Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is natuurlijk wel lastig. Ik heb wel een beetje hetzelfde, mijn vriendje zou het liefst ook erg lang uitslapen. Maar ik denk niet dat hij tot 15.00 uur in bed zou liggen als hij de kans krijgt. Je kan natuurlijk wel zelf alvast opstaan, ookal is het wat minder gezellig. Ik sta op zaterdag bijvoorbeeld altijd om 8.00 uur op omdat ik naar orkest moet. Om half 12 ben ik weer terug van orkest, en dan ga ik koffie zetten voor mijn vriendje, en hem uit bed halen. Nou ja dan komt hij wel hoor ![]() Ik denk toch dat hij zich ook een keertje aan jou aan kan passen; vroeg opstaan en samen leuke dingen gaan doen. Of idd een tussentijd bedenken om op te staan, al zeg je zelf dat hij daar een hekel aan heeft, maar ja... Het is mss toch iets wat jou wat ''gelukkiger'' zou maken. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Dat ontbijt kan ik nog wel es proberen, dan heeft hij ook geen reden meer om chagrijnig te doen ![]() @Morgan: 's ochtends is t net een lijk en onverplaatsbaar. Ik kan me wel op me storten maar dan blijftie gewoon liggen ![]() Een beetje een knuffel op mensformaat, maar dan een hele zware... en een die verder niets doet...
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Opvallend dat het meestal jongens zijn hier die lang uitslapen, meisjes zijn precies wel actiever
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|