Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-02-2005, 22:18
Eazy E
Eazy E is offline
hm de schoonouders van me ex en ik waren niet echt close... Ik mocht ze wel, en zij mij vast ook wel.. maar hebben nooit echt goede gesprekken met ze gehad..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-02-2005, 22:16
dead person
dead person is offline
Met zijn moeder kan ik best goed praten en daar zeg ik wel gewoon alles tegen, is ook een heel lief mens. Met zijn vader kan ik helemaal niet praten, hij is ook heel anders dan dat ik gewend ben en dat gaat niet zo goed samen ofzo

en om maar te beginnen over zijn broer
Oud 20-02-2005, 17:53
snoopy
snoopy is offline
kan t prima met ze vinden. Schoonvader ken ik niet heel goed (z'n ouders wonen niet samen), maar daar heb ik vorig jaar oud&nieuw gevierd. En schoonmama vind ik ook aardig, en volgens mij is dat wederzijds. Ben al vaak mee uit eten gevraagd en mocht zelfs mee op vakantie.
Oud 20-02-2005, 18:55
Wenomic
Wenomic is offline
Hardstikke koele lui
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 20:32
Susanne
Susanne is offline
Mijn ex-schoonouders (eigenlijk doe ik niet aan schoonouders, verschrikkelijk als je nog maar een halfjaar hebt en het dan hebt over je schoonouders ) maar die kende ik niet goed en dat vond ik wel prima, nooit ruzie mee gehad of zo, dat zou ik pas lomp vinden Ze vonden het altijd wel leuk als ik er was
Oud 20-02-2005, 20:35
Verwijderd
Ik vond het net zo moeilijk om van de moeder van m'n ex afscheid te nemen als van hem.

Waarom was zij leuker dan m'n eigen ma
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 21:14
tintin
tintin is offline
ik heb ze afgelopen weekend ontmoet, superleuke mensen
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 21:07
miss x
miss x is offline
met mn schoonmoeder kan ik wel goed opschieten, is een lief mens die t altijd goed bedoelt (ook al maakte ze t weekend n opmerking die me behoorlijk irriteerde maar dat was de 1e in meer dan 2 jaar ) aan mn schoonvader heb ik ronduit een gloeiende hekel, ik kan hem echt niet uitstaan. En ja ik heb 1 keer echte ruzie met hem gehad (tenminste ik was zo kwaad dat ik van tafel ben opgestaan en weggelopen om mn spullen te pakken om nooit meer terug te komen) verder ben ik 98% van de keren dat ik hem zie kwaad of geirriteerd door een opmerking van hem maar zeg er nooit wat van om de lieve vrede te bewaren en omdat ik dan niet nog verder de grond in geboord wil worden. Nog 2x erger is mn zwager (de vriend van de zus van mijn vriend snappie?) maarja. kortom ik heb t dus niet getroffen al is mn vriend echt een lieverd echt zo'n goeie lobbes
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 21:13
Sade
Sade is offline
Ik kan goed opschieten met m'n schoonouders, vooral omdat ze in veel opzichten op m'n eigen ouders lijken. Onze moeders kennen elkaar ook omdat ze collega's van elkaar geweest zijn.
Zijn vader heeft afgelopen weekend bij mij thuis geholpen om draadloos internet aan te leggen en binnenkort ga ik met m'n schoonmoeder ook een avondje iets doen.
Tot nu toe gaat het dus allemaal prima, nog nooit ruzie met ze gehad oid, al zijn mijn vriend en ik nog niet zo heel lang bij elkaar (bijna 5 maanden).
Oud 22-02-2005, 21:57
verwijderddeze
verwijderddeze is offline
ik ben niet close met ze, zeker niet. Heb ze maar een paar keer gezien maar ze begonnen tegen mijn vriend al te klagen dat ze met me wilde praten . Hij vind dat erg normaal,maar ik heb daar over t algemeen iets meer moeite mee dan hij .
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 22:37
Sonnebloem
Sonnebloem is offline
Met de ouders van mijn vriend kan ik het wel vinden..
Niet zo dat ik ga winkelen met mijn "schoonmoeder" maar ik ga wel met ze op vakantie(en mijn vriend dan ook he)

Met zijn zus en broer kan ik het gelukkig ook wel vinden
Heb het wel getroffen vind ik
Mijn ouders kunnen het ook goed vinden met zijn ouders
Oud 23-02-2005, 16:14
saartjeh
saartjeh is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...7#post12586457
Oud 24-02-2005, 19:44
Luminous
Luminous is offline
zijn ouders zijn liejff!!
Oud 25-02-2005, 12:02
phi
phi is offline
Mijn ex-schoonouders waren altijd heel lief als ik bij hen was, maar achter mn rug konden ze het niet laten om slecht over mij te spreken. Nu onze relatie gedaan is, laten ze het duidelijker merken, zodat de kans dat mijn ex-vriend en ik het nog zien zitten om weer eventueel later een relatie te beginnen, tot een minimum wordt verlaagd.
Nt zo'n goede band dus ...
Oud 25-02-2005, 22:56
yapo
yapo is offline
Citaat:
pubergirl schreef op 25-02-2005 @ 12:02 :
Mijn ex-schoonouders waren altijd heel lief als ik bij hen was, maar achter mn rug konden ze het niet laten om slecht over mij te spreken. Nu onze relatie gedaan is, laten ze het duidelijker merken, zodat de kans dat mijn ex-vriend en ik het nog zien zitten om weer eventueel later een relatie te beginnen, tot een minimum wordt verlaagd.
Nt zo'n goede band dus ...
same here Ben nu al een tijdje voorbij het punt om weer wat met m'n ex te willen beginnen (zij trouwens al eerder dan ik), maar het is geen leuk gevoel wat dat achterlaat
Oud 26-02-2005, 00:50
Verwijderd
tja, zolang de ouders van vriendjes maar een beetje interesse in mij tonen vind ik het prima.. met de vragen wat studeer je, wat voor werk doe je, waar woon je.. ben ik al tevreden.. maar voor sommige ouders blijkt dat al te veel gevraagd
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 13:36
Lieved
Lieved is offline
De ouders van mijn eerste vriend..die zeiden wel hoi als ik binnenkwam en dag als ik naar buiten ging maar dat was het dan ook.. ze deden geen moeite om een gesprek te beginnen maar mijn ex zei dat het aan zijn ouders lag, en niet aan mij maar toch nie sow lekker

De ouders van mijn huidig vriendje zijn wel heel erg aardig, vragen altijd of ik kom eten, tonen interesse dus dat is wel fijn
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 11:49
kastdeur
kastdeur is offline
Ja, ze zijn heel aardig. Maar ze zijn ook heel 'perfect' zodat ik mijzelf altijd wat lomp en ongemakkelijk voel. Ach.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 11:55
noewkie
noewkie is offline
mijn schoonvader is het type dat valt op de vriendinnetjes van zn jongste dochter(echt schaamteloos hoe die daarmee omgaat hij raakt ze nog net neit aan)
mn schoonmoeder is het type bemoeizuchtig in de grootste zin van het woord.

mt andere woorden vreselijke mensen.
maar een ding hebben ze goed gedaan en das neuken want mn vriendje is super lief
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 17:17
filia dei
filia dei is offline
Mijn schoonouders zijn vet vind ik. Tegen mij iig wel vriendelijk en geïntresseerd. Alleen zijn moeder is wel streng, maar goed, daar heb ik verder weinig last van. En de rest van ze familie kan ik ook mee opschieten. Maar goed, behalve dan met zijn broer en zus heb ik buiten hem om geen contact met ze.
Oud 08-03-2005, 21:11
^M_chelleeeH^
^M_chelleeeH^ is offline
Heb ze pas afgelopen weekend voor het eerst ontmoet. En ze leken me echt superaardig! Maargoed wat kan je er allemaal over zeggen na een paar uurtjes he...

kom er later nog weleens op terug
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten