Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2005, 17:50
Limburgertje
Limburgertje is offline
Halloa Forummers ,

Ik zie dat er steeds meer mensen behoefte hebben aan merkkleding ik zie dat met name bij mij op school.Wel moet ik zeggen je wordt niet gepest als je geen merkkleding aan hebt maar ik ken iemand mijn buurjongen en die draagt alleen maar oneil kleren dat die gepest wordt.

Ik zelf draag wel merkkleding maar niet alles want dat kan ik gewoon weg niet betalen.Ik heb veel kleren van H&M e.d
Wat is dat nou toch met dat lebbeltje EDS of ESPRIT aan je trui waarom is dat nou voor zoveel mensen belangrijk ?

Draag jij merkkleding ?
Hecht jij er veel waarde aan,aan zo'n merkje ?

Graag reacties van jullie

Groetjes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-03-2005, 18:05
-(L)-
-> Lifestyle.

Bovendien zijn hier al genoeg topics over geweest lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 19:03
Verwijderd
Lifestyle idd, en kijk daar ook maar eens rond, daar zwerft vast wel ergens zo'n topic al rond.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 19:06
terror koekjes
terror koekjes is offline
ik draag altijd laughing vampire
Oud 16-03-2005, 19:07
Myuki
Myuki is offline
hmboeie

esprit heeft wel vaak truttige kleren
Oud 16-03-2005, 19:08
ZerO
ZerO is offline
Esprit op je trui daar zou ik niet al te trots op zijn
rubenrtv
rubenrtv is offline
Volgens mij is het niet zo dat merkkleding opeens veel populairder wordt
vaag
vaag is offline
Ik draag veel Kani. Dat vind ik erg belangrijk voor mijn image.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 19:09
ZerO
ZerO is offline
het staat je ook beeldig
Oud 16-03-2005, 19:10
Vice
Vice is offline
Ik dacht dat het merkje zelf steeds minder belangrijk wordt en tegenwoordig juist meer naar de kwaliteit wordt gekeken.
Oud 16-03-2005, 19:10
Jannekie
Jannekie is offline
Ik koop soms wel merkkleding, maar dan vaak in de uitverkoop. Anders kan ik het ook gewoon niet betalen..... En het maakt mij echt niet uit of mensen merkkleding dragen of niet. Vaak gaat het dan alleen maar om het merkje, niet om hoe de kleren er zelf uitzien.
Oud 16-03-2005, 19:11
vaag
vaag is offline
Citaat:
ZerO schreef op 16-03-2005 @ 20:09 :
het staat je ook beeldig
Dankje mop. Welk merk draag jij ?!
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 19:13
ZerO
ZerO is offline
Lady Sting
Oud 16-03-2005, 19:14
Gadje
Gadje is offline
serieuze reacties he?

ik vind merkkleding niet belangrijk, maar vaak is het wel beter en mooier.
maar de h&m is ook
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 20:31
Noddy
Noddy is offline
Ik heb wel merkkleding, maar niet zo heel erg veel. Ik heb wel veel dingen van esprit, maar die heb ik dan gekocht in de uitverkoop, trouwens net zo als de andere merkkleding die ik heb.
Bij mij op school pesten ze niet zo, maar een paar jaar geleden maakte iemand echt een lullig opmerking.
Ik zat bij 2 meisjes in de klas en in de lessen zat ik altijd bij hun. Het waren echt van die rijke populaire meisjes.
Ze deden altijd erg aardig en toen hadden ze het een keer over merkkleding. Ze zaten alle merken op te noemen die ze aan hadden (was best een lange lijst) en toen keken ze heel afkeurend naar mij en zeiden ze: hm.. nou jij hebt alleen maar puma...

sinds boeit merkkleding me helemaal niet, alleen als het er leuk uitziet... dan koop ik liever niet van die dure merken, en alleen maar om tegen dat soort mensen in te gaan.
Oud 16-03-2005, 20:33
Apomes
Apomes is offline
Ik ben merkengeil & ik schaam me hier niet voor .

Jammer genoeg is het waar, ik "geil" op merken en draag ook alleen maar merken. Ik schaam me niet, want waarom zou ik wel? Ik koop niet de kledij omdat het van dat merk is maar wel omdat ik het leuke kledij vind (behalve van Burberry, dan koop ik wel om het merk hihi ).
Ik kan er niets aan doen, ik vind merkkledij gewoon beter zitten, betere kwaliteit en leuker staan.
Als je nu een broek draagt van Seven of van de H&M, ik denk wel dat we het verschil voelen...(ook aan de portomonee vrees ik ).
Ik krijg wel vaak een hoop verwijt dat ik altijd merkkledij draag vooral van mijn oudere zus . Mijn favoriete merken zijn: Burberry, Burberry Pros., Thomas Burberry, G-star, Ralph Lauren, Polo, TH, D&G, Pendium, Bikkembergs, Pringle & Boss.
Het wil niet zeggen dat ik mensen zonder merkkledij afkeur, integendeel! Maar wat je niet moet doen is namaak merken kopen, dat vind ik gewoon niet kunnen .

Laatst gewijzigd op 16-03-2005 om 20:59.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 20:34
Nuck
Nuck is offline
Ook redelijk merkengeil
Oud 16-03-2005, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Apomes schreef op 16-03-2005 @ 21:33 :

&in mijn klas word je juist afgezeken als je wél merkkleding (of beter gezegd 'dure' kleding) draagt, nee, het is écht not done om iets te kopen wat duurder was dan 25 euro, dus ik ben alto met mijn kleding.
Ik snap dat niet, ik zeg toch ook niet tegen hen: "Oh jeeeeeezus HEB je wééééééér iets van de C&A?! "
(waar ik overigens niet naar binnen ga, principe kwestie )
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 20:59
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Meisje Vlek schreef op 16-03-2005 @ 21:45 :
&in mijn klas word je juist afgezeken als je wél merkkleding (of beter gezegd 'dure' kleding) draagt, nee, het is écht not done om iets te kopen wat duurder was dan 25 euro, dus ik ben alto met mijn kleding.
Ik snap dat niet, ik zeg toch ook niet tegen hen: "Oh jeeeeeezus HEB je wééééééér iets van de C&A?! "
(waar ik overigens niet naar binnen ga, principe kwestie )
Goh, ik spring soms eens in de H&m binnen voor een armandje ofzo, maar dat gebeurt zelden.
Paar maanden geleden ben ik eens met vrienden in de cool cat geweest, ik schaam me nog steeds

Oud 16-03-2005, 21:11
*oma*
*oma* is offline
Ik heb wel merkkleding, maar niet heel veel. Schoenen koop ik in het algemeen wel van een merk, omdat de kwaliteit gewoon beter is.
In de brugklas waren merken, zoals Nike, heel belangrijk voor als je erbij wilde horen. Verder heb ik er nooit echt 'last'van gehad dat je er zonder merkje er niet bij hoorde. Nu koop ik gewoon wat ik leuk vind en stiekem vind ik dingen met een merkje soms mooier...
Oud 16-03-2005, 21:20
krootenkoker
krootenkoker is offline
ja ik draag elke dag werkkleding dus ik hoor er helemaal bij!!!

o wacht Merkkleding...
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 21:21
Verwijderd
haha hoe slecht
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 21:23
schimmel
schimmel is offline
Citaat:
krootenkoker schreef op 16-03-2005 @ 22:20 :
ja ik draag elke dag werkkleding dus ik hoor er helemaal bij!!!

o wacht Merkkleding...
(..)
Oud 16-03-2005, 22:02
Verwijderd
zover ik weet zijn enkel mijn schoenen van kledingmerken, vans en all stars. verder bleek laatst dat mijn spijkerbroeken ook van een gerenomeerd merk schenen te zijn maar dat boeit niet want die koop ik toch 2e hands
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 22:47
Kaps
Kaps is offline
Ik draag geen merkkleding en ik word erom gepest door m'n leeftijdgenootjes.
Dan gooien ze m'n schoenen in de prullenbak tijdens gym.
Oud 16-03-2005, 22:57
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Citaat:
EPD schreef op 16-03-2005 @ 23:47 :

Dan gooien ze m'n schoenen in de prullenbak tijdens gym.
Jeetje, ik wil ook weer gym
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 02:19
Gary X
Gary X is offline
ik draag levis
Oud 17-03-2005, 04:19
infamous
infamous is offline
ik weet niet wat het is, maar ik trap helemaal in de marketing techniek van carhartt

het gaat bijna zover dat als dat erop staat het wel goed is in mijn ogen.....
Oud 17-03-2005, 07:16
Verwijderd
h&m (als je er een abbonement op zou kunnen hebben zou ik m hebben hahaha)

nee voor mij hoeft merkkleiding niet zo, niet dat ik het nooit koop, maar het merk boeit mij eigenlijk niet zo, als het maar mooi zit.
alleen bij schoenen heb ik wel een specifieke voorkeur
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 08:30
sorry
sorry is offline
Citaat:
infamous schreef op 17-03-2005 @ 05:19 :
ik weet niet wat het is, maar ik trap helemaal in de marketing techniek van carhartt

het gaat bijna zover dat als dat erop staat het wel goed is in mijn ogen.....
ik heb zelfs een carhartt cd die vreselijk slecht is
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 08:44
Yerli
Yerli is offline
Hmmm... het maakt toch niet uit van welk merk je kleding is? Bij mij op school wordt daar echt niet naar gekeken.. als je iets mooi vind en je vind het het geld waard dan koop je het..

Draag gewoon wat je mooi vind, maakt toch niet uit als mensen daar een probleem van maken?
Oud 17-03-2005, 09:33
biep
biep is offline
Ik geil op Converse.
en Nikita.

en bij Vero Moda en H&M hebben ze vaak ook tof spul.
Oud 17-03-2005, 10:04
100%hallal
100%hallal is offline
Ik koop mn kleding puur om hoe het eruit ziet. Vaak slaag ik goed bij de H&M (maar=>slechte kwaliteit) en voor de rest bij Replay en Diesel voor een spijkerbroek

BRAAF HE?
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 10:17
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Apomes schreef op 16-03-2005 @ 21:33 :
En ik vind de H&M stom.
Oud 17-03-2005, 10:18
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
mm H&M is niet altijd slechte kwaliteit hoor soms gaan dingen echt lang mee bij mij (spijkerbroeken enzo).
verder interesseert t me niet zo wat voor merk het is, als het maar mooi is en hip en als t me maar STAAT, ik heb nou niet bepaald het doorsnee figuur dus ik ben blij als iets leuk staat
Oud 17-03-2005, 10:21
100%hallal
100%hallal is offline
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 17-03-2005 @ 11:18 :
mm H&M is niet altijd slechte kwaliteit hoor soms gaan dingen echt lang mee bij mij (spijkerbroeken enzo).
verder interesseert t me niet zo wat voor merk het is, als het maar mooi is en hip en als t me maar STAAT, ik heb nou niet bepaald het doorsnee figuur dus ik ben blij als iets leuk staat
OMG JIJ OOK AL ZO BRAAF?!?
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 10:23
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Supernova* schreef op 17-03-2005 @ 11:21 :
OMG JIJ OOK AL ZO BRAAF?!?
ja altijd, ik ben lief
Oud 17-03-2005, 10:26
Maharani
Maharani is offline
precies wat heroïn chique zegt
Oud 17-03-2005, 10:28
alpha
alpha is offline
ik vind het toch meer hebben als je merk draagt, dan niet. Ik zeg niet dat ik het stom vind als je geen merkkleding draagt, of dat ik dat nooit doe, maar met merk sta je toch hoger op mijn lijstje ( ) Misschien ook wel omdat ik het zelf graag heb/draag
Oud 17-03-2005, 10:34
Silver_Rose
Silver_Rose is offline
ach maak ut uitj diej merkkleding,

schijt
Oud 17-03-2005, 10:35
100%hallal
100%hallal is offline
Citaat:
christiiiejna schreef op 17-03-2005 @ 11:34 :
ach maak ut uitj diej merkkleding,

schijt
come again?
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 10:51
Verwijderd
Noh man ik draag alleen die spange armani ck dolceengebanna shit en die andere leipe merken zoals evisu diesel gsus enzo als je dat niet hebt ben je gewoon een skere loser en verdien je het om gepest te worden, op school is er een jongen hij draagt nooit merkkleding en we achtervolgen hem altijd op onze scooters en trappen we hem ervanaf hahahaha moet hij maar merkkleding kopen sukkel maar als je gewoon werkt een paar x per week kan je makkelijk veel merkkleding kopen beter toch als iedereen het draagt dan is iedereen hetzelfde en word niemand gepest

ok im out nlt
laterzz
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 10:58
Verwijderd
Citaat:
alpha schreef op 17-03-2005 @ 11:28 :
ik vind het toch meer hebben als je merk draagt, dan niet. Ik zeg niet dat ik het stom vind als je geen merkkleding draagt, of dat ik dat nooit doe, maar met merk sta je toch hoger op mijn lijstje ( ) Misschien ook wel omdat ik het zelf graag heb/draag
hoger op je lijstje als je merkkleding draagt?
kansloos lijstje zal dat zijn dan..
als ik mensen op kleding moest keuren zou k ze keuren op wat ze aan hebben en of de combinatie daarvan stylo is.. en niet of er de juiste labels in zitten..
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 10:58
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Citaat:
gladde aal schreef op 17-03-2005 @ 11:51 :
Noh man ik draag alleen die spange armani ck dolceengebanna shit en die andere leipe merken zoals evisu diesel gsus enzo als je dat niet hebt ben je gewoon een skere loser en verdien je het om gepest te worden, op school is er een jongen hij draagt nooit merkkleding en we achtervolgen hem altijd op onze scooters en trappen we hem ervanaf hahahaha moet hij maar merkkleding kopen sukkel maar als je gewoon werkt een paar x per week kan je makkelijk veel merkkleding kopen beter toch als iedereen het draagt dan is iedereen hetzelfde en word niemand gepest

ok im out nlt
laterzz
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 11:40
Verwijderd
Citaat:
alpha schreef op 17-03-2005 @ 11:28 :
Da's wel een überfoute opvatting, dat weet je?
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 12:12
$omeone
$omeone is offline
ik geef mijn geld liever aan andere dingen uit, als ik moet kiezen tussen 2 shirtjes die bij elkaar genomen even lang meegaan als 1 duur merkshirtje kies ik voor 2 shirtjes, dan kun je nog eens afwisselen!
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 13:02
Drenthe123
Drenthe123 is offline
Citaat:
Apomes schreef op 16-03-2005 @ 21:59 :
Goh, ik spring soms eens in de H&m binnen voor een armandje ofzo, maar dat gebeurt zelden.
Paar maanden geleden ben ik eens met vrienden in de cool cat geweest, ik schaam me nog steeds

ik vind jou echt heel erg dom
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 13:11
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
gladde aal schreef op 17-03-2005 @ 11:51 :
Inderdaad.
Oud 17-03-2005, 13:13
Verwijderd
Citaat:
$omeone schreef op 17-03-2005 @ 13:12 :
ik geef mijn geld liever aan andere dingen uit, als ik moet kiezen tussen 2 shirtjes die bij elkaar genomen even lang meegaan als 1 duur merkshirtje kies ik voor 2 shirtjes, dan kun je nog eens afwisselen!
ja maar als ik moet kiezen tussen 2 schkere dingen en 1 tant2 spange iets met merk die wel paar euro duurder is maar toch veel beter enzo en in de mode als je over straat loopt denken mensen dan van die broek doet jeweetwel hij is van evisu je moet gewoon alleen merkkleding kopen en je geld eraan uitgeven want voor die paar extra barkies heb je gewoon die errige evisu broek of diesel ofzo en anders loop je gewoon in henm hahaha skande
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 13:16
Drenthe123
Drenthe123 is offline
Modekutjes!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten