Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2005, 12:40
Choke
Choke is offline
Hej iedereen, ik ga van de zomer met 2 vrienden naar vakantie in Rome.. we komen met het vliegtuig aan in Rome Ciampiono en we moeten een camping daar in de buurt zien te vinden. weet iemand een duidelijk site met een mooi overzicht van beschikbare campings? liefst in het Nederlands of Engels geschreven, want me italiaans is niet zo goed (me mandarijns daarintegen wel)
Alvast bedankt!!
Oud 08-03-2005, 13:38
Miracle
Miracle is offline
>> Europa

Ik ben zelf naar een camping geweest in de omgeving van Rome. Erg gaaf. Ik zal ff sites zoeken.
Oud 08-03-2005, 13:43
Miracle
Miracle is offline
Campings in de buurt van een meertje, erg leuk in de zomer.
http://www.lakebracciano.com/lakebra...isponibilita=1

Camping waar ik ben geweest:
http://www.porticciolo.it/
Oud 08-03-2005, 14:26
Choke
Choke is offline
Citaat:
Miracle schreef op 08-03-2005 @ 14:43 :
Campings in de buurt van een meertje, erg leuk in de zomer.
http://www.lakebracciano.com/lakebra...isponibilita=1

Camping waar ik ben geweest:
http://www.porticciolo.it/
Bedankt!!!
Oud 08-03-2005, 14:27
Breg
Breg is offline
In rome zelf is volgens mij ook een camping. Volgens mij heet ie Plus Camping Roma. Zelf heb ik afgelopen jaar geslapen op 'Tiber hostel and camping' (www.campingtiber.com), ik sliep daar met een paar vriendinnen in een stacaravan, maar er zijn ook campeerplekken. Het ligt ongeveer een half uur (met het openbaar vervoer) buiten de stad.
Oud 08-03-2005, 14:39
Choke
Choke is offline
Citaat:
Breg schreef op 08-03-2005 @ 15:27 :
In rome zelf is volgens mij ook een camping. Volgens mij heet ie Plus Camping Roma. Zelf heb ik afgelopen jaar geslapen op 'Tiber hostel and camping' (www.campingtiber.com), ik sliep daar met een paar vriendinnen in een stacaravan, maar er zijn ook campeerplekken. Het ligt ongeveer een half uur (met het openbaar vervoer) buiten de stad.
Ooh, die ziet netjes uit!
Oud 09-03-2005, 15:46
Breg
Breg is offline
ik heb het zelf erg leuk gehad op die camping (Tiber), er is een zwembad bij (niet al te groot, maar in de zomer wel lekker), er is een campingwinkel en een restaurant/pizzeria. De meeste mensen die er werken spreken goed Engels en sommige medewerkers zijn zelf ook reizigers (zo werkten er vorig jaar oa een paar Australiers), er staan voornamelijk jongere mensen (zo tussen de 16 en 30 zeg maar), maar het is geen typische jongerencamping waar tot 5 uur 's ochtends gefeest wordt. Het enige nadeel is dat er in de omgeving van de camping weinig/niks te doen is en je niet uit kan gaan in Rome als je geen eigen vervoer hebt (of geen geld voor een taxi), want de laatste metro/bus gaat volgens mij rond 23.00
Oud 09-03-2005, 15:54
Ieke
Ieke is offline
We hebben ooit op een camping daar gestaan wat caming happy heette. Was goed, lag ook goed, maar of het nog bestaat weet ik niet. Iig hadden we hem wel uit zo'n campinggids.

Regels voor berichten