Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2005, 15:01
Verwijderd
Je moet een keuze gaan maken, natuurlijk. Of je broer óf je vriend. Of allebei, als ze dat leuk vinden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-03-2005, 15:02
Verwijderd
Verder moet ik toch zeggen, dat de TS idd niet helemaal 100% normaal is. Dat blijkt wel uit de manier van posten. Het besef dat dit natuurlijk extraordinair gedrag is, zit er niet echt in merk ik.
Ik zou idd zeggen, stop met seksuele omgang met je broer, al lijkt me dat moeilijk zomaar te doen.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 15:46
-Will-
-Will- is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 08-03-2005 @ 10:34 :
Kappen met die incestueuze praktijken. Het is heel erg ziek en op de lange termijn ga je er trauma's door krijgen en zal het de relatie tussen jou en je broer schaden.
Die trauma's ontstaan dus door heel hard te roepen dat ze niet goed bezig is. juist doordat andere mensen het ziek vinden en dat zo overdreven moeten uiten worden mensen zoals de topicstarter getraumatiseerd.
Oud 08-03-2005, 16:16
blupp
blupp is offline
Teeering, mensen zijn simpel hier
Als je iets zo een beetje je hele leven hebt gedaan weet je niets anders hoor, dan kan je haar toch niet voor gestoord uitmaken of iets dergelijks, t is gewoon zo..het is wel best fout ja maar niet gestoord als je niet beter weet. Maja dat is mijn mening.
Als ze gewend was mensen te vermoorden was t een gevaar voor de samenleving maar hier heeft --bijna-- niemand last van...weinig aan te doen.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 16:47
Multilot
Multilot is offline
Wat zal jij een moeite krijgen om een vriend te vinden die net zo goed is als je broer...
Oud 08-03-2005, 17:40
Enlightenment
Enlightenment is offline
Even een algemene opmerking: probeer je enigszins genuanceerd uit te drukken of reageer niet. Dat 20 mensen zeggen dat ze het ziek vinden voegt weinig toe.

Ontopic:
Ik heb enigszins twijfels bij je verhaal. Maar als het echt serieus is kan ik je wel helpen. Ik denk niet dat een relatie met directe bloedverwanten direct fout is of dat je die per definitie zou moeten verbreken. Elke relatie, hoe vreemd ook, kan een hele mooie en bijzondere zijn. Als het puur gaat om de seks zou je dat misschien beter met een ander kunnen doen, want er zitten wel gevaren aan een relatie met directe bloedverwanten.

Veel mensen in deze wereld zijn bekrompen en kunnen alleen oordelen en beoordelen vanuit hun eigen situatie en leefwereld. Je zult daardoor horen dat een relatie met 2 of meer mensen niet kan, of dat het per definitie een slechte zaak is dat je een relatie hebt met een direct bloedverwant. Als je door wilt met die relatie moet je dat voor lief nemen. Dat kan een hoge prijs zijn: ooit zal iemand er achter komen en misschien ook je eigen familie.

Het hoeft geen probleem zijn om daarnaast een vriendje te hebben. Maar als je door wilt gaan met je relatie met je broer moet je daar wel heel eerlijk en duidelijk in zijn tegenover je vriend. Misschien heeft hij geen probleem met polygamie (een relatie met meerdere personen), maar die kans is niet zo heel groot. Als je met beide een romantische danwel seksuele relatie onderhoudt, maar daar niet eerlijk over bent, ben je denk ik wel fout bezig. Ooit komt één er ook achter en dan breekt je relatie. Wel eerlijk zijn dus.

Voor de mensen die een dergelijke relatie heel onwerkelijk lijkt: verdiep je eens in mensen die een driehoeksrelatie onderhouden. En keur niet direct dingen af die vreemd lijken maar probeer je te verplaatsen in de situatie en ruim te denken. Deze wereld is groot, en niet alle zaken die afwijken van de grote massa zijn per definitie verkeerd.
Oud 08-03-2005, 17:59
You suck!!
You suck!! is offline
Je kan wel leuk gaan verkondigen dat het doodnormaal is maar het is niet normaal. In elke maatschappij heb je rotte appels en daar hoort deze dus bij. Ja rare verhoudingen kunnen gebeuren en dat komt omdat er gekken op de wereld zijn overal ter wereld. Deze mensen sporen gewoon niet. sue me!
Oud 08-03-2005, 18:30
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
You suck!! schreef op 08-03-2005 @ 18:59 :
Je kan wel leuk gaan verkondigen dat het doodnormaal is maar het is niet normaal. In elke maatschappij heb je rotte appels en daar hoort deze dus bij. Ja rare verhoudingen kunnen gebeuren en dat komt omdat er gekken op de wereld zijn overal ter wereld. Deze mensen sporen gewoon niet. sue me!
Nah, ik ben het met je eens.

Blupp: Je kan wel zeggen dat mensen hier simpel zijn omdat ze vinden dat dit abnormaal is en omdat ze het veroordelen. Maar ik vind het juist nogal simpel om in iedere situatie te zeggen: ach, als jij je er goed bij voelt...
Oud 08-03-2005, 18:37
Verwijderd
Citaat:
You suck!! schreef op 08-03-2005 @ 18:59 :
ik wil niet vervelend doen. Maar wat normaal en niet normaal is wordt door de maatschappij bepaald. In principe bestaat er geen goed geen slecht, geen links geen rechts geen normaal geen niet normaal.

OT: Maar ja ik zelf vind het persoonlijk smakeloos enne........ als je een vriendje hebt is het gewoonweg vreemdgaan en is het nog smeriger omdat je het met je broer doet (voor hem).... maar ja je moet zelf weten wat je doet
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 18:41
aaronmirck
aaronmirck is offline
laten we met zijn allen oordelen over haar situatie, zoals ze gevraagd heeft, ipv tips te geven, die duidelijk overbodig zijn...

Mwah, tips zijn idd ook al gegeven, vertel wel wat je gedaan hebt...
*als het waar is, maar dat maakt op zich ook nx uit
Oud 08-03-2005, 19:12
Somebody Special
Somebody Special is offline
Gad-ver-dam-me
Oud 08-03-2005, 19:23
little nemo
little nemo is offline
ik vind t weinig geloofwaardig allemaal. maar als het echt zo is, dan zou ik gewoon je vriendje dumpen, zo leuk vind je m kennelijk niet. en verder, dat gezeur over dat je geen sex met je broer zou mogen hebben...like, als je het allebei gewoon wil en er geen dwang oid is, waarom niet?? zolang je geen kinderen krijgt zie ik niet in wat er mis mee is
Oud 08-03-2005, 19:30
Verwijderd
Citaat:
little nemo schreef op 08-03-2005 @ 20:23 :
ik vind t weinig geloofwaardig allemaal. maar als het echt zo is, dan zou ik gewoon je vriendje dumpen, zo leuk vind je m kennelijk niet. en verder, dat gezeur over dat je geen sex met je broer zou mogen hebben...like, als je het allebei gewoon wil en er geen dwang oid is, waarom niet?? zolang je geen kinderen krijgt zie ik niet in wat er mis mee is
In principe, zou ik t met Nemo eens zijn..
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 19:41
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Lilith schreef op 08-03-2005 @ 20:30 :
In principe, zou ik t met Nemo eens zijn..
haha had ik ook niet van je gedacht
Oud 08-03-2005, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 08-03-2005 @ 13:01 :
Ja, want vanaf je 11e sex hebben met je broer, en er daarnaast ook nog een vriendje op nahouden is natuurlijk hartstikke normaal en moet door iedereen goedgevonden worden.
Tuurlijk niet, dat zeg ik niet, maar om mensen nou gelijk tot ZIEK te bestempelen en therapie toe te wensen vind ik nogal een gebrek aan een open visie.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 22:17
JJ13
JJ13 is offline
je moet natuurlijk doen wat je zelf wilt, maar ik vind t nou niet bepaalt normaal dat je met je broer neukt, sorry hoor. ik zou toch eens serieus na gaan denken waar je mee bezig bent.
Oud 08-03-2005, 22:18
You suck!!
You suck!! is offline
Citaat:
devilious schreef op 08-03-2005 @ 19:37 :
ik wil niet vervelend doen. Maar wat normaal en niet normaal is wordt door de maatschappij bepaald. In principe bestaat er geen goed geen slecht, geen links geen rechts geen normaal geen niet normaal.

OT: Maar ja ik zelf vind het persoonlijk smakeloos enne........ als je een vriendje hebt is het gewoonweg vreemdgaan en is het nog smeriger omdat je het met je broer doet (voor hem).... maar ja je moet zelf weten wat je doet
ohh dat is leuk dus als IK het GOED vind om mensen te doden dan mag ik dat dus ook want tjaa ik vind dat het goed is. Ga weg man er zijn regels en daar moet je je aan houden en dat doen hun dus niet
Oud 08-03-2005, 23:03
-Will-
-Will- is offline
Citaat:
You suck!! schreef op 08-03-2005 @ 23:18 :
ohh dat is leuk dus als IK het GOED vind om mensen te doden dan mag ik dat dus ook want tjaa ik vind dat het goed is. Ga weg man er zijn regels en daar moet je je aan houden en dat doen hun dus niet
Alleen als je iemand doodt schaad je daar iemand mee. Als je zusje zich vrijwillig aan je knopspeld laat rijgen niet.
Oud 09-03-2005, 00:07
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
nouw ik vint dat jei eenz nedurlans mot leruh en schnell ja
Oud 09-03-2005, 01:20
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
idd, vooral niet zelf nadenken dat hebben andere al voor je gedaan en zij kunnen het weten
Oud 09-03-2005, 08:50
blupp
blupp is offline
Ik zei t ook al in mn reactie, ik had al halfjes verwacht dat iemand met de supercliché opmerking zou komen....stel dat je het normaal vindt mensen te vermoorden...lekkere vergelijking, hier weet vrijwel NIEMAND er iets vanaf en ze vallen ook geen mensen lastig ofzo, het is gewoon tussen hun 2...dat het foutgaat met een relatie erbij is vrij logisch. En het is idd niet 'normaal' als je het bekijkt als een mensje die alleen maar volgens de maatschappij leeft , maar t is ook niet ziek. Misschien moet je er es langer dan 2 minuten over nadenken--of hoe sloom je dingen verwerkt-- en dan is t misschien nog es logisch dat sommige mensen met een bepaald iets zijn opgegroeid en dat nu gewoon iets van hun leven is geworden.
T hoeft niet meteen een stoornis te zijn, ik ben er van overtuigd dat je kleine kindjes ook kunt opleiden tot huurmoordenaars...als je niet anders weet. Maargoed, iedereen zn mening, ik vind sommige reacties wel een beetje kortzichtig hier. (wat ook weer gewoon mijn mening is )
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 12:55
You suck!!
You suck!! is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 09-03-2005 @ 01:07 :
nouw ik vint dat jei eenz nedurlans mot leruh en schnell ja
En ik vind dat jij niet zo dom onnodig iets moet posten
Oud 09-03-2005, 13:46
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Myuki schreef op 08-03-2005 @ 15:25 :
But who are you to judge...
Oh my God, krijgen we dat gezeik weer...

Het is precies zoals Snees zei: priceless dat zoveel L&R'ers alles goed vinden.

Waar trekken we de grens? Seks met je moeder? Seks met je oma? Trio met je oma en je moeder terwijl je vader zich erover aftrekt?
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 14:26
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
marina DA ville schreef op 07-03-2005 @ 23:22 :
nee we zitten op zolder, en 't is altijd snachts, gewoon als je van de wc komt ofzo, dan pijp ik hem wakker ofzo. (sjah, hoe moet ik het anders zeggen...)
Hahaha, na deze post wist ik ZEKER dat het om een zieke grap gaat! En toen keek ik naar de naam... Marina... En je broer heet Johnny zeker
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 15:31
-Will-
-Will- is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 09-03-2005 @ 14:46 :

Waar trekken we de grens? Seks met je moeder? Seks met je oma? Trio met je oma en je moeder terwijl je vader zich erover aftrekt?
En jij ligt daar 's nachts van wakker?

Met één hand onder de dekens zeker.
Oud 09-03-2005, 15:44
Snuitermans
Snuitermans is offline
Kazaa vindt het, volgens mij, niet zo'n probleem.
Oud 09-03-2005, 16:07
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 09-03-2005 @ 14:46 :

Ik hoor hier maar 1 iemand zeiken Ik maak me niet druk hoor...

Jij hoeft helemaal geen grens voor anderen te trekken, dat is t mooie
Oud 09-03-2005, 18:07
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
You suck!! schreef op 09-03-2005 @ 13:55 :
En ik vind dat jij niet zo dom onnodig iets moet posten
Hee, je zuigt.
Oud 09-03-2005, 19:44
You suck!!
You suck!! is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 09-03-2005 @ 19:07 :
Hee, je zuigt.
`

Houd je mond lelijke alto
Oud 09-03-2005, 19:54
Maija
Maija is offline
Ik neuk ook met mn broer

(stief) broer
Oud 09-03-2005, 20:27
punxnotdead
punxnotdead is offline
Citaat:
You suck!! schreef op 09-03-2005 @ 20:44 :
`

Houd je mond lelijke alto
Zo wat ben jij stoer zeg.
Oud 09-03-2005, 20:46
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Myuki schreef op 09-03-2005 @ 17:07 :
Ik hoor hier maar 1 iemand zeiken Ik maak me niet druk hoor...

Jij hoeft helemaal geen grens voor anderen te trekken, dat is t mooie
Nee, dat hoeft niet. En dat zij met haar broer neukt, moet ze vooral zelf weten. Maar ik vind het gestoord.
Oud 10-03-2005, 14:01
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
-Will- schreef op 09-03-2005 @ 16:31 :
En jij ligt daar 's nachts van wakker?

Met één hand onder de dekens zeker.
Oh my fucking God...

'Kom, jongens, we doen een wedstrijdje Wie-Is-Het-Toleranst? Ook wel bekend als Wie-Keurt-De-Meeste-Gestoorde-Dingen-Goed?'
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 21:25
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Ik heb geen broer
Oud 10-03-2005, 21:38
Verwijderd
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 10-03-2005 @ 22:25 :
Ik heb geen broer

(Maar goed, we zijn het eens dat het niet heel erg vaak voorkomt - je hoort het in ieder geval nooit - dat broer en zus seks met elkaar hebben. Dat maakt het gewoon wat anders dan je gewend bent, en dat moeten mensen even laten bezinken... Ofzo... Het maakt mij in ieder geval niet uit dat een broer en een zus seks hebben, zolang ze het maar allebei willen en ze het veilig doen. Het idee vind ik alleen wel gek... Maar dat zegt niets over of ik TS gek vind of niet.)
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 21:41
Verwijderd
Ik vind het raar, maargoed. Ik vind het ook vreemdgaan. Ondanks dat het met je broer is. Het is dus jouw keuze. Of je stopt met seks met je broer en gaat door met je vriendje. Of je stopt met je vriendje en gaat lekker onbezonnen seks hebben met je broer.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 21:59
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 10-03-2005 @ 15:01 :
Oh my fucking God...

'Kom, jongens, we doen een wedstrijdje Wie-Is-Het-Toleranst? Ook wel bekend als Wie-Keurt-De-Meeste-Gestoorde-Dingen-Goed?'
Dit is gewoon een ras echte HOAX.
Net zoals het nieuwe forum dat ooit zou komen.

Want waar is de TS nu?
Juist jah, ze heeft de benen wagen genomen, onder een andere account .
Oud 11-03-2005, 06:06
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
Citaat:
Jolt schreef op 10-03-2005 @ 22:59 :
Want waar is de TS nu?
oew, dat word een jarenlange strijd waarin iedereen met elk account verdacht is tot het tegendeel wordt bewezen
Oud 11-03-2005, 07:27
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 10-03-2005 @ 15:01 :
Oh my fucking God...

idd, jij bent meer van 'wat ik vind, is zo'
Oud 11-03-2005, 12:08
Verwijderd
nou alles opbiechten ook wat je hier hebt getypt van jongs af aan etc..

en het uit maken met je vriend, want zo kun je toch niet leven.

en het boek mijn broer en ik lezen van katherina von bredow.

toedels.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 13:03
elledc
elledc is offline
Omg
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 10:49
Sasbeest
Sasbeest is offline
Even vanaf de andere kant, hoe denkt je broer over de hele zaak?
Oud 12-03-2005, 10:59
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
marina DA ville schreef op 07-03-2005 @ 23:39 :
nou sorry dat ik je tegen zit dan, maar daar kan ik niet veel boodschap aan hebben. Ik weet niet beter nou goed. Sorry hoor
Het klinkt idd als een grap, ik kan me niet voorstellen dat als je met je broer sex hebt, dat je dan niet eerder hebt gedacht van goh is dit wel normaal en moeten we hier niet was eens aan gaan doen. En het idee dat je met je broer sex hebt vind ik nog niet eens zo heel raar, maar de manier waarop jij je in dit topic presenteert, lijkt het net alsof je 3 bent.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 11:15
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ze zal wel net De Dollengangers of iets van Virginea Andrews hebben gelezen

Ik vind eigenlijk ook dat mensen mogen doen wat ze leuk vinden, mij interesseert het niet, maar als het een vriendin van me zou zijn, zou ik haar toch aanraden naar een psycholoog te gaan
Oud 12-03-2005, 11:33
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
soulflytribe schreef op 11-03-2005 @ 13:08 :

toedels.
Het is Ik en mijn broer en in dat boek wordt het onderwerp toch wel een stuk minder smerig gepresenteerd. Termen als neuken gebruiken als je ergens mee zit komt op mij niet geloofwaardig over.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 11:34
Sasbeest
Sasbeest is offline
Citaat:
Simoen schreef op 12-03-2005 @ 12:33 :
Het is Ik en mijn broer en in dat boek wordt het onderwerp toch wel een stuk minder smerig gepresenteerd. Termen als neuken gebruiken als je ergens mee zit komt op mij niet geloofwaardig over.
Offtopic: is 'n mooi boek
Oud 12-03-2005, 11:53
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Jolt schreef op 10-03-2005 @ 22:59 :
Dit is gewoon een ras echte HOAX.
Net zoals het nieuwe forum dat ooit zou komen.

Want waar is de TS nu?
Dat kan wel zo zijn, maar je ziet wel dat iedereen weer over elkaar heen buitelt om te laten zien hoe 'tolerant' ze zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 13:53
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 12-03-2005 @ 12:53 :
Dat kan wel zo zijn, maar je ziet wel dat iedereen weer over elkaar heen buitelt om te laten zien hoe 'tolerant' ze zijn.
Veel mensen hier, waaronder ik, denken inderdaad 'doe wat je wil zolang je geen anderen tot last bent' wat stoort jou daar zo aan?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 14:43
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
soulflytribe schreef op 11-03-2005 @ 13:08 :

toedels.
Dat boek heb ik ook gelezen, heel mooi! Maar dat is iets helemaan anders dan 'ff in het naar het toilet gaan mijn broer wakker pijpen'
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 16:09
Maija
Maija is offline
ik zou mezelf heel ongemakkenlijk voelen mja, ik weet over ee week ofzo pas hoe het is om met mn vrien/stiefbroer samen te wonen,
En bij het idee broer, word ik echt niet opgewonden van

Regels voor berichten