Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2005, 17:16
Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
Citaat:
Isiyanka schreef op 15-03-2005 @ 17:43 :
Drie kleine wijzertjes bewegen kost wel wat minder energie dan het constant uitzenden van zo'n boodschap en ook nog bijhouden hoe vaak dat al gebeurd is
Misschien werkt het op een zonnecel? Daarvan lijkt er iig genoeg te zijn op het eiland... hoewel ik niet zeker weet of er 16 jaar geleden al goede, werkende en kleine zonnecellen waren.
En met elke aflevering die komt zit je met nog meer vragen en de antwoorden komen er niet echt.

Spoiler
Oud 15-03-2005, 17:36
Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 15-03-2005 @ 17:53 :
Het zal wel verklaard worden wanneer ze haar vinden
Als ze haar vinden misschien is ze wel verscheurd etc
Oud 15-03-2005, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Isiyanka schreef op 15-03-2005 @ 18:36 :
Als ze haar vinden misschien is ze wel verscheurd etc
Ja, ok, dat is waar. Ik bedoelde ook meer wanneer ze haar dood vinden, maar ja, mogelijk ligt ze natuurlijk niet bij die zender... Ik ben niet zo slim
Oud 15-03-2005, 19:27
BCR
BCR is offline
Citaat:
Isiyanka schreef op 15-03-2005 @ 17:43 :
Drie kleine wijzertjes bewegen kost wel wat minder energie dan het constant uitzenden van zo'n boodschap en ook nog bijhouden hoe vaak dat al gebeurd is
Het is een digitaal horloge Maar je hebt wel gelijk.

Ik denk trouwens dat dat mens van die boodschap nog wel leeft!
Oud 16-03-2005, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Cosa_nostra schreef in spoiler op 15-03-2005 @ 18:16 :
...17 afleveringen...
OMG
Oud 16-03-2005, 17:42
innogen
innogen is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 15-03-2005 @ 17:53 :
Het zal wel verklaard worden wanneer ze haar vinden
als ze haar uberhaupt vinden

ik vind het echt vreemdhoe ze die boodschap na zoveel tijd nog kunnen ontvangen. Er moet dus een of andere blijvende energiebron op dat eiland zijn die er voor zorgt dat die boodschap nog steeds wordt uitgezonden.
Oud 16-03-2005, 22:11
Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 16-03-2005 @ 15:10 :
OMG
tsjah.
En je hebt bij elke aflevering meer vragen en dan naar een paar aflevferingen heb je nog geen antwoorden maar blijft leuke serie
Oud 17-03-2005, 11:34
ItsSuuS
ItsSuuS is offline
hahahah die ijsbeer!!
hahahahahahhaha
hoow sorry

en kate is evol!!
Oud 18-03-2005, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Cosa_nostra schreef op 16-03-2005 @ 23:11 :
tsjah.
En je hebt bij elke aflevering meer vragen en dan naar een paar aflevferingen heb je nog geen antwoorden maar blijft leuke serie
yep=> voorbeelden:
Waar zijn ze?
Hoe zit het met die handboeivrouw en haar begeleider?
Waar komt de ijsbeer vandaan?
Wie is die vrouw van de walkietalkie?
Leeft ze nog?
Wat is er met haar vrienden gebeurd?
Waarom/hoe wordt het gesprek nog herhaald?
Enz., enz., enz.

Edit: voeg maar toe(per ep)

Laatst gewijzigd op 18-03-2005 om 11:44.
Oud 18-03-2005, 12:05
innogen
innogen is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 18-03-2005 @ 12:42 :
yep=> voorbeelden:
Waar zijn ze?
Hoe zit het met die handboeivrouw en haar begeleider?
Waar komt de ijsbeer vandaan?
Wie is die vrouw van de walkietalkie?
Leeft ze nog?
Wat is er met haar vrienden gebeurd?
Waarom/hoe wordt het gesprek nog herhaald?
Enz., enz., enz.

