Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
oh en omdat ook ik me verveel alsjeblieft r0b-i : Wat is jou werk-lifestyle?? uhm ja ik heb niet echt een vaste baan godver Wat is je status bij de mede-leerlingen/collega's? uhm ik weet het niet echt eigenlijk ik denk dat ze me intelligent vinden maar niet serieus genoeg om een hardwerkende nerd te zijn en dat beeld klopt ook wel. oh en verder kijken ze tegen me op omdat ik er altijd zo leuk uitzie. Collega's heb ik niet echt, ja heel af en toe val ik in bij een hip restaurantje om te serveren.. en daar diggen ze me Heb je veel vrienden op je school/werk? ik ben selectief maar heb wel n klein groepje mensen waar ik goed mee omga op school en ik ken wel veel mensen die ik gewoon groet en op feesten en partijen zie en die zwaaien als ik ze op de fiets tegenkom maar mn echte vrienden ken ik niet van school of werk ( ja okey middelbare school.) En vijanden? voorzover ik weet geen echte vijanden maar alleen n paar boos kijkende meisjes en de concierge jan haat mij wel echt. Hoe sta je denk je bekend bij het schoolhoofd/de baas? mevr broekhoven is het hoofd van mijn studie zo ongeveer en ze is verliefd op me want ze zegt dat ik een mooie presenteerstem heb en fijn ben om naar te kijken en we hebben hetzelfde kapsel. |
![]() |
||
Citaat:
mijn werk lifestyle is bij de appie heijn als delicatessetrut en ik moet vlees snijden, kaas snijden, brood bakken en ouwe oma's met kutschurft en maagkanker te woord staan ![]() mijn status bij mijn collega's is gewoon hetzelfde als henzelf, aangezien ik de gedachte ' je bent net zo mislukt als ik omdat je op je dertigste nog bij de deli werkt' schijn uit te stralen. m'n schoolgenoten zijn wel tof, ik kan goed met ze overweg en ze vinden me wel aardig/apart/de moeite van het praten waard. ik scoor om de een of andere reden punten bij de metalluisteraars uit m'n klas ![]() ![]() ik heb op school een groepje van vier vijf echte goeie vriendinnen en verder nog een grote groep quasi vrienden en verder kan ik met eigenlijk iedereen wel prima opschieten, heb altijd wel iemand om doelloos mee te lullen in een tussenuur. Ik heb twee echte vijanden, of nouja, ze schijnen me niet te mogen en doen er alles aan om me voor lul te zetten maar helaas falen ze daar altijd jammerlijk in en moet ik altijd erg om ze lachen. stomme is wel dat ze geiler zijn dan ik. m'n baas is altijd wel te spreken over me omdat ik heel hard werk en ik natuurlijk lekker goedkoop ben voor die jongeman. ik krijg vaak complimentjes van hem. de opperbaas is een kreng tegen iedereen, dus ook tegen mij, en ik krijg van haar dan ook altijd wel op of aanmerkingen. maar ze heeft me nog niet ontslagen dus schijnbaar mag ze mij ook wel. stiekem.
Laatst gewijzigd op 08-03-2005 om 21:48. |
![]() |
||
Citaat:
het is ook wel relaxt maar het is echt hard werken omdat de kwaliteit en kwantiteit voortdurend gecontroleerd worden. de eisen zijn ook redelijk hoog. sowieso hbo niveau, fulltimers, hele goede schrijfvaardigheden en ervaring. de gemiddelde leeftijd is 30 op de afdeling. dat ik aangenomen ben is eigenlijk een uitzondering. ik was toen 18, had weinig ervaring en heb er 3 dagen p/w doorheen weten te pushen ipv 4 dagen. charmes heb ik ook niet dus ik weet niet wat voor godswonder dat was. ik verdien nu net zoveel als iedereen en heb ook een trajectkaart gehad waarmee ik de hele week met de trein en het GVB kan reizen en ik heb een contract voor onbepaalde tijd dus ik zit snoeihard gebakken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Op mijn werk heb ik wel vriendjes gemaakt en op school ook veel en dat snap ik niet want ik ben er nooit. ![]() Ik heb vast ook wel vijanden maar dat interesseert me niet. En ik sta overal bekend als de persoon die er niet vaak is maar als ik er ben ben ik de bom. Oke doei. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[HTML] Tabel met layers werkt niet... Mois | 3 | 10-02-2006 10:13 | |
Software & Hardware |
[Winamp 2.91 & WinXP] Werkt niet goed samen Smobbo | 0 | 16-10-2003 18:43 | |
Muziek |
Jewel goes Shakira-style luckyleo | 43 | 08-06-2003 20:02 | |
Software & Hardware |
[CSS] tabel met position: absolute met daarin iframe werkt niet onder oudere browsers a new noise | 2 | 31-10-2002 10:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
Fructis style polishing wax Dr_Love | 2 | 27-05-2002 12:34 | |
ARTistiek |
Manga Style ZjAf | 14 | 29-04-2002 20:20 |