Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Pfffft, blok over, nu tentamens. Even afspraak maken met studieadviseuse voor volgende week, werk en geen gezeik. Nou ja, behalve het volgende blok dan. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
*even stil is* Dit is erg herkenbaar... ---- Druk druk druk Dus; geen rust Ook niet in mijn hoofdje. Maar zolang mijn hoofd volzit met zorgen om kinderen die elkaar al dan niet afmaken, of ze nix slopen, niet in de rijst-tafel zitten, elkaar niet slaan etc, dan is het goed. Zorgen over school zijn heerlijk als ze weg zijn, net als over de thuis situatie, vriendjes en vriendinnetjes en natuurlijk rijlessen en de psych... Maar vraag me af of dat wel goed is.. Dat ik me er niet te druk om maak als de andere dingen rust hebben. Als ik weekend of vakantie heb. Afgelopen 2 weekende waren vreselijk. Veel huilen en slapen. Stressen en niet eten.. Ben beetje bang dat ik het ene met het andere verdring... |
![]() |
||
Citaat:
Wel weet ik nu dat ik naar Rintveld persoonlijkheidsstoornissen moet en dat ik dan waarschijnlijk ook mee moet doen aan een of andere eetgroep ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hopelijk lukt het jou nu ook beter om er tegenaan te gaan. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Welteruste ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() blaat, waarom is het allemaal zo moeilijk.. kan hem nieteens ee tweede kans geven? ja dat probeer ik maar dan krijk weer naar-haat-neigende gevoelens... en school gaat wel wat beter, heb me leesdossierdingus tenminste af, scheelt een hoop. boek lezen is fijn... hm, moek echt vaker doen. is me hoofd niet zo chaotisvch en ga ik helemaal op in het boek. ik hoor en zie verder niks meer. en heb sjekkies van T... pfeww.. oor vanmiddag iig iets te roken ![]() voel me toch beter dan tijd terug.. dr is iets veranderd? hmm
|
shit, wat voel ik me dom...
![]() Ze hebben vanalles gehaald.. dingen die ik ook zo graag wil doen.. reanimatie, prikken enz.. Ik weet dat ik dat volgend jaar ga doen, en ga halen, maar toch voelt het kut.. ![]() ![]() heb net wel mijn verhaal verteld aan een begeleider, zoveel en met zoveel details heb k het nog nooit verteld, en dat voelde wel heel goed. ![]() |
![]() |
|
godver, nu is mn goede gevoel verneukt...
iew ![]() ![]() *sorry, vast niet alle mannen ![]()
|
ik kan het niet geloven..
maanden heb ik dan gewacht op een plekje in het ziekehuis, voor therapie dan. nu de intake, komt zo een psychiater ermee dat ik niet stabiel genoeg ben en dat er eerst maar andere dingen moeten gebeuren. misschien later is t ziekenhius een goed idee, maar nu niet. hij gaat nu overleggen met een andere psychiater, ze willen iets intensievers en iets dat sneller kan beginnen. en ik heb nog niet eens alles verteld.. pff... ingewikkeld zo hoor! maar goed, dan mag ik strax weer zo lang gaan wachten ik wil het echt niet meer. kan er nooit eens iets meteen van strat gaan in plaats van wachten tot ik helemaal niets meer kan??????
|
Nou, hier zit ik dan weer in de bibliotheek, achter de computer, dit stukje te typen. Thuis gaat weer eens niet meer, aangezien er een wachtwoord op gezet is, zodat ik er niet op kan. Een nieuwe manier om me dwars te zitten na de zóveelste uit de hand gelopen ruzie thuis. Het gebeurde gisteren en het was ver-schrik-ke-lijk. IK werd gewoon bang van m'n eigen moeder.
![]() ![]() |
![]() |
|
Vandaag besloot ik dus om een bus eerder te nemen om niet laat te komen op school. Ik zou verwijdert worden. (Echt dom maar ja) Ik wist niet dat de bel al was gegaan. Totdat hij tegen me zei van. Je moet rennen je kom laat. Hoewel ik vastberaden was om express laat te komen om die wijf te irriteren had ik het maar toch gedaan.
Kwam ik binnen 3 min na de bel. Begin dat wijf meteen te zeiken dat ik rood moest halen. Ik was al blij en meteen binnen 10 sec was me humeur verpest ik werd zo boos met haar. Scheikunde cijfer gehad ![]() Daarna had ik weer dat mens. Ik kwam later omdat ik wat beneden ging halen. Kom ik 2 min na de bel (terwijl we altijd nog 5 min na de bel de lokaal in mogen bij leswisseling) kwam ze weer zeiken dat ik laat was. Toen ik boos werd begon de klas te lachen. Maar ja nu ben ik weer blij alleen dat dat mens me nog steeds super dwars zit.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: ik heb gesport ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik voel me hyperaktief en vrolijk en ik moet vanalles doen, ik kan niet stilzitten, maar diep van binnen voel ik me zwaar klote. Ik heb dwang, heel veel dwang, ik moet vanalles doen. Het maakt me verward, ik verzet me, ik wil geen dwang en mensen houden van me. Ik heb druk in mijn hoofd, ik wil nieuwe hersens.
Ik word knettergek van mezelf! Oftewel, ik heb een hyperbui ![]()
||
Citaat:
![]() *knuf*
Laatst gewijzigd op 09-03-2005 om 21:42. |
![]() |
|
Bah. Ik ben de organisatie van mijn studie nu even zat.
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
De Kantine |