Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2005, 09:14
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Wat een heerlijke dag vandaag!
Vanavond weer mensen zien die ik al te lang niet gezien heb. Woei!
En nieuwe school is leuk leuk leuk.
Het verschil met mijn school nu is toch wel erg groot, maar het is gewoon zo leuk.
Oud 19-03-2005, 09:26
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Eend schreef op 18-03-2005 @ 23:17 :
Ga gewoon de plus en minnen op een rijtje zetten. Bijvoorbeeld in mijn situatie:

Psycholoog - Dat zal veel te lang gaan duren en daar heb ik geen zin in
SPW - Lijkt me een leuke opleiding (ben er ook mee bezig)
Tandarts - Geen reet aan
Bouwvakker - Ik verspil mijn vrijetijd liever ergens anders aan

enz, enz, enz.

Zte gewoon een stel dingen op een rijtje die je leuk lijken
Dan krijg ik iets als:

Rechten: Studie is redelijk saai, wat je ermee kunt worden lijkt me best leuk, ik kan het goed, studie is rustig en relax.

Geneeskunde: Zware studie, wat je ermee kunt worden lijkt me best leuk, biologie ed ligt me wel, maar of ik wel dokter moet worden vraag ik me af, of het wel iets voor mij is.

Klassieke talen: leukste vakken op school, maar dat kan ook liggen aan de leraressen die ik had, ik kon het best goed, alleen 'moet' ik dan voor de klas, en wil ik dat?
Oud 19-03-2005, 09:48
Verwijderd
beetje stom van me om terug te denken aan voorgaande relaties, krijg spontaan weer een afkeer van eventuele toekomstige relaties.
Oud 19-03-2005, 09:54
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 18-03-2005 @ 22:51 :
Waarom lijkt het nou steeds dat iedereen weet wat ie wil, al heel lang, behalve ik?
Schijn bedriegt (soms).
Oud 19-03-2005, 09:55
Touché
Touché is offline
Ik moet racen voor mijn trein waarna ik naar T, E en A moet en K moet afzeggen en dan naar D, ik werk verdomme het hele alfabet af!
Oud 19-03-2005, 10:02
Verwijderd
Ik heb pijn en ik weet niet waarvan of waardoor. En ik ben moe, maar daarvan weet ik op zich wel hoe het komt, dus dat is niet zo erg... Lekker weekend nu, lekker ff rust, al is het maar twee daagjes, volgend "weekend" is iig een stukje langer, daar kijk ik maar vast naar uit.
Oud 19-03-2005, 10:06
ilse
ilse is offline
er is niets, helemaal niets. waarom voel ik me dan tocu weer raar?
Oud 19-03-2005, 11:11
Verwijderd
Zie je om 11.45 uur dat het boek aanwezig is. Ben je om 12 uur in de bieb, wat denk je?

Idd, is het boek uitgeleend.
Oud 19-03-2005, 11:34
Hawahaai
Hawahaai is offline
Auto's gewassen. Pff. Nou ja, je moet iets voor je vader over hebben als je zijn auto mag lenen zonder de benzine te hoeven betalen . Alleen dan wel weer stom dat ik dan net dat hoekje op de oprit meeneem... Maar goed, niks te zien op de wieldop of op de band, dus het zal wel goed zijn.
Nu lekker een zaterdagje niks... Geen lesgeven, heerlijk! Alleen even training geven, nou ja, aanwezig zijn.
Oud 19-03-2005, 11:48
Mariekje*
Mariekje* is offline
Als ik mezelf nou eens zou begrijpen... Maar nee, dat doen we tegenwoordig niet meer. Ik kan mijn stemmingswisselingen, m'n faalangst, m'n 'ideëen', m'n wantrouwen en m'n angsten werkelijkwaar niet langer uitstaan. Het stomme is, het wordt met de week erger. Soms zou een stille, pijnloze dood best wenselijk zijn. Maar ik vrees dat ik daar het leven veels te mooi, positief en fascinerend voor vind.. Gister moest ik van m'n psych eindeloos vragenlijsten invullen, goed.. 2uur bezig geweest. Net lees ik ze na, maar ze lijken niet van mij te zijn.. Verwarrend, en ik begrijp het niet. Alles nog eens doorgelezen, maar hoe ik nu 'ben' zou heel andere antwoorden in hebben gevult, positiever. Ahhh fijn, straks even een rondje rengalop met de paarden, mss dat het me weer bij zinnen brengt.

En toch blijft het vaag.
Oud 19-03-2005, 12:02
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mennuz schreef op 19-03-2005 @ 09:50 :
Voel me waardeloos.
En ik heb de hele tijd voordat ik in slaap kwam aan haar liggen denken. En toen ik wakker werd dacht ik meteen weer aan... Juist.
Oud 19-03-2005, 12:09
lukie
lukie is offline
Ik verbaas me de laatste tijd zo dat ik de tijd niet terug kan spoelen als er iets stoms is gebeurt. Dat ik er dan gewoon niks meer aan kan doen als het eenmaal is gebeurt.
Want ik denk telkens weer, ach nou en.
Alsof het niks uitmaakt want het is niet echt, of ik doe het gewoon overnieuw.

En nu heb ik toch wel wat verpest, al is het haast niks.
Het is wel irritant voor de anderen, al weten die dat nog niet...
Oud 19-03-2005, 12:52
Isiyanka
Isiyanka is offline
Wat is ze toch een schat Zolang ik nog zulke mensen ken, mag ik toch eigenlijk niet klagen.
Oud 19-03-2005, 12:58
Meissiej
Meissiej is offline
Voel me onwijs schuldig dat ik er een eind aan wilde maken (eind dec alweer ) maar tegelijkertijd heb ik ook spijt dat ik het niet echt gedaan heb. Verwarrend, kan er maar niet mee stoppen om er steeds maar weer over te piekeren. Waarom toch
Oud 19-03-2005, 13:07
Buis
Buis is offline
Waarom is een redelijke kamer zoeken in rotterdam nou zo TYFUS moeilijk
Oud 19-03-2005, 13:27
Gothic
Gothic is offline
Vanavond lekker naar de muziekavond van m'n oude school .
Oud 19-03-2005, 13:43
ANGE
ANGE is offline
Als al die mensen zich er nou eens niet mee gingen bemoeien. Het gaat prima zo en ik heb totaal geen zin in gezeur...
Oud 19-03-2005, 13:47
indelebile
indelebile is offline
ik weet niet of dit wel goed voor ons is.
Oud 19-03-2005, 13:58
Gothic
Gothic is offline
Bah, ik moet ook niet vergelijken en vertrouwen op m'n verstand .
Oud 19-03-2005, 14:32
el manuel
el manuel is offline
waarom altijd weer die ruzie
Oud 19-03-2005, 14:57
Verwijderd
iemand die geen relatie aan kan moet gewoon geen relatie nemen en anderen meeslepen.
Oud 19-03-2005, 15:44
Verwijderd
Ik moet gaan werken.

Di-sci-pli-ne.
Oud 19-03-2005, 15:52
Meissiej
Meissiej is offline
mn leven is echt zinloos ik kap er binnekort echt mee ben toch maar n waardeloos figuur
Oud 19-03-2005, 16:23
Mara
Mara is offline
Ik word gewoon misselijk van mezelf
Oud 19-03-2005, 16:25
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 19-03-2005 @ 17:23 :
Ik word gewoon misselijk van mezelf
Niet doen, is zonde.
Oud 19-03-2005, 16:26
Mara
Mara is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 19-03-2005 @ 17:25 :
Niet doen, is zonde.
Weet ik, maar alles bij elkaar, gewoon.. bah.
Oud 19-03-2005, 16:29
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 19-03-2005 @ 17:26 :
Niet alles, er zit nl ook (HEEL) veel goeds bij. En dingen waar je minder tevreden over bent heeft iedereen, daar is niets raar aan.
Oud 19-03-2005, 16:54
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 19-03-2005 @ 17:26 :
Ik denk dat die vergelijking in dat topic voor iedereen erg moeilijk is... Ik had er ookal last van en ik moet niet zeuren.
Oud 19-03-2005, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 19-03-2005 @ 17:54 :
Ik denk dat die vergelijking in dat topic voor iedereen erg moeilijk is... Ik had er ookal last van en ik moet niet zeuren.
Vast niet voor iedereen. En jij moet idd niet zeuren.
Oud 19-03-2005, 16:55
Verwijderd
Ik wil niet meer, kan niet meer...
En het ging zo goed... Ging ja. Want heb nu het gevoel als ik terug ben bij af. Of erger, ben nog verder gezonken als ooit. Ik heb zelfs zin in een sigaret, en ik rook niet eens.
Heb het idee dat ik de controle over alles aan het verliezen ben. Over mijn lichaam, leven, ideeën, gedachten, woorden en uitspraken. Heb gisteren ruzie gemaakt met mijn beste vriend. En waarom? Om niets!
En nu wil ik hem bellen, maar durf niet. Hij is bij zijn vriendin, en wil hun weekendje niet verstoren. Hij is zo lief (en stiekum nog leuk ook), hij is er altijd voor me. Maar durf het niet.
Zeker niet nu we ruzie hebben gehad..

Ik kan het gewoon niet meer.... Life sucks!
Oud 19-03-2005, 18:00
Verwijderd
Ik kan me heel erg irriteren aan de gedachtengang van sommige mensen
Oud 19-03-2005, 18:20
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Nog maar ongeveer anderhalf uur.
Oud 19-03-2005, 18:32
Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 19-03-2005 @ 19:20 :
Nog maar ongeveer anderhalf uur.
En dan?

Nog maar tien minuten en ik moet gaan oppassen. Eigenlijk is het best gezellig om te 'spammen'.
Oud 19-03-2005, 18:44
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Isiyanka schreef op 19-03-2005 @ 19:32 :
En dan?

Nog maar tien minuten en ik moet gaan oppassen. Eigenlijk is het best gezellig om te 'spammen'.
Ja, spam is goed.

Nog maar anderhalf uur en dan moet ik bij m'n beste vriendin thuis zijn, en van daaruit gaan we met z'n allen naar de discotheek.
Oud 19-03-2005, 19:44
Nona
Nona is offline
Ik heb een mooie draak geschilderd.

En een lichte aanval van sociale fobie gehad. Maar ik kon niet achterhalen vanaf wanneer het fout ging. Een blik? Een opmerking? Gewoon de gedachte dat iedereen me maar een stomme trut zou vinden? Het maakt ook niet uit. Ik ken het gevoel onderhand en kan, zeker achteraf, redelijk bepalen wanneer iets irrationeel is. Maar ik wil er wel vanaf. Lang niet meer gehad, ik schrok er wel een beetje van.
Oud 19-03-2005, 20:14
CSN
CSN is offline
Ik begin mij steeds meer zorgen te maken.
Oud 19-03-2005, 20:38
Verwijderd
Zelfs al zou ik het willen dan zou ik het waarschijnlijk nog niet kunnen.
Ik kan het gevoel niet omschrijven, maar ik voel gewoon dat ik mezelf op dit moment niet pijn kan doen. (Am) Het zou gewoon niet lukken. Denk dat ik me er te goed voor voel.(In de zin van tevreden/gelukkig.)

En stiekem ben ik daar best blij mee.

Al waren er veel dingen níet goed vandaag, ik voel me best oké eigenlijk. En dat mocht ook wel weer eens.

Oud 19-03-2005, 20:49
Touché
Touché is offline
Jajaja mijn Madonna is bijna klaar (nog 700 kb!) en omdat ik een neuroot ben kan ik pas weg als dat liedje op mijn MP3speler staat en dan pak ik de tram naar de Grote Markt en krijg gratis bier van mijn Kris en Micha en Esther dus dan kom ik dronken aan bij mijn liefste maar dat geeft niks want dan nemen we een taxi naar huis en is alles goeeeeeddddddd.
Oud 19-03-2005, 21:22
Skilly
Skilly is offline
Ik ben blij. Lekker paardgereden. Net wiskunde gemaakt. Vond het erg leuk

En nu een liedje luisteren.
Oud 19-03-2005, 21:26
aLackofColor
aLackofColor is offline
Hmpf.
Oud 19-03-2005, 21:43
Hawahaai
Hawahaai is offline
Bah. Weer hetzelfde liedje. En ik weet het echt niet meer. Ik heb een heleboel chaos in mijn hoofd. Een heleboel. Over vanalles en nog wat, maar vooral over vriendje. Ik wil hem niet kwijt. Maar hij doet wel raar de laatste tijd. Of doe ik dat?
Ik weet het niet. Normaal gesproken zou het nooit zo kunnen gaan, maar zoals het nu gaat... Ik weet het echt niet. Vandaag begon zo top, maar halverwege sloeg het helemaal om.

Ach, het zal wel allemaal aan mij liggen.

En ik heb verdorie nog het gevoel dat ik niet gemist kan worden, terwijl dat waarschijnlijk helemaal niet zo is... *zucht*
Oud 19-03-2005, 22:09
Isiyanka
Isiyanka is offline
Waar zou iedereen zijn? In ieder geval niet waar ik ben.
Ik word er zo moe van dat ik blij ben en dan door iets heel kleins weer een rotgevoel krijg. Elke keer weer vechten, soms wil ik gewoon gaan liggen en niets meer doen.
Oud 20-03-2005, 00:47
Cethlion
Cethlion is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 19-03-2005 @ 22:43 :
Bah. Weer hetzelfde liedje. En ik weet het echt niet meer. Ik heb een heleboel chaos in mijn hoofd. Een heleboel.
Bleuh. Waarom is het niet simpel? Waarom máák ik het niet simpel?
Kan iemand de draden van chaos in mijn hoofd ontrafelen? Ik zit té erg in de knoop. Met...? Vooral mezelf, denk ik.

Oma? Ik mis je!
Oud 20-03-2005, 03:11
Quiana
Quiana is offline
, opluchting.

Vertrouwen. Dankjewel.

Ik ga slapen.
Oud 20-03-2005, 10:00
rare kwast
rare kwast is offline
yessssssssssss
ik ben echt fucked up...mn hersenen werken niet ofzo geen idee...
voel me kut, kutter en aller kutst...
en ik doe het allemaal zelf...goh wat ben ik nu ff trots
Oud 20-03-2005, 10:54
moon
moon is offline
nieuwe kleren gekocht. Heel ander soort kleding als ik normaal zou dragen, maar het kan me niks schelen. Ik ben het zat om kleding te dragen waarvan ik tenminnste zeker weet dat ik er geen opmerkingen over krijg. Ik vind het leuk, mijn vriend vind het leuk, mijn ouders vinden het leuk....dus wat boeit het mij dan wat de rest van de school er van denkt? zo!
Oud 20-03-2005, 12:11
rare kwast
rare kwast is offline
Sometimes you've gotta be strong

dat sometimes is nu wel over he...
net half uur onder de douche gestaan...uit eindelijk maar gaan zitten onder het hete water en alles er uit gegooit..

ik maak overal een pestbende van
wees een knuffel van goede vriendin af terwijl ik die zooooo hard nodig had toen (nu nog)
maar ik moest me zelf laten voelen wat voor trut ik ben...
Oud 20-03-2005, 12:32
el manuel
el manuel is offline
ik moet het eerder inzien. maar dat doe ik nooit
Oud 20-03-2005, 14:27
metallica
metallica is offline
ik ben hem gisteren tegengekomen vaag, vaag, vaag
die verliefdheid is dus weer helemaal terug. even hevig. bah.
en het blijft ook nog zo dat ik geen kans maak, ookal zou ik graag willen. ik kan wel janken
Oud 20-03-2005, 15:32
Verwijderd
Citaat:
moon schreef op 20-03-2005 @ 11:54 :
nieuwe kleren gekocht. Heel ander soort kleding als ik normaal zou dragen, maar het kan me niks schelen. Ik ben het zat om kleding te dragen waarvan ik tenminnste zeker weet dat ik er geen opmerkingen over krijg. Ik vind het leuk, mijn vriend vind het leuk, mijn ouders vinden het leuk....dus wat boeit het mij dan wat de rest van de school er van denkt? zo!
Whaaa, bij jou ook al?! Hier dus ook! Deze kleren vind ik echt megaaa leuk, en het kan me niets schelen wat men er van zegt!

Ik voel me nu op zich wel goed, beter als in mn vorige post... Maar toch blijven er dingen knagen..
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten