Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2005, 21:25
nps
nps is offline
deel met ons de dingen die je vandaag weer heb meegemaakt met je beest/dier!

ik kreeg vandaag een telefoontje dat mijn verzorgpaard heeft geveulend en nu is er een zwart miniatuur plukje

foto's volgennn
Oud 07-03-2005, 21:32
Orpa
Orpa is offline
GEFELICITEERD...

M'n (verzorg) paard (jes) waren weer eens keurig braaf, netjes los gelopen, braaf geluisterd...

De kat springt zometeen op mijn bed, en heeft vanmiddag de kipfilet aangevroten

Voor de rest weinig...
Oud 07-03-2005, 23:47
11568
11568 is offline
Door dit topic bedenk ik mij nu dat mijn kat nog in een kast ligt te slapen boven en dat ik die er snel uit moet halen voordat ze vannacht de boel gaat lopen verstoren hier
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 13:13
Eend
Eend is offline
Mijn puberende cavia Mindy heeft de hele nacht lopen piepen, Skunkie heeft mijn pak hooi aangevroten, de kat Bo heeft een plant omgegooid, omdat ie persé in de vensterbank wilde liggen (wat met zijn uiterlijk niet kan) en mijn kat Saartje lazerde van mijn bed af in haar slaap
Oud 10-03-2005, 15:20
leucomelas
leucomelas is offline
mijn twee kleine gerbilbabys hebben de hele nacht met het bierdopje dat ik er saaf in had gegooid lopen slepen... *kling* *kleng*
onze oudste kat loopt naar buiten en staat na 16 seconden alweer op de stoep... en dat dan zo ongeveer 5 keer per dag...
de gerbils beneden hebben jonkies, en er zitten grijze tussen dus dat is wel kewl.
gister beet de degoe mij, en de kat van bert vond mij lief en wilde steeds geaaid worden... tijdje doorgegaan, klats! aaw... fijn van die nagels in je hand..
verder is Daki natuurlijkn weer de hele nacht boven geweest. begint ie 's ochtends vroeg klaaglijk te miauwen, net alsof ie doodsangsten uitstaat, tis echt heel erg. hij lijkt echt paniekerig ofsow... maar dan doe je de deur open en staat ie vanaf de zoldertrap rustig te wachten op aandacht...
\en uhm, dat was het wel weer voor vandaag.
Oud 10-03-2005, 17:31
leucomelas
leucomelas is offline
AAArgh! totale paniek, mn gebril had een stukje nestmateriaal om zn poot. ik had er Paar dagen geleden een washandje ingegooid en die heeft ie toen helemaal kapotgebeten om een nestje van te maken. nu zat er dus zon klein draadje om zijn pootje heen gewikkelt en zn pootje was beetje dik en rood... en aargh! ik schaartje erbij gepakt, maar hij bleef niet rustig zitten en toen eindelijk het eerste draadje doorgeknipt, zat er nog eentje om. ma kwam thuis, dus ik gerbil goed vasthouden, hij spartelt nogal... en tweede draadje ook doorgeknipt.. oh pfewh... gerbil leek ook blij te zijn

pfewww... god..
Oud 10-03-2005, 17:42
nps
nps is offline
gister ging ik langs mijn verzorgpaardje en hebben we een half uur lang oh en aahhw geroepen om haar veulentje

die is maandag geboren, en als we rustig op de grond van de stal hurkten dan kwam ze ons besnuffelen awww

Oud 12-03-2005, 10:08
Verwijderd
Mijn cavias gingen rondjes rennen door hun kooi omdat mijn moeder er perongeluk bevroren worstenbroodjes in liet vallen en ze die kou niet konden plaatsen. best zielig eigenljik
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 11:32
leucomelas
leucomelas is offline
mijn gerbil heeft weer een normalsized ppot gelukkigen hupst weer vrolijk rond...
kat daki kwam me vandaag vervelen toen ik op de bank in slaap was gevallen... heel fijn, lig je rustig te dromen, springt er zon overactieve kat op je... begint te klauwen en te krassen ot dekbad en heel klaaglijk te miauwen.. ja tuurlijk daki...
Oud 12-03-2005, 13:13
Verwijderd
Mijn hond kwam even 'helpen' de boodschappen weg te ruimen. Zeg maar dag tegen je verse broodjes
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 11:25
leucomelas
leucomelas is offline
ik kwam er vandaag achter dat er in het nestje ratten ook dombo ratten voorkomen! geweldig!ziet er echt te lieflijk uit!
Oud 13-03-2005, 15:05
Random Moron
Random Moron is offline
Citaat:
leucomelas schreef op 13-03-2005 @ 12:25 :
ik kwam er vandaag achter dat er in het nestje ratten ook dombo ratten voorkomen! geweldig!ziet er echt te lieflijk uit!
dombo ratten? Bah! daar zou ik niet blij mee zijn..met dumbo-ratten daarentegen..

mijn ratten hebben hun fleece speel plaid voor over de bank in de kooi proberen te slepen en het half kapot geknaagd
Oud 13-03-2005, 18:27
Roosje
Roosje is offline
't Paard waar ik gisteren op heb gereden was hyperbraaf, ik had hem de hele les aan de teugel en normaal is hij vet vervelend. Nu mag ik naar een hogere les.
Oud 14-03-2005, 11:06
Eend
Eend is offline
Mindy loopt de hele tijd in de kont van andere cavia's te bijten/knabbelen. Natuurlijk krijgt ze dan een snauw terug en dan gaat ze weer lopen gillen om vuur en brand.
Toch at ze vandaag voor het eerst uit mijn hand! Normaal moest ik haar altijd uit dr kooi pakken om een vit. C snoepje te geven en nu komt ze er zelf om bedelen, omdat de rest het ook doet. Zo !!!

Nou, en verder is er (nog) niks gebeurd, behalve dan dat mn kat Bo over de Escape knop heen liep bij mijn vader, maar dat is gewoon grappig Heel zn stuk tekst kwijt
Oud 14-03-2005, 17:53
K-elli-e
K-elli-e is offline
Mijn hamster heeft vandaag alweer aan mijn vinger gehangen omdat hij agressief is!
Oud 14-03-2005, 20:04
Blondt
Blondt is offline
onze kat heeft een vaas om gegooit.. water door de hele kamer en ik mocht het weer opruimen,

maar ze is ook zoooooooo schattig
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 20:05
terror4life
terror4life is offline
Ik zette mijn paardjes in het weiland en ging toen de stallen doen, tien minuten later kwam er een mesje aanlopen met 2 van de vier pony's, waren ze onder het draad, door de sloot het weiland uit gegaan .
Oud 15-03-2005, 14:48
leucomelas
leucomelas is offline
Citaat:
Random Moron schreef op 13-03-2005 @ 16:05 :
dombo ratten? Bah! daar zou ik niet blij mee zijn..met dumbo-ratten daarentegen..

ghe...
Oud 15-03-2005, 20:51
Random Moron
Random Moron is offline
agh..mijn rat viel daarnet van een plank in zijn kooi af..
Oud 16-03-2005, 19:41
Eend
Eend is offline
Ik voelde me niet zo lekker en mijn verzorgpaardje deed geen stap verkeerd Ze liep zelfs extra voorzichtig, dus wat dat betreft heb ik niks te klagen.
Oud 18-03-2005, 19:35
ikke1990
ikke1990 is offline
Ik heb voor het eerst mn verzorgpony kunne poetsen!!
jah , klinkt een beetje dom, maar ze is erg schuw en ik verzorg haar pas sinds maandag, dus dan vind ik dit al een grote vooruitgang!!!!
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 16:45
Verwijderd
Hij stond 5 minuten te snuffelen en luisterde voor geen meter, stomme hond Ik ben ook niet streng genoeg he.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2005, 15:28
leucomelas
leucomelas is offline
mn gerbilmix heb ik een giraffe gegeven... zon klein knuffeltje die ze nu helemaal kappot aant bijten zijn en dropshot was vandaag eht spastisch en snel
Oud 23-03-2005, 15:27
terror4life
terror4life is offline
Mijn paard was gewoon (weer) superlief!
En nu ben ik blij .
Oud 24-03-2005, 10:56
leucomelas
leucomelas is offline

BABY'S!!!

en ze bleven allemaal heel erg mooi zitten voor foto's
Oud 24-03-2005, 14:29
Eend
Eend is offline
Pienie heeft de voerbak van Nicky leeg gegeten en Nicky mag maar een bepaald aantal gram, omdat ze anders ziek wordt.

Kreng...
Oud 26-03-2005, 01:43
Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
paard was zwaar vervelend
heeft eerst 30 minuten lopen steigeren en bokken. altijd leuk
en daarna heeft die nog zo 30 minuten met ze kop naar beneden gelopen en enigste wat die kon was rennen
leuk zo nieuw paardje
Oud 26-03-2005, 02:00
P&C
P&C is offline
Ik heb 3 maanden geleden nog cavia gegeten, was erg lekker btw

ja serieus, hier in peru eten ze cavias,
net rivella, best een tikkeltje vreemd, maar wel lekker
Oud 27-03-2005, 10:21
butterbee
butterbee is offline
Over een maandje sta ik hier ook met een leuke foto
Mijn slimme moeder zette mijn konijn in de ren,
maar zeg niet dat er al eentje in het nachthok zat..

a gossie wat stom
Met citaat reageren
Oud 27-03-2005, 16:28
Koen
Koen is offline
De één heeft de ander in zn oortje gebeten waardoor het erg bloedde Nu issie zielig.

= Stefanie
Met citaat reageren
Oud 27-03-2005, 18:52
nps
nps is offline
vandaag ging minthe eindelijk niet als een gek onder me vandaan rennen en wilde ze zelfs een beetje buigen en ontspannen dus ik ben helemaal tevreden
en ik heb pluk op stal gepoetst met een nieuwsgierig veulentje erbij awww
Oud 28-03-2005, 17:26
Eend
Eend is offline
Mindy heeft me in mijn neus gebeten, dat kreng!
Oud 28-03-2005, 22:04
Disco Bear
Disco Bear is offline
Mijn cavia verwijdert posts op het forum geloof ik
Oud 30-03-2005, 08:59
leucomelas
leucomelas is offline
ik heb voor al mn gerbils een hangmatje gemaakt, de vrouwtjes zijn ze aant trashen voor nestmateriaal, de mannetjes gaan er gewoon lam in liggen
Oud 31-03-2005, 23:31
Dark Red
Dark Red is offline
Paard is er twee weken geleden met mij ervandoor gegaan
wou hem longeren,maar luisterde niet en ging er vandoor,was te koppig om los te laten waardoor ik haast met mijn knar in het zand viel geluk dat ge er niet bij waart om me horen vloeken
Oud 01-04-2005, 16:40
Qimm
Qimm is offline
Mijn paardje heeft vandaag heel braaf gesprongen met mij En vond het natuurlijk nodig om na het rijden even lekker door het zand te woelen dus nu is ze bruinig in plaats van spierwit
Oud 01-04-2005, 19:41
Frederike
Frederike is offline
Vandaag wilde ik op de rug van mijn pony springen (zonder zadel) dus nam ik even een goede aanloop... en net op het moment dat ik wil springen loopt 'ie weg! Ik klapte dus fijn op de grond.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 19:44
Qimm
Qimm is offline
Zou ik ook doen als een pony was
Oud 02-04-2005, 06:15
Verwijderd
floris (dikke rode kat =])
was weer is aant vechten gisteravond
en dino (kleine ) werd gister op 1april 3 jaar =]
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 10:19
Frederike
Frederike is offline
Citaat:
Qimm schreef op 01-04-2005 @ 20:44 :
Zou ik ook doen als een pony was
en bedankt!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 12:35
Qimm
Qimm is offline
Deden pony's ook altijd bij mij hoor Ik weet hoe het voelt.
Oud 02-04-2005, 12:42
poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
gister heeft mn rat op mn nieuwe shirtje (wat ik net een kwartier aanhad) gepist
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 14:17
Verwijderd
Het is buiten heerlijk weer en mijn cavias liggen super lam in hun hok. ik had een paar blaadjes sla voor hun neus gelegt en ze waren te lam om het te pakken terwijl ze normaal gesproken helemaal hyper zijn op sla
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 19:17
Frederike
Frederike is offline
Citaat:
Qimm schreef op 02-04-2005 @ 13:35 :
Deden pony's ook altijd bij mij hoor Ik weet hoe het voelt.
wat fijn dat ik niet de enige ben die zoiets meemaakt... hahaha, niet dat ik dacht dat ik de enige was hoor!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 11:46
Punkygirl
Punkygirl is offline
eens denken wat ze de afgelopen week allemaal had uitgevreten.

- had dr gewassen en op t voorstukje laten staan. toen is ze onder t draad doorgekropen om lekker in de vieze wei te gaan rollen
- mevrouw had zin in gras, probeerde over t hek heeb te komen. kwam ik aanfietsen, zat ze met dr ene hoef vast in t gaas en stond daar quasi onschuldig te kijken
- ze stond in de wei, ik kom aanlopen, hup rent zo dr stal in.. ik op mn hakken erachter kunnen hobbelen
- kom ik aanfietsen, staat ze ineens in de wei, terwijl ik die toch echt had afgesloten. Blijkt ze gewoon net zolang op t draad te hebben geleund etc tot ze er overheen kon...

Paarden
Oud 10-04-2005, 16:00
Verwijderd
mijn hond vertikte 't om mee te gaan lopen gister.....
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 18:45
Verwijderd
Mijn cavia was vandaag extreem lief. Hij gaf kopjes en ging lang uit liggen op mijn schoot. Terwijl hij normaalgesproken super agressief en bitch is.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 18:51
Suey
Suey is offline
Onze kat heeft me aangevallen
Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 01:21
Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
mijn tijdelijke hond pitbull terrier. had vandaag gevochten met andere hond.
dus die andere hondkon naar het ziekenhuis met veel bloedingen e wonden. jah pitbull en terrier geen goede combinatie

en paard wou vandaag de trailer niet in voor wedstijd 3 uur geduurt voor dat die er in stond.
maar wedstrijd ging weer super 2e geworden en 2 winstpunten
Oud 11-04-2005, 02:33
P&C
P&C is offline
ik heb nog cavias gehad,

echter heb ik wel is cavia gegeten
in peru, best lekker eigelijk, t minste waren de hersens...
en je moet er verder niet bij nadenken dat het cavia is, das toch vreemd... net rivella

tikkeltje vreemd, wel lekker!
Reageren

Regels voor berichten