Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
zover wat ik nu weet is dat de merch man en de gitaarist van RJ een man of 10 op hun bek hebben geslagen... bron: De vriendin van een gast in State Of Mind woont bij mij in huis en zij werd gebelt door de vriend en die zat aangiften te doen op het politie bureau spannend spannend
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Omg.
Hoe fucked up. http://www.asice.net/board/index.php...sortorder=desc Voor de mensen zonder login: "dus ik sta met die merch gast te lullen...eric heette ie...en lino deadstop komt langs...en zegt...next time you throw a bottle you are dead...dus die Eric zegt: are you serious...zegt lino...next time you are dead..dus die Eric begint Lino te slaan...iedereen er tussen (paar mensen vingen rake klappen)...was het gesust...begint die gitarist in een keer te knokken...dus een barman ertussen en de rest die er nog was...wordt die barman door die Eric met een kapotte fles bewerkt...hoop bloed..die twee ertussen uit natuurlijk...en wij naar huis...even later zien we de RJ bus afgevoert worden door de politie Door x for seperation @ asice. " |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Erg coole show verder. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik vraag me af waarom ik die demo ooit gekocht heb. mensen mogen hem gratis hebben.
||
Citaat:
ik kan er gewoon weinig mee. hoe erg het ook is, de muziek trekt me niet. wil je nu ook geen sex meer met me?
|
![]() |
|
|