Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
static-x? wel grappig logo... mja nix voor mij
|
Ik heb al besloten dat ik het gaat doen dus, heb al heel lang over gedaan zodat ik wist dat het geen bevlieging was... toen de juiste tekening gezocht en iemand die het mooi op papier kon zetten... toen een goede tattooshop gevonden en nu het enige wat nog onbreekt is poen want gvd wat zijn tattoo's tegenwoordig duur... maar ja... Als ik eindelijk geld heb en hij is genezen... zal ik foto posten hiero...
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Jow kijk hier http://www.superhero-nl.com/sidtat.gif eens, een gast die heeft een tatoo van een band die uit elkaar is (twas wel een koele band, the army of darkness www.theaod.com). Zou ik zelluf nooit doen, maar ik vind hem wel koel!
Greetzzzzzzzzzz
||
![]() |
Citaat:
Gelukkig kan je er altijd wat over heen laten zetten |
![]() |
|
Ik heb het Sick Of It All draakje op mijn arm, nu zo een 5,5 jaar, en heb er nog geen spijt van, hoe grootte hekel ik aan de hardcore scene heb, ik hou nog steeds van SOIA.
En ook al zou ik de band kut gaan vinden (wat waarschijnlijk niet gebeurt ![]() ![]() |
![]() |
|
Dat is denk ik de meest gezette hardcore related tatt die er is
![]() Als ik al iets zou laten zetten dan zou het de Black Flag bars op m'n pols of bovenarm zijn en/of de Tear It Up skull op m'n kuit. Enfin de kans dat dat gebeurt is nihil. Hoewel je weet t nooit.....misschien zit ik wel ramvol met slechte tatts over 10 jaar....
|
enige plek waar een mogelijk tattoo komt is idd de kuit...
En d'r zijn maar een paar bands die ervoor in aanmerking komen... misfits skull oude metallica logo (alhoewel ik hier niet meer zo zoker van ben) slayer logo soia draak
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik heb al een tijd het plan rond om de skulls van KYI/Good Riddance split, op beiden bovenarmen een koppie (achterkant van bovenarm, triceps?) in een rondje met daarboven vlammen. Paar jaar geleden bij iemand dat met die vlammen gezien (alleen had die in die cirkel z'n initalen staan) en dat zag er zo fucking ruig uit, ik ben verliefd. het enige punt is nu even het geld, maar vind het geen probleem om er een tijd mee te wachten, je lichaam is niet iets om op te bezuinigen.
deze skulls: ![]()
||
Citaat:
vet ![]()
||
![]() |
Citaat:
Als later blijkt dat ie pedo is, zijn je beweegredenen om het op je te laten tatooeren nog steeds dezelfde hoor. Laatst gewijzigd op 19-03-2005 om 13:03. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
daar heb je weer een . |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als ik het toen had gedaan had ik er geen spijt van gehad, want ik vind het wel een vet logo & ik heb er vele herinneringen aan. Maar nu zou ik het niet zomaar meer doen. Sowieso geen tattoo van een band. Alleen als het logo heel vet is.
|
Verwijderd
|
no way. er zijn bands die ik vroeger heeelemaal adoreerde, maar waar ik nu écht geen tattoo van wil. en zo is het over een paar jaar ook met de bands die ik nu leuk vind.
ik vind zowieso tattoos van bands niet echt leuk. krijg je een of ander lame ass naampje ofzo. tenzij een band een mooi, maar simpel logo heeft. zoals a perfect circle. dat blijft wel mooi. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() hij is weggehaald, wat ik dus zei tegen haar. hou je bek hoer, het is jezus, geen jesus.
Laatst gewijzigd op 19-03-2005 om 17:53. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
op zich vet, ik zou alleen niet weten welke band ik goed genoeg vind om de rest van m'n leven mee rond te lopen. heb wel een kleine tattoo van quentin tarantino op m'n linkerschouderblad overigens. is ook maar de vraag of ik later nog daarvan kan genieten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
en bandlogos krijg je spijt van, ik ken 3 mensen met een slipknot tattoo ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Lifestyle |
Het Grote Piercing & Tattoo Topic Verwijderd | 500 | 07-07-2005 15:53 | |
Lifestyle |
leer je mede-lifestyler kennen Ninnoc | 267 | 26-12-2003 16:03 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |