Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2005, 19:25
FayLa32
FayLa32 is offline
Godsamme die fucking kutschool. Ja hoppa we hebben een excursie, en het is natuurlijk teveel gevraagd om info te krijgen over wáár dat fucking museum dan ís. Die klote website geeft geen adres, geen routebeschrijving, niks. Het zit in de buurt bij dit en dat, en ja hoor, nérgens een routebschrijving te vinden van dit en dat. AAAARGH

En nu doet dat fucking kutmsn het ook al niet nu kan ik het aan niemand vragen steek die godsvervloekte pokke excursie maar in je reet!
Oud 07-03-2005, 19:27
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 07-03-2005 @ 17:20 :
Ik heb eind deze week tentamens. Maar daarna... Knip je haar maar kort, want ik zou er nog weleens houvast aan kunnen vinden.
okok
De volgende keer laat ik het wel milimeteren, uit voorzorg

Maar ik heb het aangekaart bij het riagg... we hebben een aantal gezinsgesprekken gehad en daar gaan we mee stoppen(omdat het toch geen zin meer heeft) en dan zouden we het er nog over hebben hoe het verder zou gaan en wat de mogelijkheden zijn
Oud 07-03-2005, 20:02
Roadrunner
Roadrunner is offline
wat n dag. vanochtend weer zo chagerijnig. en vanmiddag ging het weer beter want hij smste me weer. zo lief. en dan wordt het 's avonds weer verpest, omdat ik niet durf te zeggen want ik écht vind. iedereen wordt voorgetrokken. Ik ben er ook nog?
En waarom klap ik dan weer dicht bij hem. terwijl hij zo aardig wil zijn ik moet met m praten
Oud 07-03-2005, 20:14
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Bah bah bah.

Ik heb er genoeg van. Van dit leven. Van dit benauwende gevoel.
Oud 07-03-2005, 20:42
rare kwast
rare kwast is offline
ik wil niet meer...kan ik niet gewoon stoppen
Oud 07-03-2005, 20:43
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 07-03-2005 @ 21:42 :
ik wil niet meer...kan ik niet gewoon stoppen
Oud 07-03-2005, 20:56
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik voel me rot. Ben net een weekend weg geweest naar de Ardennen met mijn huisgenoten. Allemaal onwijs gezellig enzo maar nu we thuiskomen hebben we ruzie over hoe we nu de reiskosten moeten gaan verdelen. Nu hebben we er net over vergaderd en eigenlijk zijn we tot een noodoplossing gekomen maar nu heb ik het gevoel dat dat allemaal is omdat ik mijn poot stijf hield omdat ik het raar vond om de diesel voor de auto te betalen waar ik nooit ingezeten heb Ik kan geen ruzie maken of voor mezelf op komen, ik ben altijd maar veel te toegeeflijk en als ik dat eens een keer niet ben voel ik me rot.
Oud 07-03-2005, 21:02
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 07-03-2005 @ 21:56 :
Ik voel me rot.
Ik hoef maar te denken aan hoe ik me voel als ik op kamers zit en ik moet huilen...
Oud 07-03-2005, 21:42
rare kwast
rare kwast is offline
het lijkt net als of ik de 4 daagse loop op naaldhakken...hoe lang kan ik dit nog volhouden voordat mijn voeten het begeven en ik instort..
Oud 07-03-2005, 21:51
Verwijderd
ik wil niet ziek worden

ik moet nog zoveel doen morgen

k moet mn pa nog aangeven
misschien ben ik gewoon ziek van de stress

voelt klote na 5-6 jaar niet ziek te zijn geweest
Oud 07-03-2005, 21:54
Freestyler*
Freestyler* is offline
Oud 07-03-2005, 21:56
CSN
CSN is offline
Beneden is het weer flink raak: ik hoor geschreeuw; gehuil - ik weet dat niet.
Oud 07-03-2005, 22:19
el manuel
el manuel is offline
on the sunny side of the street

you asked for it man
Oud 07-03-2005, 23:11
Stefanie
Stefanie is offline
Gaat goed hier
Oud 08-03-2005, 07:38
JJ13
JJ13 is offline
wat een begin van de dag . ik wil dit niet meer, maar ik durf niet te stoppen, ik moet maar gewoon nog even doorzetten. en ik hoop nog steeds dat ik ook eens echt geluk heb.
Oud 08-03-2005, 09:11
rare kwast
rare kwast is offline
ouders ze maken van niets een groot probleem en spelen dan op je schuldgevoel....
rot gewoon lekker op
Oud 08-03-2005, 09:32
*nerwen elensar
*nerwen elensar is offline
Ik zie het niet meer zitten. Alle dagen pijn hebben, het vreet me op. En dat al 6 maanden lang. Dokters laten me maar wachten, wekenlang. Een verslag vergeten, tsjah, geeft toch niet??! (Let op de ironie )
Vandaag maak ik het uit met m'n vriend, hij is eigenlijk wel alles wat ik zocht maar hé, ik ben niet verliefd op hem. Dus hem dan beter niet aan het lijntje houden zeker? Waarom kan ik niet eens gewoon verliefd worden en een zorgeloos (gezond!!!) leven hebben zoals alle mensen om me heen?!
Oud 08-03-2005, 10:13
ilse
ilse is offline
ik kan niet meer. al die mensen om me heen, waar ik gewoon bang van word. ik schrik van het minste of geringste. morgen mijn vaders verjaardag, ik ben zoo bang. als ze me maar niet aanraken want ik weet niet hoe ik ga reageren. ik zeg al dagen bijna geen woord meer, staar wat voor me uit. ben doodmoe en heb nergens meer zin in. zelfs de mensne waar ik niet zonder kan,moet ik nu niet om me heen hebben. ik kan het niet uitstaan. kon maar van een iemand een knuffel verdragen, en van de rest moet i khet niet hebben. ze snappen me toch niet. blijf dan maar uit me buurt. ik wil naar een plek waar ik rust heb, waar iedereen me met rust laat, waar ik kan slapen. ik wil hier niet blijven, een half uurtje op me werk en ik word al helemaal gek. ik kan niet meer naar huis, als me vader me arm ziet gaat ie flippen. ik weet niet meer wat ik moet doen..
Oud 08-03-2005, 10:14
ilse
ilse is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 08-03-2005 @ 00:11 :
Gaat goed hier
*knuff*
Oud 08-03-2005, 10:26
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 07-03-2005 @ 23:49 :
Het lijkt me dat het juist goed is dat je dat gedaan hebt, toch? Je moet toch een keertje beginnen met wat minder toegeeflijk te zijn, tenminste, als je dat zelf vindt, en zo klinkt het wel. En nu voel je je rot, maar dat gevoel verdwijnt ook wel weer, waarschijnlijk zijn je huisgenoten er al nauwelijks meer mee bezig?
Misschien is het wel goed ja maar het voelt gewoon zo raar. Ik wou gewoon zo graag bevestiging hebben dat ik toch een goede keuze gemaakt heb en niet onnodig heb zitten stoken. Ik wacht het maar weer even af.
Oud 08-03-2005, 10:38
Gothic
Gothic is offline
Nu weet ik weer waarom ik normaal dingen inslik en negeer ipv ze te uiten, damn wat voel ik me beroerd zeg ...
Oud 08-03-2005, 11:09
Verwijderd
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik mag alsnog toelating doen! Whiiii!
Oud 08-03-2005, 11:11
kastdeur
kastdeur is offline
Of ik krijg een kutstageplek of ik moet nog doorzoeken.

Bah. Maar om 5 uur zal ik het weten.
Oud 08-03-2005, 12:10
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Kloooooooooooooteeeeeeeeeeeeeee
Oud 08-03-2005, 12:17
deringmeester
deringmeester is offline
ik word gek van die mensen hier!!
rot allemaal toch een op!!
ik word agressief.
Oud 08-03-2005, 13:27
*nerwen elensar
Citaat:
deringmeester schreef op 08-03-2005 @ 13:17 :
ik word gek van die mensen hier!!
rot allemaal toch een op!!
ik word agressief.
Lees het dan niet hé dummie.
't Is trouwens een 'lucht-je-hart-topic' gewoon eens je miserie kwijtkunnen en dan weer vooruit met je leven.....Dat wil daarom niet zeggen dat we hier allemaal per definitie depressief zijn

Laatst gewijzigd op 08-03-2005 om 13:32.
Oud 08-03-2005, 13:36
deringmeester
deringmeester is offline
Citaat:
*nerwen elensar schreef op 08-03-2005 @ 14:27 :
Lees het dan niet hé dummie.
't Is trouwens een 'lucht-je-hart-topic' gewoon eens je miserie kwijtkunnen en dan weer vooruit met je leven.....Dat wil daarom niet zeggen dat we hier allemaal per definitie depressief zijn
owh nee, niet van de mensen op het forum maar de mense hier in het lokaal waar ik ben. ik zit hier tussen 25 boeren een partij herrie maken en daar word ik langzaam gek van.....
Oud 08-03-2005, 13:36
ilse
ilse is offline
laat me nou.. raak me niet aan.. tis eng
Oud 08-03-2005, 13:37
*nerwen elensar
haha okay heb dan niets gezegd

sla die mensen gewoon....ze zullen wel zwijgen
of anders gewoon het brandalarm aanzetten, ze zullen snel weg zijn
Oud 08-03-2005, 13:39
deringmeester
deringmeester is offline
Citaat:
*nerwen elensar schreef op 08-03-2005 @ 14:37 :
haha okay heb dan niets gezegd

sla die mensen gewoon....ze zullen wel zwijgen
of anders gewoon het brandalarm aanzetten, ze zullen snel weg zijn
maar ze zijn met zo veel!! ik denk dat ik maar koffie ga drinken en ff een peuk roken ofzo.
Oud 08-03-2005, 13:42
*nerwen elensar
Zou dan voor het brandalarm gaan, is veiliger voor jou..Tenzij je natuurlijk sm-achtige neigingen hebt en je gek bent op in elkaar geslagen te worden (maar dat denk ik niet)
Ofwel gewoon naar hier komen, heb nog een pc op overschot en 't is hier stil. Enigste nadeel dat het wel in belgië is
Ga ook sigaretje gaan doen, begin een beetje een nicotinetekort te vertonen
Oud 08-03-2005, 14:01
deringmeester
deringmeester is offline
ik zou best naar jou wille komen maar België is idd wel een beetje uit de richting. hier is het alles behalve stil...
Oud 08-03-2005, 14:03
*nerwen elensar
Ach troost je, moet nu vertrekken naar een college waar ik 3 uren naar het geleuter van een saaie prof moet luisteren. 't Zal daar ook allesbehalve stil zijn vrees ik
Oud 08-03-2005, 14:04
Verwijderd
Ik wordt dus echt SCHEITZIEK! van die exen die maar blijven roepen hoe bijzonder een relatie was, terwijl hij geen fuck voorstelde. Get a life en move on als je zo hard schreeuwt dat je doorgaat met je leven
Oud 08-03-2005, 14:36
indelebile
indelebile is offline
het is fijn dat ik me eindelijk weer goed voel, niet meer ziek en vermoeidheid wordt gelukkig ook minder. nu een vrije middag en morgen lekker uitslapen en er niet aan denken dat zij er is.
Oud 08-03-2005, 15:01
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Quiana schreef op 06-03-2005 @ 13:08 :
"Ik wil dat niet hebben dus ontken ik het gewoon", steek je hier
niet ontzettend je kop mee in het zand?

'De halve wereld' kan best roepen dat 'ie het heeft, maar het
verschil met JOU is dat jij een diagnose gekregen hebt, en dat
is des te meer reden om het juist wél serieus te nemen.

Want ik heb bij jou het gevoel dat het niet zozeer de anderen
zijn die het niet serieus nemen (als dat al zo is?), maar dat jij
juist degene bent die het niet serieus neemt.

Tuurlijk is het niet fijn om te horen, en ik kan heel goed begrijpen
dat je het niet wilt hebben. Maar laat dat "ik wil dat niet hebben"
gevoel dan juist een reden zijn om er tegen aan te gaan, er tegen
te knokken, in plaats van je kop in het zand te steken.

Want met dat vechten is de kans dat je over een tijdje inderdaad
terecht kunt ontkennen dat je het niet hebt, is veel groter
dan wanneer je het blijft ontkennen - ergens eigenlijk wel
wetende dat..
hmmzz, ja.. klinkt best logisch en ik weet het ook wel. Maar goed, nu heb ik ook weer eens de neiging om helemaal dr niet meer over te praten
en toch ga ik zeer waarschijnlijk naar rintveld en k zie dat niet echt meer zitten..
Oud 08-03-2005, 15:06
Eend
Eend is offline
Een mens met een psychische ziekte, wordt niet levensmoe van zijn ziekte, maar levensmoe van het constant opnemen voor zichzelf tegenover andere mensen die het altijd beter proberen te weten.
Oud 08-03-2005, 15:08
ilse
ilse is offline
Citaat:
Eend schreef op 08-03-2005 @ 16:06 :
Een mens met een psychische ziekte, wordt niet levensmoe van zijn ziekte, maar levensmoe van het constant opnemen voor zichzelf tegenover andere mensen die het altijd beter proberen te weten.
mooi...
Oud 08-03-2005, 15:12
Eend
Eend is offline
Citaat:
ilse schreef op 08-03-2005 @ 16:08 :
mooi...
Ik spreek uit ervaring en ik wordt het doodziek. Elke keer als ik iets doe is het van: "Zou je dat wel doen?"
"Stel je niet zo aan, het zit zo en zo in elkaar, je lult!"
"Ik weet precies hoe het zit, je moet gewoon zus en zo doen en wat positiever denken."

Ze vergeten soms wel eens dat je niet altijd positief hoeft te denken. Als ik me nu bijvoorbeeld helemaal positief zou instellen, dat ik geen terugval krijg. Dan zal de klap wanneer ik een terugval krijg veel groter zijn, dan als ik nu accepteer dat er gewoon terugvallen zullen komen.

Alleen is het jammere dat mensen me dan gelijk negatief vinden denken. Ik denk in de realiteit, of die nou positief is of negatief. Ik ga mezelf niet zitten foppen met iets waarvan vast staat dat het gewoon nog zal komen.
Oud 08-03-2005, 15:17
ilse
ilse is offline
Citaat:
Eend schreef op 08-03-2005 @ 16:12 :
Ik spreek uit ervaring en ik wordt het doodziek. Elke keer als ik iets doe is het van: "Zou je dat wel doen?"
"Stel je niet zo aan, het zit zo en zo in elkaar, je lult!"
"Ik weet precies hoe het zit, je moet gewoon zus en zo doen en wat positiever denken."

Ze vergeten soms wel eens dat je niet altijd positief hoeft te denken. Als ik me nu bijvoorbeeld helemaal positief zou instellen, dat ik geen terugval krijg. Dan zal de klap wanneer ik een terugval krijg veel groter zijn, dan als ik nu accepteer dat er gewoon terugvallen zullen komen.

Alleen is het jammere dat mensen me dan gelijk negatief vinden denken. Ik denk in de realiteit, of die nou positief is of negatief. Ik ga mezelf niet zitten foppen met iets waarvan vast staat dat het gewoon nog zal komen.
ik snap wel wat je bedoeld. zoals mijn vader nog steeds, al weet ie wat er speelt, nog zegt 'zet je er dan even overheen en ga even dit of dat doen'. snap het nou, ik kan het effe niet!

en dat positiever moeten denken... vaak inderdaad niet reeel en onwijs moeilijk..
Oud 08-03-2005, 15:19
Eend
Eend is offline
Citaat:
ilse schreef op 08-03-2005 @ 16:17 :
ik snap wel wat je bedoeld. zoals mijn vader nog steeds, al weet ie wat er speelt, nog zegt 'zet je er dan even overheen en ga even dit of dat doen'. snap het nou, ik kan het effe niet!

en dat positiever moeten denken... vaak inderdaad niet reeel en onwijs moeilijk..
Ja, met positief denken los je dit soort dingen niet op. Een dipje misschien, maar een echte psychische ziekte los je niet op. Helaas wil de mens dat niet altijd horen.
Oud 08-03-2005, 15:25
ilse
ilse is offline
Citaat:
Eend schreef op 08-03-2005 @ 16:19 :
Ja, met positief denken los je dit soort dingen niet op. Een dipje misschien, maar een echte psychische ziekte los je niet op. Helaas wil de mens dat niet altijd horen.
nee idd... al zeggen de psychiaters nu dingen wat ik heb tegen me ouders, ze zeggen nog dat t wel mee zla vallen. en dat kan ik niet uitstaan. en dat het zso wel weer over is enzo..
Oud 08-03-2005, 15:29
Eend
Eend is offline
Citaat:
ilse schreef op 08-03-2005 @ 16:25 :
nee idd... al zeggen de psychiaters nu dingen wat ik heb tegen me ouders, ze zeggen nog dat t wel mee zla vallen. en dat kan ik niet uitstaan. en dat het zso wel weer over is enzo..
lekker is dat Het is altijd fijn om te weten dat mensen achter je staan Gelukkig hebben mijn ouders het allemaal goed opgevat.
Oud 08-03-2005, 15:33
ilse
ilse is offline
Citaat:
Eend schreef op 08-03-2005 @ 16:29 :
lekker is dat Het is altijd fijn om te weten dat mensen achter je staan Gelukkig hebben mijn ouders het allemaal goed opgevat.
mijn ouders doen alsof ze het heel goed snappen, maar hebben wel dat soort uitspraken. en dat is frustrerend
Oud 08-03-2005, 15:35
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 08-03-2005 @ 16:01 :
hmmzz, ja.. klinkt best logisch en ik weet het ook wel. Maar goed, nu heb ik ook weer eens de neiging om helemaal dr niet meer over te praten
en toch ga ik zeer waarschijnlijk naar rintveld en k zie dat niet echt meer zitten..
({) Ik mis je
Oud 08-03-2005, 16:20
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
kastdeur schreef op 08-03-2005 @ 12:11 :
Of ik krijg een kutstageplek of ik moet nog doorzoeken.

Bah. Maar om 5 uur zal ik het weten.
"Nee hoor, we zitten al helemaal vol met stagiaires."
Oud 08-03-2005, 16:35
Redhair
Redhair is offline
Het leven draait maar door. Ik eet weinig. Bij het Riagg durfde ik opeens niet meer om informatie over een opname te vragen. Ik vertelde me hoe rot ik me voel. Ze kunnen niets voor me doen. Ik moet wachten tot er weer een groep komt. Al dat wachten ben ik zat.
The show must go on. Mm, k zit op toneel. Als we moeten optreden moet ik een spaggetibandjesjurkje aan. Dat kan niet. Hoe leg ik dat in godsnaam uit? Iemand tips? Ze weten niets.

Laatst gewijzigd op 08-03-2005 om 17:42.
Oud 08-03-2005, 16:35
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 08-03-2005 @ 16:01 :
Weet je al wat voor soort behandeling je (waarschijnlijk) gaat
volgen als je erheen gaat..?
Oud 08-03-2005, 17:39
justhanna
justhanna is offline
Waarom denk ik daar de laatste tijd nou weer aan?
Wil helemaal niet aan zulke dingen denken...
Vraag me af waarom ik me er druk om maak,
want ik ben toch niks van plan... Toch?
Wou dat m'n hoofd me een beetje rust gunde...

Rust schijn ik nu zeker niet te kunnen vinden.
Stomme herkansingen!!!!
Oud 08-03-2005, 17:55
Verwijderd
Citaat:
kastdeur schreef op 08-03-2005 @ 17:20 :
"Nee hoor, we zitten al helemaal vol met stagiaires."
Ze moeten ze ook niet opeten

maakt een grapje je vrolijker?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten