Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Verder zou ik niet weten waar ik in geloof, dat doe je pas als het je overkomen is denk ik
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik geloof ook niet in liefde op het eerste gezicht, wel in verliefdheid op het eerste gezicht. Dat er al sprake kan zijn van echte liefde wanneer je die persoon voor de eerste keer ziet, kan gewoon niet, er komt pas liefde aan te pas wanneer je elkaar goed genoeg kent, ervoor is dat verliefdheid. Na 1 dag 'Ik hou van jou' kunnen zeggen, vind ik ook wel raar. Nadat je een persoon één dag hebt gezien, kan je dat toch nog niet zeggen, vind ik. Maar ja, tegenwoordig zegt iedereen snel 'Ik hou van je' of 'Ik zie je graag' (vind ik minder sterk dan ik hou van je, btw).
||
Verwijderd
|
Citaat:
(dit hypothetisch, want ik vind het idee van 1 voorbestemd persoon onzin, maar goed) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Hoe vaak ik hier bijvoorbeeld al niet heb gelezen 'op je veertiende kun je nog niet van iemand houden, want dan weet je nog niet wat dat is.'... ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
Volgens mij kun je dat nooit écht beloven. Ik denk dat je het wel kunt beloven in de zin van: 'dat ga ik uit alle macht proberen, het altijd bij je blijven 'in goede tijden en slechte tijden''. Maar garanderen kun je dat nooit, ook niet als je trouwt of kinderen neemt oid.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En naast een 'Mark Almighty' en 'shibby almighty' is er óók nog een 'almighty'. Nee, geen familie. Kun jij even je lol op. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Geloof na de dood. joel00pink | 40 | 11-02-2018 20:31 | |
De Kantine |
Betersaai voor ons Luudske #1522 The Larch | 500 | 07-10-2011 17:54 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Enquête geloof onder jongeren bokbier | 27 | 20-04-2011 15:10 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
GEloven jullie nog in het einde van de wereld? Sjied No Clue | 39 | 15-07-2002 22:37 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom geloven jullie in God? of niet? sase | 66 | 13-07-2002 08:03 | |
Seksualiteit |
waar ligt jullie grens op t gebied van sex???? MissBi@tch | 48 | 30-05-2002 09:34 |