Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2005, 13:28
one.
one. is offline
De Selectie.

De selectie is bekend. Goede selectie?. Welke opstelling zou jij met deze selectie maken?

De selectie is op Maduro, Babel (beide te jong en onervaren) en Van Der Vaart (speelt gewoon ongelooflijk triest, ondanks zijn moeite), naar mijn mening goed.

Opstelling:
Code:
                     Van der Sar

Kromkamp     Boulahrouz       Mathijsen     Bouma

Landzaat      Van Bommel       Cocu

Meerdink       Van Nistelrooy         Robben
Ben een Ajax-fan.

Laatst gewijzigd op 19-03-2005 om 11:55.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-03-2005, 14:06
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Tja, Maduro en Babel kent Van Basten natuurlijk van zijn tijd bij Ajax. Hij heeft ze 2 (?) jaar lang getraind, dus waarschijnlijk ziet hij iets in hen wat wij (nog) niet in van ze hebben gezien.

Verder natuurlijk mooi dat er 5 AZ'ers zijn geselecteerd. En eigenlijk alle 5 niet onterecht. Voor Meerdink natuurlijk super. Die jongen speelt al het hele seizoen heel constant. Werkt zich elke wedstrijd uit de naad, en speelt gewoon wekelijks een goeie wedstrijd. Terecht dat hij er bij zit aangezien we toch wel een 'probleempje' op rechts hebben.

Van der Vaart erbij vind ik niet helemaal vreemd. Onder Koeman en Krol heeft hij het moeilijk gehad. Maar bij het NL-elftal heeft hij tegen Engeland gewoon goed gespeeld. Niet super, maar wel gewoon naar behoren. Ik hoop voor die jongen dat hij onder Blind weer helemaal opbloeid, want hij blijft een van de grootste Nederlandse talenten.

Voor de rest vind ik het een logische selectie. Alleen de afwezigheid van Seedorf blijft mij verbazen, maar dat is bekend. Ik snap alleen de verhalen niet dat hij een herrie-schopper zou zijn. Tijdens het EK werd er juist door zijn medespelers gezegt dat hij een van de spelers was die voor een goeie teamsfeer zorgde. En ook bij zijn club Milaan valt het me telkens op dat bij een doelpunt hij vaak de eerste is die wordt omhelst... Niets wijst erop dat hij slecht in de groep zou liggen of iets dergelijks.
Het enige wat ik kan verzinnen is dat Seedorf volgens mij wel zo'n speler is die, als hij het niet eens is met de leiding, dit ook laat merken. Misschien dat hij daarom door veel trainers wordt bestempeld als 'een lastige jongen'.
Oud 18-03-2005, 14:28
USPalermo
USPalermo is offline
Van Basten maakt zichzelf steeds ongeloofwaardiger.

Babel en Maduro zijn super tallenten. Met een paar jaar staan ze naar alle waarschijnlijkheid aan de (Europese) top.
Maar wat hebben ze tot nu toe gepresteerd op het hoogste niveau? Trouwens beide géén vaste waarde in Ajax 1.

Seedorf en Davids bewijzen al járen dat ze de Europese top aankunnen, spelen in Serie A , en hebben beide járen ervaring, en kwaliteiten genoeg voor Oranje.

Martijn Meerdink is een goede jongen met een wedstrijd mentaliteit waar veel mensen jaloers op kunnen zijn.
Hij werkt knetter hard, tot hij er bij neer valt.
Echter als het op techniek, klasse en kwaliteit aankomt, schat ik hem wat minder in. Dan denk ik dat een jongen als Yildrim méér te bieden heeft(maargoed is volgens kenner uitvorm). Meerdink heeft moeite een mannetje voorbij te komen op techniek én Yildrim kan een goede corner én vrijetrap verzorgen. Meerdink speelt nu bij AZ op zijn absolute top , helaas denk ik dat Oranje een stapje te hoog is voor hem.

De selectie van de andere AZ-ers is echter niet gebasseerd op het goede presteren van AZ. Timmer, Kromkamp, Mathijsen en Landzaat hebben het puur aan hun eigen vorm, klasse en goede presteren te danken. Liever had ik Gentenaar gezien, maar dat is persoonlijk. Dat deze 4 AZ-ers geselecteerd zijn, daar valt niet op af te dingen, prima keuze.

Een jongen als Barry van Galen, vreemd dat hij er niet bij zit, want Meerdink loopt er nu dan wel bij, maar die kan alleen op rechts. Terwijl ik denk dat Kuyt daar komt te spelen. En hoewel ik geen Kuyt-fan ben, vind ik Kuyt wel vele malen beter dan Meerdink. Maargoed Barry laat in en om het veld ook mindere dingen zien, maar ik denk dat hij voor Oranje best leuke dingen had kunnen laten zien.

De selectie van vd Vaart en Sneijder valen ook te betwisten.
Want beide zijn niet in grootse vorm, en spelen ook niet altijd in de basis. Nét als Babel en Maduro. En wat had van Basten daar ookal weer over gezegd ; je moet wel basis speler zijn om bij Oranje te komen.

André Ooijer, ook een speler die zeer belangrijk kan zijn voor Oranje. Onbegrijpelijk dat Heitinga wél geselecteerd wordt, ook niet in grootse vorm, speelt niet constant in de basis bij Ajax, speelt zelfs soms op het middenveld, terwijl Ooijer wekelijks laat zien dat hij 'meedoet' tegen Europese toppers, en in de HCE een van de betere verdedigers is, van Nederlandse afkomst.

Het is misschien slap om te constateren, of misschien uit jaloers opgemerkt, maar een beetje Ajax-minded is het op zijn zachtst gezegd wel, deze keuze van de bondscoach.

Maargoed laten Schippie en van Basten maar zien, wat ze met deze selectie presteren kunnen, uitendelijk is het het resultaat dat telt...
Oud 18-03-2005, 14:28
Ketjing
Ketjing is offline
ach Marco heeft een voorliefde voor Ajax, helaas laat hij dat te goed merken
Oud 18-03-2005, 14:44
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
@USP; Waar baseer je het op dat Maduro zo'n supertalent is? Hij is geloof ik al 21, zat jaren tegen de Ajax-selectie aan maar kon het nooit maken. Als het dan echt zo'n groot talent is snap ik niet dat hij niet al eerder doorgestroomd was..

Waarom nou Maduro? Kom op Marco, als je dan talent in de HCE wil laten zien dat ze een kans krijgen selecteer dan jongens die niet bij de topclubs spelen; Kruiswijk, Zomer, Mendes Da Silva of Greene om er maar wat te noemen. Die hebben al meer dan 50 wedstrijden (denk ik) achter hun naam staan en hebben allen bewezen dat het aan talent niet ontbreekt. Zou het mooi vinden als hij dat doet (ipv het eindeloze vertrouwen in de Ajax-jeugd) en dit soort jongens internationaal op de kaart zet. Hij flikte dit met Bouhlarouz en we weten hoe dat is afgelopen.
Bovendien mis ik in de selectie (behalve Seedorf) Ooijer en Yildirim ook...
Oud 18-03-2005, 14:59
USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 18-03-2005 @ 15:44 :
@USP; Waar baseer je het op dat Maduro zo'n supertalent is? Hij is geloof ik al 21, zat jaren tegen de Ajax-selectie aan maar kon het nooit maken. Als het dan echt zo'n groot talent is snap ik niet dat hij niet al eerder doorgestroomd was..

Waarom nou Maduro? Kom op Marco, als je dan talent in de HCE wil laten zien dat ze een kans krijgen selecteer dan jongens die niet bij de topclubs spelen; Kruiswijk, Zomer, Mendes Da Silva of Greene om er maar wat te noemen. Die hebben al meer dan 50 wedstrijden (denk ik) achter hun naam staan en hebben allen bewezen dat het aan talent niet ontbreekt. Zou het mooi vinden als hij dat doet (ipv het eindeloze vertrouwen in de Ajax-jeugd) en dit soort jongens internationaal op de kaart zet. Hij flikte dit met Bouhlarouz en we weten hoe dat is afgelopen.
Bovendien mis ik in de selectie (behalve Seedorf) Ooijer en Yildirim ook...
Hij - Maduro - was een maand geleden nog 19, dit terzijde.
Ik heb hem een aantal wedstrijden zien spelen bij Ajax I, en vind hem een sterke indruk achterlaten. Ook in jong Ajax had hij potentie om door te groeien naar Ajax I.
Ok hij maakt ook zijn fouten, maar technisch, kwalitatief en qua inzicht is hij behoorlijk goed, zeker een jongen met kansen.
Ik vind het echter nog te vroeg om hem op te roepen voor Oranje.
Hij is met recht een jongen die je 'tallent' kunt noemen.
Oud 18-03-2005, 15:46
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
hmm hij is idd 20, dan zat ik fout..

(talent is met 1 L btw )
Oud 18-03-2005, 16:10
tinus11
tinus11 is offline
ronduit belagelijk, als je maduro selecteerd kan je ook gelijk splinter of turpijn selecteren.
het is toch van den domme om een speler te selecteren die 10 minuten eufacup en 100 minuten eredivisie in de benen...
dan nog liever john de jong, makaay, castelen of mischien wel theo jansen.
babel is ook zo'n geval: we hebben makaay die in duitsland veel scoort, vennegoor die het hele seizoen al in vorm is of yildrim die ook nog goed blijft spelen.
en als van basten toch niet naar leeftijd kijkt (van galen) dan is bruggink ook een kandidaat.

dus: van basten rot op, ik wil een goede bondscoach..
Oud 18-03-2005, 16:23
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Ik vind het terecht als er zo over de selectie wordt gediscusseerd. Babel en Maduro zijn inderdaad niet de eersten die je in de selectie zou verwachten...
Maar zeg nou eerlijk. Hij werd ook voor gek verklaard toen hij de eerste keer Boulahrouz, Kromkamp, Mathijsen en zelfs Landzaat selecteerde. En achteraf moet je toch toegeven dat deze spelers het absoluut niet slecht hebben gedaan tot nu toe.
Daarom zeg ik tegen diegenen die nu al roepen dat Van Basten gek is geworden, en dat ze een andere bondscoach willen. Je moet die Van Basten afrekenen op de resultaten die hij behaald met het nederlands elftal, niet op de selectie die hij samenstelt.

Die Maduro en Babel zijn toch niet meer dan wisselspelers bij Oranje. Maduro heeft Landzaat en van Bommel voor zich. Babel is geselecteerd voor de linksbuiten positie. En als ik eerlijk ben zou ik niet weten wie van Basten anders had moeten selecteren als reserve linksbuiten (achter Robben). Makaay en Kuyt waren op die plek namelijk geen doorslaand succes.
En mochten de 2 heren tegenvallen op de trainingen zullen ze net als een aantal van hun voorgangers door de achterdeur verdwijnen. Maar dan weten we iig zeker dat ze echt nog niet klaar zijn voor Oranje. In dat opzicht kan het dus uiteindelijk alleen maar meevallen. (Kom op jongens bekijk die dingen eens wat positiever)
Oud 18-03-2005, 16:27
Ketjing
Ketjing is offline
ik geef van Basten pas gelijk als hij Theo Janssen en Purrel Fränkel selecteerd
Oud 18-03-2005, 16:51
Tricks'
Tricks' is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 18-03-2005 @ 17:23 :
Ik vind het terecht als er zo over de selectie wordt gediscusseerd. Babel en Maduro zijn inderdaad niet de eersten die je in de selectie zou verwachten...
Maar zeg nou eerlijk. Hij werd ook voor gek verklaard toen hij de eerste keer Boulahrouz, Kromkamp, Mathijsen en zelfs Landzaat selecteerde. En achteraf moet je toch toegeven dat deze spelers het absoluut niet slecht hebben gedaan tot nu toe.
Daarom zeg ik tegen diegenen die nu al roepen dat Van Basten gek is geworden, en dat ze een andere bondscoach willen. Je moet die Van Basten afrekenen op de resultaten die hij behaald met het nederlands elftal, niet op de selectie die hij samenstelt.

Die Maduro en Babel zijn toch niet meer dan wisselspelers bij Oranje. Maduro heeft Landzaat en van Bommel voor zich. Babel is geselecteerd voor de linksbuiten positie. En als ik eerlijk ben zou ik niet weten wie van Basten anders had moeten selecteren als reserve linksbuiten (achter Robben). Makaay en Kuyt waren op die plek namelijk geen doorslaand succes.
En mochten de 2 heren tegenvallen op de trainingen zullen ze net als een aantal van hun voorgangers door de achterdeur verdwijnen. Maar dan weten we iig zeker dat ze echt nog niet klaar zijn voor Oranje. In dat opzicht kan het dus uiteindelijk alleen maar meevallen. (Kom op jongens bekijk die dingen eens wat positiever)
Wat lul jij nou? Toen die jongens opgeroepen werden was er juist een algemeen gevoel van opluchting. Eindelijk een bondscoach, die spelers die zich bewijzen, bij een andere club dan Ajax (, Feyenoord en PSV), durft te selecteren. Spelers als Boulahrouz, die altijd al goed speelde, of Kromkamp, die vorig jaar duidelijk de beste rechtsback van Nederland was. Iedereen, die voetbal volgde kon dat zien. Verder was hij helder; speel je niet bij je club, dan selecteer ik je niet.

Nu heeft hij een 'maar' toegevoegd.

Speel je niet bij je club, ben je uit vorm, wat je naam ook is, ik selecteer je niet, tenzij je bij Ajax speelt. Als je totaal uit vorm bent, waardeloos of niet speelt, dan ben je nog altijd welkom (Heitinga, vd Vaart). Als je nog nooit een vaste waarde bent geweest in Ajax 1 mag je eerst wat ritme op komen doen in Oranje, voor je bij Ajax doorstroomt...

En dat terwijl er spelers rondlopen als Ooijer. Dit jaar de beste verdediger met een Nederlandse nationaliteit in de eredivisie.

Kijk eens hoe weinig doelpunten PSV tegen heeft?! En kijk ook eens hoeveel assists er op de naam van Yildirim staan!

Maargoed, zoals de NOS-verslaggever het op Radio 1 zo mooi zei:

"PSV laat zondag wel zien wie er wel en wie er niet geselecteerd hadden moeten worden"
Oud 18-03-2005, 17:00
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik mis echt spelers die ik zonder meer beter vind dan wat er nu geselecteerd is, maar goed, van Basten had het bij mij allang verklooid.
Oud 18-03-2005, 17:17
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Nou ja. Ik vind het wel merkwaardig. En het is ook niet handig van hem, wnat als hij verliest, valt hij behoorlijk door de mand. Maar aan de ander kant, het zijn wel jongens die zonder twijfel kunnen voetballen. En die misschien in de zomer van 2006 niet meer weg te denken zijn uit het Nederlandse top voetbal. En hij kent die jongens van Ajax, dus daar is wat voor te zeggen.

Om antwoord te geven op je vraag:

Sar

Opdam, Mathijsen, Boulahrouz, Bronckhorst

Landzaat, Bommel, v.d Vaart

Meerdink, Kuijt, Robben

of

Kuijt, Babel, Robben
Oud 18-03-2005, 17:27
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 18-03-2005 @ 18:17 :
Om antwoord te geven op je vraag:

Sar

Opdam, Mathijsen, Boulahrouz, Bronckhorst

Landzaat, Bommel, v.d Vaart

Meerdink, Kuijt, Robben

of

Kuijt, Babel, Robben
Opdam op rechts ipv Kromkamp?
En ik zou Mathijsen en Boulahrouz omwisselen aangezien Mathijsen linksbenig is en Boulahrouz rechtsbenig.
Oud 18-03-2005, 17:31
Guissie
Guissie is offline
Belachelijk dat Maduro en Babel erbij zitten, wat hebben ze nou gepresteerd? Tuurlijk heeft Babel leuke dingen laten zien en kent v . Basten Maduro. Als Advocaat zoiets alleen al in zijn hoofd had gehaald....
Oud 18-03-2005, 17:32
Tricks'
Tricks' is offline
--------------------------vdSar-------------------------

Boulahrouz---Kromkamp---Bouma---Van Bronckhorst

----------------------------------Cocu-------------------
---------------------vBommel---------------------------

---------------------------------Kuijt---------------------

Meerdink----------Van Nistelrooij-----------Robben

Dat is het beste wat hier mee te maken is denk ik... Niet zo geweldig dus. Landzaat is minder dan vBommel en teveel een zelfde speler om samen met hem te laten spelen. Daar had Davids of Seedorf moeten staan. Maargoed, dan maar Kuijt. Sneijder, vdVaart en Maduro zijn (op dit moment) veel en veel te matig om daar neer te zetten.
In plaats van Boulahrouz zou ik liever Ooijer neerzetten. Die is minstens zo goed en kan goed samen spelen met Bouma, Cocu en vBommel in zovel verdediging als opbouw.
En ik had liever Castelen of Yildirim op rechts kunnen zetten. Meerdink is toch een maatje kleiner...
Oud 18-03-2005, 17:35
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 18-03-2005 @ 14:28 :
De selectie is bekend. Goede selectie?. Welke opstelling zou jij met deze selectie maken?
Code:
                     Van der Sar

Kromkamp     Boulahrouz       Mathijsen     Van Bronckhorst

Landzaat      Van Bommel       Sneijder

Meerdink       Van Nistelrooy         Robben
Om de kwiliteiten van Kromkamp optimaal te kunnen benutten (opkomen op de vleugel) zou ik voor Meerdink kiezen. Een Kuyt trekt toch naar het midden en heeft geen verdedigende kwaliteiten. Met Meerdink is het veel minder gevaarlijk voor Kromkamp om regelmatig naar voren te schuiven. Die twee kennen elkaar door en door, en ik denk dat daar voordeel uit te halen valt voor Oranje.
Oud 18-03-2005, 18:48
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Vind het trouwens belachelijk dat Maduro en Babel zijn geselecteerd. Babel kan ik misschien nog begrijpen, hij is op dit moment de beste centrumspits die Ajax heeft (ja, beter dan die 2 Grieken)... maar Maduro, die gast speelt pas 3 wedstrijden in het eerste van Ajax en dan al geselecteerd. Ach ja, zal wel te maken hebben dat Van Basten hem kent van zijn tijd bij Ajax.
Verdediging: gewoon hetzelfde als tegen Engeland vind ik, toen stond het vrij goed.
Middenveld: Van Bommel verdient eens een kans. Samen met Cocu en Landzaat zou het een perfect middenveld zijn. Maar Sneijder hikt er ook tegen aan, maar ik prefereer toch Van Bommel, Cocu en Landzaat.
Aanval: Tja, paar twijfelgevallen. Robben en Van Nistelrooy zijn natuurlijk net terug van blessures. Maar ik zou het zeker proberen... en dan Meerdink of Castelen op rechts, heel misschien Kuyt, maar ik zou Kuyt eerder in de punt zetten, zeker als Van Nistelrooy op de bank zit.
En wat zien we in de opstelling? 0 Ajaxieden.
Oud 18-03-2005, 19:00
Ketjing
Ketjing is offline
Over Yildirim: ik kan wel begrijpen dat van basten hem niet selecteerd. Het is nou niet echt een klassieke rechtsbuiten, zn actie is niet goed maar de pass weer wel. Meer een rechtshalf, a la Beckham. Maar middenveld is al overbevolkt dus kan ik me goed inbeelden dat hij niet geselecteerd is
Oud 18-03-2005, 19:43
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Straks roept Van Basten Bogarde nog op..
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 20:25
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 18-03-2005 @ 20:43 :
Straks roept Van Basten Bogarde nog op..
Trustfull, John Veldman en Carlos Fotes zitten ook al bij de telefoon te wachten
Oud 18-03-2005, 20:35
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Jan Kromkamp in zijn column:
Citaat:
Ik ben er trouwens achter dat er familie van mij bij het Nederlands elftal zit. En niet de minste, namelijk Ruud van Nistelrooy. Ik had het vaag al eens gehoord, maar we hebben het nu goed uitgezocht. Het zit zo: de overgroot-oma van Dorien, mijn vrouw, had een zus en die is getrouwd met de opa van Ruud van Nistelrooy. Dus mevrouw Van der Doelen trouwde met meneer Van Nistelrooy, de opa en oma van Ruud. Nu heb ik het nog even nagevraagd, maar Van der Doelen is geen familie van Björn van der Doelen!
Oud 18-03-2005, 22:14
Gimme more beer
Natuurlijk is van der Doelen wel familie van Bjorn, alleen gewoon wat verder dan de stambomen reiken.
Oud 19-03-2005, 09:42
M@niac
M@niac is offline
Ik ga een brief sturen naar de KNVB, VI en VI Insite, wat een lul zeg die van BAsten.

