Advertentie | |
|
![]() |
|
hangt af van hoeveel ik gesmoked heb maar als ik gewoon 1 hele joint in me eentje doe met een redelijke kwaliteits wiet like PP dan eeh.. nou ken je dat gevoel dat je been slaapt, al die prikjes die je dan voelt? zoiets, maar dan over me hele lichaam [voelt alleen wel lekker] en als ik me ogen dichtdoe heb ik het gevoel dat er met me word rondgesmeten ofzo..
maar das dus echt als ik echt helemaal stoned ben.. normaal na 1 of 2 haaltjes voel ik me hoogstens wat zwaar of lichtjes in me hoofd..
||
Citaat:
![]()
|
het valt me op dat de meeste reacties van mensen komen waarvan het eigenlijk nog lang niet legaal is..
er zijn tot nu toe 2 mensen die dat mogen en 2 onbekende leeftijden.. de rest is jonger... (en ik dacht dat ik 1 van de weinigen was die illegaal smoked ![]() ![]() ![]()
|
alles voelt heel zwaar, slechte concentratie op dingen die niet interessant genoeg zijn, ouders bijvoorbeeld, juist wel op dingen die leuk zijn zoals muziek
keb meestal ook een droge mond, niet altijd soms als je gaat lopen het gevoel alsof je zweeft enz
|
Verwijderd
|
Ligt aan de dosis, de hoeveelheid wiet, de % THC, en mn lichamelijke staat op dat moment.
Je hebt 'high' wiet en je hebt 'stoned' wiet, zijn 2 hele andere dingen. als ik stoned ben zit ik gewoon relaxed, alles heel zwaar, in extreme gevallen het gevoel dat ik door de grond heenzak. High = hele droge mond, word meestal wat bleeker, het gevoel dat ik omhoog word getrokken aka zweverigheid. Bij allebij in hele extreme gevallen open en closed eye visuals, bijvoorbeeld als ik me ogen dichtdoe en lichtjes op erop druk dan zie je allemaal kleurtjes, die kleurtjes worden dan patronen etc. Open eye visuals als in tracers, dat alles lichter lijkt, gezichtsveld vermindering. 1x keek ik naar de stoeptegels en als je echt erop concentreerde dan zag je het gras tussenin de tegels gewoon verdwijnen, dan werd het gewoon een soort lichtgroene vaage lijn die langzaam doorzichtbaar werd enzo. De extreme effectne krijg ik meestal alleen met dosissen van 1+gram van hele goede kwaliteit (neville haze/hawaian haze/icolator) en dan moet het nog snel gesmookt worden, liefst in waterpijp. |
![]() |
|
![]() |
ik word meestal wat drukker als er muziek is zit ik echt helemaal in die muziek, zweverig praat kick lachkick, ik zie alles grappig en hoor heel goed en het andere moment heb ik niet door dat je tot me praat.
|
![]() |
Ik meestal in het begin zwaar licht voel ik me als een veertje, iets later (na ongeveer 10 mins) krijg ik altijd close eye visuals, heeeele mooie.
dat laatste had ik in het begin nooit, nu heb ik bijna nooit meer lachkick. Ook ga ik zwaar filosofisch. als jullie ook visuals willen moet je je heel goed voelen en vooral HIGH zijn (niet stoned) ogen dicht, en je er voor open stellen. zorg ervoor dat je met je beste vrienden bent, en je moet gewoon weten dat het kan. Meestal na een keer of 3 proberen (bij verschillende keren high zijn) lukt het wel. een vriend van mij blowde vroeger 2 keer per dag voor 2 jaar lang, maar heeft nu ook pas de "verdere" stap in de wiet ontdekt. (mede door mij, ik vertelde hem dat het kon) |
![]() |
|
![]() |
Wat een waus, niet?!
![]() Kben nu stoned en ehm kvoel me beetje zweverig in me hoofd en benen zeg maar, maar en heb niet het idee dat ik dit helemaal mee maak. Alsof ik droom ofzo. Het verschil tussen koud of warm merk ik niet echt meer. Maar kvoel me wel goed ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
enquete softdrugs OOK VOOR NIET-GEBRUIKERS! 'SunShinee_ | 22 | 26-03-2010 08:34 | |
Drugs & Alcohol |
hoe oud? Waarom? Fantôme | 53 | 10-02-2005 15:20 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Zana heel hoofdstuk 1 Nas-t Zeekoe | 8 | 29-03-2003 12:57 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
ARTistiek |
Schoolfeest en stoned zijn. metzondernix | 11 | 19-09-2001 15:50 | |
Verhalen & Gedichten |
een stuk dat ik geschreven had toen ik stoned was.. italianboy | 12 | 12-07-2001 21:55 |