Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ze wil nie veel praten.... nu nog niet zegt ze... damned k hoop dat ze sterk is....
||
Citaat:
T erge is dat k al n tijd niets meer van haar gehoord had, en dacht dat beter ging......... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
pliese niet pliese niet maar ja.. ik kan me voorstellen dat je drmee zit.. vooral omdat het Alja dan owk heel veel doet natuurlijk enzow.. Damn.. echt heel erg naar Vind Alja het fijn als ik dr een meeltje stuur of niet? |
![]() |
||
Citaat:
Op een ander forum heeft ze een 2 gedichies neergezet.. k zal er ff 1tje kopieren.. *~**~*Zwijgende stilte*~**~* Created by Luuntje Stil zwijgend ben jij gegaan, Naar een plek te ver van mij vandaan. Dit was de afspraak niet, En daarom doet het me een zo'n groot verdriet. Als we het al zouden doen, Dan zouden we het saampjes doen! Niet ik niet en jij wel, Er was nou geen sprake van een 'farewell'. Ik kreeg het via sms te horen, Ik wou mezelf de grond in boren. Want ik kon geen afscheid nemen, Alles was al gebeurd... Stil zwijgend zit ik te huilen, Ik wil zo graag met je ruilen! Maar jij bestool het te wagen, Met succes............
||
Citaat:
denk wel dat ze t fijn vind als je een mail stuurt..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() is dr adres gwoon dwerghammie@hotmail.com? |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mja.. kzat daar ook, onder deze nick.. maar ms dak Jeanine niet goed kende omdak bij D&D begon af te haken, twas toch geen zw.. Maar.. is Jeanine eigenlijk ooit op een meeting geweest? Of was daar alleen sprake van? Want zoiets staat me wel bij... Gaan jullie (Jessiej & Alja) nu nog wel door met dat weekend? |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
ik wil wel doorgaan met dat weekend.. maar ik denk dat alja's hoofd er voorlopig niet naar staat.. en bovendien lukt t niet om meer email adressen te krijgen.
||
Citaat:
Ikkuh zat trouwens onder deze nick ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Els is cool!! en lief!!!!! Weet jij hoe het nu met dr is? Zit ze nog in kliniek of niet? els ![]() maar ja.. jammer van dat weekend dan, was wel heel leuk idee.. Ohja, Jeanine was dus dat meisje dat niet mocht.. dan weet ik het wel weer.. mja.. echt.. erg ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar we zijn gwoon geschokt.. tis zo.. zo.. iemand is dr dan gwoon ineens niet meer.. gwoon weg ![]() waarom krijg ik dit soort nieuws nu elke keer de dag voor ik op vakantie ga.. |
![]() |
||
Citaat:
(= is was ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed *heeft inmiddels wel de capaciteiten een gesloten kringetje op te bouwen online* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ja, voor Jeanine was die real world het dus ook niet. Want met heel veel mensen gaat het nu toch beter eigenlijk, jammer dat dit voor haar niet zo was... Mja.. ik mis het ook nog wel es.. gwoon die sfeer.. kzit nu hier dan wel.. maar hier is die sfeer niet.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
mjah met een deel gaat t zeker beter, maar dr zijn der zat (waaronder ik) die nog steeds helemaal naar de klote zijn ![]()
||
Citaat:
Mjah.. k had sow t idee dat op t allerlaatst op D&D de sfeer steeds minder werd, omdat iedereen t meest op onzin zat enzow.. Op t forum dat wel nog bestaat was er wel ff een heel hechte sfeer, maar daar is intussen al sinds 8 juli niemand meer geweest.. komt ook mede doordat mensen op vakantie zijn, en 1tje in t ziekenhuis ligt... maja.. k postte er nog geregeld eigenlijk..
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ja.. niet op lullige manier bedoeld, maar logisch dat het met jou nog klote gaat, gezien waar je woont ![]() Maar ja, hopelijk komen dr voor jou ook betere tijden, vast wel.. Maar ja.. wanneer dan he? Als jij maar niej ook Jeanine achterna gaat, aangezien je zei ik had het ook kunnen zijn.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vage situatie (wat te doen?) useful_idiot | 34 | 12-08-2005 23:00 | |
Liefde & Relatie |
Verliefdheid is niet altijd leuk Coral | 10 | 21-01-2004 14:34 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
sluipschutter slaat opnieuw toe Verwijderd | 129 | 27-10-2002 02:57 | |
Psychologie |
Hij is dood Josefhien | 33 | 21-09-2002 12:03 |