Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2005, 12:50
Balance
Balance is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 11-03-2005 @ 13:02 :
De kans dat je in de 6de blijft zitten als je in de vijfde al goed staat (hij kan volgens mij die twee vijfen best ophalen hoor) is wel klein.
Maar waar baseer je dat dan op? Dat hij die twee vijven best op kan halen? Ik denk dat hij echt niet zomaar wil blijven zitten, dus de mogelijkheid om het op te halen zal dan wel beperkt zijn.

Bovendien: als je slecht staat voor wiskunde betekent het vaak dat je veel stof ervan niet beheerst. Dat betekent weer dat je in 6vwo ook een probleem krijgt als de stof weer doorgaat, want daarbij heb je altijd oude stof ook nodig. En een 6 halen voor wiskunde is voor veel mensen heel moeilijk op het examen.

De kans dat je in de 6e blijft zitten is trouwens helemaal niet klein, aangezien je examen net zoveel meetelt als al je gemaakte dossiertoetsen in 4, 5 en 6vwo bij elkaar.
Oud 11-03-2005, 13:31
-(L)-
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 11-03-2005 @ 13:02 :
De kans dat je in de 6de blijft zitten als je in de vijfde al goed staat (hij kan volgens mij die twee vijfen best ophalen hoor) is wel klein.
Daar gaat het niet om. Het gaat om 't feit dat het voor de meeste personen minder erg is de 5e over te moeten doen, dan te zakken voor het eindexamen.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 13:57
mirrie-1986
mirrie-1986 is offline
ik ben ook met 2 vijfen naar de 5e gegaan, namelijk duits en engels. En voor die 2 vakken had ik op mijn eindexamenlijst 2 vijfen. Maar ik ben wel geslaagd, dsu het is niet zo moeilijk om te slagen.
Oud 11-03-2005, 14:08
Balance
Balance is offline
Citaat:
mirrie-1986 schreef op 11-03-2005 @ 14:57 :
ik ben ook met 2 vijfen naar de 5e gegaan, namelijk duits en engels. En voor die 2 vakken had ik op mijn eindexamenlijst 2 vijfen. Maar ik ben wel geslaagd, dsu het is niet zo moeilijk om te slagen.
maar als de TS hetzelfde doet en ook 2 vijven op z'n eindexamenlijst heeft, dan zakt hij. Zijn vijven zitten namelijk beiden in z'n profieldeel.
Oud 11-03-2005, 15:24
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 11-03-2005 @ 00:32 :
Oh, vanwege twee 5jes? Kan hij die dit jaar niet opkrikken naar een 6 of zelfs een 7...
*censuur*
^en deze persoon zit hier maar te klagen dat het niveau op het VWO te laag is.
Je opmerkingen komen nou niet bepaald slim over.
Bovendien lijkt jouw school eerder uitzondering dan regel, dus heeft het steeds noemen van 'hoe het bij jou is' weinig zin.
Oud 11-03-2005, 15:36
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Balance schreef op 11-03-2005 @ 13:50 :
Maar waar baseer je dat dan op? Dat hij die twee vijven best op kan halen? Ik denk dat hij echt niet zomaar wil blijven zitten, dus de mogelijkheid om het op te halen zal dan wel beperkt zijn.

Bovendien: als je slecht staat voor wiskunde betekent het vaak dat je veel stof ervan niet beheerst. Dat betekent weer dat je in 6vwo ook een probleem krijgt als de stof weer doorgaat, want daarbij heb je altijd oude stof ook nodig. En een 6 halen voor wiskunde is voor veel mensen heel moeilijk op het examen.

De kans dat je in de 6e blijft zitten is trouwens helemaal niet klein, aangezien je examen net zoveel meetelt als al je gemaakte dossiertoetsen in 4, 5 en 6vwo bij elkaar.
Je hebt in de zomervakantie toch tijd genoeg om je wiskunde te oefenen? Ik ga denk ook nog een hoofdstuk van wb2 herhalen... over bewijzen. Dat is zoo vaag. Maar ja, een 5 ophalen is echt niet zo moeilijk... Ik stond na de eerste periode een 4 voor wb1,2 de periode erna wat harder gewerkt en opgehaald naar een 7.

Mij lijkt de kans wel kleiner dan in de vijfde, omdat bijna alles herhaling is en je de stof nog beter beheerst dan in de vijfde.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 15:39
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 11-03-2005 @ 16:24 :
*censuur*
OMG
Citaat:
^en deze persoon zit hier maar te klagen dat het niveau op het VWO te laag is.
???? Ik vind het niveau wel ok hoor, vind het schoolsysteem alleen dom.
Citaat:
Je opmerkingen komen nou niet bepaald slim over.
Te moeilijk voor jou om te begrijpen zeker...
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 16:15
Balance
Balance is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 11-03-2005 @ 16:36 :
Je hebt in de zomervakantie toch tijd genoeg om je wiskunde te oefenen? Ik ga denk ook nog een hoofdstuk van wb2 herhalen... over bewijzen. Dat is zoo vaag. Maar ja, een 5 ophalen is echt niet zo moeilijk... Ik stond na de eerste periode een 4 voor wb1,2 de periode erna wat harder gewerkt en opgehaald naar een 7.

Mij lijkt de kans wel kleiner dan in de vijfde, omdat bijna alles herhaling is en je de stof nog beter beheerst dan in de vijfde.
Ga nou eens 1 keer even niet van jezelf uit: accepteer gewoon dat er mensen zijn die moeite hebben met wiskunde en die niet zomaar een 4 kunnen ophalen naar een 7.
Overigens: heb jij de 6e al gedaan? Nee toch? Je zit in de 5e. Hoe kan jij er dan over oordelen of alles herhaling is. Op elke school is dat anders.
En je kan in je zomervakantie wel wiskunde gaan oefenen, maar dan blijft die 5 toch nog gewoon staan? Jij hebt makkelijk praten aangezien jij in de 4e en 5e nog geen schoolexamens krijgt, maar de cijfers van deze jongen blijven gewoon staan. Daar verandert het oefenen in je vakantie niets aan.
Oud 11-03-2005, 16:20
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Balance schreef op 11-03-2005 @ 17:15 :
Jij hebt makkelijk praten aangezien jij in de 4e en 5e nog geen schoolexamens krijgt, maar de cijfers van deze jongen blijven gewoon staan. Daar verandert het oefenen in je vakantie niets aan.
Jawel hoor, ik heb zelfs al een aantal vakken afgesloten. Maar voor wiskunde idd niet nee... volgend jaar gaan we alles herhalen. En dat weet ik omdat ik de stof die we volgend jaar gaan behandelen weet. Dus weet ik ook wat voor nieuwe stof we krijgen (ongeveer 10%) en wat we gaan herhalen (zo'n 90%).

En dat gedoe, over dat zijn cijfers blijven staan da's waar. Maar ik reageerde hierop:
Citaat:
Vandaar dus dat in de zomervakantie oefenen kan helpen.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 16:31
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 11-03-2005 @ 16:36 :
Je stond een 4 en dat haal je op naar een 7. Als de wegingsfactoren min of meer gelijk blijven, is dat zeker geen gemakkelijke opgave.

kan je nou niet eens stoppen met die lompe opmerkingen?

Bij mij draaide 80% van wiskunde b2 trouwens om bewijzen.
Oud 11-03-2005, 16:47
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 11-03-2005 @ 17:31 :

Bij mij draaide 80% van wiskunde b2 trouwens om bewijzen.
Het was dan ook wb2 dat mijn wb12 gemiddelde enorm omlaag trok.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 17:19
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
dat hoeft toch niet raar te zijn? als jij dat liever hebt, moet je dat gewoon doen. bij mij op de havo zijn er ook een paar.

ik ben ook ooit blijven zitten, maar dat was in groep 2 van de basisschool, dus dat is niet echt te vergelijken maar waarschijnlijk blijf ik dit jaar weer zitten..
Oud 11-03-2005, 17:32
Verwijderd
Zo, mijn topic heeft een hoop reacties voortgebracht.

Zal het verhaal nog wel even verduidelijken.

Ik heb de 4e afgesloten. In de 4e heb ik het profiel EM gedaan. Na een half jaar in 5V heb ik besloten van EM naar CM te gaan. Gevolg: stevige achterstanden in Frans, Duits en CKV3. Voor Frans sta ik onvoldoende: voor Duits en CKV3 op het randje. Wiskunde 5. Ik ben dus bang dat mijn basis niet goed genoeg is voor de 6e. Bijv, ik zal toch een eindopdracht CKV3-tekenen moeten maken.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 17:49
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Sylph schreef op 11-03-2005 @ 18:32 :

Ik heb de 4e afgesloten. In de 4e heb ik het profiel EM gedaan. Na een half jaar in 5V heb ik besloten van EM naar CM te gaan. Gevolg: stevige achterstanden in Frans, Duits en CKV3. Voor Frans sta ik onvoldoende: voor Duits en CKV3 op het randje. Wiskunde 5. Ik ben dus bang dat mijn basis niet goed genoeg is voor de 6e. Bijv, ik zal toch een eindopdracht CKV3-tekenen moeten maken.
waarschijnlijk haal je het wel als je echt je best doet
maar bij twijfel zou ik ook maar de vijfde over doen denk ik
Oud 11-03-2005, 17:55
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 11-03-2005 @ 14:31 :
Daar gaat het niet om. Het gaat om 't feit dat het voor de meeste personen minder erg is de 5e over te moeten doen, dan te zakken voor het eindexamen.
Mij lijkt de 5de erger. Op sommige scholen is het ook zo dat als je zakt, je alleen maar de vakken waarvoor je gezakt bent overnieuw hoeft te doen. Dus niet heeeeeel het jaar. Kun je daarnaast ook andere dingen gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 17:58
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Sylph schreef op 11-03-2005 @ 18:32 :

Heb je al gevraagd om bijles? Of dat mogelijk zou kunnen zijn? Aan je mentor ofzo zou je zoiets kunnen vragen? Hebben jullie ook studiehuisuren? Je kunt in het studiehuis gaan werken en als de leraar van frans ofzo daar rondloopt vragen stellen. Het is echt wel mogelijk om het in te halen hoor. Je moet misschien wel extra hard werken, maar je geeft nu toch nog niet op??
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 17:59
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 11-03-2005 @ 18:49 :
waarschijnlijk haal je het wel als je echt je best doet
maar bij twijfel zou ik ook maar de vijfde over doen denk ik
Pfff bij twijfel de vijfde maar gaan overdoen. Alsof een jaartje niks is.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 19:05
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 11-03-2005 @ 18:59 :
Pfff bij twijfel de vijfde maar gaan overdoen. Alsof een jaartje niks is.
persoonlijk zou ik ook voor VWO 6 gaan
en dan eventueel met deelcertificaten verder gaan

Maar als topicstarter er zo wienig vertrouwen in heeft
en een half jaar gemist heeft is het wellicht gemakkelijkerde vijfde over te doen
wat is nou een jaartje?
Oud 11-03-2005, 19:06
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 11-03-2005 @ 20:05 :

wat is nou een jaartje?
Bijna 6% van zijn leven?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 19:07
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 11-03-2005 @ 20:06 :
Bijna 6% van zijn leven?
Ik ben nu 2 jaar misgelopen en daar word ik ook niet ongelukkiger van.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 19:09
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 11-03-2005 @ 20:07 :
Fijn voor je. Of kut voor je... wat jij ervan wil maken.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 19:09
Verwijderd
Ik wil heel graag naar de universiteit. Een jaartje meer maakt daarvoor weinig uit. Ik ga wel proberen Frans op te halen, natuurlijk. Ik wil alleen niet in de 6e blijven zitten.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 19:11
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Sylph schreef op 11-03-2005 @ 20:09 :
Ik wil heel graag naar de universiteit. Een jaartje meer maakt daarvoor weinig uit. Ik ga wel proberen Frans op te halen, natuurlijk. Ik wil alleen niet in de 6e blijven zitten.
Oh okay, nou ik zou echt met je mentor gaan praten en vragen om bijlessen voor wiskunde ofzo? En gewoon goed je best doen dit jaar, zorgen dat je over mag gaan, en ik denk dat als je cijfers aan het eind van het jaar redelijk zijn, je het inziet dat het onzinnig is om te blijven zitten. Want waarom zou je niet riskeren om te blijven zitten... door te blijven zitten?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 19:13
Verwijderd
Het probleem is nou juist dat ik liever in de 5e blijf zitten dan in de 6e.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 19:14
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Sylph schreef op 11-03-2005 @ 20:09 :
Ik zou ook proberen om te kijken of het nog zou kunnen lukken dit jaar. Ik ken mensen die dat ook gedaan hebben en gewoon in 6 jaar hun VWO-diploma hebben gehaald. Dus het moet kunnen. En in de 6e moet je gewoon ruim op tijd met je examens beginnen, dan komt het wel goed. Veel blokken misschien, maar daarna heb je het dan ook.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 19:15
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Sylph schreef op 11-03-2005 @ 20:13 :
Je kan in ieder geval probéren of je het kan ophalen en dan alsnog beslissen. Voor de rest kan je dit alleen maar voor jezelf inschatten of je de 6e zou kunnen halen. ík denk dat het met blokken wel moet kunnen.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 19:16
Verwijderd
Ik word helemaal zenuwachtig als ik een Franstalige tekst zie.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 19:16
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Sylph schreef op 11-03-2005 @ 20:13 :
Gewoon goed je best doen, je cijfers ophalen, misschien aan het eind van het jaar nog wat herkansen, naar de wegingsfactoren kijken... de stof van volgend jaar alvast bekijken. En dan objectief inschatten hoe groot de kans is dat je in de zesde werkelijk blijft zitten? Je moet echt goed geinformeerd zijn voordat je zo'n keuze maakt, en dat kun je nu nog niet doen. Je moet er nu gewoon vanuit gaan dat je het volgend jaar gaat halen, zo goed mogelijk je best doen als je kunt. Alles proberen in te halen, en als het niet lukt... dan kun je nog altijd de keuze maken om het overnieuw te doen?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 19:17
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Sylph schreef op 11-03-2005 @ 20:16 :
Ja kan ik me voorstellen. Maar sluit je frans dit jaar niet af? Of heb je frans2 (maar dat zijn geen teksten toch)?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 19:18
Verwijderd
Ik heb Frans2, want ik doe CM. En ja, het eindexamen is alleen lezen.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 19:19
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Sylph schreef op 11-03-2005 @ 20:16 :
Meer oefenen? Ik denk dat het ook wel handig zou zijn als je hele examenbundels zou gaan maken, als het echt zo'n probleem is. Uiteindelijk word je er wel goed in... oefening baart kunst.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 19:20
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Sylph schreef op 11-03-2005 @ 20:18 :
Ik heb Frans2, want ik doe CM. En ja, het eindexamen is alleen lezen.
Ow okay, dan is dat wel balen ja. Want het nadeel van die examens is dat je dat niet echt kan leren en dus ook niet zeker bent van je zaak. Je kan alleen je examenbundel van voor naar achter oefenen en andersom Maar je kan toch proberen om van je andere vakken zeker te zijn? Dan mag je voor frans in ieder geval een onvoldoende halen. En als je dan ook nog eens zorgt dat je nu stinkend goed je best doet zodat je tentamens je ander cijfergemiddelde omhoog halen... Dat scheelt enorm.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 19:22
Verwijderd
Ik heb niet zoveel cijfers meer 'over'.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 19:22
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Sylph schreef op 11-03-2005 @ 20:22 :
Ik heb niet zoveel cijfers meer 'over'.
Wat sta je voor andere vakken dan? (sorry als je dat al gezegd hebt ergens)
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 19:24
-(L)-
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 11-03-2005 @ 18:55 :
Mij lijkt de 5de erger. Op sommige scholen is het ook zo dat als je zakt, je alleen maar de vakken waarvoor je gezakt bent overnieuw hoeft te doen. Dus niet heeeeeel het jaar. Kun je daarnaast ook andere dingen gaan doen.
Helaas is dat niet op alle scholen zo.

Maar natuurlijk ben ik 't met je eens, ik organiseer ook graag een examenfuif terwijl ik niet slaag. En naar 't gala gaan als je weet/vermoedt dat je gezakt ben is ook erg leuk. En al m'n klasgenoten met een diploma naar huis zien gaan terwijl ik zelf zak is ook fantastisch.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 19:25
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 11-03-2005 @ 20:24 :
Helaas is dat niet op alle scholen zo.
Dan ga je toch naar een andere school?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 11-03-2005 @ 20:22 :
Wat sta je voor andere vakken dan? (sorry als je dat al gezegd hebt ergens)
DU 5,8
FR 5,3
CK 5,8
WA 5,0
GS2 6,6

Dat zijn m'n profielvakken.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 19:26
Verwijderd
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 11-03-2005 @ 20:25 :
Nee hoor, dat is een goed idee.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 19:28
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Sylph schreef op 11-03-2005 @ 20:26 :
Nee hoor, dat is een goed idee.
Waarom niet? Een paar vriendinnen van mij die vorig jaar zijn blijven zitten gaan nu ook van school veranderen. Ze gaan volgend jaar naar de ROC en doen daar de 5de en 6de in 1 jaar.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 19:28
-(L)-
Citaat:
Chloe Siere schreef op 11-03-2005 @ 20:07 :
Precies, je moet doen wat voor jezelf 't beste is en waar je je 't beste voor voelt.

TS: als je op dit moment twijfelt of je de 6e aankan, wat wil je dan liever; in de 5e blijven zitten, of je eindexamen niet halen? Geef dan mij dan maar 't 1e.
Maar goed, als ik jou was zou ik dit jaar toch nog m'n best doen, dat is alleen maar meegenomen voor volgend jaar (als je blijft zitten, en trouwens ook voor als je het toch nog haalt).
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 19:29
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Sylph schreef op 11-03-2005 @ 20:26 :
DU 5,8
FR 5,3
CK 5,8
WA 5,0
GS2 6,6

Dat zijn m'n profielvakken.
Ai, dan snap ik je frustratie. Want dit is wel kantje boord als je daarmee je examen in moet. Zeker omdat je 2 vakken hebt die je niet kunt leren maar alleen kunt oefenen. En een geschiedenis examen is ook geen pretje, geloof me. Die viel vorig jaar in ieder geval bij vrijwel iedereen ontzettend tegen.

Ik heb er zelf voor gekozen om in 4VWO te blijven zitten omdat ik geen zin had in mn lage examendossiercijfers (want die hadden wij wel al in de vierde, en ik had bijv. voor economie een 3 staan ed). Dus ik zou jouw keuze wel begrijpen als je 5VWO over wilt doen. Maar probeer het in ieder geval nog. Want dat deed ik na 2 toetsweken toen al niet meer terwijl er nog best veel te redden was. Dat was achteraf zonde (ook al zit ik niet echt met mn besluit).
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 19:31
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 11-03-2005 @ 20:29 :
Maar probeer het in ieder geval nog. Want dat deed ik na 2 toetsweken toen al niet meer terwijl er nog best veel te redden was. Dat was achteraf zonde
idd
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 19:35
-(L)-
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 11-03-2005 @ 20:19 :
Meer oefenen? Ik denk dat het ook wel handig zou zijn als je hele examenbundels zou gaan maken, als het echt zo'n probleem is. Uiteindelijk word je er wel goed in... oefening baart kunst.
Nou nee. Zelf heb ik moeite met Engelse teksten. En hoeveel ik ook oefen, hoger dan een 4,5 kom ik gewoon niet. En nee, Engelse TV kijken etc. helpt ook niet.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 19:36
-(L)-
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 11-03-2005 @ 20:25 :
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 19:37
Verwijderd
Ik kán Franse teksten wel, maar ik word gewoon compleet zenuwachtig als ik er eentje zie. Ik denk bij voorbaat al dat ik er niets van snap.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 19:45
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 11-03-2005 @ 20:36 :
Waarom? Dat is toch niet zo'n big deal? Ik ben zelf ook een jaar geleden van school gewisseld. Om een andere reden maar nog.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 19:46
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Sylph schreef op 11-03-2005 @ 20:37 :
Ik kán Franse teksten wel, maar ik word gewoon compleet zenuwachtig als ik er eentje zie. Ik denk bij voorbaat al dat ik er niets van snap.
Oh, misschien moet je aan meditatie doen ofzo? Nee serieus!! Of iets anders... je moet gewoon leren je zenuwen onder controle te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 20:21
-(L)-
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 11-03-2005 @ 20:45 :
Waarom? Dat is toch niet zo'n big deal? Ik ben zelf ook een jaar geleden van school gewisseld. Om een andere reden maar nog.
Het gaat niet om het van school wisselen, maar om het feit dat jij zegt dat iemand voor een dom regeltje van school moet wisselen. Op iedere school zal er wel iets zijn wat je niet bevalt, zo kan je natuurlijk blijven wisselen.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 11-03-2005 @ 20:37 :
Kun je dan niet naar faalangstraining gaan, bij ons op school hebben ze dat iig. Misschien helpt het wel.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 21:05
onderkoffer
onderkoffer is offline
ikkeleerlinge hou je bke gewoon eens
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten