Advertentie | |
|
![]() |
|
Waterman: eerste de beste site van Google geplukt (http://www.mandala.be/waterman.htm)
--> Je raakt verveeld door een status quo en normaal gesproken ben je altijd te vinden voor nieuwe zaken en ideeën Kan kloppen, maar ben soms ook wel onzeker wat nieuwe dingen betreft Je bent individualistisch en hebt een vrije geest. Sinds ik terug singel ben wel ja... Je vrienden zijn best belangrijk voor je, zolang ze maar niet proberen zich aan jou te binden door te veel emotionele eisen te stellen. Klopt Je ideeën zijn ongewoon en je bent een beetje excentriek, wat niet wil zeggen dat je erg veranderlijk bent. Van tijd tot tijd ben je best wel koppig. Ik ben een beetje prettig gestoord, maar idd niet erg veranderlijk. Ik kan ook best koppig zijn... Omtrent het groepsgebeuren, en waar het belangrijke zaken betreft, ben je erg rechtlijnig in je denken en niet altijd gevoelig voor de emotionele behoeften van het individu. Damn, dat klopt ook ![]() ![]() Je bent uitgesproken objektief en hebt een goed opmerkingsvermogen; bijgevolg ben je in staat technische en gekompliceerde onderwerpen te bestuderen, zoals wetenschappen, computers en misschien zelfs wel astrologie. Yep. Ik doe psychologie, kan goed overweg met computer, maar astrologie zegt met niet uitgesproken veel... xxx |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
ik ben ook een ram...
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
deze site: http://www.mercurius-astro.com/frame_b.html
De Ram is een energiek en geïnspireerd persoon, een initiatiefnemer die risico's niet uit de weg gaat. Omdat hij onafhankelijk is ingesteld, heeft hij de goedkeuring van anderen niet per definitie nodig. Hij verzet zich dan ook sterk als andere mensen hem denkwijzen of werkmethoden proberen op te leggen. Zeker weten Zijn temperament is groot. Hij kan snel boos worden, maar is dat nooit lang: zodra hij zijn boosheid geuit heeft, is het over. Hij is een mens die snel vergeet en vergeeft. Inherent aan een dergelijk temperament is zijn directheid en het gegeven dat hij te hard van stapel kan lopen. Hij gelooft in directheid, duidelijkheid en volstrekt eerlijk zijn. Inderdaad Hij doet de dingen die gedaan moeten worden het het liefst alleen. Werkt hij in teamverband, dan heeft hij moeite met het feit dat anderen de dingen anders of langzamer aanpakken. Hij kan op dergelijke momenten snel zijn geduld verliezen. Het gevoel dat hij gehinderd wordt door anderen is dan sterk aanwezig. Helemaal en dat van die andere eerder genoemde site klopt ook wel. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Ik ben een Ram. Maar:
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik snap gewoon niet dat mensen het niet lezen, zelfs al is het gewoon voor de phun. Maar dat is mijn mening.
||
![]() |
Je Zon staat in Leeuw
Omdat je best wel een opschepper bent -en meer dan een beetje hou je ervan in het middelpunt van de belangstelling te staan! Dat klopt in ieder geval al voor geen meter. Anderen hebben daar meestal weinig op tegen want zij genieten van jouw oprechte warmte en genegenheid. Laat me niet lachen. ![]() Vol geestdrift en wilskracht, bij tijden ook trots en verwaand, wil je je eigen zin doen. Je bent echter behoorlijk eerlijk en het respekt van de anderen is belangrijk voor jou. Klopt grotendeels niet. Je kompromitteert jezelf nooit... Nou... ...en je kunt je vastbijten in een doel met vasthoudendheid en toewijding. Oké, dat is waar. ![]() Je koninklijke houding brengt je in posities waar leiderschap en autoriteit van belang zijn. Pas ervoor op dat je niet stijfhoofdig, dominerend of neerbuigend doet want dan verlies je de goodwill en de bewondering die je geniet. *proest* Omdat je uitgesproken theatraal bent, leef je je leven op grote schaal, waar en wanneer dat maar enigszins mogelijk is. Je kracht en energie bezielen degenen die met jou in kontakt komen. ![]() Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|