![]() |
||
Citaat:
Bovendien: als je slecht staat voor wiskunde betekent het vaak dat je veel stof ervan niet beheerst. Dat betekent weer dat je in 6vwo ook een probleem krijgt als de stof weer doorgaat, want daarbij heb je altijd oude stof ook nodig. En een 6 halen voor wiskunde is voor veel mensen heel moeilijk op het examen. De kans dat je in de 6e blijft zitten is trouwens helemaal niet klein, aangezien je examen net zoveel meetelt als al je gemaakte dossiertoetsen in 4, 5 en 6vwo bij elkaar.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ^en deze persoon zit hier maar te klagen dat het niveau op het VWO te laag is. Je opmerkingen komen nou niet bepaald slim over. Bovendien lijkt jouw school eerder uitzondering dan regel, dus heeft het steeds noemen van 'hoe het bij jou is' weinig zin.
||
![]() |
Citaat:
![]() Mij lijkt de kans wel kleiner dan in de vijfde, omdat bijna alles herhaling is en je de stof nog beter beheerst dan in de vijfde. |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Overigens: heb jij de 6e al gedaan? Nee toch? Je zit in de 5e. Hoe kan jij er dan over oordelen of alles herhaling is. Op elke school is dat anders. En je kan in je zomervakantie wel wiskunde gaan oefenen, maar dan blijft die 5 toch nog gewoon staan? Jij hebt makkelijk praten aangezien jij in de 4e en 5e nog geen schoolexamens krijgt, maar de cijfers van deze jongen blijven gewoon staan. Daar verandert het oefenen in je vakantie niets aan.
|||
![]() |
Citaat:
En dat gedoe, over dat zijn cijfers blijven staan da's waar. Maar ik reageerde hierop: Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
kan je nou niet eens stoppen met die lompe opmerkingen? Bij mij draaide 80% van wiskunde b2 trouwens om bewijzen.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar bij twijfel zou ik ook maar de vijfde over doen denk ik
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en dan eventueel met deelcertificaten verder gaan Maar als topicstarter er zo wienig vertrouwen in heeft en een half jaar gemist heeft is het wellicht gemakkelijkerde vijfde over te doen wat is nou een jaartje?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar natuurlijk ben ik 't met je eens, ik organiseer ook graag een examenfuif terwijl ik niet slaag. En naar 't gala gaan als je weet/vermoedt dat je gezakt ben is ook erg leuk. En al m'n klasgenoten met een diploma naar huis zien gaan terwijl ik zelf zak is ook fantastisch. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
FR 5,3 CK 5,8 WA 5,0 GS2 6,6 Dat zijn m'n profielvakken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
TS: als je op dit moment twijfelt of je de 6e aankan, wat wil je dan liever; in de 5e blijven zitten, of je eindexamen niet halen? Geef dan mij dan maar 't 1e. Maar goed, als ik jou was zou ik dit jaar toch nog m'n best doen, dat is alleen maar meegenomen voor volgend jaar (als je blijft zitten, en trouwens ook voor als je het toch nog haalt). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb er zelf voor gekozen om in 4VWO te blijven zitten omdat ik geen zin had in mn lage examendossiercijfers (want die hadden wij wel al in de vierde, en ik had bijv. voor economie een 3 staan ed). Dus ik zou jouw keuze wel begrijpen als je 5VWO over wilt doen. Maar probeer het in ieder geval nog. Want dat deed ik na 2 toetsweken toen al niet meer terwijl er nog best veel te redden was. Dat was achteraf zonde (ook al zit ik niet echt met mn besluit). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Bijles in plaats van blijven zitten' Gatara | 60 | 31-05-2012 23:10 | |
Algemene schoolzaken |
blijven zitten?:( Undit | 4 | 21-04-2010 07:40 | |
Algemene schoolzaken |
snik snik ben blijven zitten wat nu =) blackmagic | 22 | 18-08-2007 18:10 | |
Algemene schoolzaken |
Leerplicht, werkhouding en blijven zitten. Verwijderd | 12 | 19-05-2005 14:57 | |
Algemene schoolzaken |
Blijven zitten.. ArtemisQ | 18 | 16-07-2004 06:31 | |
Psychologie |
Blijven zitten? Vriendschappen!? *carmen* | 20 | 05-04-2003 17:54 |