Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2002, 12:22
SaturdayNightFever
SaturdayNightFever is offline
Lees dit stukje maar even. Misschien dat je het al kent, maar ik vond het wel aardig voor de mensen, die het niet kennen en smoorverliefd op iemand zijn.
Ik zou zeggen doe vooral voorzichtig op de fiets

http://krant.telegraaf.nl/krant/arch...uis.zeist.html

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-07-2002, 12:27
Verwijderd
Hmm dis wel heel ernstig...

Ik ben zelf weleens tegen een lantarenpaal opgefietst omdat ik naar een jongen keek...
En dat met die verstrikte sturen heb ik ook weleens met een vriendin gehad, omdat de 2 jongens die wij leuk vonden voor ons fietsten...
Gelukkig liep het bij mij een stuk beter af...
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 12:29
Verwijderd
Ouch
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 12:30
Onlyme
Onlyme is offline
rofl
Oud 19-07-2002, 12:31
~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Hmm dis wel heel ernstig...

Ik ben zelf weleens tegen een lantarenpaal opgefietst omdat ik naar een jongen keek...
haha bij mij gebeurde ook zoiets: ik deed vorige zomer een krantenwijk, stond er een hele leuke jongen naar me te fluiten ik keek dus terug.. *BAM*! liep ik tegen een lantarenpaal op.. zo errug voorschut hahah
Oud 19-07-2002, 13:12
Verwijderd
Hmz.. tis bij mij nog nooit echt zo ver gekomen dak echt viel of iets dergelijks.. wel van die bijna dingen enzow..

Ik ben wel es voluit tegen een lantaarnpaal opgelopen maar dat kwam omdat ik ondertussen op een kaart keek waar ik heen moest, kzag 1 paal wel, ontweek die, maar daar stond dr nog een
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 13:27
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
met een lantaarnpaal heb ik nog niet meegemaakt,maar ik ben op school wel al van de trap gevallen toen ik naar een bepaalde jongen keek...
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 14:51
Verwijderd
Naja dit vinnik wel erg overdreven hoor

Want ik zou nooit letterlijk van mijn fiets afvallen als ik een mooie jongen zie lopen.. Kan sowieso nie verliefd worden op een uiterlijk..
Nja mensen die dit gebeuren zijn volgens mij niet helemaal honderd
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 14:59
Verwijderd
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Naja dit vinnik wel erg overdreven hoor

Want ik zou nooit letterlijk van mijn fiets afvallen als ik een mooie jongen zie lopen.. Kan sowieso nie verliefd worden op een uiterlijk..
ook niet als je een mooie jongen ziet wandelen? Dan kijk je nooit ff om? En als dr dan plotseling een lantaarnpaal is, die jij niet ziet doordat je naar die jongen kijkt? fiets je dr niet tegenaan?
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 15:03
Verwijderd
Damn .. zo'n gozer voelt zich dan best relaxt eigenlijk

Echt zo van "lol .. ze bouwen al ongelukken door mij"
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 15:17
Verwijderd
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
nou dank je
Het was trouwens gewoon een jongen van school, die ik dus leuk vond.
Dus niet een of andere Johnny Depp look-a-like die toevallig in de stad liep ofzo
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 15:33
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
mjah k at een keertje een blikje cola te drinken toen er een nogal aantrekkelijk geval langsliep die ik dus best wel een beetje leuk aan ging kijken, en hij keek terug ! dus ik wil btje leuk een slokje cola nemen en ik mis mijn mond en giet gewoon alles over mijn trui heen hij lag in een scheur

mjah of ik struikel over tegeltjes enzo als ik niet goed oplet maar ik heb daar eigenlijk wel vaker last van, ben best onhandig
Oud 19-07-2002, 15:59
youriw
youriw is offline
Citaat:
MelodyofÐeath schreef:
mjah k at een keertje een blikje cola te drinken toen er een nogal aantrekkelijk geval langsliep die ik dus best wel een beetje leuk aan ging kijken, en hij keek terug ! dus ik wil btje leuk een slokje cola nemen en ik mis mijn mond en giet gewoon alles over mijn trui heen hij lag in een scheur
vooral deze is zoooo herkenbaar, maar wat mij vooral overkoment (de laatste tijd nogal vaak met dit mooie weer) dat er een mooie dame bij mij in de bus of metero zit en dat ik één of meerdere (max is 6, dus bijna een kwartier aan tijd) haltes mis!
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 18:35
WolterB
WolterB is offline
is wel heel erg extreem, ik heb wel eens de neiging om te struikelen of andere domme acties uit te halen in zulke gevallen
Oud 19-07-2002, 18:39
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
ik struikel dan altijd. Je bent wel heel dom als je van je fiets valt
Oud 19-07-2002, 18:49
lieve
lieve is offline
da artikel ... Oh my god!! Hoe erg als je dit dan meemaakt en dan terug leest! In elk geval, ik zal het nie tegenkomen. Ik kijk wel naar een knappe jongen als ik hem tegenkom ... maar ik zal nie blijven kijken zulle!... Da is niets voor mij.
Greets
Oud 19-07-2002, 19:29
Signy
Signy is offline

Ik had laatst ook zo'n blunder, maar niet omdat ik die jongen leuk vond ofsow. Ik was met een vriendin op t strand en zij vond een jongen erg leuk, maar ik kon hem niet zo goed zien (sjah mn oogjes )
Dus even later lopen we zo het strand af (op zo'n asfalte weggetje) en ik keek dus de hele tijd naar die jongen om hem te zien... Flikker ik zo van dat weggetje af en hups met mn hoofd in het zand
Schaamte!!!
Hij had t niet gezien zei mn vriendin
Oud 19-07-2002, 19:36
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:

ook niet als je een mooie jongen ziet wandelen? Dan kijk je nooit ff om? En als dr dan plotseling een lantaarnpaal is, die jij niet ziet doordat je naar die jongen kijkt? fiets je dr niet tegenaan?
Nou meestal fiets ik op een fietspad en daar staan niet nou niet veel lantaarnpalen
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 19:38
Verwijderd
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

Nou meestal fiets ik op een fietspad en daar staan niet nou niet veel lantaarnpalen
nouw jah.. die keer dak tegen een paal liep verwacht je het owk niet hoor.. maar ja. dr stond ineens een steiger..

maarreuh, als je omkijkt kun je je richting verliezen en tegen iets aanfietsen, ik kan het me gewoon nog best voorstellen als je nie goed oplet..
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 19:38
Verwijderd
En ik kijk natuurlijk wel eens naar jongens als ik fiets, maar dat is geen kwestie van 20 seconden, dat is gewoon even vlug en dan fiets ik door, ik ga nooit omkijken, daar heb ik nooit behoefte aan want ik heb nog nooit zo'n mooie jongen gezien dat ik bijna omviel..
En ik sta er dan verder ook helemaal niet bij stil. Ik heb ook nog nooit een jongen IRL gezien die ik zo superknap vond dat ik de hele tijd naar hem wilde kijken..

Kurt Cobain is zo knap, maar die is dood. David Boreanaz is zo knap, maar die zie ik nooit. En Hayden Christensen is zo knap, maar die vliegt ergens in de ruimte rond
En daarbij komt dat ik die alleen ken met veel make-up op.

Ik heb het veel vaker met meisjes, maar ik ben nog nooit helemaal van de wereld geweest door een uiterlijk. Dus ik begrijp het sowieso niet helemaal..
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:

nouw jah.. die keer dak tegen een paal liep verwacht je het owk niet hoor.. maar ja. dr stond ineens een steiger..

maarreuh, als je omkijkt kun je je richting verliezen en tegen iets aanfietsen, ik kan het me gewoon nog best voorstellen als je nie goed oplet..
Ik kan me wel voorstellen dat je tegen iets aanfietst als je niet oplet, maar ik kan me niet voorstellen dat een jongen daar de oorzaak van is.

Sommige mensen zijn wel mooi. Maar ik heb echt nog nooit iemand gezien waarnaar ik uren zou kunnen kijken omdat die zo mooi is. Maarja misschien ben ik wel raar
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 19:45
Hellup
Hellup is offline
Mijn ergste ervaring ever (en tegelijk de mooiste *zucht*)

Ik ging in de trein tegenover een jongen zitten, die eigenlijk helemaal niet knap was. ik bekeek hem zo een beetje en toen dagt ik: hij heb eigenlijk bes wel mooie ogen . Dus ik stare. Staart ie terug.

Ondertussen had de conducteur al meerdere keren te vragen oftie me kaartje mog zien.....ik had het niet gehoord en die jongen ook niet

me vriendin heb me toen maar uit mijn droom gehaald en ik heb met mijn liefste glimlach die conducteur mijn kaartje gegeven
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 19:47
Verwijderd
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

Ik kan me wel voorstellen dat je tegen iets aanfietst als je niet oplet, maar ik kan me niet voorstellen dat een jongen daar de oorzaak van is.

Sommige mensen zijn wel mooi. Maar ik heb echt nog nooit iemand gezien waarnaar ik uren zou kunnen kijken omdat die zo mooi is. Maarja misschien ben ik wel raar
Ik weet er bij mij 2, helaas heb ik die nog nooit int echt zien wandelen.. maar idd, weinig mensen zijn ZO mooi
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 23:07
Sincerely yours
Sincerely yours is offline
Kben al is vlak op een pal gebotst terwijl ik aan het lopen was en naar een knap meisje was aan het kijken was.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten