Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-03-2005, 17:03
Uice
Uice is offline
Ik ben maagd, dat maakt mij volgens wat ik gelezen heb creatief (klopt), aantrekkelijk (klopt) en arrogant (zie vorige twee antwoorden).
Oud 09-03-2005, 17:06
Shitonya
Shitonya is offline
boogschutter en ik heb geen idee wat dat over mijn karakter zegt en ik wil het ook niet weten, want meestal klopt toch maar de helft
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 17:08
freud
freud is offline
Maagd, maar dat zou betekenen dat ik ordelijk ben (not), stipt (notnot), en pietepeuterig (notnotnot).

dus ik ga akkoord met wat juice zegt. tuurlijk wel.
Oud 09-03-2005, 17:12
Muchacha
Muchacha is offline
Waterman: eerste de beste site van Google geplukt (http://www.mandala.be/waterman.htm)

--> Je raakt verveeld door een status quo en normaal gesproken ben je altijd te vinden voor nieuwe zaken en ideeën
Kan kloppen, maar ben soms ook wel onzeker wat nieuwe dingen betreft

Je bent individualistisch en hebt een vrije geest.
Sinds ik terug singel ben wel ja...

Je vrienden zijn best belangrijk voor je, zolang ze maar niet proberen zich aan jou te binden door te veel emotionele eisen te stellen.
Klopt

Je ideeën zijn ongewoon en je bent een beetje excentriek, wat niet wil zeggen dat je erg veranderlijk bent. Van tijd tot tijd ben je best wel koppig.
Ik ben een beetje prettig gestoord, maar idd niet erg veranderlijk. Ik kan ook best koppig zijn...

Omtrent het groepsgebeuren, en waar het belangrijke zaken betreft, ben je erg rechtlijnig in je denken en niet altijd gevoelig voor de emotionele behoeften van het individu.
Damn, dat klopt ook Maar ik bedoel het wel goed...

Je bent uitgesproken objektief en hebt een goed opmerkingsvermogen; bijgevolg ben je in staat technische en gekompliceerde onderwerpen te bestuderen, zoals wetenschappen, computers en misschien zelfs wel astrologie.
Yep. Ik doe psychologie, kan goed overweg met computer, maar astrologie zegt met niet uitgesproken veel...

xxx
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 17:12
Verwijderd
Sterrenbeelden zijn leugens.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 17:14
Uice
Uice is offline
Citaat:
freud schreef op 09-03-2005 @ 18:08 :
Maagd, maar dat zou betekenen dat ik ordelijk ben (not), stipt (notnot), en pietepeuterig (notnotnot).
Dat geld ook voor mij (dat notnotnotnotnotnot)
Oud 09-03-2005, 17:21
jettje
jettje is offline
ik ben maagd, ik zou dus netjes moeten zijn( ik vind t niet erg als het heel erg rommelig is maar alles heeft bij mij een preciese plaats en als dat wordt verzet wordt ik egt heel pissig), ik zou knap moeten zijn en veel jongens aantrekken(jep) vaak en veel jongens leuk moeten vinden( ooja, soms is t egt irritant) bij jongens de kleine dingetjes erg aantrekkelijk vinden( hoe zn haar beweegt in de wind, die stem, die moedervlekjes op zn gezicht, hij wil egt gewoon dat ik kom in mn broek nu hea?) bescheiden zijnen open voor heel veel dinge( ja) maar toch overal stille kritiek op hebben( ja) en wel een beetje vol van jezelf zijn, maar toch ook heel veel kritiek opjezelf hebben(JA) je zou egt zon lezing moeten hebben van egt de preciece minuut warin je geboren bent het is egt heel leuk, ookal geloof je er niet inhet is wel handig om jezelf s van een ander perspectief te zien bladieblabla--> Jet
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 17:22
Skilly
Skilly is offline
Ik geloof niet in die dingen maar kijken of het klopt....

Ik ben dus ram

Van nature ben je zeer energiek en geestdriftig. Je bent trots en onafhankelijk -jij moet de eerste zijn bij alles wat je doet en je houdt ervan risiko's te nemen. Jij bent degene die erin vliegt wanneer anderen hun angst nog moeten overwinnen.
Klopt

Behoorlijk briljant bij het opstarten van nieuwe projekten, ben je verschrikkelijk als het aankomt op het afmaken daarvan.
Klopt

Je bent een enthousiast leider maar je hebt de neiging weigerachtig te worden wanneer je iemand moet volgen. Vaak laait je woede snel en hoog op, maar even vaak ebt ze net zo snel weer weg en dan heb je later spijt over de dingen die je zei toen je kwaad was.
Lol Klopt ook

Bij je beste eigenschappen horen dat je eenvoudig-en-direkt en bot-en-eerlijk bent -pas op dat je andermans gevoelens niet kwetst.
Klopt

Je behoefte om kost wat kost kompetitief op te treden, kan de tegenwerking van anderen oproepen; maar zolang je je gewoonlijk zonnige humeur kunt blijven behouden, hoeft dit geen al te groot probleem voor jou te zijn.
Klopt

Alles klopte bij mij
Oud 09-03-2005, 17:26
perfectme
perfectme is offline
Waterman en ik geloof niet in die stierenstront.

Oh ja, bedankt om de lay-out te verneuken
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 17:31
Shitonya
Shitonya is offline
Je Zon staat in Boogschutter
- oh geweldig

Je houdt van plezier maken en je bent geestdriftig en energiek.
- 1e fout, 2e een beetje, 3e klopt

Je beschikt over een groot reservoir van fysieke energie dat erom schreeuwt geloosd te worden. Daarom is lichaamsbeweging en sport zeer belangrijk voor jou.
- klopt

Je hebt behoefte aan gezelligheid en daarom hou je van het gezelschap van anderen, maar je hebt wel de neiging emotionele en intieme relaties te vermijden.
- fout fout fout

Je constante nieuwschierigheid omtrent de belangrijke levensvragen, kan ertoe leiden dat je soms wat onvoorzichtig en slordig wordt met betrekking tot details -je trekt soms al conclusies voordat je alle feiten kent.
- hmm klopt wel aardig

Je bent een ijverig lezer en wordt wild enthousiast als een bepaald onderwerp je interesse wekt.
- fout fout

Je staat bekend als idealistisch, genereus, sociaal ingesteld, opgewekt en erg optimistisch
- fout, fout, fout, fout en fout
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 17:31
Verwijderd
Wat een ganz geile lay-outverneuking zeg.

ontopique:

Weegschaal en ik geloof dat die moeilijk kunnen kiezen. Dat vind ik persoonlijk wel meevallen, ik ben meestal degene die de knopen doorhakt.

Laatst gewijzigd op 09-03-2005 om 17:36.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 17:34
Tofke_H
Tofke_H is offline
Offtopic: topictitel aangepast.. Die irritante streepjes er uit gehaald, men heeft de spatie niet voor niets uitgevonden
Oud 09-03-2005, 17:49
Verwijderd
Ik heb vrijwel al die kenmerken van de boogschutter.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 17:54
Verwijderd
ik ben ook een ram...

Citaat:
Skilly schreef op 09-03-2005 @ 18:22 :

Van nature ben je zeer energiek en geestdriftig. Je bent trots en onafhankelijk -jij moet de eerste zijn bij alles wat je doet en je houdt ervan risiko's te nemen. Jij bent degene die erin vliegt wanneer anderen hun angst nog moeten overwinnen.
klopt

Behoorlijk briljant bij het opstarten van nieuwe projekten, ben je verschrikkelijk als het aankomt op het afmaken daarvan.
klopt

Je bent een enthousiast leider maar je hebt de neiging weigerachtig te worden wanneer je iemand moet volgen. Vaak laait je woede snel en hoog op, maar even vaak ebt ze net zo snel weer weg en dan heb je later spijt over de dingen die je zei toen je kwaad was.
klopt inderdaad

Bij je beste eigenschappen horen dat je eenvoudig-en-direkt en bot-en-eerlijk bent -pas op dat je andermans gevoelens niet kwetst.
klopt

Je behoefte om kost wat kost kompetitief op te treden, kan de tegenwerking van anderen oproepen; maar zolang je je gewoonlijk zonnige humeur kunt blijven behouden, hoeft dit geen al te groot probleem voor jou te zijn.
klopt niet
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 19:37
Sjoerd
Sjoerd is offline
Door je emotionaliteit en je gevoeligheid voel je intuïtief de stemmingen om je heen aan. Klopt wel..

Je hebt de neiging behoorlijk vrijgevig, liefhebbend en verzorgend te zijn, maar pas als eerst aan de behoefte aan emotionele steun, liefde en veiligheid is voldaan. Als dat niet zo is, heb je de neiging jezelf terug te trekken en erg onzeker en egoïstisch te worden. Nwa

Je thuis en familie (speciaal je moeder of de persoon die die rol vroeger voor jou vervulde), zijn voor jou synoniem van veiligheid en krijgen zo een meer dan levensgrote belangrijkheid. Valt wel mee

Door je sentimentaliteit heb je levendige en blijvende herinneringen aan het verleden. Ohja?

Onverschillig hoe goed het je gaat, je hebt altijd een geheim, stil plekje nodig om je op je gemak te voelen. valt ook wel mee dacht ik

Voor anderen zorgen, kan je veel voldoening schenken; je zou ervan genieten als je tot een grote familie behoorde. Juah
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 19:38
Machiavelli
Machiavelli is offline
Ik doe niet aan die onzinnige troep.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 19:42
Merg
Merg is offline
I'm like Wroaaaaaagh!
Oud 09-03-2005, 19:47
Fruitcake
Fruitcake is offline
Ik heb de meeste kenmerken van een boogschutter
Oud 09-03-2005, 19:52
Uice
Uice is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 09-03-2005 @ 18:34 :
Offtopic: topictitel aangepast.. Die irritante streepjes er uit gehaald, men heeft de spatie niet voor niets uitgevonden
voor samengestelde woorden gebruikt men doorgaans streepjes. maargoed
Oud 09-03-2005, 19:54
Lorelei
Lorelei is offline
Ja, de meeste karakter eigenschappen van de boogschutter heb ik.

Maar van een aantal andere sterrenbeelden (weet niet uit m'n hoofd welke) heb ik er ook best een aantal.
Oud 09-03-2005, 20:02
Verwijderd
Citaat:
freud schreef op 09-03-2005 @ 18:08 :

dus ik ga akkoord met wat juice zegt. tuurlijk wel.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 21:11
Der Rote Pfeil
Der Rote Pfeil is offline
Ik ben een kreeft en kan das pijn doen met mijn scharen.

Oud 10-03-2005, 07:13
Optima
Optima is offline
weegschaal

ik ben altijd wel erg becalculerend, maar of ik in balans ben: nee. Ik sla altijd door naar een uiterste: of rationeel of emotioneel.
Oud 10-03-2005, 07:51
Verwijderd
Omdat je best wel een opschepper bent -en meer dan een beetje hou je ervan in het middelpunt van de belangstelling te staan! Anderen hebben daar meestal weinig op tegen want zij genieten van jouw oprechte warmte en genegenheid.
Dat valt toch echt wel mee, dit klinkt nogal arrogant.

Vol geestdrift en wilskracht, bij tijden ook trots en verwaand, wil je je eigen zin doen. Je bent echter behoorlijk eerlijk en het respekt van de anderen is belangrijk voor jou.
Zeer zeker waar

Je kompromitteert jezelf nooit en je kunt je vastbijten in een doel met vasthoudendheid en toewijding.
Dit valt ook niet te ontkennen.

Je koninklijke houding brengt je in posities waar leiderschap en autoriteit van belang zijn. Pas ervoor op dat je niet stijfhoofdig, dominerend of neerbuigend doet want dan verlies je de goodwill en de bewondering die je geniet.
Klopt ook, en daar ben ik me van bewust.

Omdat je uitgesproken theatraal bent, leef je je leven op grote schaal, waar en wanneer dat maar enigszins mogelijk is. Je kracht en energie bezielen degenen die met jou in kontakt komen.
Dit is dan wel weer enigzins overdreven.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 08:28
Verwijderd
stier, en ik weet niet of het klopt wat het over mijn karakter zegt, maar horoscopen zeggen altijd een hoop dingen over mijn relatie die niet kloppen ('jij wilt er graag even tussenuit, maar je partner ziet dit niet zitten', 'je partner verrast je, maar je weet niets om terug te doen', etc. Mijn vriend is ook stier)

Ik heb het trouwens wel eens opgezocht, ik geloof dat ik me in sommige dingen wel kon herkennen, maar ik kon me ook in sommige dingen van andere sterrenbeelden herkennen. Ik ben nog het meest een kreeft, had ik besloten. Maar dat ben ik dus niet.

Laatst gewijzigd op 10-03-2005 om 09:49.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-03-2005, 09:41
annetjuh
annetjuh is offline
ik ben vissen.
en vissen zijn enorme flirts en ja dat ben ik ook.
Oud 10-03-2005, 09:47
Verwijderd
Citaat:
Shitonya schreef op 09-03-2005 @ 18:06 :
boogschutter en ik heb geen idee wat dat over mijn karakter zegt en ik wil het ook niet weten, want meestal klopt toch maar de helft
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 09-03-2005 @ 18:12 :
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 11:02
deringmeester
deringmeester is offline
Door je extreme gevoeligheid en emotionaliteit, zuig je de emoties van anderen (zowel positieve als negatieve) op als een spons.
klopt

Door je emotionele kwetsbaarheid ben je vlug van streek en heb je de neiging gemakkelijk te huilen.
klopt niet, ik huil nooit

Je bent op je best wanneer je je omgeeft met positieve, buitengewone mensen.
geen idee, zou best kunnen

Je bent erg behulpzaam en vol begrip voor de noden van anderen. Inderdaad, dit kan af en toe een nadeel zijn omdat je misbruikt kunt worden door iedereen die hulp nodig heeft.
klopt helaas ook

Je bent verlegen, dromerig en romantisch van nature en daarom hou je ervan je terug te trekken in je eigen privé fantasiewereld. Pas wel op dat je er niet in verdwaalt!
ik ben NIET verlegen, maar de rest klopt wel.

Heb vertrouwen in je intuïtie -het is mogelijk dat je buitengewone gaven hebt.
doe ik en heb ik.

@annetjuh: ik ook.
Oud 10-03-2005, 17:38
yavanna
yavanna is offline
deze site: http://www.mercurius-astro.com/frame_b.html

De Ram is een energiek en geïnspireerd persoon, een initiatiefnemer die risico's niet uit de weg gaat. Omdat hij onafhankelijk is ingesteld, heeft hij de goedkeuring van anderen niet per definitie nodig. Hij verzet zich dan ook sterk als andere mensen hem denkwijzen of werkmethoden proberen op te leggen.
Zeker weten

Zijn temperament is groot. Hij kan snel boos worden, maar is dat nooit lang: zodra hij zijn boosheid geuit heeft, is het over. Hij is een mens die snel vergeet en vergeeft. Inherent aan een dergelijk temperament is zijn directheid en het gegeven dat hij te hard van stapel kan lopen. Hij gelooft in directheid, duidelijkheid en volstrekt eerlijk zijn.
Inderdaad

Hij doet de dingen die gedaan moeten worden het het liefst alleen. Werkt hij in teamverband, dan heeft hij moeite met het feit dat anderen de dingen anders of langzamer aanpakken. Hij kan op dergelijke momenten snel zijn geduld verliezen. Het gevoel dat hij gehinderd wordt door anderen is dan sterk aanwezig.
Helemaal

en dat van die andere eerder genoemde site klopt ook wel.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 18:07
Xonzo
Xonzo is offline
ik ben schorpioen en het klopt meeste klopt eigenlijk

Door je intensiteit en komplexiteit heb je in de meeste situaties extreem sterke emotionele reakties.

Het valt je dikwijls moeilijk je gevoelens onder woorden te brengen. Daardoor heb je de neiging erg stil te zijn -tobben en peinzen doe je wel veel. Je wordt niet snel boos, maar wanneer het je overkomt ben je furieus en ontziet niets.

Wanneer je je emotioneel bindt, doe je dat met je hele wezen -je voelt je niet aangetrokken tot oppervlakkige of tijdelijke relaties.

Als men je uitdaagt, ervaar je dat als een persoonlijke aanval en heb je de neiging scherp uit te vallen en terug te vechten op een nietsontziende manier. Je houdt van geheimzinnige zaken en het bovennatuurlijke.

Als een goede detektive zal je graag diep in een probleem duiken en je geniet ervan als je kunt uitvinden waarom anderen precies zo handelen als ze doen.

Je staat bekend als zeer wilskrachtig, machtig en behoorlijk vasthoudend
Oud 10-03-2005, 18:41
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ram

Niet echt...

Gaat wel, ligt er aan wat...

Nee is niet zo.

Met name de laatste jaren is dat grotendeels waar ja.

Is ook wel een beetje zo ja...

Mwah, niet alles klopt 100%. Maar ik geloof ook niet in al die shit.
Oud 10-03-2005, 20:39
Codaz
Codaz is offline
Ik ben een stier
Bij mij klopt niet veel. Er staat dat ik geordend ben, is niet zo.
Nog meer:

De genoegens van het leven kosten natuurlijk geld. Stieren snappen dit en plannen zorgvuldig om financiële zekerheid te bereiken.

Ik ben af en toe echt een vrek

Ze zijn warm, vriendelijk en liefdevol tegenover kinderen en vrienden.

Alleen als ik in een goede bui ben dan. Vooruit.

Soms laten ze kansen schieten omdat ze geen risico's willen nemen en zich bedreigd voelen door veranderingen.

Te vaak helaas

Ze zijn geneigd ideeën die ze als grillig of pretentieus beschouwen van de hand te wijzen en hebben een hekel aan alles wat niet in hun geliefde plan past.

Klopt, ik kan er niet tegen als mijn plannen plots omdraaien.

Ze hechten waarde aan mooie bezittingen en zullen hard werken om ervoor te zorgen dat ze deze ook krijgen.

Geef mij maar een dikke Hummer, ik zal ervoor werken
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 09:01
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Ik ben een waterbeer.
Oud 11-03-2005, 09:08
Rodion
Rodion is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 09-03-2005 @ 20:38 :
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 10:30
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Ik ben een Ram. Maar:

Citaat:
Oud 11-03-2005, 10:37
hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
Oud 11-03-2005, 10:38
freud
freud is offline
Stoer hoor, zeggen dat je er niet aan doet.
Oud 11-03-2005, 10:41
hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
freud schreef op 11-03-2005 @ 11:38 :
Stoer hoor, zeggen dat je er niet aan doet.
Wat moet je anders zeggen als je er niet aan doet?
Oud 11-03-2005, 10:45
freud
freud is offline
Citaat:
hasseltboy schreef op 11-03-2005 @ 11:41 :
Wat moet je anders zeggen als je er niet aan doet?
Ik geloof niet dat je er niet aan doet. Volgens mij lees je stiekem de horoscoop van je moeders flair oid. Of de Metro.
Ik snap gewoon niet dat mensen het niet lezen, zelfs al is het gewoon voor de phun. Maar dat is mijn mening.
Oud 11-03-2005, 11:02
Nebula
Nebula is offline
Je Zon staat in Leeuw

Omdat je best wel een opschepper bent -en meer dan een beetje hou je ervan in het middelpunt van de belangstelling te staan!

Dat klopt in ieder geval al voor geen meter.
Anderen hebben daar meestal weinig op tegen want zij genieten van jouw oprechte warmte en genegenheid.
Laat me niet lachen.

Vol geestdrift en wilskracht, bij tijden ook trots en verwaand, wil je je eigen zin doen. Je bent echter behoorlijk eerlijk en het respekt van de anderen is belangrijk voor jou.
Klopt grotendeels niet.

Je kompromitteert jezelf nooit...
Nou...
...en je kunt je vastbijten in een doel met vasthoudendheid en toewijding.
Oké, dat is waar.

Je koninklijke houding brengt je in posities waar leiderschap en autoriteit van belang zijn. Pas ervoor op dat je niet stijfhoofdig, dominerend of neerbuigend doet want dan verlies je de goodwill en de bewondering die je geniet.
*proest*

Omdat je uitgesproken theatraal bent, leef je je leven op grote schaal, waar en wanneer dat maar enigszins mogelijk is. Je kracht en energie bezielen degenen die met jou in kontakt komen.

Citaat:
Reverend schreef op 09-03-2005 @ 18:12 :
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 14:18
Severus
Severus is offline
Ik ben Vissen, en over het algemeen ben ik inderdaad een dromerig, intuïtief en gevoelig persoontje.
Oud 11-03-2005, 14:21
Pikey
Pikey is offline
Boogschutter, ik weet niet wat het inhoud.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 14:24
Sketch
Sketch is offline
Maagd. Ik geloof dat het grootste deel van maagdbeschrijvingen wel bij me past. Ik geloof dat dat ook bij het grootste deel van de niet-maagden past.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 15:10
coldplayfan
coldplayfan is offline
Ik ben 23 oktober jarig en bij sommige horoscopen schorpioen en bij andere weer weegschaal..
Kheb dus altijd de keus uit 2
Als ik zou moeten kiezen, zou schorpioen het beste bij mij passen denk ik. Maargoed, tis maar net wat je er zelf in ziet natuurlijk..
Reageren

Regels voor berichten