Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() *heeft een te geile rode zwembroek met witte bloempjes ![]() de laatste keer dat ik op het strand was/zwemmen was was afgelope dinsdag ![]()
|
![]() |
|
![]() |
Ik draag:
-Zwarte hele mooie triangle bikini met breed bandje in de nek (dus niet touwtjes). Aan de achterkant heeft het een heel grappig sluitinkje, als het dicht is zie je een 'etje. (De M van Mango.) Als broekje een heupbroekje. (foto ervan in t fototopic, mocht je mn hele uitleg niet begrijpen.) -Oranje/rozige/flamingokleurige bikini met heupbroekje en topje met driehoekjes maar niet dat het in de nek sluit ofzo. Het sluitinkje zit aan de voorkant, van Mango -Turqoise (heb je hem weer) triangle bikini met palmboompjes en een broekje met pijpjes van de Hennes -Blauwe 'o Neill bikini met beugeltopje en simpel broekje, maar hier zal je me niet meer snel in zien.
|
Verwijderd
|
Bikini
Een wit met blauwe van Adidas met verstelbare bandjes.. kan dus in de nek of gewoon een normaal model. Hier zit een broekje met pijpjes bij.. Verder heb ik nog een lichtblauwe met donkerblauwe bikini van Adidas die ook verstelbare bandjes heeft... dus ook weer voor in de nek of een gewoon model en hier zit een normaal broekje bij! |
![]() |
|
Ik mag niet zoveel naar het strand.
Ik heb namenlijk heel erge zonne-allergie en als ik een half uurtje in de felle zon lig zijn m'n handen, armen en benen gelijk 2 cm dikker en houden ze helemaal vocht vast en zit ik onder de bultjes. Gelukkig heb ik er nu creme voor waardoor ik heeeeel even kan zonnen. En als ik dat doe heb ik meestal een zwarte bikini aan, ik denk dat je dat een triangel-bikini noemt. Zo'n ding met driehoekjes voor je borsten en boven en onder twee touwtjes die je in je nek en rug moet vast binden. Maar ik durf ook niet goed in zo'n broekje ![]() Ik hou verder ook niet zo van het strand.....meer van het bos enzo. Maar op de camping heb ik nog wel zin om in de zon te liggen. Laatst gewijzigd op 18-07-2002 om 21:54. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een zwarte triangel bikini,
Een binkini met bloempjes, Een Triangel bikini met felle Streepjes, EN Een rooie triangel bikini..... jah srry ik weetut... btjuh veel bikini's.... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|