Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2005, 14:30
Verwijderd
Citaat:
@rne schreef op 17-03-2005 @ 15:07 :
Het slaat nergens op dat jij hier over de PSP gaat praten, aangezien de topictitel luidt: De nintendo DS
Dus mag je de DS niet vergelijken met de PSP? Lijkt me juist een heel belangrijk punt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-03-2005, 15:21
Dobomobo
Dobomobo is offline
voor diegene die het vroeg, psp komt waarschijnlijk pas uit in juni maaeuh, ik wou eerst ook de DS kopen maar ga toch voor de PSP omdat de graphix veel beter zijn.

maar het valt me wel op.. van alle posters hier heeft 50% ofso minstens 1 dode pixel
Oud 17-03-2005, 15:24
Kurogane
Kurogane is offline
Dat reflectie van zonlicht heb je ook met de NDS. Maar met GBA is het precies andersom daar heb je zonlicht nodig om beter te kunnen zien. Misschien hadden ze iets moeten modificeren aan de hardware zodat je TFT scherm kan aanpassen aan het licht en minder backlight geven. En soort van reflectie van maken zodat het zonlicht gebruik om licht uit te stralen. Dat is ook het voordeel van frontlight.
Want in de zon zie je dus echt helemaal niks.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Kurogane schreef op 17-03-2005 @ 16:24 :
Dat reflectie van zonlicht heb je ook met de NDS. Maar met GBA is het precies andersom daar heb je zonlicht nodig om beter te kunnen zien. Misschien hadden ze iets moeten modificeren aan de hardware zodat je TFT scherm kan aanpassen aan het licht en minder backlight geven. En soort van reflectie van maken zodat het zonlicht gebruik om licht uit te stralen. Dat is ook het voordeel van frontlight.
Want in de zon zie je dus echt helemaal niks.
De DS ze vormgeving leent zich wel meer als zonnewering dan de PSP denk ik zo .
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Dobomobo schreef op 17-03-2005 @ 16:21 :
voor diegene die het vroeg, psp komt waarschijnlijk pas uit in juni maaeuh, ik wou eerst ook de DS kopen maar ga toch voor de PSP omdat de graphix veel beter zijn.

maar het valt me wel op.. van alle posters hier heeft 50% ofso minstens 1 dode pixel
PSP zal er ongetwijfeld ook last van krijgen. En ja, de psp komt pas op zijn vroegst in juni in Europa uit.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 13:33
Verwijderd
Leuk nieuwtje over de DS nog. Er gingen al veel geruchten en verhalen en weet ik ut wat over dat de DS palm software uit zou moeten brengen zodat je hem als pda kan gebruiken.
Nu gingen de geruchten dat Ninty bepaalde pda software had geregistreerd ofzo, mja, allemaal geruchten en shit.
Wat wel echt is nu, is dat Ninty software gaat uitbrengen. Als eerste komt er een vertaal pakketje waarmee je van engels naar japans en andersom kan vertalen. Als tweede een soort rekenprogrammatje waarmee je sommetjes kan oefenen en nog een derde iets met reeksen maken ( zo van A B C....... en dan dus D invullen ).
Nu is dit niet echt wereldschokkend, maar het feit dat Ninty software maakt, maakt de kans op pda software nog groter en dat zou een mega grote troef tegen de PSP zijn, die veel minder mogelijkheden tot een goede pda bied.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 14:21
Kurogane
Kurogane is offline
Citaat:
Robo schreef op 18-03-2005 @ 14:33 :
Leuk nieuwtje over de DS nog. Er gingen al veel geruchten en verhalen en weet ik ut wat over dat de DS palm software uit zou moeten brengen zodat je hem als pda kan gebruiken.
Nu gingen de geruchten dat Ninty bepaalde pda software had geregistreerd ofzo, mja, allemaal geruchten en shit.
Wat wel echt is nu, is dat Ninty software gaat uitbrengen. Als eerste komt er een vertaal pakketje waarmee je van engels naar japans en andersom kan vertalen. Als tweede een soort rekenprogrammatje waarmee je sommetjes kan oefenen en nog een derde iets met reeksen maken ( zo van A B C....... en dan dus D invullen ).
Nu is dit niet echt wereldschokkend, maar het feit dat Ninty software maakt, maakt de kans op pda software nog groter en dat zou een mega grote troef tegen de PSP zijn, die veel minder mogelijkheden tot een goede pda bied.
who cares
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Kurogane schreef op 18-03-2005 @ 15:21 :
who cares
Ik.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 14:51
Kurogane
Kurogane is offline
mega grote troef....

muwahahaHAHAH(!!)
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Kurogane schreef op 18-03-2005 @ 15:51 :
mega grote troef....

muwahahaHAHAH(!!)

En je kan wel cool komen doen met je who cares, maar jij bent degene die het niet boeit en zijn tijd eraan verdoet het te lezen.
Ten tweede is het pda gebeuren wel een grote troef want via de WiFi ondersteuning en touch-screen zou een apparaat van 150 euro kunnen fucntioneren als pda en handheld.

Laatst gewijzigd op 18-03-2005 om 18:03.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 21:19
Kurogane
Kurogane is offline
DS is cool en leuk maar je hoeft niet PSP erbij te betrekken.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 10:22
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
Robo schreef op 18-03-2005 @ 19:00 :

En je kan wel cool komen doen met je who cares, maar jij bent degene die het niet boeit en zijn tijd eraan verdoet het te lezen.
Ten tweede is het pda gebeuren wel een grote troef want via de WiFi ondersteuning en touch-screen zou een apparaat van 150 euro kunnen fucntioneren als pda en handheld.
Voor een beetje PDA is de DS veel te lomp en vooral de resolutie van de schermpjes te laag.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 11:15
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Vaal schreef op 19-03-2005 @ 11:22 :
Voor een beetje PDA is de DS veel te lomp en vooral de resolutie van de schermpjes te laag.
euhm.... nee.
Oud 19-03-2005, 11:51
Koning
Koning is offline
Ipaq a 400 euro: 320 x 480 pixels
Ds: 256 x 192

alleen zijn de ds schermpjes wat kleiner, dus dat moet wel lukken
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Jij bent dom.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 13:52
Vice
Vice is offline
Citaat:
Maar je hebt er wel leuke games voor.
Oud 19-03-2005, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 19-03-2005 @ 14:52 :
Maar je hebt er wel leuke games voor.
En daar gaat het om. Je koopt het ding toch om te gamen, niet om er een japan-engelse vertaalcomputer of een veredelde rekenmachine van te maken, laat staan een pda.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Blackwater_park schreef op 19-03-2005 @ 19:29 :
En daar gaat het om. Je koopt het ding toch om te gamen, niet om er een japan-engelse vertaalcomputer of een veredelde rekenmachine van te maken, laat staan een pda.
Het is altijd een leuk extra'tje. Net als dat de PSP standaard films en mp3 kan afspelen. Je koopt hem voor de games maar tis wel handig dat ie het heeft tog.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 20:25
Kurogane
Kurogane is offline
Oh..nu wel..
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 20:27
Oni Shikio
Oni Shikio is offline
Ik geef de voorkeur aan de GP32 over zowel de DS als PSP
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 20:38
Vice
Vice is offline
Citaat:
Oni Shikio schreef op 19-03-2005 @ 21:27 :
Mijn broertje heeft de GP32.
Oud 20-03-2005, 00:46
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
@rne schreef op 19-03-2005 @ 14:10 :
Jij bent dom.
Goed beargumenteerd, sukkel.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 05:05
Maroon
Maroon is offline
Citaat:
Oni Shikio schreef op 19-03-2005 @ 21:27 :
Ik heb een GP32, maar was er ruim een jaar geleden al op uitgekeken :-p.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 15:26
pietervdb
pietervdb is offline
GP32 is het mooiste wat er is! Neem bijv de vele ports. Hexen, Doom en zelf een scummvm. JAJA Oude avonturenspellen nog eens spelen. Misschien moet je je gp32 maar weer eens pakken. En neem eens een kijkje op http://gp32emu.dcemu.co.uk/gp32ogg.shtml

Wat betreft de DS. Ik denk dat het een wel goeie console is, en ik verwacht ook hele goede spellen dit jaar. Het moet alleen een beetje opgang komen
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 15:33
Verwijderd
Animal crossing komt op de DS, die moet ik dus hebben.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Vaal schreef op 20-03-2005 @ 01:46 :
Goed beargumenteerd, sukkel.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 16:41
Koning
Koning is offline
Katamari Damacy voor de DS!!
daarvoor wil ik hem wel kopen!

van:
http://www.ds-gamer.nl/article/434p1.html
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 18:06
Verwijderd
Wat moet ik me bij dat spel voorstellen?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 22:48
Vice
Vice is offline
Ziet er wel bizar uit.
Oud 23-03-2005, 17:58
Koning
Koning is offline
Je rolt een balletje door de stad, en daar gaat dan allemaal zooi aan kleven; mensen, bankjes, brievenbussen etc.

filmpje van de ps2 versie;
[IMG]Official Trailer van Gamespot [ps2][/IMG]
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 18:16
Verwijderd
En de bedoeling is? Naar het einde van het level rollen met zoveel mogelijk troep aan je?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 18:46
Kurogane
Kurogane is offline
Dat is wel heel erg beknopte samenvatting van het spel, zit in het begin soort van verhaal, dat dat poppetje (ik weet zijn naam niet), zoveel mogelijk spullen van de aarde moet meenemen naar dat andere planeet ofzoiets, omdat ze daarin geintereseerd zijn. Je begint dan in het klein en moet je proberen een bepaalde diameter te halen, tijdens het spelen wordt de gameplay ondersteunt met leuk achtergrond muziek en beetje geouwehoer van je meester. Het zijn allemaal vage dingen die je op moet rapen, paperclips pennen koekjes, je kan alleen dingen oppakken die kleiner zijn dan je balletje. Maar hoe groter je balletje, des te groter de objecten die je kunt pakken. Ook moet je zorgen dat het balletje goed rond blijft zodat hij makkelijk blijft draaien dus moet je zorgen voor dat je geen langwerpige objecten oppikt. In combinatie met muziek/leuke kleurtjes en objecten/gameplay is het wel een grappig spel. Ik heb het niet echt lang gespeeld, maar op zich wel geinig
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 18:54
Jolt
Jolt is offline
Wat vind men hier eigenlijk van project rub?
Oud 23-03-2005, 20:25
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
Kurogane schreef op 23-03-2005 @ 19:46 :
Dat is wel heel erg beknopte samenvatting van het spel, zit in het begin soort van verhaal, dat dat poppetje (ik weet zijn naam niet), zoveel mogelijk spullen van de aarde moet meenemen naar dat andere planeet ofzoiets, omdat ze daarin geintereseerd zijn. Je begint dan in het klein en moet je proberen een bepaalde diameter te halen, tijdens het spelen wordt de gameplay ondersteunt met leuk achtergrond muziek en beetje geouwehoer van je meester. Het zijn allemaal vage dingen die je op moet rapen, paperclips pennen koekjes, je kan alleen dingen oppakken die kleiner zijn dan je balletje. Maar hoe groter je balletje, des te groter de objecten die je kunt pakken. Ook moet je zorgen dat het balletje goed rond blijft zodat hij makkelijk blijft draaien dus moet je zorgen voor dat je geen langwerpige objecten oppikt. In combinatie met muziek/leuke kleurtjes en objecten/gameplay is het wel een grappig spel. Ik heb het niet echt lang gespeeld, maar op zich wel geinig
Dat spel lijkt me echt super lachen, beter komt 'ie ook op de PSP!
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 21:18
Vice
Vice is offline
Er komt ook een Snowboardkids voor de DS. Alleen heb ik gelezen dat de figuurtjes er wat realistiser uit zullen zien.
Oud 23-03-2005, 21:38
Verwijderd
Zijn er eigenlijk ook winkels die de spellen voor minder dan 40 euro verkopen? Ik vind 45 euro voor SM64DS echt te belachelijk om mijn geld aan uit te geven.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 06:37
Verwijderd
Bij de Makro is een spel 35 en de DS zelf 140.
SM64DS is overigens bij de mediamarkt 38.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 19:27
Koning
Koning is offline
Polaruim is 32,99 en wat een tof spel is dat! daar zou ik echt ff wat info over zoeken!
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 23:14
HFL!
HFL! is offline
best wel genaaid dat nintendo zelf zegt dat games 30 of 40 euro kosten en vervolgens ligt de helft voor 45 in de winkel
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 23:19
Verwijderd
Citaat:
hero of time schreef op 25-03-2005 @ 00:14 :
best wel genaaid dat nintendo zelf zegt dat games 30 of 40 euro kosten en vervolgens ligt de helft voor 45 in de winkel
Ja, daarom (en vanwege tentamens ) heb ik er nog geeneen. stom gedoe.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 13:06
Koning
Koning is offline
gister ds gekocht, dooie pixels, en nu na ruilen weer :\
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 09:17
nl2suzy
nl2suzy is offline
Ik heb er ook 1, en ik had ook meteen al een dode pixel, ik denk dat je altijd wel een dode pixel houd... helaas..

Maar ik heb er al hele leuke spellen bij:
polarium
zookeeper
polarium
drill spirit

dat zijn mijn inziens de leukste spellen tot nu toe.
Oud 29-03-2005, 09:19
nl2suzy
nl2suzy is offline
Weet iemand dan wanneer animal crossing uitkomt? In NL dan..
Oud 30-03-2005, 10:27
Doodle!
Doodle! is offline
nog niet bekend
Oud 30-03-2005, 12:29
Verwijderd
Animal crossing moet ik zeker hebben ja. <3

Moet hem ook nog steeds voor de gamecube maar is echt nergens beetje goedkoop te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 12:56
Jolt
Jolt is offline
Wat ik alleen maf vindt van Nitendo, eerst de DS dadelijk GBA II....
Wat zou dan wel niet op de GBA II zitten, zelfde als op de DS, maar dan helemaal vernieuwd/beter.

Of gewoon een verbetere GBA..
Beetje rare zet, 2x handheld uitbrengen. Maar jah, ds haal ik me oook wel, volgende maand of zo, eerst een psp .
Weet iemand of er al een fatsoenlijke rpg op de DS uit is?

Een titel koop ik me zowizo: Project Rub , die lijkt me zo verschrikkelijk tof.
Oud 30-03-2005, 13:11
Verwijderd
Volgens mij zijn er nog geen RPG's uit op de DS, maar ik hoop en denk wel dat er een Golden Sun game uitkomt. En volgens mij ook een Final Fantasy... maar dat weet ik niet zeker.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 13:36
Verwijderd
Citaat:
arjen9551 schreef op 30-03-2005 @ 14:11 :
Volgens mij zijn er nog geen RPG's uit op de DS, maar ik hoop en denk wel dat er een Golden Sun game uitkomt. En volgens mij ook een Final Fantasy... maar dat weet ik niet zeker.
- Final Fantasy III
- FF Christal chronicals
- Pokemon Diamond
- Pokemon Pearl
- Baten Kaitos DS
- Legend of Zelda DS
- Xenosaga DS
- Boktai
- Mana Sequel (nog geen titel)
- Xenosaga DS
- Mega Man Battle Network
- Marvelous RPG Project (nog geen titel)
- Mistwalker DS RPG (nog geen titel)
- Animetic RPG
- Dragon Quest Monsters
- RPG from Gamearts (nog geen titel)
- Lunar

http://forum.gamers.nl/showthread.ph...5&page=4&pp=25

Zal vast nog wel meer komen maar neem aan dat hier wel iets tussenzit voor je.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 13:39
Jolt
Jolt is offline
Zien ze ook een beetje mooi uit?
Oud 30-03-2005, 13:42
Verwijderd
Ze zijn allemaal nog in ontwikkeling dus zullen nog geen screenshots van zijn vermoed ik.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten