![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik begrijp eigenlijk niet hoe ik zo laag uit kom in calorieen. Want ik heb echt wel genoeg gegeten en nog 'slechte' dingen erbij ook. Nouja, beter zo dan dat ik op de 3000 zat ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Maarja, ik vind 't prima zo ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() edit: Zonder de aardappel, kweet zo ff niet wat daar in zit, zit ik op ongeveer 1400 cal, da's een groffe schatting die ik gedaan heb met m'n rekenmachine kijkend naar wat ik gegeten heb, ik heb het dus niet allemaal opgezocht, op zich valt dat nog best mee vind ik... ik hoop dat ik namelijk nog de kans heb om om 10 uur iets te eten.. ligt er maar net aan... Laatst gewijzigd op 15-03-2005 om 16:48. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als je die dingen omwisselt, zoals bij de meeste mensen, en dat avondeten als lunch ziet dan zie je dat 't eigenlijk gewoon weinig is. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@Arenda: Ben jij die persoon die alfabits in haar lijstje had staan? Ik heb familie in Canada wonen, en altijd als we op familiebezoek/vakantie naar Canada gaan nemen we een jumbo-verpakking mee naar huis. Ik vind die alfabits zó lekker! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik vind die dingen zo mierzoet, jakkes, af en toe zijn ze wel lekker.. maar voor de rest hoef ik ze niet ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @Happy: Ik voel me inderdaad niet lekker in mijn vel. Ik kan mezelf gewoon niet accepteren zoals ik ben. Ik wil helemaal niemand beledigen, maar als ik mezelf zie ik in de spiegel vind ik mezelf echt niet slank. Eerder dik/mollig. ![]() Last van een eetbui heb ik momenteel helemaal niet. Ik heb vandaag vrij weinig gegeten, gewoon geen zin in. En vreemd genoeg heb ik ook helemaal geen honger gehad. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Heb je al eens een foto gemaakt van jezelf? Ik bedoel jij zegt dat je jezelf mollig vind in de spiegel, zie je dat ook als je een foto van jezelf maakt in je ondergoed? Ik heb onlangs zulke foto's gemaakt, voorkant, achterkant en zijkant, om te vergelijken en om mezelf gewoon es op een andere manier te zien, en op die foto's zag ik veel meer dat ik afgevallen was dan in de spiegel... ik was zeer verbaasd ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En het is niet alleen dat ik mijn spiegelbeeld dik vind, ik voel me ook dik. En dat is nog het ergste. De spiegel kan ik wel ontwijken, maar dat gevoel van dik-zijn blijft knagen en ik word er alles behalve vrolijk van. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat was je gewicht/lengte ook alweer? Volgens mij had je ongeveer hetzelfde als ik namelijk. En ik voel me precies zo, ja ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik haat het om me zo te voelen, ik wil dit gewoon niet. Ik wil tevreden met mezelf zijn, zonder ondergewicht en/of een eetstoornis te krijgen. |
![]() |
||
Citaat:
Rationeel denken, niet met gevoel. En denk niet dat ik niet weet wat het is, dat weet ik. Daarom moet je gewoon rationeel zo'n lijstje volgen ipv je te laten volgen door geen hongergevoel, geen zin of een dik gevoel. Want dan heb je binnen no-time een eetstoornis.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat ik weinig eet / heb gegeten is vooral omdat ik nog steeds herstellende ben van de hersenschudding die ik vorige week heb afgelopen. Ik slaap de halve dag, heb hoofdpijn, ben misselijk en ik heb weinig eetlust. Edit: Even een heel persoonlijke vraag. Je hoeft niet te antwoorden als je niet wil, en je kunt me eventueel het antwoorden PM'en. Ik leid uit je posts (deze en ook voorgaande) af dat je zelf (ook) een eetstoornis hebt gehad. Wat voor eetstoornis, en hoe ben je daar van hersteld? Laatst gewijzigd op 15-03-2005 om 19:29. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar ik weet niet wat de echt verstandige mensen erover denken natuurlijk ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 |