![]() |
|
![]() |
Lees dit stukje maar even. Misschien dat je het al kent, maar ik vond het wel aardig voor de mensen, die het niet kennen en smoorverliefd op iemand zijn.
Ik zou zeggen doe vooral voorzichtig op de fiets ![]() http://krant.telegraaf.nl/krant/arch...uis.zeist.html ![]() ![]() ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmz.. tis bij mij nog nooit echt zo ver gekomen dak echt viel of iets dergelijks.. wel van die bijna dingen enzow..
Ik ben wel es voluit tegen een lantaarnpaal opgelopen maar dat kwam omdat ik ondertussen op een kaart keek waar ik heen moest, kzag 1 paal wel, ontweek die, maar daar stond dr nog een ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
mjah k at een keertje een blikje cola te drinken toen er een nogal aantrekkelijk geval
![]() ![]() ![]() mjah of ik struikel over tegeltjes enzo als ik niet goed oplet maar ik heb daar eigenlijk wel vaker last van, ben best onhandig ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
is wel heel erg extreem, ik heb wel eens de neiging om te struikelen of andere domme acties uit te halen in zulke gevallen
![]()
|
![]() |
da artikel ... Oh my god!! Hoe erg als je dit dan meemaakt en dan terug leest! In elk geval, ik zal het nie tegenkomen. Ik kijk wel naar een knappe jongen als ik hem tegenkom ... maar ik zal nie blijven kijken zulle!... Da is niets voor mij.
Greets
|
![]() Ik had laatst ook zo'n blunder, maar niet omdat ik die jongen leuk vond ofsow. Ik was met een vriendin op t strand en zij vond een jongen erg leuk, maar ik kon hem niet zo goed zien (sjah mn oogjes ![]() Dus even later lopen we zo het strand af (op zo'n asfalte weggetje) en ik keek dus de hele tijd naar die jongen om hem te zien... Flikker ik zo van dat weggetje af en hups met mn hoofd in het zand ![]() Schaamte!!! Hij had t niet gezien zei mn vriendin ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maarreuh, als je omkijkt kun je je richting verliezen en tegen iets aanfietsen, ik kan het me gewoon nog best voorstellen als je nie goed oplet.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
En ik kijk natuurlijk wel eens naar jongens als ik fiets, maar dat is geen kwestie van 20 seconden, dat is gewoon even vlug en dan fiets ik door, ik ga nooit omkijken, daar heb ik nooit behoefte aan want ik heb nog nooit zo'n mooie jongen gezien dat ik bijna omviel..
En ik sta er dan verder ook helemaal niet bij stil. Ik heb ook nog nooit een jongen IRL gezien die ik zo superknap vond dat ik de hele tijd naar hem wilde kijken.. Kurt Cobain is zo knap, maar die is dood. David Boreanaz is zo knap, maar die zie ik nooit. En Hayden Christensen is zo knap, maar die vliegt ergens in de ruimte rond ![]() En daarbij komt dat ik die alleen ken met veel make-up op. Ik heb het veel vaker met meisjes, maar ik ben nog nooit helemaal van de wereld geweest door een uiterlijk. Dus ik begrijp het sowieso niet helemaal.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sommige mensen zijn wel mooi. Maar ik heb echt nog nooit iemand gezien waarnaar ik uren zou kunnen kijken omdat die zo mooi is. Maarja misschien ben ik wel raar ![]() |
![]() |
|
![]() |
Mijn ergste ervaring ever (en tegelijk de mooiste *zucht*)
Ik ging in de trein tegenover een jongen zitten, die eigenlijk helemaal niet knap was. ik bekeek hem zo een beetje en toen dagt ik: hij heb eigenlijk bes wel mooie ogen ![]() Ondertussen had de conducteur al meerdere keren te vragen oftie me kaartje mog zien.....ik had het niet gehoord en die jongen ook niet me vriendin heb me toen maar uit mijn droom gehaald en ik heb met mijn liefste glimlach die conducteur mijn kaartje gegeven |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
hoe voel jij je op relationeel gebied # 31 Verwijderd | 498 | 13-04-2006 19:34 | |
Psychologie |
Waarom...? PseudoDawn | 10 | 22-01-2005 16:25 | |
Liefde & Relatie |
negatieve dingen van je ex sn0w | 69 | 01-06-2004 20:10 | |
De Kantine |
De klaagmuur Thomas | 205 | 17-11-2003 15:07 | |
Liefde & Relatie |
me ex is echt een vaaaag figuur geworden!! **~yvie~** | 12 | 20-09-2002 17:57 | |
Psychologie |
Haat-liefde vriendschap The*Ataris | 4 | 29-01-2002 14:15 |