Edit: voeg maar toe(per ep)
wat voor beest zit er in die jungle?
wat gebeurt er als ze geen eten meer hebben?
zouden ze ooit gevonden worden?
vinden ze de hond ooit nog?

etc etc
Oud 18-03-2005, 14:41
Verwijderd
Citaat:
L_angel schreef op 18-03-2005 @ 13:05 :
wat voor beest zit er in die jungle?
wat gebeurt er als ze geen eten meer hebben?
zouden ze ooit gevonden worden?
vinden ze de hond ooit nog?

etc etc
er zal toch wel vis in de zee zitten
(zie The Beach dat iedereen wel visjes kan leren vangen)
Oud 18-03-2005, 17:48
kiek
kiek is offline
Hoe kan het dat niemand wist dat zij de gevangene is? Je ziet toch wel een US marshal instappen met een gevangene Hoe weten ze trouwens dat er überhaupt een gevangene bijzit? (ik heb de eerste aflevering gemist).
Oud 18-03-2005, 18:18
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
kiek schreef op 18-03-2005 @ 18:48 :
Hoe kan het dat niemand wist dat zij de gevangene is? Je ziet toch wel een US marshal instappen met een gevangene Hoe weten ze trouwens dat er überhaupt een gevangene bijzit? (ik heb de eerste aflevering gemist).
Daar hoef je de eerste aflevering niet voor gezien te hebben: de marshall en de handboeien.
Oud 18-03-2005, 18:48
kalinho
kalinho is offline
anderhalf uur...
Oud 18-03-2005, 19:04
PV
PV is offline
ik kijk er al naar uit
Oud 18-03-2005, 19:12
innogen
innogen is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 18-03-2005 @ 15:41 :
er zal toch wel vis in de zee zitten
(zie The Beach dat iedereen wel visjes kan leren vangen)
Ja maar hoe zouden ze dat klaar maken? Ik vlieg normaal nooit met een koekenpan of iets dergelijks op zak moet ik zeggen
Ik ben benieuwd of ze nu ook van die Expeditie Robinson hutten gaan bouwen enzo. Lijkt me best leuk om te zien hoe ze dan gaan proberen samen te werken en dat er toch allemaal ruzies ontstaan.
Oud 18-03-2005, 20:25
DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Citaat:
L_angel schreef op 18-03-2005 @ 20:12 :
Ja maar hoe zouden ze dat klaar maken? Ik vlieg normaal nooit met een koekenpan of iets dergelijks op zak moet ik zeggen
Je kunt vis ook nog wel op andere manieren klaar maken dan met een koekenpan. Denk je dat de mens voor de uitvinding van de koekenpan geen vis at?
Oud 18-03-2005, 21:31
PV
PV is offline
Ik dacht dat die vader, van dat zoontje met z'n hond, opgegeten zou worden gelukkig gebeurde dat niet. Die man met dat fluitje is een engerd
Oud 18-03-2005, 21:47
innogen
innogen is offline
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 18-03-2005 @ 21:25 :
Je kunt vis ook nog wel op andere manieren klaar maken dan met een koekenpan. Denk je dat de mens voor de uitvinding van de koekenpan geen vis at?
Het was maar een bij wijze van, ze gaan dat gewoon roosteren op een stokje boven het vuur ofzo. Weetikveel.

En waarom zei hij dat hij het niet wilde weten wat Kate gedaan had Ik wilde het juist wel weten
Oud 18-03-2005, 21:52
marla
marla is offline
ik ook...
Oud 18-03-2005, 21:55
zus en zo
zus en zo is offline
en ik ook...

@L_angel: ooit gehoord van sushi?
Oud 18-03-2005, 22:59
innogen
innogen is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 18-03-2005 @ 22:55 :
en ik ook...

