Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-07-2002, 16:25
Stevill
Stevill is offline
*wilt ook flesh tunnels met van die zwarte dingen erin*

*wilt veel (weet het hoe maar op)*
Oud 05-07-2002, 16:56
independancy wanted
independancy wanted is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:
*wilt ook flesh tunnels met van die zwarte dingen erin*

*wilt veel (weet het hoe maar op)*
wat voor bedoel je dan? Heb je een plaatje ofzo? Ik heb zelf metalen buisjes met zwarte o-ringetjes
Oud 05-07-2002, 22:34
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
independancy wanted schreef:

wat voor bedoel je dan? Heb je een plaatje ofzo? Ik heb zelf metalen buisjes met zwarte o-ringetjes
ja van die zwarte o ringetjes
Oud 06-07-2002, 15:07
Stevill
Stevill is offline
Ik vind van die glasachtige dingen door de flesh tunnels heen ook wel cool eigenlijk net als Christian van Ill nino
Oud 06-07-2002, 15:40
unsubstantial
unsubstantial is offline
yes ik heb een maatje 8 oranje neon fleshtunnel!!
en ik heb vandaag men tepel piercing van 1.6 naar 2.4 bullbar laten oprekken!
ik had zo'n naar snijdend gevoel met die dunne ring erin nu niet meer dis geweldig
Oud 06-07-2002, 16:19
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:

Thnx dude heej heb jij msn bij de weg?
ja , dat hebt ik ... -> clockworkpunk@hotmail.com <-
Oud 06-07-2002, 17:39
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
unsubstantial schreef:
yes ik heb een maatje 8 oranje neon fleshtunnel!!
en ik heb vandaag men tepel piercing van 1.6 naar 2.4 bullbar laten oprekken!
ik had zo'n naar snijdend gevoel met die dunne ring erin nu niet meer dis geweldig
das wel een verschill heb je foto's bij enie tjens?
Oud 07-07-2002, 10:26
flipkip
flipkip is offline
wat zijn flesh tunnels?

*onwetend*
Oud 07-07-2002, 10:58
unsubstantial
unsubstantial is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:

das wel een verschill heb je foto's bij enie tjens?
foto's heb ik wel

dit is dus die bullbar

[IMG]http://groups.msn.com/_Secure/0MQBpZesRpLzp38IZCrvkeKgvbEe4Ti*k6cryEOOJ78vTNRbZWNfzweywYxOWz4B5hw6TL Go6TVNUF9RQ9A633A/bullbar.jpg[/IMG]
Oud 07-07-2002, 21:49
Stevill
Stevill is offline
ixie niks
Oud 08-07-2002, 10:36
independancy wanted
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:
ixie niks
even offtopic trouwens: hoe spreek je in g*dsnaam jouw nickname uit?
Oud 08-07-2002, 10:40
Stevill
Stevill is offline
Stevill
Oud 08-07-2002, 14:33
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
punk mae schreef:
mmmm dat heb ik ook niet helemaal door
hij zit op mijn schouder, en hij was het geld wel waard vind ik hij is precies zoals ik 'm wou hebben qua grootte en uiterlijk!

(Ik logeer bij maartje en weet niet hoe ik moet uitloggen maar ik ben Joey)
Oud 08-07-2002, 16:19
Verwijderd
*Miss Quasy*

Hey, SLivill ofzo.. ik kan dat niet uit mijn hoofd typen.. jij heb een hele mooie grote neuspiercing en ik vroeg me af waar je die had gekocht, want ik wil er ook zo een voor mijn vriendje kopen
Oud 08-07-2002, 16:20
independancy wanted
Citaat:
*pixie* schreef:
*Miss Quasy*

Hey, SLivill ofzo.. ik kan dat niet uit mijn hoofd typen.. jij heb een hele mooie grote neuspiercing en ik vroeg me af waar je die had gekocht, want ik wil er ook zo een voor mijn vriendje kopen
Stevill heet ie
Oud 08-07-2002, 17:11
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
*pixie* schreef:
*Miss Quasy*

euhm van me ex vriendin gekrijgt toen ik een naald door me neus had gejast want er moest natuurlijk wel een ringetje door maar je kunt ze gewoon bij de juwelier koopt
Oud 08-07-2002, 17:12
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
independancy wanted schreef:

Stevill heet ie
[Ali g mode] Wicked [Ali g mode] hij kent mijn naam
Oud 11-07-2002, 21:25
Verwijderd
ok, van de dokter mag ik dus geen wenkbrauwpiercing meer.. nah jah liever niet.. dus zit ik aan een andere plek te denken..
misschien me lip... maar ik ben weer bang dat dat me tanden beschadigd. Is die kans heel groot?
Of moet ik het gewoon bij een shop gaan vragen?
En kunnen er nog dingen gebeuren zeg maar die je niet vaak hoort?(zoals Secreet en andere pijn in haar mond oid)

ik wacht de reacties wel af
Oud 11-07-2002, 22:21
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Milk schreef:
ok, van de dokter mag ik dus geen wenkbrauwpiercing meer.. nah jah liever niet.. dus zit ik aan een andere plek te denken..
misschien me lip... maar ik ben weer bang dat dat me tanden beschadigd. Is die kans heel groot?
En kunnen er nog dingen gebeuren zeg maar die je niet vaak hoort?(zoals Secreet en andere pijn in haar mond oid)

waarom zou je geen wenkbrauw piercing mogen?

owja ik zou geen piercing nemen als je zelf niet weet waar je'm wil hebben, dan zouden er nmaelijk 2 dingen kunnen zijn of je krijgt er spijt van of je bent net als mij verslaafd aan gepierced te worden.
Oud 11-07-2002, 22:22
PiNoW
PiNoW is offline
Citaat:
unsubstantial schreef:

foto's heb ik wel

dit is dus die bullbar

[IMG]http://groups.msn.com/_Secure/0MQBpZesRpLzp38IZCrvkeKgvbEe4Ti*k6cryEOOJ78vTNRbZWNfzweywYxOWz4B5hw6TL Go6TVNUF9RQ9A633A/bullbar.jpg[/IMG]
ik zie nix..
Oud 12-07-2002, 22:03
yvonnaah
yvonnaah is offline

en da ben ikkuhh met mijn neue piercing *heeft zaterdag laten piercen*
Oud 12-07-2002, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Milk schreef:

tongpiercing tongpiercing tongpiercing :geil:
*wil een tongpiercing maar't mag niet voor haar 18de*
Oud 13-07-2002, 09:34
*Morgrist*
*Morgrist* is offline
Hmm.. ik wil zo veel piercings, maar mag t nie..

En zelf kan ik t niet piercen, dat lukt me nooit.. is tot nu toe alleen nog maar bij mn oor gelukt.. :/
Oud 14-07-2002, 11:56
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
*Morgrist* schreef:
Hmm.. ik wil zo veel piercings, maar mag t nie..

En zelf kan ik t niet piercen, dat lukt me nooit.. is tot nu toe alleen nog maar bij mn oor gelukt.. :/
ow maggik maggik maggik?
Oud 14-07-2002, 16:15
Verwijderd
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:

waarom zou je geen wenkbrauw piercing mogen?

owja ik zou geen piercing nemen als je zelf niet weet waar je'm wil hebben, dan zouden er nmaelijk 2 dingen kunnen zijn of je krijgt er spijt van of je bent net als mij verslaafd aan gepierced te worden.
ik mag em niet omdat als ie ontstoken mocht raken het een gevaar zou kunnen zijn voor me drain, die ook links zit. En aangezien ik geen risico's meer wil lopen, doe ik het dan ook maar niet. Mijn wenkbrauwpiercing die ik voor deze draintoestand had was namelijk ook nooit echt mooi genezen.

En spijt? alleen als het echt constant zeer doet of zo, ik denk er iet gauw spijt van te hebben.. ik wil er gewoon graag weer een!
Oud 14-07-2002, 18:41
Mevrouwtjuh
Mevrouwtjuh is offline
Eeehj,

Ik wil zooh super graag een tongpiercing.. maar ik magget gewoon niet! Een navelpiercing vind me ma wel heel leuk (heb ik) maar in de tong vind ze te ver gaan. Me vriend heeft er ook 1 en die heeft het nu al een half jaar verborgen gehouden voor zn pa. zal ik et gewoon doen? Als ze het merkt dan ben ik wel 60 euro kwijt!
GR S
Oud 14-07-2002, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Mevrouwtjuh schreef:
Eeehj,

Ik wil zooh super graag een tongpiercing.. maar ik magget gewoon niet! Een navelpiercing vind me ma wel heel leuk (heb ik) maar in de tong vind ze te ver gaan. Me vriend heeft er ook 1 en die heeft het nu al een half jaar verborgen gehouden voor zn pa. zal ik et gewoon doen? Als ze het merkt dan ben ik wel 60 euro kwijt!
GR S
wat wou ze doen als ie er eenmaal zit? eruit trekken? *roloog*

gewoon doen, je bent 16 joh.. oud genoeg om zelf te beslissen
Oud 14-07-2002, 19:51
ms glampire
ms glampire is offline
Citaat:
RozeKimmieJ schreef:
ieuwwwwwwll kreeg helemaal de rillingen toen ik die tong zag!!!! IEUWIEUW!

maarre dat zo in je oor is wel heel mooi wil ik ook maar hoor overal dat dat de pijnlijkste plek is om te piercen..
maarja
heb zelf in totaal 10 gaatjes in mn oor
1 wenkbrauw
1 neus
1 navel
en 1 onder mn lip
en binnenkort 1 in mn tong als ik weer geld heb

enne een korter staafje in je lip? Hmmm ik heb nooit ene lange gehad dan geloof ik?
en bij mij komt hij net nog een ebetje tegen mn tanden doet heel pijn hele glazuur er af ofwat

dat in je oor [tragus] heb ik ook,maar ze zeiden achteraf pas dat dat de pijnlijkste plek was voor een piercing..

anders had ik het nooit gedaan
Oud 14-07-2002, 20:28
flipkip
flipkip is offline
Citaat:
ms glampire schreef:

dat in je oor [tragus] heb ik ook,maar ze zeiden achteraf pas dat dat de pijnlijkste plek was voor een piercing..

anders had ik het nooit gedaan
Nou geef je mij weer moed voor die Tragus
Oud 14-07-2002, 22:32
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
passoagirl schreef:

Nou geef je mij weer moed voor die Tragus
gewoon doen de pijn voel je niet echt.
Oud 16-07-2002, 20:13
drama
drama is offline
ik was m'n neusbrug kwijtgeraakt in het zwembad

tyfus, nieuw staafje moeten kopen en de fokking veiligheidsspeld was binnen 20 uur bijna ingegroeit dus kreeg de pierc-juf 'm er bijna niet uit.

Wat een dag, wat een dag
Oud 19-07-2002, 18:12
Stevill
Stevill is offline
'k heb me navel gepierced!!!!!!!!!!

tepels en nog wat komen er denk ik ook wel aan.
Oud 19-07-2002, 18:25
Rrr.
Rrr. is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:
'k heb me navel gepierced!!!!!!!!!!

tepels en nog wat komen er denk ik ook wel aan.
kun je er dadelijk gewichtjes aan hangen!!
Oud 20-07-2002, 19:19
Mara
Mara is offline
Ik wil dus heel graag een tongpiercing (en heb hier alle info kunnen vinden die ik nodig had, bedank bedankt )
Nu moet ik alleen nog m'n ouders over halen, iemand nog tips?
Wat ik moet zeggen om ze te kunnen overtuigen?
(Of ik haal m'n tante over, waar vanaf ik volgende week zondag ben voor 5 dagen, die woont in Rotterdam... )
Oud 20-07-2002, 19:35
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef:
Ik wil dus heel graag een tongpiercing (en heb hier alle info kunnen vinden die ik nodig had, bedank bedankt )
Nu moet ik alleen nog m'n ouders over halen, iemand nog tips?
Wat ik moet zeggen om ze te kunnen overtuigen?
(Of ik haal m'n tante over, waar vanaf ik volgende week zondag ben voor 5 dagen, die woont in Rotterdam... )
zeggen dat in je tong verschillende astrale punten liggen (ja, die zelfde waar je in hoort te prikken bij accupuntatie ) en dat als je geluk hebt en je tongpiercing daar net op komt je een heeeel goed hart/longen/milt/watdanook krijgt

zeggen 'mam ik neem een tongpiercing - deal with it' en dan gewoon laten zetten

roel/faery zn suggestie: zeggen 'mam ik krijg binnenkort nieuw ijzer in mn bek en tis geen beugel' (ook al zou ik die niet gebruiken )

niets zeggen, gewoon doen

*weet het verder niet, ik probeer gewoon meer mensen naar de gepiercde-tongen-kant te krijgen*
Oud 20-07-2002, 19:44
ruby soho
ruby soho is offline
k ga volgend weekend (als k geld heb en iemand heb gevonden om mn handje vast te houden ()) een tongpiercing laten zetten :eek
Oud 20-07-2002, 19:50
Verwijderd
Citaat:
ruby soho schreef:
k ga volgend weekend (als k geld heb en iemand heb gevonden om mn handje vast te houden ()) een tongpiercing laten zetten :eek
TAAAAAAR! *springt* ik ga mee ik ga mee ik ga mee
*heeft het net al gehoord op msn maar goed*

wat goeeed meis

ik ga volgend jaar een tongpiercing nemen, samen met otherside.. als ik durf
Oud 20-07-2002, 20:20
Mara
Mara is offline
Citaat:
Paranoide schreef:

zeggen dat in je tong verschillende astrale punten liggen (ja, die zelfde waar je in hoort te prikken bij accupuntatie ) en dat als je geluk hebt en je tongpiercing daar net op komt je een heeeel goed hart/longen/milt/watdanook krijgt

zeggen 'mam ik neem een tongpiercing - deal with it' en dan gewoon laten zetten

roel/faery zn suggestie: zeggen 'mam ik krijg binnenkort nieuw ijzer in mn bek en tis geen beugel' (ook al zou ik die niet gebruiken )

niets zeggen, gewoon doen

*weet het verder niet, ik probeer gewoon meer mensen naar de gepiercde-tongen-kant te krijgen*
Haha bedankt voor de tips, alleen de 1e gelooft m'n moeder niet, de 3e lijkt me idd geen goed idee, en als ik 'm wil zetten moet ik eerst naar een andere plaats (volgens mij kan je hier niet piercen) en word het dan een hel thuis.
Maar ik ga ze iig proberen, thnx!

Waarom wil je btw meer mensen naar de gepiercede-tongen-kant te krijgen?
Oud 21-07-2002, 01:18
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef:

Haha bedankt voor de tips, alleen de 1e gelooft m'n moeder niet, de 3e lijkt me idd geen goed idee, en als ik 'm wil zetten moet ik eerst naar een andere plaats (volgens mij kan je hier niet piercen) en word het dan een hel thuis.
Maar ik ga ze iig proberen, thnx!

Waarom wil je btw meer mensen naar de gepiercede-tongen-kant te krijgen?
het eerste is juist waar, althans volgens de moeder van een vriendin van me
is ergens toch weer handig, zo'n spiritueel ingestelde moeder.

en ik wil meer mensen met gepiercede tongen omdat ik nogal tongpiercingsfan ben

en in elk geval, succes meis
Oud 21-07-2002, 01:23
Faery
Faery is offline
Citaat:
Paranoide schreef:

wtf? dat heb ik nooit gezegd masj, je blowt wirklich viel zu viel:] echt, kappen durmee, je geheugen is als hopjesvla van de coberco

optopisch: tepelpiericngs bij mannen zijn echt geil - mits de man in kwestie slank/gespierd is, geen rolmops als ik *weet ineens waarm ie geen tepelpierc wi l maar ach* en ja , dit is serieus ook al tiep ik relatief brak maar da tmerk t nietmand :]
Oud 21-07-2002, 01:37
Verwijderd
Citaat:
Faery schreef:

wtf? dat heb ik nooit gezegd masj, je blowt wirklich viel zu viel:] echt, kappen durmee, je geheugen is als hopjesvla van de coberco

optopisch: tepelpiericngs bij mannen zijn echt geil - mits de man in kwestie slank/gespierd is, geen rolmops als ik *weet ineens waarm ie geen tepelpierc wi l maar ach* en ja , dit is serieus ook al tiep ik relatief brak maar da tmerk t nietmand :]
echt wel!! toen irene/[DFU]dutchgirlie vroeg wat ze moest zeggen tegen haar ouders.. en toen had jij dat voorgesteld en ik heb helemaal geen vla-geheugen want ik heb het onthouden

(was niet zo moeilijk want ik heb helemaal dubbel gelegen om die stomme opmerking )

laat ik roels bezopen geblaat dan maar even vertalen: hij wil een tepelpiercing maar aangezien hij zichzelf een rolmops vindt doet hij het maar niet, en dat is zonde aangezien hij helemaal geen rolmops is.
Oud 21-07-2002, 01:43
Faery
Faery is offline
Citaat:
Paranoide schreef:

echt wel!! toen irene/[DFU]dutchgirlie vroeg wat ze moest zeggen tegen haar ouders.. en toen had jij dat voorgesteld en ik heb helemaal geen vla-geheugen want ik heb het onthouden

(was niet zo moeilijk want ik heb helemaal dubbel gelegen om die stomme opmerking )

laat ik roels bezopen geblaat dan maar even vertalen: hij wil een tepelpiercing maar aangezien hij zichzelf een rolmops vindt doet hij het maar niet, en dat is zonde aangezien hij helemaal geen rolmops is.
mmm.. misgien ben ik wel dan degene met een vla-geheugen maar ja :] mmm..8denkt diep nA*.. mmm .. ik wee thet echt niet meer.

Nee, kleren verhullen veel. Bah. Als ik dunner was had ik het idd allang gedaan - niemand die klaagt. Iig niet mun ouders/baas ofzo maarj.a. ik blijf een pizza-broodje :\
Oud 21-07-2002, 02:08
Verwijderd
Citaat:
Faery schreef:

mmm.. misgien ben ik wel dan degene met een vla-geheugen maar ja :] mmm..8denkt diep nA*.. mmm .. ik wee thet echt niet meer.

Nee, kleren verhullen veel. Bah. Als ik dunner was had ik het idd allang gedaan - niemand die klaagt. Iig niet mun ouders/baas ofzo maarj.a. ik blijf een pizza-broodje :\
waarschijnlijk heb jij inderdaad het vla-geheugen hier, want je zei ook al dat ik hammerfall boven manowar stelde - jij doos.

en je bent geen pizzabroodje, als iemand een pizzabroodje is kun je dat gelijk zien, kleren of niet.. dus.
en je bent genomineerd voor knapste mensje, dus niet zeiken

[edit] maar nu blijkt wel wederom dat ook jij een tongpiercing moet nemen *kijkt lief*

Laatst gewijzigd op 21-07-2002 om 02:11.
Oud 21-07-2002, 15:41
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
May heeft nieuwe foto van piercings
1 ringetje in lip
1 labret
en neusbrugding
ladidaaa
Oud 22-07-2002, 08:38
Stevill
Stevill is offline
*is blij met versierde navel*
Oud 22-07-2002, 08:40
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:
*is blij met versierde navel*

*zucht* wat koel.. ik probeer mijn vriendje er ook een aan te praten maar die heeft een verkeerde navel d'r voor
Oud 22-07-2002, 18:01
Hukkie
Hukkie is offline
*paniek*

Wat moet je in hemelsnaam voor een staafje door je lip doen (jawel: DOOR lip, niet onder lip) Gewoon een rechte of een met een bochtje?
Oud 22-07-2002, 18:03
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
Citaat:
Hukkie schreef:
*paniek*

Wat moet je in hemelsnaam voor een staafje door je lip doen (jawel: DOOR lip, niet onder lip) Gewoon een rechte of een met een bochtje?
kunt rechte of met een beetje bocht zeg maar, niet TE erg, moet je effe langs piecing winkel gaan

(btw ik kom julllie zo opvrolijken )
Oud 23-07-2002, 15:08
Mara
Mara is offline
Nou ik heb vanmiddag gevraagd aan m'n ma of ik dus een tongpiercing mag.. het antwoord was dus nee. De argumenten? "Je bent te jong." Waarop ik dus vroeg: "Wanneer mag het dan?" "Op je 21e." Dat word dus maar 18e, m'n ma denkt dat alles nog pas met je 21 mag/kan... maar ok, ik ben dus helemaal niet happy
Ik heb nog geprobeerd m'n ma te overtuigen, alleen ze is nogal kortzichtig vind ik, ik zei het woord tongpiercing en meteen 'Nee komt niks van in' maar een echt goede reden geeft ze niet.
Oud 23-07-2002, 15:23
Hukkie
Hukkie is offline
Dat heet ouderlijke protectiviteit

Regels voor berichten