Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2005, 14:37
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Geweldig resultaat so far, goed voor het Nederlandse voetbal.

Hiddink doet het erg goed
Oud 10-03-2005, 17:06
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Tricks' schreef op 10-03-2005 @ 12:26 :
Achja, ik vind ze nog altijd beter dan een ploeg als Liverpool en ook niet onderdoen voor Lyon. Ze gaan in mijn, Eindhovense, ogen zeer terecht door. En ik geef ze tegen alle ploegen, die er nog in zitten een behoorlijke kans. Alleen AC Milan en Chelsea lijken me erg lastig, al liggen Engelse ploegen PSV meestal wel. Bayern heb ik al ooit verslagen zien worden in het Philips stadion.
Ik heb het over de tweede wedstrijd tegen Monaco, kijk ik daarnaar, dan zijn ze absoluut het minste van de laatste acht. Dat ze eventueel kunnen winnen, hoor je mij niet ontkennen.
Oud 10-03-2005, 17:33
Ketjing
Ketjing is offline
Liverpool en Lyon door, die mogen het wel winnen van mij.

Maar toch hoop ik stiekem ook wel een beetje op Chelsea, dat zou me wel mooi lijken
Oud 10-03-2005, 18:28
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
PSV voetbalde niet groots gister, maar het was gewoon wel effectief, 0-2. Gewoon netjes. Fantastische prestatie.
Enige "minpunt": kunnen de PSV-supporters niets anders zingen dan: "HEEEEEEEEEEE HOOOOOOOOOO" of zo?
Oud 10-03-2005, 18:30
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 10-03-2005 @ 19:28 :
PSV voetbalde niet groots gister, maar het was gewoon wel effectief, 0-2. Gewoon netjes. Fantastische prestatie.
Enige "minpunt": kunnen de PSV-supporters niets anders zingen dan: "HEEEEEEEEEEE HOOOOOOOOOO" of zo?
ze zongen er tussendoor PSV Eindhoven (wel uit de maat enzo, maar toch )

en BOERUHHH BOERUHHHH was er ook
Oud 10-03-2005, 18:49
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik verstond steeds FC Eindhoven

leek me ook al vreemd
Oud 11-03-2005, 18:47
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 10-03-2005 @ 19:49 :
Ik verstond steeds FC Eindhoven

leek me ook al vreemd
Haha, ik verstond ertussen door altijd iets van: "Hey hey hey, PSV!" of zo, maja wat het ook is, je werd er gewoon gek van.

Boeruhuhuh gaat nog wel, dat wordt toch ook bij De Graafschap gezongen? Daar is altijd wel gezellige sfeer als ik dat zo hoor van bepaalde mensen. Of is het minder omdat PSV het "gepikt" heeft van De Graafschap of zo?
Oud 18-03-2005, 11:16
WolterB
WolterB is offline
Lotingen kwart & halve finales:
1: Liverpool - Juventus
2: AC Milan - Inter
3: Lyon - PSV
4: Chelsea - Bayern München

5: Winnaar 4 - Winnaar 1
6: Winnaar 2 - Winnaar 3

7: Winnaar 5 - Winnaar 6
Oud 18-03-2005, 12:17
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
tja kan een leuke wedstrijd worden, zie beide ploegen als sterke outsiders. Volwassen teams die weinig weggeven, en goed op elkaar zijn ingespeeld. Niet makkelijk voor PSV maar het kan beide kanten op gaan.

Bayern - Chelsea is natuurlijk wederom een prachtwedstrijd
Oud 18-03-2005, 13:19
Tricks'
Tricks' is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 10-03-2005 @ 18:06 :
Ik heb het over de tweede wedstrijd tegen Monaco, kijk ik daarnaar, dan zijn ze absoluut het minste van de laatste acht. Dat ze eventueel kunnen winnen, hoor je mij niet ontkennen.
Je hebt het over de wedstrijd waarvan iedere serieuze sportverslaggever zei dat PSV aantoonde dat ze niet misstaan bij de laatste 8? oooooooooooohkeeeeeeej. Sorry, you've lost me.
Oud 18-03-2005, 13:53
Gimme more beer
Citaat:
Tricks' schreef op 18-03-2005 @ 14:19 :
Je hebt het over de wedstrijd waarvan iedere serieuze sportverslaggever zei dat PSV aantoonde dat ze niet misstaan bij de laatste 8? oooooooooooohkeeeeeeej. Sorry, you've lost me.
Sinds wanneer nemen we sportverslaggevers serieus? Kom op zeg, kijk zelf eens naar een wedstrijd.
Oud 18-03-2005, 14:12
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Laat AC Milan of PSV de Champions League maar winnen. De rest van de clubs die er nog inzitten vind ik nix.
Opzich zou ik natuurlijk Chelsea kunnen noemen, gezien hun selectie. Maar aangezien Maurinho daar zit gun ik die ploeg nix. Dus ik zou zeggen: Makaay scoor er maar op los tegen die Engelsen...
Oud 18-03-2005, 17:40
Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 18-03-2005 @ 13:17 :
Bayern - Chelsea is natuurlijk wederom een prachtwedstrijd
Ik verwacht een schaakspel
Oud 18-03-2005, 18:41
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Qua sterkte van de teams heeft PSV het niet getroffen. Denk dat Inter en Liverpool de "zwakste" tegenstanders waren. Maar Lyon?! Oef... onderschat die ploeg niet. Onderschat trouwens het hele Franse voetbal niet (ook al won PSV 2 keer van Monaco)! Ze speelden Werder Bremen twee keer van de mat en staan bovenaan in de Franse competitie. Ik vind dat een heel link ploegje, waarvan ik na de poulerondes al heb gezegd dat ze nog heel ver kunnen komen in de Champions League. Hoe degelijk PSV ook speelt, ik vrees het ergste tegen deze tegenstander. Maar goed, hopelijk pakt het anders uit. Ze moeten eerst uit, als ze daar een gelijk spelletje kunnen halen en kunnen scoren, why not he... we zien het wel.

Liverpool tegen Juventus... nou dan denk ik dat Juve doorgaat. Ook vanwege persoonlijke redenen had ik PSV liever tegen Liverpool gezien, had ik misschien nog een kaartje voor PSV-Liverpool kunnen regelen.

Verder denk ik dat AC Milan de twee confrontaties van de "stadsgenoot" wint en hoop ik dat Makaay & co dat ploegje van die Mourinho ff oprolt.
Oud 05-04-2005, 21:54
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
PSV blijft me verbazen, het was geen geweldige wedstrijd maar zoals Cocu het al mooi verwoordde; je krijgt hier geen 7/8 kansen maar we hebben er toch een paar gecreeert en dat doelpunt dat je dan maakt is natuurlijk heel belangrijk.
En hoe ze het na dat doelpunt uittikten was natuurlijk prachtig om te zien..

Die redding van Gomes , hij grabbelde er tussendoor nog een paar keer flink op los maar het leek dat dat door zijn handschoenen kwam
Oud 05-04-2005, 22:01
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Tja, ze flikken het weer... Ze hebben ook wel het geluk van een kampioen, dus wie weet wat er mogelijk is.
Die twee Brazo's speelden weer sterk, vooral Alex.
Oud 05-04-2005, 22:22
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
De trots van mijn stadje beukte er ook weer goed in vandaag
Oud 05-04-2005, 22:41
PV
PV is offline
Netjes Idd wel een hoop geluk gehad, het had net zo goed in 3-0 kunnen eindigen. Maar PSV moet dit volgende week af kunnen maken

Jammer dat Liverpool nog een doelpunt tegen kreeg, nu wordt 't voor hen toch lastig denk ik.
Oud 06-04-2005, 03:01
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Mooi resultaat voor het NL's voetbal.. Als AZ nou ook nog eens heel ver in de de Champions-League en P$V de halve finale weet te halen dan krijgen we hopelijk onze 3e Champions-League weer terug.. Dan spelen Ajax, P$V en Az gewoon elk jaar Champions League
Oud 06-04-2005, 07:41
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 06-04-2005 @ 04:01 :
Mooi resultaat voor het NL's voetbal.. Als AZ nou ook nog eens heel ver in de de Champions-League en P$V de halve finale weet te halen dan krijgen we hopelijk onze 3e Champions-League weer terug.. Dan spelen Ajax, P$V en Az gewoon elk jaar Champions League
Ik zie Ajax onder deze omstandigheden de komende jaren geen top-3 klassering halen

Maar ontopic:
Mooie wedstrijd gisteren.
Wel slecht dat de commentatoren niet gezien hebben dat het doelpunt van Lyon eigenlijk een eigen goal van Alex was.
Als je goed kijkt tikt hij de bal in de hoek van de goal waardoor het lijkt alsof Gomez te laat reageert.
Zou hij de bal echter niet geraakt hebben, dan had hij zeker op de goede plek gestaan.
Oud 06-04-2005, 11:40
Tricks'
Tricks' is offline
Citaat:
WolterB schreef op 06-04-2005 @ 08:41 :
Ik zie Ajax onder deze omstandigheden de komende jaren geen top-3 klassering halen

Maar ontopic:
Mooie wedstrijd gisteren.
Wel slecht dat de commentatoren niet gezien hebben dat het doelpunt van Lyon eigenlijk een eigen goal van Alex was.
Als je goed kijkt tikt hij de bal in de hoek van de goal waardoor het lijkt alsof Gomez te laat reageert.
Zou hij de bal echter niet geraakt hebben, dan had hij zeker op de goede plek gestaan.
idd

Ik was echt verbaasd dat ze dat niet gezien hadden.
Oud 06-04-2005, 12:03
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Die extra CL-plek gaan we vrijwel zeker krijgen aangezien de Griekse ploegen (onze concurrent) het niet goed hebben gedaan dit seizoen.
Oud 06-04-2005, 13:29
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 06-04-2005 @ 13:03 :
Die extra CL-plek gaan we vrijwel zeker krijgen aangezien de Griekse ploegen (onze concurrent) het niet goed hebben gedaan dit seizoen.
Maar we moeten ook Portugal voorbij geloof ik voor we in aanmerking komen voor die extra CL plek... En dat gaat nog lastig worden.
Oud 06-04-2005, 14:19
Gimme more beer
Citaat:
Die hebben we al binnen.
Oud 06-04-2005, 16:25
Silverchoice
Silverchoice is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-04-2005 @ 15:19 :
Die hebben we al binnen.
Ik dacht t niet http://www.vi.nl/vi/show/id=59457/co...7538/sc=8c32a4
Oud 06-04-2005, 16:40
Ketjing
Ketjing is offline
Liverpool speelde gisteren bij vlagen goed. Ze konden Juventus het achterin moeilijk maken en het resultaat was twee snelle goals. Helaas zakte het daarna erg in en de wissels van Benitez deden het ook niet beter.

Nu maar hopen op een goal van Liverpool volgende week, ik geef ze zeker een kans.
Oud 06-04-2005, 16:46
Gimme more beer
Citaat:
Silverchoice schreef op 06-04-2005 @ 17:25 :
Oh ja, ik vergat sp. Lissabon
Oud 06-04-2005, 17:12
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Silverchoice schreef op 06-04-2005 @ 17:25 :
Leuk, login...
Oud 06-04-2005, 17:22
Gimme more beer
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 06-04-2005 @ 18:12 :
Leuk, login...
Had ik ook, ik was zelf maar even op onderzoek uitgegaan
Oud 06-04-2005, 21:51
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Gelukkig kreeg Bayern die pingel nog vlak voor tijd... Nu spelen ze nog ergens voor volgende week. En met een fitte Makaay is er nog vanalles mogelijk. Die Guerrero (ofzo) was echt een drama.

En AC is nu wel door... 2-0 wegpoetsen tegen een verdediging als dat van AC Milan zit er niet in.
Oud 06-04-2005, 23:23
Gimme more beer
Persoonlijk vind ik dat Chelsea maar weer eens heeft bewezen wat een grote klasse het team heeft. Maar wat wil je, voor dat geld.

Overigens gaat het Mourinho verhaal nog wel een staartje krijgen (2 extra wedstrijden is mijn gok), aangezien er duidelijk contact was tussen hoofdcoach en assistent. En in UEFA toernooien is dat gewoon uit den boze. En dat weet hij.
Oud 06-04-2005, 23:51
Silverchoice
Silverchoice is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 06-04-2005 @ 18:12 :
Leuk, login...
Soz, registratie is eenmalig gratis; ik hoef m niet meer in te voeren, dus had er niet meer aangedacht
Oud 07-04-2005, 02:05
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Heeft Lazio Roma toen niet veel meer geld besteed aan transfers dan Chelski?
Oud 07-04-2005, 13:57
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Silverchoice schreef op 07-04-2005 @ 00:51 :
Soz, registratie is eenmalig gratis; ik hoef m niet meer in te voeren, dus had er niet meer aangedacht
Ik het die fotosoap op die site weleens gezien, echt geweldig!
Oud 07-04-2005, 18:19
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
PSV maakt een goede kans! Al hebben ze minder gespeeld maar in dit soort wedstrijden moet je gewoon de schade beperkt zien te houden en het resultaat telt. Gewoon geen doelpunten thuis tegen krijgen! Maar dat is zeker makkelijker gezegd dan gedaan.

En Liverpool deed het met heel veel afwezigen prima tegen Juve. Snap niet dat bepaalde mensen net deden alsof Juve nu al in de halve finales is. Oke, 2-0 was beter geweest voor Liverpool en Juve doet het elke thuiswedstrijd in de CL prima zonder tegendoelpunten, maar iedere wedstrijd en tegenstander staat op zich. Al heb ik het gevoel dat Juve Liverpool in het begin van de wedstrijd nogal onderschatte, al voetbalde Liverpool (met een soort B-elftal) in een ontzettend hoog tempo.

AC Milan is denk ik al gewoon door. Heel degelijk weer met 2 standaardsituaties sluipen ze weer richting de eindfase van de CL. Typisch op zijn Italiaans.

Chelsea-Bayern was een mooie wedstrijd. Goed voor de spanning dat Bayern nog een penal kreeg. Maar Chelsea was echt de betere ploeg. Had constant de afvallende bal (zie de 3-1)... en Lampard is echt uitgegroeid tot een van de beste Engelse voetballers van dit moment. Al gun ik het Chelsea niet door hun trainer, die er gelukkig gister niet bij was.
Oud 08-04-2005, 16:45
Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 10-03-2005 @ 19:30 :
ze zongen er tussendoor PSV Eindhoven (wel uit de maat enzo, maar toch )

en BOERUHHH BOERUHHHH was er ook
en brabantse nachten, en forza psv
Oud 09-04-2005, 13:45
AGH
AGH is offline
Citaat:
Guissie schreef op 08-04-2005 @ 17:45 :
en brabantse nachten, en forza psv
Nachten in Lyon kunnen voor een enkeling ook heel lang zijn.
Maar vergeet vooral de klassiekers niet!
Cheerio, Cheerio in Eindhoven zingen we zo.
Ajax moet dood en AZ (???) moet kapot en op zondag dan skuppen we Feyenoord verrot.

Zolang dat carnavalsnummer niet wordt gezongen vind ik al een heleboel goed.
Oud 09-04-2005, 13:50
AGH
AGH is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 07-04-2005 @ 19:19 :
En Liverpool deed het met heel veel afwezigen prima tegen Juve. Snap niet dat bepaalde mensen net deden alsof Juve nu al in de halve finales is. Oke, 2-0 was beter geweest voor Liverpool en Juve doet het elke thuiswedstrijd in de CL prima zonder tegendoelpunten, maar iedere wedstrijd en tegenstander staat op zich. Al heb ik het gevoel dat Juve Liverpool in het begin van de wedstrijd nogal onderschatte, al voetbalde Liverpool (met een soort B-elftal) in een ontzettend hoog tempo.
Ik had meer het idee dat Juventus gewoon overrompeld werd door de entourage en de keihard werkende spelers van Liverpool die echt alles gaven voor hun club.
Opgejaagd door spelers en publiek gaf Juventus vooral aan het begin van het duel heel veel weg. Gelukkig was er nog Belgische zender die zo vriendelijk was om deze wedstrijd uit te zenden. Het zou mooi zijn als het antivoetbal van Juventus eindelijk eens tot stoppen gezet zou worden. En AC Milan moet natuurlijk gewoon de Champions League winnen!
Maar dat moeten ze altijd.
Oud 09-04-2005, 17:51
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
AGH schreef op 09-04-2005 @ 14:50 :
Ik had meer het idee dat Juventus gewoon overrompeld werd door de entourage en de keihard werkende spelers van Liverpool die echt alles gaven voor hun club.
Mja... misschien was het ook onderschatting van Juve. Maar dat kan ik me bijna niet voorstellen.
Oud 12-04-2005, 21:11
PV
PV is offline
Het wordt nog een béétje spannend bij Bayern
Oud 12-04-2005, 21:12
2e Ketjing
2e Ketjing is offline
Geen Gerrard morgen, een aderlating. Ik ben benieuwd hoe Alonso het gaat doen en of Cissé ook nog minuten krijgt

oeh en het is echt nog redelijk spannend bij Chelsea
Oud 12-04-2005, 21:43
Chaucus
Chaucus is offline
Vuurwerk in Milaan...op n foute manier
Oud 12-04-2005, 21:47
PV
PV is offline
Citaat:
Chaucus schreef op 12-04-2005 @ 22:43 :
he, nu verpest je de samenvatting die net begint
naja dan had ik hier maar niet moeten lezen
Oud 12-04-2005, 21:56
Chaucus
Chaucus is offline
Inter maar n paar jaar eruit gooien ofzo....
Oud 12-04-2005, 21:56
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Chaucus schreef op 12-04-2005 @ 22:43 :
Inderdaad, triest zeg
Oud 12-04-2005, 22:10
mrhanky
mrhanky is offline
de tering, was btje megaveel. Dit moet inderdaad minimaal een jaar uitsluiting van europees voetbal
Oud 12-04-2005, 22:30
Gimme more beer
Mag ik overigens opmerken dat buiten het feit dat Dida zich aanstelde, hij ook erg dom was om daar te blijven liggen. Als je vuurwerk tegen je aan krijgt, is dat schrikken, maar het doet niet zoveel pijn als hij probeerde te suggereren, maar als hij vuurwerk "op" zich krijgt, kan dat best vervelende consequenties hebben.

Het zijn de minder leuke dingen van het voetbal, waar ook zeker hard tegen opgetreden moet worden. De hoolies slaan elkaar de bek maar los, daar ligt niemand wakker van, maar het veld en onschuldige mensen horen daarbuiten te staan, dat blijft mijn mening.

Stadionfakkels zijn leuke dingen, maar als ze er niet mee om weten te gaan, moet je het gewoon niet toestaan, daar moet jeheel duidelijk in zijn. Kampioenswedstrijden mogen best met fakkels bezichtigd worden, maar derby's liever niet

Anyway, het voetbal vanavond was leuk om naar te kijken. En daar gaat het om.
Oud 12-04-2005, 22:44
Tofke_H
Tofke_H is offline
hehe, ik ben benieuwd naar de straf! Jammerlijk dat zoiets moet gebeuren, maarja.

Morgen PSV... Dat is belangrijker
Oud 12-04-2005, 23:27
mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 12-04-2005 @ 23:30 :

Stadionfakkels zijn leuke dingen, maar als ze er niet mee om weten te gaan, moet je het gewoon niet toestaan, daar moet jeheel duidelijk in zijn. Kampioenswedstrijden mogen best met fakkels bezichtigd worden, maar derby's liever niet

Anyway, het voetbal vanavond was leuk om naar te kijken. En daar gaat het om.
dit waren geen gewone fakkels.

Was op een bepaald beeld volgens mij duidelijk te zien hoe iets zich lanceerde en stuk vloog om vervolgens op veld te landen
Oud 13-04-2005, 10:52
Verwijderd
Op de website van Olimpique Lyon gaat men er al vanuit dat ze de halve finale behalen

Hopelijk wordt deze arrogantie afgestraft.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten