Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2005, 18:49
-SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
Hallo mensjes en anderen op dit forum...

Het is nu net een week uit met mijn ex-vriendin. We hebben een hele mooie 5.5 maanden gehad en door een domme actie van mij is het nu uit jammer genoeg... Heb ruzie gehad met een best goede vriend van haar en ben toen in een vechtpartij geraakt met hem (hij eigenlijk met mij gezien ik hem aansprong).

Toen heeft me ex dus besloten om er een punt achter te zetten wat mij diep heeft geraakt. Ik heb slecht gegeten, geslapen en andere troep die je kan krijgen van liefdes verdriet (zoals de burger het zou noemen).

Nu is er een meisje die ik al heel lang ken en waar ik eigenlijk altijd al gevoelens voor heb gehad, waar ik nu dus ineens heel veel voor voel. Maar ik heb het gevoel alsof ik haar gebruik als ik iets met haar begin, alsof ik aan het rondsletten ben.

Wat denken jullie, ben ik aan het rondsletten en gebruik ik haar inderdaad na zo'n korte tijd of moet ik er gewoon voor gaan...?

Greetz -SoloWolf-
Advertentie
Oud 07-03-2005, 18:51
nursexx
nursexx is offline
ik denk dat dit thuis hoort op liefde & relatie.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 18:52
Lorelei
Lorelei is offline
Nja.. op zich is er niet zovee mis met rondsletten als je 17 bent.. behalve dat je de kans loopt dat je iemand er pijn mee doet.

Verder moet je bij jezelf nagaan waarom je zoveel voor haar voelt en of dat meer is geworden nadat het uit is en waarom.

Waarom?

Omdat je niet na een maand tot de conclusie wil komen dat je haar eigenlijk alleen maar 'gebruikte' om over het andere meisje heen te komen. Zo klinkt het namelijk.
Oud 07-03-2005, 19:03
GoddessOfDesire
GoddessOfDesire is offline
Als je aan jezelf vraagt of je haar echt leuk vind en je bent zeker ervan dat je haar ECHT leuk vind, dan kom het wel goed. Als je haar alleen maar leuk vind en leuker bent gaan vinden omdat je je ex zo erg mist of iets dergelijks zou ik er maar neit aan beginnen.

Denk er gewoon goed over na

Als je der echt leuk vind, meot je er niet over nadenken dat het pas zo kort uit is met je ex, maar ervoor gaan
Oud 07-03-2005, 19:20
Verwijderd
ja ik ben het met goddesofdesire eens..
als het uit is met je vriend/vriendin heb je vet vaak dat je gevoelens krijgt voor iedereen (tenminste dat had ik)

maar als je zegt dat je haar wel al een tijdje leuk vind dan moet je er wel voor gaan
maar ik zou nog wel een beetje rekening blijven houden met je ex...
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 19:24
-SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
Citaat:
GoddessOfDesire schreef op 07-03-2005 @ 20:03 :
Als je aan jezelf vraagt of je haar echt leuk vind en je bent zeker ervan dat je haar ECHT leuk vind, dan kom het wel goed. Als je haar alleen maar leuk vind en leuker bent gaan vinden omdat je je ex zo erg mist of iets dergelijks zou ik er maar neit aan beginnen.

Denk er gewoon goed over na

Als je der echt leuk vind, meot je er niet over nadenken dat het pas zo kort uit is met je ex, maar ervoor gaan
Ik ken haar ongeveer 3 jaar en al die tijd vind ik haar ook al leuk ja. Maar juist doordat het nu net uit is heb ik het id dat ik har gebruik.

Maar het is misschien zoals je zelf ook al zegt ook wel voor de echt, omdat ik haar zolang ken. Alvast bedankt iedereen die nu al gepost heeft. Maar post meer AUB als je dat nog niet gedaan hebt, MET argumenten please.

Groeten -SoloWolf-
Oud 07-03-2005, 21:07
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
grl schreef op 07-03-2005 @ 19:52 :
Nja.. op zich is er niet zovee mis met rondsletten als je 17 bent.. behalve dat je de kans loopt dat je iemand er pijn mee doet.
Leeftijd heeft er wat mee te maken hoe erg 't is om rond te sletten?
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 21:10
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Marcade schreef op 07-03-2005 @ 22:07 :
Leeftijd heeft er wat mee te maken hoe erg 't is om rond te sletten?
Ja.

Een kind van 8 hoort niet rond te sletten.

Nee, sorry. Dat was een beetje flauw. Maar eh.. ik denk dat het gebruikelijker is om op jonge leeftijd rond te sletten omdat je dan nog weinig ervaringen hebt en wel veel kans dat je nog iemand tegen gaat komen. Op je 60e rondsletten kan ook wel, maar dan zit er waarschijnlijk niet veel meer meer in dan rondsletten.

Of zo.
Oud 07-03-2005, 22:00
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Zo'n beetje iets van seize the moment. Op je 60ste zou je er spijt van kunnen krijgen dat je het niet hebt gedaan.
Mocht het wel wat worden met dit meisje, kan je net zo goed nu al beginnen. Door het uit te stellen houdt je alleen jezelf voor de gek en wordt het alleen maar erger.

ps. Bij mannen is het gewoon 'je instinct volgen', niet 'rondsletten'.
Oud 07-03-2005, 23:19
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
grl schreef op 07-03-2005 @ 22:10 :
Ja.

Een kind van 8 hoort niet rond te sletten.

Nee, sorry. Dat was een beetje flauw. Maar eh.. ik denk dat het gebruikelijker is om op jonge leeftijd rond te sletten omdat je dan nog weinig ervaringen hebt en wel veel kans dat je nog iemand tegen gaat komen. Op je 60e rondsletten kan ook wel, maar dan zit er waarschijnlijk niet veel meer meer in dan rondsletten.

Of zo.
Dat 'Of zo' deed 't 'm
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 23:24
Verwijderd
Ik vind dat je gewoon je gevoel moet volgen. Natuurlijk is het hard voor je vriendin als ze er achter komt dat je zo snel al een ander hebt, maar als jij dat meisje al veel langer leuk vindt is het logisch dat je daar iets mee doet.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 23:48
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
nursexx schreef op 07-03-2005 @ 19:51 :
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 08:50
ratsja
ratsja is offline
Citaat:
-SoloWolf- schreef op 07-03-2005 @ 19:49 :
Hallo mensjes en anderen op dit forum...

Het is nu net een week uit met mijn ex-vriendin. We hebben een hele mooie 5.5 maanden gehad en door een domme actie van mij is het nu uit jammer genoeg... Heb ruzie gehad met een best goede vriend van haar en ben toen in een vechtpartij geraakt met hem (hij eigenlijk met mij gezien ik hem aansprong).

Toen heeft me ex dus besloten om er een punt achter te zetten wat mij diep heeft geraakt. Ik heb slecht gegeten, geslapen en andere troep die je kan krijgen van liefdes verdriet (zoals de burger het zou noemen).

Nu is er een meisje die ik al heel lang ken en waar ik eigenlijk altijd al gevoelens voor heb gehad, waar ik nu dus ineens heel veel voor voel. Maar ik heb het gevoel alsof ik haar gebruik als ik iets met haar begin, alsof ik aan het rondsletten ben.

Wat denken jullie, ben ik aan het rondsletten en gebruik ik haar inderdaad na zo'n korte tijd of moet ik er gewoon voor gaan...?

Greetz -SoloWolf-

dat je na een week alweer een ander wil
Oud 08-03-2005, 09:49
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Een ander is een van de beste manieren om over iemand heen te komen. Ja, je gebruikt haar inderdaad voor dat doel dan, maar als je er echt leuk vindt en er helemaal voor wil gaan is daar toch niets mis mee?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 10:05
ratsja
ratsja is offline
Citaat:
Bloedpropje schreef op 08-03-2005 @ 10:49 :
Een ander is een van de beste manieren om over iemand heen te komen. Ja, je gebruikt haar inderdaad voor dat doel dan, maar als je er echt leuk vindt en er helemaal voor wil gaan is daar toch niets mis mee?
hmm, dat na 1 week, dan ben je die ander snel "vergeten", wat stelde die relatie voor ?

rationeel NIET goed, emotioneel is het weer een andere zaak.
Oud 08-03-2005, 11:35
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Marcade schreef op 08-03-2005 @ 00:19 :
Dat 'Of zo' deed 't 'm
Heh, ja ik kwam er niet helemaal uit. Maar toch blijf ik erbij dat rondsletten op je 17e normaler en logischer is dan op je 60e
Oud 08-03-2005, 11:50
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
grl schreef op 08-03-2005 @ 12:35 :
Heh, ja ik kwam er niet helemaal uit. Maar toch blijf ik erbij dat rondsletten op je 17e normaler en logischer is dan op je 60e
't komt meer voor ja (denk ik ... hoop ik ) .. maar dat maakt het toch niet meer rechtvaardiger ? Of je nou 17 of 70 bent, met rondsletten op beide leeftijden heb je kans dat je iemand pijn doet.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 13:04
Verwijderd
Citaat:
nursexx schreef op 07-03-2005 @ 19:51 :
Hmhm, ik denk het ook
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 13:07
Shitonya
Shitonya is offline
17...ga er dan maar voor, je bent nog jong en je vorige relatie stelde kennelijk weinig voor
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 13:07
Verwijderd
Een slet is per definitie een vrouw.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 13:09
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 08-03-2005 @ 14:07 :
een player is per definitie een man.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 13:51
bindmiddel
bindmiddel is offline
Hmm ja ik ken dit.
Na 15 maand is het nu zo'n 6 of 7 weken uit.....
Heb nu met 3 mensen gezoend.......en met 1 is het nu serieus aan het worden ben ik bang.
Die andere 2 waren gewoon voor mezelf:$ omdat mevrouw al zei van ik ben over je heen ik mis je niet meer en van dat gedoe. Wou ik een soort van wraak nemen voor mezelf. Zij woont 40 km bij me vandaan en komt hier nooit achter, dus het is niet voor haar.
Heeft me 2 lieve en goeie vriendinnen opgeleverd. Maar dat word niks verder.
Deze laatste is vanaf het begin van het gedoe met mijn ex er al voor me geweest. En eerst gewoon als vriendin maar we zijn steeds meer naar elkaar toe gegroeid in deze 7 weken.......
Ik voel me goed bij haar enzo. Alleen mis ik mijn ex nog steeds bij alles. Maar iedereen zegt dat dat met de tijd wel overgaat daar ga ik maar van uit dan
Oud 08-03-2005, 14:15
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Dan ken jij niet de mannen die ik ken
Oud 08-03-2005, 14:38
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
gewoon doen.
Oud 08-03-2005, 14:45
Verwijderd
Citaat:
bindmiddel schreef op 08-03-2005 @ 14:51 :
Hmm ja ik ken dit.
Na 15 maand is het nu zo'n 6 of 7 weken uit.....
Heb nu met 3 mensen gezoend.......en met 1 is het nu serieus aan het worden ben ik bang.
Die andere 2 waren gewoon voor mezelf:$ omdat mevrouw al zei van ik ben over je heen ik mis je niet meer en van dat gedoe. Wou ik een soort van wraak nemen voor mezelf. Zij woont 40 km bij me vandaan en komt hier nooit achter, dus het is niet voor haar.
Heeft me 2 lieve en goeie vriendinnen opgeleverd. Maar dat word niks verder.
Deze laatste is vanaf het begin van het gedoe met mijn ex er al voor me geweest. En eerst gewoon als vriendin maar we zijn steeds meer naar elkaar toe gegroeid in deze 7 weken.......
Ik voel me goed bij haar enzo. Alleen mis ik mijn ex nog steeds bij alles. Maar iedereen zegt dat dat met de tijd wel overgaat daar ga ik maar van uit dan
ja dus?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-03-2005, 14:50
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
STUFF schreef op 08-03-2005 @ 15:45 :
ja dus?
Is dus heel normaal, en het kan goed uitpakken.
maar het helpt geen fuck om je ex te vergeten.
bij mij niet in ieder geval.
Oud 08-03-2005, 14:51
Verwijderd
Citaat:
bindmiddel schreef op 08-03-2005 @ 15:50 :
Is dus heel normaal, en het kan goed uitpakken.
maar het helpt geen fuck om je ex te vergeten.
bij mij niet in ieder geval.
oke
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 15:02
number9
number9 is offline
T gaat erom of jij er zin in hebt.

of ze jou sletterig zullen vinden moet je nix van aantrekken
Oud 08-03-2005, 16:14
-SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
Citaat:
ratsja schreef op 08-03-2005 @ 11:05 :
hmm, dat na 1 week, dan ben je die ander snel "vergeten", wat stelde die relatie voor ?

rationeel NIET goed, emotioneel is het weer een andere zaak.
Het was zeker wel een goede relatie. In die 5.5 maanden vrijwel alleen maar goede momenten gehgad (met zijn downs erbij dan).

Maar ja, ik weet niet. Ik voel al lang iets voor haar maar was altijd bang het te uiten...
Oud 08-03-2005, 16:57
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Er is heel veel mis met rondsletten. Ook op je 17de. JUIST OMDAT JE ER IEMAND PIJN MEE DOET (kan doen).

Maar goed, jij klinkt als 'ik vind die ander echt leuk'. Dat is het toch niet rondsletten!?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 16:57
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 08-03-2005 @ 17:57 :
Er is heel veel mis met rondsletten. Ook op je 17de. JUIST OMDAT JE ER IEMAND PIJN MEE DOET (kan doen).

Maar goed, jij klinkt als 'ik vind die ander echt leuk'. Dat is het toch niet rondsletten!?
Heeft iemand het plaatje met die moraalridder?
Oud 10-03-2005, 09:01
devilzsangel
devilzsangel is offline
je bent niet aant rondsletten joh!!!
dat is toch meer dan normaal johj? je hebt je kut gevoelt door je ex en nu wil je verder leven. ik zou zeggen: go for it!!!
Oud 10-03-2005, 09:12
Verwijderd
Totdat je het zeker weet zou ik niets doen. En als je haar echt zo leuk vindt is dat waarschijnlijk over een maand of meer ook nog?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 09:34
Verwijderd
Citaat:
Tegen iemand aanfietsen kan ook pijnlijk zijn
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 11:37
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Dat hangt maar net af van wat jij wil, wat de ander wil en hoe je het doet.
Oud 10-03-2005, 11:39
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
grl schreef op 10-03-2005 @ 12:37 :
Dat hangt maar net af van wat jij wil, wat de ander wil en hoe je het doet.
Mooi gesproken Lorijn

Je bent pas een slet als je misbruikt maakt van iemand (en zn gevoelens) om zelf een lolletje te hebben. Als die andere persoon ook in is voor één keer zoenen (of meer...) dan ben je dus niet aan het rondsletten
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Myuki schreef op 08-03-2005 @ 15:15 :
Dan ken jij niet de mannen die ik ken
Inderdaad niet, maar dan nog is een slet per definitie een vrouw.

Kijk maar:
slet (de ~ (v.), ~ten)
1 [pej.] losbandige vrouw => een afgelikte boterham, lellebel, slettenbak, sloerie, slons

Je hoeft dus als man je geen zorgen te maken dat je een slet bent, om de simpele reden dat het principieel onmogelijk is (tenzij je je laat ombouwen).
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 13:46
-SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 10-03-2005 @ 12:39 :
Mooi gesproken Lorijn

Je bent pas een slet als je misbruikt maakt van iemand (en zn gevoelens) om zelf een lolletje te hebben. Als die andere persoon ook in is voor één keer zoenen (of meer...) dan ben je dus niet aan het rondsletten
Dus, ik eehmz, zou er voor moeten gaan als ik denk dat het voor real is dus als ik het goed begrepen heb
Oud 10-03-2005, 16:57
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 10-03-2005 @ 14:02 :
Inderdaad niet, maar dan nog is een slet per definitie een vrouw.

Kijk maar:
slet (de ~ (v.), ~ten)
1 [pej.] losbandige vrouw => een afgelikte boterham, lellebel, slettenbak, sloerie, slons

Je hoeft dus als man je geen zorgen te maken dat je een slet bent, om de simpele reden dat het principieel onmogelijk is (tenzij je je laat ombouwen).
het woordenboek kan ik natuurlijk niet verslaan
Oud 13-03-2005, 16:06
justanothern00b
justanothern00b is offline
Citaat:
-SoloWolf- schreef op 10-03-2005 @ 14:46 :
Dus, ik eehmz, zou er voor moeten gaan als ik denk dat het voor real is dus als ik het goed begrepen heb
Ik zou het wel doen. Je vindt het meisje al een tijd leuk dus waarom niet. Je bent nog geen slet als je een ander meisje leuk vindt hoor
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 15:50
Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Aangezien ik de ex ben..

Uhm.. Na een week al hè.. Dusz.. Denk je dan niet dat je mij hebt gebruikt in plaats van je huidige vriendin..? Als ik jouw verhaal nu zo lees (best verrassend moek zeggen), had je eerder iemand nodig om je over háár heen te helpen dan over mij..
Oud 01-04-2005, 23:36
Verwijderd
Citaat:
En daar moeten we ondertussen maar eens af. De definitie uit een woordenboek is ook alleen maar de betekenis die de massa aan een woord geeft.
Ook jongens kunnen sletten zijn
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 02-04-2005 @ 00:36 :
En daar moeten we ondertussen maar eens af. De definitie uit een woordenboek is ook alleen maar de betekenis die de massa aan een woord geeft.
Ook jongens kunnen sletten zijn
Gelukkig is de definitie van een woord ook werkelijk afhankelijk van wat de meerderheid ervan vindt.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 00:37
WolterB
WolterB is offline
Pas ergens aan beginnen als je er helemaal aan toe bent
Oud 02-04-2005, 16:02
-SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
bijna een maand verder, gelukkig niets geworden want 't is nu best wel ruzie geworden tussen ons, vaag... Eng hoe anders mensen kunnen zijn als je ze heel erg vaak ziet...
Oud 02-04-2005, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 02-04-2005 @ 00:42 :
Gelukkig is de definitie van een woord ook werkelijk afhankelijk van wat de meerderheid ervan vindt.
En gelukkig wordt 'slet' steeds vaker gebruikt voor jongens én meisjes
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 14:57
Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Noh.. Slet wordt tegenwoordig wel errug snel gebruikt.. Ikke word nu ook slet genoemd terwijl ik toch wel aardig lang met één jongen ga.. Bijv. 5,5 maand met -SoloWolf-..
Oud 03-04-2005, 15:25
Roos
Roos is offline
Citaat:
ratsja schreef op 08-03-2005 @ 09:50 :
dat je na een week alweer een ander wil
Wat maakt dat nou uit? Serieus?
Reageren

Regels voor berichten