Wel Heitinga/vd Vaart selecteren, terwijl die het bij hun club gewoon slecht doen, en andre Ooijer thuis laten ?!?
En dan heb ik nog niet eens gesproken over Maduro.

Wat een vuile Ajaxcied is het toch, corruptheid bij de KNJB is weer eens bewezen, bah bah bah
Oud 19-03-2005, 09:42
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 18-03-2005 @ 18:27 :
Opdam op rechts ipv Kromkamp?
En ik zou Mathijsen en Boulahrouz omwisselen aangezien Mathijsen linksbenig is en Boulahrouz rechtsbenig.
soms haal ik dingen, mensen of plaatsnamen doorelkaar Ik bedoelde Kromkamp
Oud 19-03-2005, 09:56
Wawl
Wawl is offline
Als van Basten nu wereldkampioen wordt spreekt niemand meer over dit selectiebeleid.
Oud 19-03-2005, 11:51
one.
one. is offline
Citaat:
Wawl schreef op 19-03-2005 @ 10:56 :
Als van Basten nu wereldkampioen wordt spreekt niemand meer over dit selectiebeleid.
Ik wel.
Oud 19-03-2005, 12:02
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
M@niac schreef op 19-03-2005 @ 10:42 :
Ik ga een brief sturen naar de KNVB, VI en VI Insite, wat een lul zeg die van BAsten.

Wel Heitinga/vd Vaart selecteren, terwijl die het bij hun club gewoon slecht doen, en andre Ooijer thuis laten ?!?
En dan heb ik nog niet eens gesproken over Maduro.

Wat een vuile Ajaxcied is het toch, corruptheid bij de KNJB is weer eens bewezen, bah bah bah
Wat een onzin, ik ben noch fan van Ajax noch van het selectiebeleid van Van Basten maar als hij het nodig vindt deze jongens te selecteren, het op zijn manier te doen en zijn wedstrijden wint dan hoor je mij nog niet klagen.
Oud 19-03-2005, 14:12
Gimme more beer
Citaat:
Stom Konijn schreef op 19-03-2005 @ 13:02 :
Wat een onzin, ik ben noch fan van Ajax noch van het selectiebeleid van Van Basten maar als hij het nodig vindt deze jongens te selecteren, het op zijn manier te doen en zijn wedstrijden wint dan hoor je mij nog niet klagen.
Winnen is niet het enige. Ik vind tot nu toe het spel van het nederlands elftal onder de maat...
Oud 19-03-2005, 15:00
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Haha bij zijn aanstelling was iedereen zo tevreden en werd er op mij gezeken omdat ik het niet leuk vond maar ach
Oud 19-03-2005, 15:07
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 19-03-2005 @ 16:00 :
Haha bij zijn aanstelling was iedereen zo tevreden en werd er op mij gezeken omdat ik het niet leuk vond maar ach
Ja hoor, jij hebt altijd gelijk...
Oud 19-03-2005, 15:15
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 19-03-2005 @ 16:07 :
Ja hoor, jij hebt altijd gelijk...
Bedankt voor de bevestiging
Oud 19-03-2005, 15:40
Wawl
Wawl is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 19-03-2005 @ 12:51 :
Ik wel.
Wedden van niet.
Oud 19-03-2005, 16:19
D
D is offline
Tragische selectie, met alle respect; maar ik vind van Basten maar een prutser. Dat hij Ooijer niet selecteert daar snap ik dus helemaal niks... en zoals al gezegd in dit topic: zondag zien we wel wie er wel en niet geselecteerd moeten worden.

Maar voorlopig is mijn interesse in oranje dus nog steeds heel klein en kijk ik liever naar wedstrijden van Zuid-Korea.
Oud 19-03-2005, 16:55
Pierreke
Pierreke is offline
Ik denk, nee ik weet t bijna zeker dat ik volgende keer als er geselecteerd wordt naast de telefoon moet zitten want hij belt mij vast ook!
Ik vind het goed dat ie mensen een kans geeft maar Babel en die andere gast... Van Basten wordt volgens mij betaald door Ajax; zodat hun zogenamde 'talenten' in de picture worden gezet..want anders kunnen ze ze aan de straatstenen niet kwijt. Nee laat ze ze dan zelf maar houden; we zullen het zondag wel eens zien
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 17:00
USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 18-03-2005 @ 23:14 :
Natuurlijk is van der Doelen wel familie van Bjorn, alleen gewoon wat verder dan de stambomen reiken.
we zijn allemaal familie

dus jij en ik zijn beide familie van alle NL-elftal-spelers...
Oud 19-03-2005, 20:14
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 18-03-2005 @ 21:25 :
Trustfull, John Veldman en Carlos Fotes zitten ook al bij de telefoon te wachten
En Henk Vos en Wasio Taiwo ook
Oh nee, Wasio is een Nigeriaan.
Oud 20-03-2005, 00:27
Gimme more beer
Citaat:
USPalermo schreef op 19-03-2005 @ 18:00 :
we zijn allemaal familie

dus jij en ik zijn beide familie van alle NL-elftal-spelers...
En van elkaar... Neuken?
Oud 20-03-2005, 08:40
number9
number9 is offline
Met deze selectie:

Code:
                  Van der Sar

Kromkamp   Bouhlarouz    Mathijsen      Bouma

Landzaat
       Sneijder                  Cocu

Kuijt                           Robben
               Van Nistelrooij

Met vrije keus:

Code:
                  Van der Sar

Kromkamp    Bouhlarouz     Mathijsen     De Cler 

Davids  
       Yildirim               Sneijder

Van der Meyde                Robben
                 Van Nistelrooij
Oud 20-03-2005, 08:59
USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 20-03-2005 @ 01:27 :
En van elkaar... Neuken?
sorry heb een beetje hoofdpijn en pijn in de nék.

Code:
                                   E. vd Sar

Bouhlarouz           Ooijer

Kromkamp                                             Gio     

Landzaat            v Bommel

Seedorf                       v Persie                 Robben

Nistelrooij

Laatst gewijzigd op 20-03-2005 om 09:05.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 10:24
ythguaN
ythguaN is offline
Code:
                     Van der Sar

Kromkamp     Boulahrouz       Mathijsen     Gio

Landzaat      Van Bommel       Van der Vaart

Kuyt                RvN                 Robben
Lijkt me de beste opstelling
Het liefste nog iemand anders dan Ruud in de spits, iemand die goed functioneert in een 3-spitsen systeem *kuch*Kluivert/Babel*kuch*
maar voor Babel is het denk ik nog te vroeg, en Kluivert is niet geselecteerd.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 11:43
Gimme more beer
Waarom zou van the man niet goed functioneren in een driespitsensysteem, trouwens? Hij kan lopen, koppen en heeft techniek.
Oud 20-03-2005, 12:06
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 20-03-2005 @ 12:43 :
Waarom zou van the man niet goed functioneren in een driespitsensysteem, trouwens? Hij kan lopen, koppen en heeft techniek.
Idd, als de ballen vanaf de flanken goed voor worden gezet kun je de rest wel aan Ruud overlaten. En bij ManU spelen ze ook regelmatig met vleugelspitsen (Giggs en Ronaldo). Ruud heeft het juist moeilijker met een 2e centrumspits naast zich...

En voor diegenen die opperen dat Ruud niet in vorm is en dus op de bank moet:
Ik kan mij herinneren dat Ruud rond de (bekende) wedstrijd tegen Schotland ook 'niet in vorm' zou zijn. Hij had ook al een wedstrijd of 5 niet meer gescoord bij ManU. Maar tegen Schotland legde hij er wel ff 3 in...
Vorm zegt niet zoveel. Of zoals Timmer zegt 'vorm bestaat niet'.
Oud 20-03-2005, 14:34
Gimme more beer
Vorm bestaat wel, maar het is iets psychisch, je moet vertrouwen in jezelf hebben en als je als spits al 2 maanden niet meer gescoord hebt is dat vertrouwen vaak ver te zoeken.

Maar ik kan me niet voorstellen dat iemand als Ruud van Nistelrooij geen vertrouwen in zichzelf kan hebben. Maar als ik zo'n wedstrijd als gisteren zie is dat ook nergens voor nodig, want wat was die Ronaldo magistraal aan het voetballen.
Oud 20-03-2005, 17:17
D
D is offline
Citaat:
number9 schreef op 20-03-2005 @ 09:40 :

Met vrije keus:

Code:
                  Van der Sar

Kromkamp    Bouhlarouz     Mathijsen     De Cler 

Davids  
       Yildirim               Sneijder

Van der Meyde                Robben
                 Van Nistelrooij
[/B]
Dat van der Meyde niet speelt snap ik dan weer wel. Die jongen speelt nooit langer dan 20 minuten (als hij al speelt) en zijn mentaliteit naar oranje toe is echt slecht. Volgens mij kan het hem niks schelen, hij is liever bezig met Inter. En dan te bedenken dat ik ooit nog gevoetbald heb met Andy van der Meyde toen hij nog sympatiek was en bij FC Twente voetbalde. Die jongen is echt zo veranderd...
Oud 20-03-2005, 17:29
one.
one. is offline
Citaat:
D schreef op 20-03-2005 @ 18:17 :
Dat van der Meyde niet speelt snap ik dan weer wel. Die jongen speelt nooit langer dan 20 minuten (als hij al speelt) en zijn mentaliteit naar oranje toe is echt slecht. Volgens mij kan het hem niks schelen, hij is liever bezig met Inter. En dan te bedenken dat ik ooit nog gevoetbald heb met Andy van der Meyde toen hij nog sympatiek was en bij FC Twente voetbalde. Die jongen is echt zo veranderd...
Niet oordelen over iets wat je niet kunt weten.
Oud 20-03-2005, 22:44
D
D is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 20-03-2005 @ 18:29 :
Niet oordelen over iets wat je niet kunt weten.
Nou Andy van der Meyde vertelde zelf destijds dat Inter hem meer kon schelen dan oranje, dus dat weet ik dus wel.
Oud 21-03-2005, 11:10
Pierreke
Pierreke is offline
Waterreus

Kromkamp - Ooijer - Bouma - v. Bronckhorst
Landzaat - v. Bommel - Cocu
Kuijt - Van Nistelrooij - Robben

Laatst gewijzigd op 21-03-2005 om 11:13.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 11:51
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Waterreus?!
Oud 21-03-2005, 11:59
Pierreke
Pierreke is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 21-03-2005 @ 12:51 :
Waterreus?!
Ja! Vind van der Sar nu niet bepaald echt de nummer 1 gezien zijn kunsten... een goeie keeper okey, maar dan heb je het ook wel gehad
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten