, voel me gevangen en depressief Lil'Girl | 3 | 04-11-2003 14:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Beetje dagboek Vlooienband | 30 | 29-06-2003 18:25 |