Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2005, 14:43
Verwijderd
Richard Hammond, bekend van het autoprogramma Top Gear, presenteert de nieuwe wetenschappelijke stuntshow Brainiac. Een programma waarin op unieke en explosieve wijze de wereld van de wetenschap wordt verkend.

Het Engelse Brainiac is een uniek programma, waarin de wetenschap op een wel heel bijzondere wijze wordt benaderd. Presentator Richard Hammond en zijn team verzinnen de gekste stunts om, zoals ze zelf zeggen, de wetenschap vooruit te helpen. Ze schuwen daarbij het spektakel niet, ook al kost ze dat een wenkbrauw of vingertopje.
Hammond wordt in het programma bijgestaan door een team van ‘gestoorde’ wetenschappers. Jon Tickle werd in Engeland bekend als deelnemer aan Big Brother, Edmund ‘2 brains’ Arriens is Star Trek Fan met grote bewondering voor Mr. Spock en Charlotte Hudson zou het liefst haar lippen opblazen, op een Angelina Jolie-manier wel te verstaan. Dr. Bunhead (alias Tom Pringle) leeft bij de stelling dat een experiment nooit mislukt, maar dat je alleen een andere uitslag krijgt dan je had verwacht en tot slot maakt Peter ‘Prof’ Logan het team compleet. Hij beschrijft zichzelf als een gefrustreerde wetenschapper en freelance uitvinder. Niet bepaald een wetenschappelijk verantwoorde groep onderzoekers, maar wat ze missen aan kennis, maken ze goed met hun enthousiasme.

Een paar voorbeelden van de vragen die het programma probeert te beantwoorden zijn:
-Kun je een kebab gaar krijgen met gebruik van explosieven?
-Zijn roodharige mensen gevoeliger dan blond en bruinharigen?
-Kun je met een mobiele telefoon een caravan opblazen?
-Zijn onverwoestbare producten echt onverwoestbaar?

Was gister voor het eerst op tv, heb alleen de laatste 10 minuten gezien.. maar het leek me wel een grappig programma
Iemand die het gezien heeft, of het nog wil zien, of iets anders?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-03-2005, 15:08
Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Ik had een stukje gezien waarin werd onderzocht of een half uurtje fitness meer effect op je conditie heeft dan een half uurtje kijken naar de borsten van blote vrouwen. De uitslag heb ik eerlijk gezegd niet afgewacht. Beetje droog programma.
Oud 08-03-2005, 15:11
Lane
Lane is offline
Citaat:
Carpe Diem schreef op 08-03-2005 @ 16:08 :
Ik had een stukje gezien waarin werd onderzocht of een half uurtje fitness meer effect op je conditie heeft dan een half uurtje kijken naar de borsten van blote vrouwen. De uitslag heb ik eerlijk gezegd niet afgewacht. Beetje droog programma.
Ja, dit stukje heb ik ook gezien.
De uitkomst was btw dat een half uurtje fitness veel meer effect op je hartslag en je conditie heeft dan een half uurtje borsten kijken.

Het leek mij wel een interessant programma, maar je moet het niet al te serieus nemen.

Ik vond dat stukje met de kebab die ze opblaasden, en daarna opaten wel heel droog. Het lijkt me niet dat het helemaal gaar was, ofwel?

Laatst gewijzigd op 08-03-2005 om 15:14.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 15:20
Counterfeit
Counterfeit is offline
ik wou dat ik bij het fitnessen zulke trainers had
Oud 10-03-2005, 22:49
2B!
2B! is offline
Citaat:
Lane schreef op 08-03-2005 @ 16:11 :

Ik vond dat stukje met de kebab die ze opblaasden, en daarna opaten wel heel droog. Het lijkt me niet dat het helemaal gaar was, ofwel?

Ligt eraan waarmee je t op blaast
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 22:51
2B!
2B! is offline
Citaat:
Lane schreef op 08-03-2005 @ 16:11 :

Ik vond dat stukje met de kebab die ze opblaasden, en daarna opaten wel heel droog.

Mogelijk een stomme vraag van deze gare Engelsman maar is het niet opbliezen? ofzo?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 08:27
Verwijderd
Citaat:
2B! schreef op 10-03-2005 @ 23:51 :
Mogelijk een stomme vraag van deze gare Engelsman maar is het niet opbliezen? ofzo?
Ja
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 16:52
Lane
Lane is offline
Citaat:
2B! schreef op 10-03-2005 @ 23:51 :
Oeps

Tja, ik kan het niet meer veranderen, je weet wat ik bedoel.

Wanneer komt het eigenlijk weer?

Laatst gewijzigd op 11-03-2005 om 23:06.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 18:25
3rd Rock
3rd Rock is offline
jammer dat ik geen Veronica hebben. de enkele keren dat ik stukjes Top Gear zag vond ik het erg boeiend en dat Brainiac lijkt me ook wel ok eigenlijk
Oud 12-03-2005, 00:04
2B!
2B! is offline
Die presentator is sowieso cool de
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten