Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2005, 15:21
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 07-03-2005 @ 03:11 :
Een èchte pizza is helemaal niet zo vet. Dat hebben die vervelende amerikaantjes ervan gemaakt Een èchte pizza is wel gezond.
1) Het was maar een voorbeeld
2) I know.. maar het is wel een stuk minder gezond dan zilvervlies rijst met kip en een teriyaki sausje en een goeie salade. (ik noem maar wat)

Vet is niet het enige wat telt.
Oud 07-03-2005, 15:36
RoB!N
RoB!N is offline
Zet gewoon een keer deze pagina op haar pc dan is de boodschap duidelijk en komt het ook niet lullig over
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 15:43
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
RoB!N schreef op 07-03-2005 @ 16:36 :
Zet gewoon een keer deze pagina op haar pc dan is de boodschap duidelijk en komt het ook niet lullig over
Niet?
Oud 07-03-2005, 16:10
Marcade
Marcade is offline
Kan je niet is vragen wat ze van haarzelf vind, kwa uiterlijk? Kijken of ze er zelf wel/niet mee zit. Als ze er wel mee zit, is 't makkelijker om dan met d'r eens te zijn, dan dat jij 't begin moet maken.

Als ze er niet meer zit .. hrmm .. dan word 't moeilijk .. dan moet je toch door de zure soep heen lepelen.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 16:20
Shitonya
Shitonya is offline
Gewoon op jouw manier "subtiel" haar uitleggen dat ze wat "breed/mollig" wordt. Vragen of ze dat zelf niet gemerkt heeft en je kan haar ook aanmoedigen om af te vallen door samen iets in de richting van sport te doen ( en dan bedoel ik niet alleen seks, alhoewel dat ook een goede manier is om af te vallen)
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 16:28
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 07-03-2005 @ 00:06 :
Tsja, iedereen roloogt er om (wel te verwachten ), maar ik vind dat je helemaal gelijk hebt.
Wat doe je dan als man, als je vrouw zwanger wordt en daardoor behoorlijk dik wordt, of als ze ouder wordt en alles wordt minder strak en ze krijgt rimpels..
Kijk, als dat meisje echt ongezond dik is geworden dan mag hij haar natuurlijk op een lieve manier proberen te helpen.
Maar een beetje meer vet op de heupen en een wat grotere kont.. ik kan niet echt begrijpen hoe je je daaraan kunt ergeren als je van iemand houdt.
Ohja, bijna vergeten: ik ben wel een voorstander van eerlijkheid, ik vind wel dat hij dit tegen z'n vriendin moet zeggen (op een subtiele manier natuurlijk).
Ja als je vrouw zwanger wordt en rimpels krijgt blabla ben je echt wel boven de 30 dan ben je 9 van de 10 keer getrouwd en dan kun je moeilijker zeggen doeeei schat.
Als je jong bent kun je nog kieskeurig zijn
Oud 07-03-2005, 19:18
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 05-03-2005 @ 21:43 :
krijg ik ook nog een PM met excuus???
nee dus

wel lekker wijzen met je vinger, in plaats gewoon iets te vragen

maar je excuus aanbieden ho maar

Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 19:38
Envy
Envy is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 07-03-2005 @ 20:18 :
nee dus

wel lekker wijzen met je vinger, in plaats gewoon iets te vragen

maar je excuus aanbieden ho maar

Niet zo aanstellen.
Een sukkel op een lomp forum noemt je sneu, .
Oud 07-03-2005, 19:53
O'malley
O'malley is offline
Zelf heeft hij ook niet veel meer te melden.
Misschien heeft ie haar ondertussen al gedumpt.....
Oud 07-03-2005, 21:18
ExVaal
ExVaal is offline
Mja, ik zou gewoon eens met d'r PRATEN, slimmerik. Gewoon zeggen wat je vind. Duh.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 21:29
Verwijderd
alsjeblieft, zeg haar niets, tenminste niet onsubtiel.
ze ziet heus zelf wel dat ze wat dikker wordt, en waarschijnlijk weet ze niet waardoor het komt.
dat gebeurt op die leeftijd, ze wordt een echte vrouw, ze is geen meisje meer.
waarschijnlijk valt het er ook niet zomaar af te sporten, of ze moet wel heeeel erg veel sporten en lijnen, maar dat is ook niet gezond.
neem haar zoals ze is.
je kan best een keertje voorstellen samen gezellig te gaan hardlopen ofzo, maar alsjeblieft zeg haar niets.
zij ziet het zelf in de spiegel, dat is al genoeg. als jij het dan ok nog zegt, voelt ze zich al helemaal onzeker.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 22:08
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Vaal schreef op 07-03-2005 @ 22:18 :
Mja, ik zou gewoon eens met d'r PRATEN, slimmerik. Gewoon zeggen wat je vind. Duh.
hmmm, jij begrijpt duidelijk vrouwen niet...
Er is maar een heel klein deel van de vrouwen die dat op prijs zou stellen... (zoals je het nu brengt)
Oud 07-03-2005, 22:24
number9
number9 is offline
Bij Neuken verbruik je de meeste caloriën.

Need 2 say more?
Oud 08-03-2005, 06:16
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
Multilot schreef op 07-03-2005 @ 23:08 :
hmmm, jij begrijpt duidelijk vrouwen niet...
Er is maar een heel klein deel van de vrouwen die dat op prijs zou stellen... (zoals je het nu brengt)
Haha, ik denk eerder een klein gedeelte van de vrouwen die het NIET op prijs stelt.

Volgens mij ken jij je eigen soortgenoten niet.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 10:00
Wolter
Wolter is offline
Citaat:
Severus schreef op 06-03-2005 @ 18:21 :
Als je écht van haar houdt, maakt uiterlijk je geen bal uit. Zo te zien zijn je gevoelens voor haar twijfelachtig, dus ben je haar niet waard. Iedereen is mooi, of hij/zij nou dik of dun is. Dus als het een probleem begint te worden, en zij moet veranderen omwille van jou, dan kun je beter de relatie verbreken, voordat je haar een minderwaardigheidscomplex aanpraat.
eens

En als je een goede relatie hebt, zal ze het heus wel ankaarten als ze ermee zit dat ze zichzelf te zwaar vindt. Dan kan je erover praten en mss samen naar een oplossing zoeken.

En je bent toch verliefd geworden op de persoon die binnenin zit, niet alleen het lichaam, want dan vind ik dat je fout bezig bent

En wat ook al eerder gezegd wordt is het de natuur dat meisjes op een gegeven moment wat dikker worden, daar kunnen ze niets aan doen, pas als het echt extreem erg wordt, dan is er wat aan de hand, maar daarover kan ze dan vast wel met je praten zoals ik al eerder zei
Oud 08-03-2005, 11:47
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Wolter schreef op 08-03-2005 @ 11:00 :
eens

En als je een goede relatie hebt, zal ze het heus wel ankaarten als ze ermee zit dat ze zichzelf te zwaar vindt. Dan kan je erover praten en mss samen naar een oplossing zoeken.

En je bent toch verliefd geworden op de persoon die binnenin zit, niet alleen het lichaam, want dan vind ik dat je fout bezig bent

En wat ook al eerder gezegd wordt is het de natuur dat meisjes op een gegeven moment wat dikker worden, daar kunnen ze niets aan doen, pas als het echt extreem erg wordt, dan is er wat aan de hand, maar daarover kan ze dan vast wel met je praten zoals ik al eerder zei
Verschillende mensen willen verschillende dingen en ik denk dat iedereen dat van elkaar moet respecteren.

Oftewel, dat het jou niks uitmaakt hoe jouw vriendin er uit ziet, hoeft nog niet te betekenen dat dat de enige goede weg is natuurlijk. Andere mensen (zoals ik) hechten wel waarde aan hoe hun vriendin eruit ziet; ik word verliefd op 't totaalpakket en niet puur alleen op iemands innerlijk. Voor andere mensen is dat misschien anders maar ik denk dat de meeste mensen wel voor een totaalpakket gaan.

Hoe de natuur met een meisje omgaat zal mensen worst wezen denk ik.. de natuur heeft weinig invloed op wat men wel en niet graag ziet in een meisje ..
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 12:10
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
grl schreef op 07-03-2005 @ 16:21 :
2) I know.. maar het is wel een stuk minder gezond dan zilvervlies rijst met kip en een teriyaki sausje en een goeie salade. (ik noem maar wat)
Vet is niet het enige wat telt.
Wat zit er dan in dat sausje voor eng spul, hmmm?
En een pizza bestaat uit brood en uit groente en een beetje kaas.
Oud 08-03-2005, 12:36
Wolter
Wolter is offline
Citaat:
Marcade schreef op 08-03-2005 @ 12:47 :
Verschillende mensen willen verschillende dingen en ik denk dat iedereen dat van elkaar moet respecteren.

Oftewel, dat het jou niks uitmaakt hoe jouw vriendin er uit ziet, hoeft nog niet te betekenen dat dat de enige goede weg is natuurlijk. Andere mensen (zoals ik) hechten wel waarde aan hoe hun vriendin eruit ziet; ik word verliefd op 't totaalpakket en niet puur alleen op iemands innerlijk. Voor andere mensen is dat misschien anders maar ik denk dat de meeste mensen wel voor een totaalpakket gaan.

Hoe de natuur met een meisje omgaat zal mensen worst wezen denk ik.. de natuur heeft weinig invloed op wat men wel en niet graag ziet in een meisje ..
Natuurlijk heeft uiterlijk ermee te maken, dat ontken ik ook absoluut niet. Maar voor mij persoonlijk betekent het innerlijk echt ontzettend veel meer dan het uiterlijk. Het totaalpakket zoals jij dat noemt is natuurlijk hetgeen waarop je verliefd wordt, maar dan blijft het innerlijk hoe iemand werkelijk is.

En natuurlijk snap ik het de de TS ermee zit dat zijn vriendin wat dikker wordt, daarom moet er ook gepraat worden als ze ermee zit, t moet vanuit haar komen. Lukt dat niet, dan kan het zijn dat ze zich er voor schaamt of lijkt het me alsof ze de TS niet genoeg vertrouwt om het te vertellen.
In het eerste geval moet ze ervan overtuigd worden dat ze zich er niet voor hoeft te schamen, in het tweede geval is er geen goed vertrouwen in de relatie en is er wat mis.
Oud 08-03-2005, 13:03
Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
lise_smiles schreef op 07-03-2005 @ 22:29 :
alsjeblieft, zeg haar niets, tenminste niet onsubtiel.
ze ziet heus zelf wel dat ze wat dikker wordt, en waarschijnlijk weet ze niet waardoor het komt.
dat gebeurt op die leeftijd, ze wordt een echte vrouw, ze is geen meisje meer.
waarschijnlijk valt het er ook niet zomaar af te sporten, of ze moet wel heeeel erg veel sporten en lijnen, maar dat is ook niet gezond.
neem haar zoals ze is.
je kan best een keertje voorstellen samen gezellig te gaan hardlopen ofzo, maar alsjeblieft zeg haar niets.
zij ziet het zelf in de spiegel, dat is al genoeg. als jij het dan ok nog zegt, voelt ze zich al helemaal onzeker.
Ik vind dat je alles tegen elkaar moet kunnen zeggen. Dus ook als iemand vind dat zijn vriendin te dik wordt.
In tegenstelling tot anderen vind ik het erg belangrijk dat mijn vriendin strak in het vel blijft. En ik vind dat ze daar best wat aan mag doen, net zoals ik een bierbuik aan het voorkomen ben.
Oud 08-03-2005, 13:12
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 07-03-2005 @ 17:28 :
Ja als je vrouw zwanger wordt en rimpels krijgt blabla ben je echt wel boven de 30 dan ben je 9 van de 10 keer getrouwd en dan kun je moeilijker zeggen doeeei schat.
Als je jong bent kun je nog kieskeurig zijn
Nou ja, ik weet niet hoe het met anderen zit, maar ik zou niet bij iemand blijven omdat ik moeilijker "doei schat" kan zeggen als ik getrouwd ben of wat dan ook.
Je trouwt toch met iemand omdat je bij diegene wil blijven, ook als diegene ouder wordt, dikker wordt, rimpels krijgt, of wat dan ook.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 13:17
Verwijderd
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 08-03-2005 @ 13:10 :
En kaas zit niet meer in de schijf van vijf en is dus ongezond verklaard (48+ kaas dan).
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 13:19
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Wolter schreef op 08-03-2005 @ 13:36 :
Natuurlijk heeft uiterlijk ermee te maken, dat ontken ik ook absoluut niet. Maar voor mij persoonlijk betekent het innerlijk echt ontzettend veel meer dan het uiterlijk. Het totaalpakket zoals jij dat noemt is natuurlijk hetgeen waarop je verliefd wordt, maar dan blijft het innerlijk hoe iemand werkelijk is.
Beide uiterlijk en innerlijk kunnen littekens of 'mankementen' vertonen; allebei horen ze bij een persoon. Ik zie niet in waarom je innerlijk zo sterk onderstreept en zegt dat alleen 't innerlijk te maken heeft met hoe iemand werkelijk is.

Uiterlijk; hoe pijnlijk het ook is voor sommige mensen, hoort ook gewoon bij hoe iemand 'werkelijk' is.

(Dat jij innerlijk veel belangrijker is, staat hier los van)
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 13:35
Wolter
Wolter is offline
Citaat:
Marcade schreef op 08-03-2005 @ 14:19 :
Beide uiterlijk en innerlijk kunnen littekens of 'mankementen' vertonen; allebei horen ze bij een persoon. Ik zie niet in waarom je innerlijk zo sterk onderstreept en zegt dat alleen 't innerlijk te maken heeft met hoe iemand werkelijk is.
Dat klopt zeker ja. Maar als het uiterlijk op de één of andere manier een beschadiging oploopt (stel verbranding oid), dan betekent dat niet dat iemand totaal anders wordt. Datzelfde is het geval met dat iemand dikker wordt. De kans bestaat natuurlijk wel dat het karakter (en daarmee dus het innerlijk) mee gaat veranderen omdat ze onzekerder wordt, dus het staat zeker niet los van elkaar.

Citaat:
Uiterlijk; hoe pijnlijk het ook is voor sommige mensen, hoort ook gewoon bij hoe iemand 'werkelijk' is.
Dat zeg ik hierboven ook, uiterlijk en innerlijk beïnvloeden elkaar, ze maken je tot wie je bent.
Oud 08-03-2005, 14:05
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Wolter schreef op 08-03-2005 @ 14:35 :
De kans bestaat natuurlijk wel dat het karakter (en daarmee dus het innerlijk) mee gaat veranderen omdat ze onzekerder wordt, dus het staat zeker niet los van elkaar.

Dat zeg ik hierboven ook, uiterlijk en innerlijk beïnvloeden elkaar, ze maken je tot wie je bent.
'hoe iemand werkelijk is.' en 'ze maken je tot wie je bent' betekent in mijn ogen hetzelfde.

Je zegt nu, hoe iemand werkelijk is, word beinvloed door uiterlijk en innerlijk.

Eerder zei je 'maar dan blijft het innerlijk hoe iemand werkelijk is.' .. en niet het uiterlijk.

Dus je hebt in mijn ogen nu tegenstrijdige dingen gezegd.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 14:42
Wolter
Wolter is offline
Citaat:
Marcade schreef op 08-03-2005 @ 15:05 :
'hoe iemand werkelijk is.' en 'ze maken je tot wie je bent' betekent in mijn ogen hetzelfde.

Je zegt nu, hoe iemand werkelijk is, word beinvloed door uiterlijk en innerlijk.

Eerder zei je 'maar dan blijft het innerlijk hoe iemand werkelijk is.' .. en niet het uiterlijk.

Dus je hebt in mijn ogen nu tegenstrijdige dingen gezegd.
Wat ik bedoelde is dat dat innerlijk van iemand is hoe iemand echt ís en het uiterlijk kan het innerlijk beïnvloeden door je bijv. onzeker te maken.

Het staat dus zeker in verband met elkaar, maar ook kan je het zien als twee verschillende dingen.
Het innerlijk is hoe iemand zich gedraagt, het uiterlijk hoe iemand eruitziet. Dat zijn voor mij 2 verschillende dingen.

Samen maken ze het totaalplaatje idd.

ik akn het even niet beter onder woorden brengen, hoop dat je dit snapt...
Oud 08-03-2005, 14:48
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Wolter schreef op 08-03-2005 @ 15:42 :
ik akn het even niet beter onder woorden brengen, hoop dat je dit snapt...
Ik snap je wel hier, ik snap alleen je eerdere opmerking "maar dan blijft het innerlijk hoe iemand werkelijk is" niet.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 15:25
Wolter
Wolter is offline
Citaat:
Marcade schreef op 08-03-2005 @ 15:48 :
Ik snap je wel hier, ik snap alleen je eerdere opmerking "maar dan blijft het innerlijk hoe iemand werkelijk is" niet.
Houd het er maar op dat die opmerking te vaag en onduidelijk verwoord was
Oud 08-03-2005, 15:28
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 08-03-2005 @ 13:10 :
Okay okay, als je het ècht goed doet.. dan zal een pizza niet ongezonder zijn of zo. Maar hoeveel mensen ken jij nog die dat doen? Die niet een kant en klare pizza uit het vriesvak van AH halen..

Maar goed, je mag het "pizza eten" in de post waar dit allemaal om ging ook vervangen door friet eten hoor.. 't was allemaal maar een voorbeeld. En ik ga er niet vanuit dat veel mensen een pizza eten met volkorenbodem, magere kaas en een heleboel groente.
Oud 08-03-2005, 18:48
juno
juno is offline
Ik kreeg mijn vriend toen we allebei echt mager waren, en heel smal. In de loop der jaren werden we "normaal", de term dikker zou een overdrijving zijn.

Dat we niet meer perfect zijn is logisch, we zijn geen twintig meer, en als we onszelf vergelijken met leeftijdsgenoten vallen we nog steeds in de categorie goed figuur.

Inmiddels hebben we er ons bij neergelegd dat we geen van beiden nog zo mooi zijn als toen, maar dat is even een strijd geweest.

Voor de topicstarter: Als jouw vriendin echt vet gaat worden, moet je daar wel wat van zeggen, en ze moet er wat aan doen. Als je voor je twintigste al dikkig wordt, ben je op mijn leeftijd echt dik. En nu krijgt ze het er nog af, later niet meer. En het is niet de bedoeling dat jij Gatver denkt, als zij haar kleren uittrekt.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 20:27
vbmot
vbmot is offline
Als ze ligt te slapen moet je gewoon de plakken vet van d'r lijf snijden. Of uhh.. je kunt ook iemand anders laten zeggen dat ze te dik is (ouders zijn daar zeer geschikt voor )
Oud 08-03-2005, 20:50
Nebel
Nebel is offline
als je er zo mee zit, op een subtiele manier erover praten... denk ik toch echt
tenminste ik vond het niet leuk om gedumpt te worden en achteraf te horen te krijgen dat het was om mn uiterlijk wat was verandert (niet dat ik te dik was geworden, maar littekens)
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 22:13
Alistar
Alistar is offline
Je zou tegen haar kunnen zeggen dat je vindt dat je wat aan je conditie ofzo wil doen, m.a.w. dat je wil gaan sporten, en wat gezonder wil gaan eten enzo. Betrek het op jezelf, en kijk wat zij ervan zegt. Als zij zelf ook gezonder enzo wil eten, weet ze waarschijnlijk zelf heel goed dat ze is aangekomen. En als je het echt tegen haar wil zeggen wees dan in godsnaam SUBTIEL. Want van alle mensen ter wereld vind ik de mening van mijn vriendje omtrent mijn uiterlijk het belangrijkst. Hij is de enige van wie ik echt wil dat hij me mooi vindt. En dat geldt denk ik ook wel voor jouw vriendin. Dus breng het heeeeel voorzichtig, als je het persé wil zeggen.....
Oud 08-03-2005, 23:11
Verwijderd
Ik zou haar omleggen.

nb: Morcheeba feat. Slick Rick - women lose weight
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 00:12
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
grl schreef op 08-03-2005 @ 16:28 :
Okay okay, als je het ècht goed doet.. dan zal een pizza niet ongezonder zijn of zo. Maar hoeveel mensen ken jij nog die dat doen? Die niet een kant en klare pizza uit het vriesvak van AH halen..
Die lui hebben geen smaak. Zelfgemaakte pizza's (de bodem ook) zijn gewoon veel beter.

Ik hoorde vandaag ook een goede tip voor de TS.. Je moet d'r een paar maanden opsluiten en alleen zo nu en dan wat voederen. Dan wordt ze vanzelf dunner
(zeker als je ook zorgt dat ze cholera krijgt ofzo, dan hoeft ze alleen nog een tijdje op de plee door te brengen).
Oud 09-03-2005, 00:18
bamiPoep
bamiPoep is offline
uitmaken dan
fat bitches
Oud 09-03-2005, 08:14
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 06-03-2005 @ 16:30 :
Dat ze dikker wordt ziet ze zelf ook wel, heus... dat hoef jij haar niet te vertellen; als het echt erg is, dan vindt ze het zelf al vervelend genoeg.

Wat je wel kunt doen, is haar, zonder er iets van te zeggen, helpen met afvallen/ helpen stoppen met aankomen. Je kunt voorstellen om elke week samen te gaan sporten, en als ze bij jou komt kun je ervoor kiezen om geen chips te pakken, en thee te zetten ipv haar frisdrank/alcohol te geven, enzovoort.
Sarah weet het weer eens het beste
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 11:25
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 09-03-2005 @ 01:12 :
Die lui hebben geen smaak. Zelfgemaakte pizza's (de bodem ook) zijn gewoon veel beter.
Uhuh
Oud 09-03-2005, 11:32
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Envy schreef op 07-03-2005 @ 20:38 :
Niet zo aanstellen.
Een sukkel op een lomp forum noemt je sneu, .
kon er gewoon niet tegen dat ie me begon te PMen
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 13:49
Zeldom
Zeldom is offline
Pff, wat een gedoe zeg

Mijn vriend kan best tegen me zeggen dat ik aangekomen ben als dat ook zo is. Ik zie het zelf ook. Andersom hetzelfde. Ik laat het hem ook weten als hij de chipszak beter even kan laten liggen.

Zooo overgevoelig zijn de meeste meisjes nou ook weer niet. Als ze nou altijd al dik was zou het anders liggen denk ik. Gewoon subtiel brengen
Oud 09-03-2005, 14:42
Envy
Envy is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 09-03-2005 @ 12:32 :
kon er gewoon niet tegen dat ie me begon te PMen
Oh, ik dacht dat je het juist een probleem vond dat hij je geen PM stuurde. Maar dat had ik dus fout gelezen.
Oud 09-03-2005, 20:30
Auryon
Auryon is offline
Heeft je vriendin soms ook tips nodig hoe ze jou kan vertellen dat je een te kleine hebt... Want daar zijn ook allerlei middeltjes voor...

Nee echt serieus, heeft je vriendin ook nog iets te beslissen? Als ze zichzelf dik vindt, dan zal ze daar wel iets aan doen. Maar als ik haar was zou ik me geen barst aantrekken van wat anderen zeggen. En zeker niet van zo een vriendje dat alleen maar een anorexiamodel als vriendin wil.

Dus als je op zoek bent naar een lat zul je toch echt naar de Praxis moeten en je vriendin gewoon zichzelf laten zijn

Laatst gewijzigd op 09-03-2005 om 20:34.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Alex schreef op 06-03-2005 @ 18:41 :
Geloof je ook in sprookjes?
sprookjes zijn de enige dingen die puur blijven
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 22:12
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Vaal schreef op 08-03-2005 @ 07:16 :
Haha, ik denk eerder een klein gedeelte van de vrouwen die het NIET op prijs stelt.

Volgens mij ken jij je eigen soortgenoten niet.
Zoals jij het zei kwam het er nogal plomverloren uit. Dat wordt niet op prijs gesteld...
Hoe naief het ook klinkt, de meeste vrouwen willen de waarheid niet horen. Maar goed, dat is mijn visie erop
Oud 10-03-2005, 11:54
RoB!N
RoB!N is offline
Potje afslank pillen halen en onder haar kussen leggen ? of naast de pil
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 01:21
pipimädchen
pipimädchen is offline
Ik denk dat laxeerpillen beter werken
Reageren

Regels voor berichten