![]() |
|
![]() |
De Selectie.
De selectie is bekend. Goede selectie?. Welke opstelling zou jij met deze selectie maken? De selectie is op Maduro, Babel (beide te jong en onervaren) en Van Der Vaart (speelt gewoon ongelooflijk triest, ondanks zijn moeite), naar mijn mening goed. Opstelling: Code:
Van der Sar Kromkamp Boulahrouz Mathijsen Bouma Landzaat Van Bommel Cocu Meerdink Van Nistelrooy Robben
Laatst gewijzigd op 19-03-2005 om 11:55. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb hem een aantal wedstrijden zien spelen bij Ajax I, en vind hem een sterke indruk achterlaten. Ook in jong Ajax had hij potentie om door te groeien naar Ajax I. Ok hij maakt ook zijn fouten, maar technisch, kwalitatief en qua inzicht is hij behoorlijk goed, zeker een jongen met kansen. Ik vind het echter nog te vroeg om hem op te roepen voor Oranje. Hij is met recht een jongen die je 'tallent' kunt noemen.
||
Citaat:
Nu heeft hij een 'maar' toegevoegd. Speel je niet bij je club, ben je uit vorm, wat je naam ook is, ik selecteer je niet, tenzij je bij Ajax speelt. Als je totaal uit vorm bent, waardeloos of niet speelt, dan ben je nog altijd welkom (Heitinga, vd Vaart). Als je nog nooit een vaste waarde bent geweest in Ajax 1 mag je eerst wat ritme op komen doen in Oranje, voor je bij Ajax doorstroomt... En dat terwijl er spelers rondlopen als Ooijer. Dit jaar de beste verdediger met een Nederlandse nationaliteit in de eredivisie. Kijk eens hoe weinig doelpunten PSV tegen heeft?! En kijk ook eens hoeveel assists er op de naam van Yildirim staan! Maargoed, zoals de NOS-verslaggever het op Radio 1 zo mooi zei: "PSV laat zondag wel zien wie er wel en wie er niet geselecteerd hadden moeten worden"
||
Citaat:
![]() En ik zou Mathijsen en Boulahrouz omwisselen aangezien Mathijsen linksbenig is en Boulahrouz rechtsbenig.
||
Citaat:
Code:
Van der Sar Kromkamp Boulahrouz Mathijsen Van Bronckhorst Landzaat Van Bommel Sneijder Meerdink Van Nistelrooy Robben
||
Citaat:
|
Ik ga een brief sturen naar de KNVB, VI en VI Insite, wat een lul zeg die van BAsten.
Wel Heitinga/vd Vaart selecteren, terwijl die het bij hun club gewoon slecht doen, en andre Ooijer thuis laten ?!? En dan heb ik nog niet eens gesproken over Maduro. Wat een vuile Ajaxcied is het toch, corruptheid bij de KNJB is weer eens bewezen, bah bah bah
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Tragische selectie, met alle respect; maar ik vind van Basten maar een prutser. Dat hij Ooijer niet selecteert daar snap ik dus helemaal niks... en zoals al gezegd in dit topic: zondag zien we wel wie er wel en niet geselecteerd moeten worden.
Maar voorlopig is mijn interesse in oranje dus nog steeds heel klein en kijk ik liever naar wedstrijden van Zuid-Korea.
|
Ik denk, nee ik weet t bijna zeker dat ik volgende keer als er geselecteerd wordt naast de telefoon moet zitten want hij belt mij vast ook!
![]() ![]() Ik vind het goed dat ie mensen een kans geeft maar Babel en die andere gast... ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() dus jij en ik zijn beide familie van alle NL-elftal-spelers...
||
Citaat:
![]() Oh nee, Wasio is een Nigeriaan. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Met deze selectie:
Code:
Van der Sar Kromkamp Bouhlarouz Mathijsen Bouma Landzaat Sneijder Cocu Kuijt Robben Van Nistelrooij Met vrije keus: Code:
Van der Sar Kromkamp Bouhlarouz Mathijsen De Cler Davids Yildirim Sneijder Van der Meyde Robben Van Nistelrooij
||
Citaat:
Code:
E. vd Sar Bouhlarouz Ooijer Kromkamp Gio Landzaat v Bommel Seedorf v Persie Robben Nistelrooij
Laatst gewijzigd op 20-03-2005 om 09:05. |
![]() |
|
Code:
Van der Sar Kromkamp Boulahrouz Mathijsen Gio Landzaat Van Bommel Van der Vaart Kuyt RvN Robben ![]() Het liefste nog iemand anders dan Ruud in de spits, iemand die goed functioneert in een 3-spitsen systeem *kuch*Kluivert/Babel*kuch* maar voor Babel is het denk ik nog te vroeg, en Kluivert is niet geselecteerd. |
![]() |
|
Waarom zou van the man niet goed functioneren in een driespitsensysteem, trouwens? Hij kan lopen, koppen en heeft techniek.
||
Citaat:
![]() En voor diegenen die opperen dat Ruud niet in vorm is en dus op de bank moet: Ik kan mij herinneren dat Ruud rond de (bekende) wedstrijd tegen Schotland ook 'niet in vorm' zou zijn. Hij had ook al een wedstrijd of 5 niet meer gescoord bij ManU. Maar tegen Schotland legde hij er wel ff 3 in... Vorm zegt niet zoveel. Of zoals Timmer zegt 'vorm bestaat niet'. ![]()
|
Vorm bestaat wel, maar het is iets psychisch, je moet vertrouwen in jezelf hebben en als je als spits al 2 maanden niet meer gescoord hebt is dat vertrouwen vaak ver te zoeken.
Maar ik kan me niet voorstellen dat iemand als Ruud van Nistelrooij geen vertrouwen in zichzelf kan hebben. Maar als ik zo'n wedstrijd als gisteren zie is dat ook nergens voor nodig, want wat was die Ronaldo magistraal aan het voetballen.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |