Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en krassen.....als je niet oppast kan het overgaan in ergere vormen. Het beste is om zoals hierboven staat beschreven.... misschien kan je ook nog met je ouders er over praten? (ow.....staat al hierboven naja ![]() |
![]() |
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Omdat je hiermee geen problemen verwerkt, je neemt alleen het kutgevoel voor een tijdje weg. Omdat je nu met een bekraste arm zit. Hiervoor kan je het beste ook iemand zoeken om erover te praten. Hier lijkt een vertrouwenspersoon of psycholoog met het beste, voor die eerste twee punten is dat niet noodzakelijk, maar als je er dan toch zit kan je het beste overal over praten. Citaat:
|
![]() |
|
[QUOTE]Bloedpropje schreef op 11-03-2005 @ 23:18 :
Omdat je hiermee geen problemen oplost. Omdat je hiermee geen problemen verwerkt, je neemt alleen het kutgevoel voor een tijdje weg. Omdat je nu met een bekraste arm zit. nee je lost er geen problemen mee op dat weet ik ook wel, maar het is wel zo dat het je echt helpt voor even. En ik vind het ook kut dat ik dan met een bekrast been, niet arm ![]() En over dat eten, ik vind dat ik ongezond eet, ik snoep gewoon echt veel. Het is niet zo dat ik dik ben ofzo maar ik voel me dan gewoon niet fit enzo. En vandaag heb ik dan ontbeten en nu voel ik me echt niet fijn ofzo. Maar dan doe ik het ook meteen verkeerd met drie boterhammen, ook met pindakaas en dat is dan weer supervet spul. nou jah... sorry dat ik hier trouwens waarschijnlijk op de verkeerde plek zit maar ben hier pas voor de eerste keer en moet nog ff goed vinden enzo ![]() xxx
||
Verwijderd
|
[QUOTE]tjsa...ikke schreef op 12-03-2005 @ 09:59 :
Citaat:
hmmm wat betreft je eten. Als je het zelf ongezond vindt dan kan je er toch wat aan doen?In plaats van het vele snoepe n wat vaker fruit pakken en je kan jezelf natuurlijk ook weleens belonen met snoep. Doe je eigenlijk aan sport of iets dergelijks? |
![]() |
||
Citaat:
![]() xxx
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Naar het is gewoon een gewoonte die je hebt en anders vragen aan je moeder of ze minder snoep koopt zodat je niet alles in 1 keer kan opeten? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ongezond eten heb je zelf in de hand, niets eten is erg slecht en verhoogt je kans om diabeet te worden... Ook is het slecht voor je darmen omdat die een tijd niets te doen krijgen... worden ze lui van... Dus gewoon veel bruin brood/volkoren crackers eten ![]() In jezelf krassen, als jij dat fijn vind prima, maar je schiet er niets mee op. alleen dat je jezelf aan het verminken bent... je word er niets mooier op en wat bereik je ermee? Je hebt er zelf een litteken bij en je problemen staan er nog steeds, die gaan niet weg door in jezelf te snijden/krassen? En of je lesbisch bent of niet daar kom je vanzelf achter, probeer dat maar eens uit zou ik zeggen Succes ermee! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en dat gaat stinken naar ammoniak ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
het is niet zo dat ik niet mijn problemen wil verwerken en dat ik daar niet ites voor wil doen. Want dat wil ik juist wel en heel graag. Maar vaak is het gewoon even te veel en dan helpt het wel een beetje. Ik ben het er trouwens niet mee eens dat je zegt dat als andere mensen de wonden niet zien dat het het probleem niet minder groot maakt. Want als mijn ouders, mijn vriendinnen en handbalteam het zou weten... dan zou er echt heel veel gaan gebeuren om mij heen wat ik helemaal niet wil! Of begrijp ik je verkeerd? xxx
||
Verwijderd
|
Citaat:
Want anders is de kans groot dat je het meer gaat doen en sneller en dat je het gaat doen en kom je alleen maar verder van het goede pad. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
zit ik in de frienzone of niet. of wat wilt zij mij duidelijk maken? THNX :) tony1357 | 5 | 26-01-2014 19:14 | |
Liefde & Relatie |
In de knoop/Hoe verder met dit meisje ? ziezegraag | 17 | 12-03-2009 14:21 | |
Psychologie |
Onzeker, in de knoop met mezelf, enzovoort... Diaantjeh | 4 | 05-06-2008 08:46 | |
Psychologie |
Ik heb het gevoel mezelf niet te kunnen zijn thuis Droomvlucht | 9 | 17-05-2004 20:35 | |
Psychologie |
Met mezelf in de knoop TiM | 7 | 11-05-2004 19:31 | |
Liefde & Relatie |
bang voor de jongen die ik in de zomer 3 weken zal zien.. more.than.a.woman | 5 | 06-02-2002 18:16 |