Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2005, 17:58
Isiyanka
Isiyanka is offline
Lijkt erop dat mijn hoofd en gedachten eindelijk weer van mij zijn, en ik weer denk aan normale dingen
Oud 08-03-2005, 18:03
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 08-03-2005 @ 18:55 :
Ze moeten ze ook niet opeten

maakt een grapje je vrolijker?
Nee.
Oud 08-03-2005, 18:12
leucomelas
leucomelas is offline
whieie! 5 bikini's voor een tientje whoeptiedoe!
voel me goed nu stoombadje, maskertje, leuke spulletjes gekocht wat dat toch niet met je kan doen.
Oud 08-03-2005, 18:23
moon
moon is offline
Ik ben echt blij dat ik gestopt ben met de remeron. Mijn eetlust is weer normaal. Maar nog mooier vind ik eigenlijk dat ik plotseling mijn vermoeidheid kwijt ben en weer energie heb om dingen te doen. Ik besef me nu pas dat ik de afgelopen maaden echt als een zombie rond gelopen moet hebben want nu voel ik het verschil. Ik slaap slechter maar heb veel meer energie en concentratie. Ik ben echt blij dat ik gestopt ben!
Oud 08-03-2005, 18:25
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
moon schreef op 08-03-2005 @ 19:23 :
Ik ben echt blij dat ik gestopt ben met de remeron. Mijn eetlust is weer normaal. Maar nog mooier vind ik eigenlijk dat ik plotseling mijn vermoeidheid kwijt ben en weer energie heb om dingen te doen. Ik besef me nu pas dat ik de afgelopen maaden echt als een zombie rond gelopen moet hebben want nu voel ik het verschil. Ik slaap slechter maar heb veel meer energie en concentratie. Ik ben echt blij dat ik gestopt ben!
Oud 08-03-2005, 18:31
Verwijderd
Hoe kan zo iets stoms toch zo geweldig zijn?
Am; ik haat je!
*
Ik wil wegkruipen in een donker hoekje en er nooit meer vandaan komen...
Oud 08-03-2005, 18:47
Redhair
Redhair is offline
Hier kan ik dus ook niet alles kwijt. Damn.
Oud 08-03-2005, 19:19
Xonzo
Xonzo is offline
man man man, wil me goed houden

school gaat eindelijk beter
Oud 08-03-2005, 19:27
Nona
Nona is offline
Citaat:
leucomelas schreef op 08-03-2005 @ 19:12 :
whieie! 5 bikini's voor een tientje whoeptiedoe!
Jippie, waar???

Pfffft, blok over, nu tentamens. Even afspraak maken met studieadviseuse voor volgende week, werk en geen gezeik. Nou ja, behalve het volgende blok dan. Voel me wel goed nu, hulde!
Oud 08-03-2005, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Eend schreef op 08-03-2005 @ 16:06 :
Een mens met een psychische ziekte, wordt niet levensmoe van zijn ziekte, maar levensmoe van het constant opnemen voor zichzelf tegenover andere mensen die het altijd beter proberen te weten.
Wauwie...

*even stil is*

Dit is erg herkenbaar...

----

Druk druk druk

Dus; geen rust

Ook niet in mijn hoofdje. Maar zolang mijn hoofd volzit met zorgen om kinderen die elkaar al dan niet afmaken, of ze nix slopen, niet in de rijst-tafel zitten, elkaar niet slaan etc, dan is het goed.
Zorgen over school zijn heerlijk als ze weg zijn, net als over de thuis situatie, vriendjes en vriendinnetjes en natuurlijk rijlessen en de psych...

Maar vraag me af of dat wel goed is.. Dat ik me er niet te druk om maak als de andere dingen rust hebben. Als ik weekend of vakantie heb. Afgelopen 2 weekende waren vreselijk. Veel huilen en slapen. Stressen en niet eten..

Ben beetje bang dat ik het ene met het andere verdring...
Oud 08-03-2005, 19:52
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Quiana schreef op 08-03-2005 @ 17:35 :
Weet je al wat voor soort behandeling je (waarschijnlijk) gaat
volgen als je erheen gaat..?
neej, dat weet ik allemaal nog niet. Het wordt een dagbehandeling tenzij zij het advies geven om eerst klinisch te gaan.
Wel weet ik nu dat ik naar Rintveld persoonlijkheidsstoornissen moet en dat ik dan waarschijnlijk ook mee moet doen aan een of andere eetgroep
Oud 08-03-2005, 20:47
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
moon schreef op 08-03-2005 @ 19:23 :
Dat had ik dus ook met die moeheid ({)(})
Hopelijk lukt het jou nu ook beter om er tegenaan te gaan.
Oud 08-03-2005, 21:08
aLackofColor
aLackofColor is offline
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.
Oud 08-03-2005, 21:12
Eend
Eend is offline
Dat is duidelijk

O, wacht, ik vergat mezelf. Nou het ging net niet goed en en en toen had ik mn psych gesmst en toen belde ze me op.
Nu gaan we mijn medicatie weer verhogen (hij was net verlaagd ). En naja de 17de gaan we verder praten, maar als t niet goed gaat moet ik haar smsen en ook als het wel goed gaat moet ik even smsen.

Maarjah, ik had liever een heerlijk ontspannen avondje gehad.
Oud 08-03-2005, 21:15
Eend
Eend is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 08-03-2005 @ 20:30 :
Wauwie...

*even stil is*

Dit is erg herkenbaar...

Denk dat het wel voor meer mensen hier herkenbaar zal zijn
Oud 08-03-2005, 21:25
Diary of Dreams
Diary of Dreams is offline
Het lukt me echt niet meer om huiswerk te gaan maken, en ik loop nogsteeds achter. Donderdag natuurkunde toets van 3 uur waar ik tegenop zie, waarschijnlijk heb ik na 5 minuten al hoofdpijn... zoals normaal . Morgen eerst engelse toets, dat is altijd makkelijk maar daar krijg ik natuurlijk ook hoofdpijn van. Daarna scheikunde practicum van 3 uur, maar daarvoor moet ik eerst nog werkplan van iemand uit m'n groepje overschrijven, dat had ik maandag eigenlijk al moeten doen.
Ik heb echt een geen zin meer in school, het lukt soms gewoon niet meer, ik kan daar gewoon niet vrolijk zijn, als ik eerst wel vrolijk ben dan wordt ik wel weer depri gewoon omdat ik op school ben... En ik moet nog een jaar .

Ik mis haar en ik vind het echt zo cut dat ze zo ver weg woont en dat ze het zo super druk heeft. Ik wil gewoon lekker ff knuffelen, tegen haar leunen terwijl ze zacht tegen me praat. Het is niet eerlijk! Waarom mag ik geen leuk leven hebben, waarom maak ik leuke dingen alleen bij uitzondering mee, waarom is m'n leven zo kut. Niet eerlijk!!

Kut zooi
Morgen ga ik toch maar naar maatschappelijk medewerkster, of iig en afspraak maken voor een andere dag. Mischien dat dat kan helpen. Maar ik denk dat wat ik vooral nodig heb is rust, kunnen concentreren en met haar zijn. Maarja, dat krijg ik alledrie natuurlijk niet he, waarom zou het is meezitten.

En nu ga ik naar bed.
*toch een beetje opgelucht voelt*
Oud 08-03-2005, 21:38
Eend
Eend is offline
Citaat:
Diary of Dreams schreef op 08-03-2005 @ 22:25 :
Morgen ga ik toch maar naar maatschappelijk medewerkster ,
Ik moest hier wel even om glimlachen

Welteruste
Oud 08-03-2005, 22:06
Freestyler*
Freestyler* is offline
het leven is niet eerlijk
dat mag je ook niet verwachten
en geluk moet je creeeren,
niet afwachten

het lijkt alsof ik niet gelukkig wil zijn
ik creeer problemen
en geef mijn omgeving de schuld

en dan zijn er mensen
die ik in vertrouwen heb genomen
tot mijn spijt
die me een schop onder mijn kont geven
en zeggen dat ik mijn instelling moet veranderen

ik mag die mensen niet.
Oud 08-03-2005, 22:08
ilse
ilse is offline
en toen was het echt mis vanavond. heb geen idee wat k precies gedaan heb maar.. het ziet er zo raar uit, en het doet pijn. weet niet meer wat ik moet doen, t boeit me allemaal niet meer. alles is zo leeg. ga zo maar slapen, als ik dat kan. geen idee. slaap lekker.
Oud 09-03-2005, 07:10
Linda
Linda is offline
alweer heel zenuwachtig
en hopelijk durf ik het te geven
al ben ik bang wat de gevolgen zijn
het moet gewoon gegeven worden
eerlijk moet ik een keer zijn
want zo verder, tja... weet niet of het wijs is
Oud 09-03-2005, 07:56
Wolter
Wolter is offline
Keuzes, keuzes, keuzes.

Dinsdag een gesprek met mn studiebegeleider, hopen dat er uitkomt waar ik op hoop
Oud 09-03-2005, 08:05
JJ13
JJ13 is offline
ik weet niet meer wat ik moet doen
Oud 09-03-2005, 08:21
indigo
indigo is offline
Waaahhh... een meisje dat ik (weliswaar indirect, maar toch) ken is al meer dan een week vermist. Ik wil iets doen, maar niks helpt... en een ander meisje (vriendin? ik weet niet) heeft een psychose en ik wil naar haar toe &haar helpen maar ik heb steeds geen tijd en ik weet niet wat ik moet doen...

Pfff. Dit vult mijn hoofd even een beetje té veel om de dingen te doen die ik moet doen... Rotwereld.
Oud 09-03-2005, 08:25
Miracle
Miracle is offline
Geen zin in school, geen zin in vandaag. Bah, wil in m'n bed blijven en even niemand zien.
Oud 09-03-2005, 08:46
zus
zus is offline
Even laten horen hoe het met me gaat. Ik zit bij een orthopedagoog via school. Ik ben doorverwezen naar een psycholoog of het RIAGG, omdat ik een ernstig geval ben. Mijn mentor heeft alles aan mijn moeder verteld. Pff..Zij hebben gekozen voor een psycholoog. Volgens mijn mentor heb ik een eetstoornis en een veel te laag zelfbeeld. Ik zie er als een berg tegenop om weer met een ander te praten. Ik weet ook heel niet hoe het gaat bij een psych..
Oud 09-03-2005, 09:16
Wolter
Wolter is offline
Zo, net eerste stap gezet, brochures aangevraagd. Ben er echt van overtuigd dat ik 180 graden de andere kant op moet kwa studie

Citaat:
Je hebt de volgende brochures aangevraagd:

Flyer Onderwijs, Mens en Zorg
Maatschappelijk Werk en Dienstverlening, Sociaal Pedagogische Hulpverlening
Personeel en Arbeid Enschede/Deventer
Oud 09-03-2005, 09:39
snoopy
snoopy is offline
oei. Heb barstende koppijn, heb net wel een asperientje genomen, dat helpt. Hopelijk zakt m'n koorts dan ook weer, want die schoot ineens weer omhoog, vanochtend.
Oud 09-03-2005, 10:27
Eend
Eend is offline
Citaat:
Wolter schreef op 09-03-2005 @ 10:16 :
Zo, net eerste stap gezet, brochures aangevraagd. Ben er echt van overtuigd dat ik 180 graden de andere kant op moet kwa studie

Lijkt me niet verkeerd!
Oud 09-03-2005, 12:00
leucomelas
leucomelas is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 08-03-2005 @ 20:27 :
Jippie, waar???

bij de Action

blaat, waarom is het allemaal zo moeilijk.. kan hem nieteens ee tweede kans geven? ja dat probeer ik maar dan krijk weer naar-haat-neigende gevoelens... en school gaat wel wat beter, heb me leesdossierdingus tenminste af, scheelt een hoop.
boek lezen is fijn... hm, moek echt vaker doen. is me hoofd niet zo chaotisvch en ga ik helemaal op in het boek. ik hoor en zie verder niks meer.
en heb sjekkies van T... pfeww.. oor vanmiddag iig iets te roken en het regent gadverdamme en blup..
voel me toch beter dan tijd terug.. dr is iets veranderd? hmm
Oud 09-03-2005, 12:14
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
shit, wat voel ik me dom...

Ze hebben vanalles gehaald.. dingen die ik ook zo graag wil doen.. reanimatie, prikken enz.. Ik weet dat ik dat volgend jaar ga doen, en ga halen, maar toch voelt het kut..

heb net wel mijn verhaal verteld aan een begeleider, zoveel en met zoveel details heb k het nog nooit verteld, en dat voelde wel heel goed.
Oud 09-03-2005, 12:46
leucomelas
leucomelas is offline
godver, nu is mn goede gevoel verneukt...

iew mannen, sex, bah, waarom moet dat nou? tis zo vreselijk belangrijk schijnbaar, het staat zelfs boven begrip, vriendschap en vertrouwen? jeej wat denkt ie wel niet. is dit de zoveelste keer dat ik een relatie heb die op sex is gebaseert? zo voelt het weer wel. gadverdamme.. ranz ranz ranz ik wil niet aargh, stomme typische man. yuk

*sorry, vast niet alle mannen *
Oud 09-03-2005, 13:09
ilse
ilse is offline
ik kan het niet geloven..

maanden heb ik dan gewacht op een plekje in het ziekehuis, voor therapie dan. nu de intake, komt zo een psychiater ermee dat ik niet stabiel genoeg ben en dat er eerst maar andere dingen moeten gebeuren. misschien later is t ziekenhius een goed idee, maar nu niet. hij gaat nu overleggen met een andere psychiater, ze willen iets intensievers en iets dat sneller kan beginnen. en ik heb nog niet eens alles verteld.. pff... ingewikkeld zo hoor!

maar goed, dan mag ik strax weer zo lang gaan wachten ik wil het echt niet meer. kan er nooit eens iets meteen van strat gaan in plaats van wachten tot ik helemaal niets meer kan??????
Oud 09-03-2005, 13:38
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Nou, hier zit ik dan weer in de bibliotheek, achter de computer, dit stukje te typen. Thuis gaat weer eens niet meer, aangezien er een wachtwoord op gezet is, zodat ik er niet op kan. Een nieuwe manier om me dwars te zitten na de zóveelste uit de hand gelopen ruzie thuis. Het gebeurde gisteren en het was ver-schrik-ke-lijk. IK werd gewoon bang van m'n eigen moeder. Nou ja, ik ben nu links en rechts rond aan het kijken voor een laptopje. Ondertussen heb ik nog steeds géén idee wat voor studie ik zou willen doen, geen toekomstdroom of perspectief. Ow ja, ik was vandaag ook weer even op m'n oude middelbare school in de pauze. Hoe vaker m'n beste vriendin aan me zit, hoe fijner ik het vind. En hoe fijner ik het vind, hoe meer ik het haat.
Oud 09-03-2005, 15:37
Skilly
Skilly is offline
Vandaag besloot ik dus om een bus eerder te nemen om niet laat te komen op school. Ik zou verwijdert worden. (Echt dom maar ja) Ik wist niet dat de bel al was gegaan. Totdat hij tegen me zei van. Je moet rennen je kom laat. Hoewel ik vastberaden was om express laat te komen om die wijf te irriteren had ik het maar toch gedaan.

Kwam ik binnen 3 min na de bel. Begin dat wijf meteen te zeiken dat ik rood moest halen. Ik was al blij en meteen binnen 10 sec was me humeur verpest ik werd zo boos met haar.

Scheikunde cijfer gehad Veel gelachen bij natuurkunde we sloten de deur op slot terwijl de leraar buiten het lokaal was.

Daarna had ik weer dat mens. Ik kwam later omdat ik wat beneden ging halen. Kom ik 2 min na de bel (terwijl we altijd nog 5 min na de bel de lokaal in mogen bij leswisseling) kwam ze weer zeiken dat ik laat was.
Toen ik boos werd begon de klas te lachen.

Maar ja nu ben ik weer blij alleen dat dat mens me nog steeds super dwars zit.
Oud 09-03-2005, 15:43
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik voel me op dit moment echt zo volmaakt gelukkig

Ik kan het wel en het klopt dat alles toch goed schijnt te komen
Oud 09-03-2005, 16:09
metallica
metallica is offline
Ik maak mezelf gek. Teveel vragen, hoop en gedachten. Zal het ooit even stoppen?
Oud 09-03-2005, 16:42
Eend
Eend is offline
Ze belde op om te vragen of ik nog goed geslapen had...
Oud 09-03-2005, 17:16
Stefanie
Stefanie is offline
In this quiet little place
You run your fingers through my hair and whisper "Hey"
And no matter how I try
I can't seem to think of anything better to say

Oud 09-03-2005, 17:28
Ijsklontje.
Ijsklontje. is offline
Citaat:
BlueViolet schreef op 05-03-2005 @ 17:47 :
<3 Damn, hij is écht lief en schattig, ik voel me gelukkig <3
Ik ken een zeker persoon waarvan ik precies hetzelfde denk. <3
Oud 09-03-2005, 17:38
Verwijderd

Kan iemand me helpen normaal te doen qua eten? Ik kan het niet alleen.

En ik ben bang haar te zien straks, door wat gisteravond is gebeurt. Maar miss doen we wel allemaal 'normaal' alsof er niks gebeurt is.

En; nog maar 1 week.
Oud 09-03-2005, 17:38
Eend
Eend is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 09-03-2005 @ 18:16 :
In this quiet little place
You run your fingers through my hair and whisper "Hey"
And no matter how I try
I can't seem to think of anything better to say

K's Choice
Oud 09-03-2005, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Eend schreef op 09-03-2005 @ 18:38 :
K's Choice
idd

Ontopic: ik heb gesport en ik ga mijn aanmelding voor de Hogeschool voor de Kunsten op de post doen. De tweede keer. Vorig jaar afgewezen, nu doe ik iets waar ik waarschijnlijk toch niet echt gelukkig mee word. Dus poging twee wordt hopelijk de laatste...
Oud 09-03-2005, 19:57
Miracle
Miracle is offline
300

Ik weet even niet meer wat ik moet....
Oud 09-03-2005, 21:28
Eend
Eend is offline
Ik voel me hyperaktief en vrolijk en ik moet vanalles doen, ik kan niet stilzitten, maar diep van binnen voel ik me zwaar klote. Ik heb dwang, heel veel dwang, ik moet vanalles doen. Het maakt me verward, ik verzet me, ik wil geen dwang en mensen houden van me. Ik heb druk in mijn hoofd, ik wil nieuwe hersens.
Ik word knettergek van mezelf!

Oftewel, ik heb een hyperbui
Oud 09-03-2005, 21:30
Verwijderd
Hij moet hier zijn.
Oud 09-03-2005, 21:33
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Eend schreef op 09-03-2005 @ 22:28 :
Ik voel me hyperaktief en vrolijk en ik moet vanalles doen, ik kan niet stilzitten, maar diep van binnen voel ik me zwaar klote. Ik heb dwang, heel veel dwang, ik moet vanalles doen. Het maakt me verward, ik verzet me, ik wil geen dwang en mensen houden van me. Ik heb druk in mijn hoofd, ik wil nieuwe hersens.
Ik word knettergek van mezelf!

Oftewel, ik heb een hyperbui
Bewaar wat voor morgen, hebben we tenminste een gezellige training ...

*knuf*

Laatst gewijzigd op 09-03-2005 om 21:42.
Oud 09-03-2005, 21:39
Nona
Nona is offline
Bah. Ik ben de organisatie van mijn studie nu even zat. Roosters haal je maar van internet, evenals groepsindelingen, maar als dat niet werkt kun je nog zo hard roepen, maar niemand die kijkt wat het probleem is. Gadverdamme, en die mensen moeten een studie organiseren... En ja, wat leuk dat we weer aanpassingen gemaakt hebben. Dat het allemaal belabberd functioneerd is bijzaak hoor...
Oud 09-03-2005, 21:55
coopergirl
coopergirl is offline
- Ik ga vanavond bijtijds naar bed! Und, volgens mij ga ik nog relatief snel in slaap vallen ook (wat een optimisme)..! Verrukkulluk
Oud 09-03-2005, 22:05
Eend
Eend is offline
Citaat:
Gothic schreef op 09-03-2005 @ 22:33 :
Bewaar wat voor morgen, hebben we tenminste een gezellige training ...

*knuf*
Haha, maar dan gaat iedereen weer zeiken dat ik geen suiker meer mag
Oud 09-03-2005, 22:24
moon
moon is offline
hoe is t mogelijk. vandaag op het zelfde moment 2 depressieve mensen in totale wanhoop en stadium van opgeven, die elkaar weer op het goede pad zetten...als dat geen liefde is!

Regels voor berichten