@L_angel: ooit gehoord van sushi?
denk je dat ze de vis mooi gaan oprollen in een zeewierblaadje?
dat zou echt cool zijn nu ik er over nadenk

maar tis duidelijk, ze zullen geen honger lijden op het eiland
Oud 18-03-2005, 23:05
Verwijderd
Citaat:
PV schreef op 18-03-2005 @ 22:31 :
Ik dacht dat die vader, van dat zoontje met z'n hond, opgegeten zou worden gelukkig gebeurde dat niet. Die man met dat fluitje is een engerd
ja!
en ja!

en ik wilde het ook weten, verdorie.

er waren de hele tijd spannende momenten maar eigenlijk gebeurde er geen zak! wel een coole aflevering though.

ben benieuwd of die chinese(?) man nog gaat flippen. nu deed ie zowaar lief.
Oud 18-03-2005, 23:14
kiek
kiek is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 18-03-2005 @ 19:18 :
Daar hoef je de eerste aflevering niet voor gezien te hebben: de marshall en de handboeien.
Ja ok maar handboeien kan je voor zoveel dingen gebruiken Maar ok dat is dan duidelijk, maar hoe zij onopgemerkt dat vliegtuig in kwam?

Ik vind het echt een goede serie En die man! Ik dacht al waar ken ik m van, hij is de CIA-baas uit Alias
Oud 18-03-2005, 23:19
kiek
kiek is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 19-03-2005 @ 00:05 :

chinese(?)
Koreaanse
Oud 18-03-2005, 23:26
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
kiek schreef op 19-03-2005 @ 00:14 :
Ja ok maar handboeien kan je voor zoveel dingen gebruiken Maar ok dat is dan duidelijk, maar hoe zij onopgemerkt dat vliegtuig in kwam?

Ik vind het echt een goede serie En die man! Ik dacht al waar ken ik m van, hij is de CIA-baas uit Alias
Welke ?
Oud 19-03-2005, 08:23
Severus
Severus is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 19-03-2005 @ 00:26 :
Welke ?
Locke speelde Kendall in "Alias."
Oud 19-03-2005, 11:31
Ace Ventura
Ace Ventura is offline
weet iemand misschien of de aflevering van gisteravond nog wordt herhaald??
Oud 19-03-2005, 11:36
innogen
innogen is offline
Citaat:
bloedgroep ajax schreef op 19-03-2005 @ 12:31 :
weet iemand misschien of de aflevering van gisteravond nog wordt herhaald??
Ik zag gisteren op veronica een voorstukje van Lost.
Ze gaan nu dus het ook uitzenden
Dus wacht even 3 weken en dan zijn zij waar net5 nu is.
Oud 19-03-2005, 11:51
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Severus schreef op 19-03-2005 @ 09:23 :
Locke speelde Kendall in "Alias."
Kendall was toch dat wijffie ?
Hm, kennelijk is Alias te lang geleden..
Oud 19-03-2005, 12:20
hasseltboy
hasseltboy is offline
Hm, niet zo spannend deze keer maar het kan niet elke keer raak zijn. Wel fijn om naar te kijken. Het einde vond ik mooi, die muziek, en dan op het einde die engerd...
Oud 19-03-2005, 12:56
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Pff, ik keek gister weer een stukje en ik vond het echt ongelofelijk slaapverwekkend... Misschien wel net op het verkeerde moment ingeschakeld.
Oud 19-03-2005, 13:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 19-03-2005 @ 13:56 :
Pff, ik keek gister weer een stukje en ik vond het echt ongelofelijk slaapverwekkend... Misschien wel net op het verkeerde moment ingeschakeld.
Wat?! Slaapverwekkend?? Ik vond het echt spannend...

Ik bedoel: wat heeft Kate uitgespookt? Ik dacht elke keer dat ze een flashback had, dat ze iemand op bloedige wijze zou vermoorden of iets anders ranzigs zou doen! (bij nader inzien wel goed dat het nog een mysterie blijft... hoewel ik wel baalde toen Jack zei dat hij niet hoefde te weten wat ze gedaan had... Sukkel! Ik ben niewsgierig! )

Die Locke is zeer dubieus... in het begin van de ep dacht ik dat hij eng/slecht etc was, toen ging hij die fluit maken en Vincent terugvinden, dus dacht ik dat hij misschien gewoon een vriendelijke oude man is die niet goed werd begrepen... maar die blik op het eind Nu weet ik het dus niet meer...

Citaat:
ben benieuwd of die chinese(?) man nog gaat flippen. nu deed ie zowaar lief.
Ik vertrouw hem niet... hij is vast zo'n man die lief doet maar 5 minuten later kan slaan Ik heb echt medelijden met Sun...
Oud 19-03-2005, 14:05
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
L_angel schreef op 19-03-2005 @ 12:36 :
Ik zag gisteren op veronica een voorstukje van Lost.
Ze gaan nu dus het ook uitzenden
Dus wacht even 3 weken en dan zijn zij waar net5 nu is.
zag ik ook, maar in de tv gids staat nog niks

en ik wou ook weten wat kate gedaan had
Oud 19-03-2005, 14:14
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Chick Rock schreef op 19-03-2005 @ 14:33 :
Wat?! Slaapverwekkend?? Ik vond het echt spannend...

Ik bedoel: wat heeft Kate uitgespookt? Ik dacht elke keer dat ze een flashback had, dat ze iemand op bloedige wijze zou vermoorden of iets anders ranzigs zou doen! (bij nader inzien wel goed dat het nog een mysterie blijft... hoewel ik wel baalde toen Jack zei dat hij niet hoefde te weten wat ze gedaan had... Sukkel! Ik ben niewsgierig! )

Die Locke is zeer dubieus... in het begin van de ep dacht ik dat hij eng/slecht etc was, toen ging hij die fluit maken en Vincent terugvinden, dus dacht ik dat hij misschien gewoon een vriendelijke oude man is die niet goed werd begrepen... maar die blik op het eind Nu weet ik het dus niet meer...

Ik vertrouw hem niet... hij is vast zo'n man die lief doet maar 5 minuten later kan slaan Ik heb echt medelijden met Sun...
Ik vond die flashback-stukken er behoorlijk onprofessioneel uitzien en ook erg saai. Ik weet niet, alsof je in een slechte film belandde ofzo.

Heb lang niet alles gezien trouwens van die aflevering hoor...
Oud 19-03-2005, 15:59
hasseltboy
hasseltboy is offline
Ik denk niet dat Kate iets ergs heeft gedaan, of in ieder geval niet opzettelijk.

En Locke blijft een mysterie....
Oud 19-03-2005, 16:04
Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
locke is cool. vooral in de latere aflevering die man is echt freaky maar wel grappig
Oud 19-03-2005, 17:04
kalinho
kalinho is offline
ik vond die andere kerel (kweet ff zn naam niet) ook een eihoofd hoor. Wiltie die Marshal doodschieten, ipv simpel kogeltje door zn hoofd schiet hij zo in zn borst, dat hij nog leefT
Oud 19-03-2005, 17:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
kalinho schreef op 19-03-2005 @ 18:04 :
ik vond die andere kerel (kweet ff zn naam niet) ook een eihoofd hoor. Wiltie die Marshal doodschieten, ipv simpel kogeltje door zn hoofd schiet hij zo in zn borst, dat hij nog leefd
Het is idd wel heeel dom! Ik bedoel: iedereen weet toch dat een kogel in het hoofd meestal een fatale afloop heeft en een kogel in de borst niet altijd?? Maar goed.. misschien weet ik dat alleen
Oud 19-03-2005, 17:43
innogen
innogen is offline
Citaat:
hasseltboy schreef op 19-03-2005 @ 16:59 :
Ik denk niet dat Kate iets ergs heeft gedaan, of in ieder geval niet opzettelijk.

En Locke blijft een mysterie....
Nee ik denk dat ze of de schuld voor iemand anders op zich neemt, of dat iemand haar erin heeft geluist ofzo. Als je echt zo'n crimineel bent dan red je niet diegene die je heeft uitgeleverd aan de politie.

En die Locke speelde toch niet in Alias? Ik herkende hem van Millenium, daar had hij toen een hoofdrol in. Maar ik heb Alias al lang niet meer gezien en ik weet er niet meer zoveel vanaf dus ik kan het fout hebben
Hij is inderdaad een beetje vreemd, ik dacht eerst ook van o wat lief hij vindt die hond voor dat jongetje, maar toen op het eind was het weer vreemd.
Oud 19-03-2005, 19:07
kiek
kiek is offline
Hoevaak wordt dit herhaald joh Vorige week de eerste 2 afleveringen op net5, nu weer de 3de op veronica
Oud 19-03-2005, 20:31
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
kiek schreef op 19-03-2005 @ 20:07 :
Hoevaak wordt dit herhaald joh Vorige week de eerste 2 afleveringen op net5, nu weer de 3de op veronica
wanneer???? anders ga i kmorge de televisigids aanklagen
Oud 19-03-2005, 22:29
Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
Chick Rock schreef op 19-03-2005 @ 18:07 :
Het is idd wel heeel dom! Ik bedoel: iedereen weet toch dat een kogel in het hoofd meestal een fatale afloop heeft en een kogel in de borst niet altijd?? Maar goed.. misschien weet ik dat alleen
Ik wist het niet hoor Maar ik zou dan ook niet proberen iemand dood te schieten.
Oud 20-03-2005, 08:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Isiyanka schreef op 19-03-2005 @ 23:29 :
Ik wist het niet hoor Maar ik zou dan ook niet proberen iemand dood te schieten.
Oud 20-03-2005, 10:38
zus en zo
zus en zo is offline
ik vind die buik van die zwangere vrouw wel heel erg nep trouwens... zit veel te hoog.
Oud 20-03-2005, 11:51
Zozo
Zozo is offline
Kan iemand me vertellen welke aflevering er gisteren op Veronica kwam?
Oud 20-03-2005, 12:35
Verwijderd
Citaat:
zus en zo schreef op 20-03-2005 @ 11:38 :
ik vind die buik van die zwangere vrouw wel heel erg nep trouwens... zit veel te hoog.
Nee hoor, zo'n buik kan echt zo hoog zitten en zo puntig zijn. Mijn moeder had dat bij mij zo (Vroeger zeiden ze vaak dat wanneer je buik hoog was en puntig, je een zoontje zou krijgen.)
Oud 20-03-2005, 12:40
Verwijderd
Ik vond het een leuke ep Die flashbacks van Kate vond ik eng, ik dacht telkens dat ze die boer ging vermoorden oid Maar ik vind die marshall (kennen we daar een Nederlands woord voor, en nee, geen maarschalk ) een stuk enger dan Kate. Ik ben nu wel heel erg benieuwd naar wat ze heeft gedaan...

En mja, dat in z'n borst schieten vond ik ook dom.. Ik begrijp wel dat die man dood moest, ik bedoel... hij had zoveel pijn en ze konden hem toch niet meer redden. Ik had hem door z'n hoofd geschoten... (Of ja, ik had het laten doen ).

Leuk dat Mr. Locke Vincent had gevonden en dat de vader van dat jongetjes hem terug mocht geven Lief stukje

En ik ben heel benieuwd wanneer dat meisje gaat bevallen
Oud 20-03-2005, 13:19
Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 20-03-2005 @ 13:40 :

En ik ben heel benieuwd wanneer dat meisje gaat bevallen
Nog 17 weken als het goed is dat het hier op tv komt. dus duurt nog ff
Oud 20-03-2005, 13:26
Briseïs
Briseïs is offline
dat is eigenlijk wel een spoiler