Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2005, 10:00
student_hhs
student_hhs is offline
Hallo allemaal

Ik ben bezig met een schoolproject waarbij ik onderzoeken wat jongeren van de V&D vinden.

Graag hoor ik jullie mening hierover. Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-03-2005, 10:09
Verwijderd
Ik denk dat je voor een onderzoek toch echt wat gerichtere vragen moet stellen.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 10:15
Verwijderd
Ik vind dat iemand die een onderzoek naar de V&D wil doen eerst even moet onderzoeken hoe je de volledige naam nu eigenlijk spelt.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 10:34
Sketch
Sketch is offline
Ik vind het er te warm.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 10:36
Verwijderd
Ik vind de roltrap leuk
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 10:37
Verwijderd
Leuk hoor.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 10:50
Verwijderd
Ze hebben het hier in Vlaardingen opgedoekt.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 10:50
Wawl
Wawl is offline
Ik vind het er wel leuk.
Oud 18-03-2005, 11:10
Severus
Severus is offline
Ik vind het eten bij Le Marché veel te duur.
Oud 18-03-2005, 11:20
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Severus schreef op 18-03-2005 @ 12:10 :
Maar wel lekker
Oud 18-03-2005, 11:24
Bo
Bo is offline
HHS? Daar leer je toch onderzoektsmethodes? Op deze manier krijg je natuurlijk nooit te horen wat je weten wil. Zoals Nare Man al zei; probeer wat gerichtere vragen te stellen..

Ontopic; Ik kom alleen bij V&D als ik nodig heb, ik ga er niet heen om gewoon domweg de winkel door te 'struinen'. Ik vind het imago en de uitstraling van V&D een beetje oudbollig.

Laatst gewijzigd op 18-03-2005 om 11:26.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 11:32
PV
PV is offline
Ik vind het leuk om er doorheen te lopen en te kijken wat ze aanbieden, maar ik koop er zelden wat (duur).
De roltrappen zijn leuk maar onlogisch, als je van de kelder naar de 2e wilt moet je eerst de halve begane grond doorkruisen om bij de volgende roltrap te komen.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 11:50
aaronmirck
aaronmirck is offline
in arnhem wordt ie nou verbouwd, dat vind ik wel sexy
Oud 18-03-2005, 11:50
Verwijderd
Veel te warm, cd's te duur, elektronica te duur, alleen pizzabrood soms geschikt. Restaurantje is ook wel geschikt.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 12:13
strawberry
strawberry is offline
v&d?
chagrijnig personeel (vooral in het restaurant), te warm, te dure spullen die je elders goedkoper kunt krijgen (bv hema) en lelijke kleren.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 12:16
Yerli
Yerli is offline
Vage winkel... goedkoop maar toch duur en raar en onlogisch.. ik hou er niet zo van..
Oud 18-03-2005, 14:21
Verwijderd
In vind de V&D in Enschede leuk, vooral dan La Place. In veel andere steden is dat een grote hal, heel ongezellig. In Enschede niet

Laatst gewijzigd op 18-03-2005 om 14:31.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 14:24
thunder110
thunder110 is offline
ik vind het een beetje een suf warenhuis
la place vind ik wel tof
Oud 18-03-2005, 14:29
Orpa
Orpa is offline
V&D:
-ontzettend onvriendelijk personeel (behalve die jongen die mijn zooi opruimde toen ik een fles vruchtensap kapot liet vallen )
-Veel en veel te duur, zeker Le Marche... Een kop koffie kost 1,75 terwijl de productiekosten 6 cent zijn...
-Redelijk oudbollig
- Ze sturen altijd een bewakings gastje achter me aan... Aslof alle goths jatten ofzo....

En toch kom ik er nog...
Oud 18-03-2005, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Orpa schreef op 18-03-2005 @ 15:29 :

-Veel en veel te duur, zeker Le Marche... Een kop koffie kost 1,75 terwijl de productiekosten 6 cent zijn...
Daarentegen ken ik geen enkel café, bar, uitgaansgelegenheid, whatever, waar ze koffie voor tien cent verkopen, alleen omdat de productiekosten misschien maar 6 cent zijn...
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 18:27
rubenrtv
rubenrtv is offline
En personeel, servies, zitgelegenheid, winkel e.d. moet ook nog betaald worden (en winst natuurlijk)
Oud 18-03-2005, 19:18
Verwijderd
In Middelburg is ie opgetieft, nu ben ik compleet in de war waar ik mijn spullen moet halen.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 19:52
Verwijderd
In Groningen werkt er zo'n zwetend roodharig meisje op de zaterdag bij de kinderafdeling achter de kassa na drieën.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 22:22
Sasz
Sasz is offline
Citaat:
aaronmirck schreef op 18-03-2005 @ 12:50 :
in arnhem wordt ie nou verbouwd, dat vind ik wel sexy
nou bar hoor....
tis dr gewoon een zooitje..
Oud 18-03-2005, 22:31
Balance
Balance is offline
Ik vind de kwaliteit van de kleding op gelijk niveau liggen als de C&A. Daar is niks mis mee, maar dan moet je qua prijs ook gelijk liggen. En dan is de V&D toch echt te duur
Oud 19-03-2005, 09:21
polichinelle
polichinelle is offline
ik vind de kleding, de cd's, de inrichting, de schoolcampus en het personeel. maar vooral de kleding

verder vind ik het ook veels te duur in vergelijking met de kwaliteit en het aanbod

alleen het eten is wel lekker
Oud 19-03-2005, 10:24
Wijzerplaat
Wijzerplaat is offline
Ja, ik vind de kleding ook.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 13:45
Isiyanka
Isiyanka is offline
Te duur, wel lekker eten en veel te verleidelijk snoepgoed En een meisje uit mijn klas werkt daar
Oud 19-03-2005, 14:24
-(L)-
Wel leuk om er eens rond te kijken. Maar het is er best duur. Ik koop er ook zelden iets.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 14:29
AILLILA
AILLILA is offline
-vreselijke kleding. (behalve dat ene leuke rokje wat ik er pas gekocht heb)

-restaurant is echt veel te duur
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 14:31
AILLILA
AILLILA is offline
Citaat:
strawberry schreef op 18-03-2005 @ 13:13 :
v&d?
chagrijnig personeel (vooral in het restaurant), te warm, te dure spullen die je elders goedkoper kunt krijgen (bv hema) en lelijke kleren.
Geloof me, als je daar in het restaurant werkt word je ook chagarijnig!

(en ik kan het weten )
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 15:30
Liss
Liss is offline
Citaat:
Severus schreef op 18-03-2005 @ 12:10 :
Maar er zijn wel heerlijke vruchtensapmixen
Oud 19-03-2005, 16:59
Balance
Balance is offline
Citaat:
AILLILA schreef op 19-03-2005 @ 15:31 :
Geloof me, als je daar in het restaurant werkt word je ook chagarijnig!

(en ik kan het weten )
ja maar dan moeten die mensen d'r gewoon mee stoppen. ook het personeel achter de kassa: enorm chagrijnig en traag. Ik vind het ook niet netjes als zo'n grietje van 15 me behandelt alsof ik d'r vriendin ben en vervolgens voorover leunt op de kassa omdat ze moe is. Die winkel straalt echt het minimumloon uit.
Oud 19-03-2005, 19:59
ikke1990
ikke1990 is offline
Ik vind het wel tof. Mijn vader werkt er ook als vrachtwagenchauffeur, en dan ga ik soms wel ff een dagje mee, lekker toeren door Nederland En de mensen die ik daar dan tegenkom zijn altijd heel aardig enzo
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 11:59
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
v&d?
Wow, wat een goeie mening! Nou, ik heb ook bij V&D gewerkt, bij de broodjes, en ik was nooit chagrijnig.
Oud 20-03-2005, 12:00
Mindfields
Mindfields is offline
Verder; de broodjes zijn heerlijk, wel wat aan de dure kant, maar er zit ook echt veel werk aan. Verder krijg je wel weinig loon..
Oud 20-03-2005, 12:18
Eeffiey
Eeffiey is offline
Nee, V&D spreekt mij totaal niet aan. Als ik er toevallig langskom loop ik er wel eens doorheen. Maar koop er nooit iets. Het straalt nix uit. Idd oudbollig zoals het hier door sommige al genoemd wordt. Het is nix voor de jeugd denk ik.
Oud 20-03-2005, 15:15
lukas15
lukas15 is offline
Ze mogen alle vestigingen vandaag nog platbranden.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 17:33
Graph
Graph is offline
Citaat:
Dukko schreef op 18-03-2005 @ 11:36 :
Ik vind de roltrap leuk
ben ik het zwaar mee eens!
V&D is niet bepaald mijn favo winkel .. maar je hebt er soms wel leuke dingetjes ..
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 22:51
Ewd
Ewd is offline
ik heb er nu 2 zomervakanties gewerkt omdat het me leuk leek omdat ik alleen maar baantjes had gehad waar ik geen fuck hoefde te doen.
het ging simpel om er aan het werk te gaan, makkelijk sollicitiegesprek. het eerste jaar kwam ik op de sport en heren afdeling. Sport is in Groningen op de 5e verdieping, en in in de zomervakantie komt daar geen hond. De taak van mij was de kleren recht houden, oogje in het zeil houden, kleedkamers in de gaten houden, en nog wat van die dingen. Maar in zomervakantie komt daar dus zoals net gezegd geen hond. Dus daar is geen fuck te doen, maar je mag niet niksen. Herenafdeling is op de begande grond bij de ingang, dat is beter. Lekker iedereen binnen zien komen en er is meer te doen. Tweede jaar mocht ik op de schoolcampus wat geweldig was. Kreeg zo'n hip shirtje aan maar mocht nog steeds geen sportschoenen aan, en moest ook nog steeds een normale spijkerbroek aan. Het is dus heel ouderwets geregeld allemaal. Service is slecht. Ik heb nooit echt goede anawijzingen gekregen ook niet als ik er omvroeg. Dat is nu nog steeds te merken .Het assortiment spreekt mij ook niet aan. Ik kom er dus ook nooit.

Het loon is btw het wettelijke minimum-loon van iemand die een jaar ouder is. Dus als 16 jarige verdien je 2,88, en 15 jarige 2.49.
Oud 20-03-2005, 23:05
Balance
Balance is offline
Citaat:
Ewd schreef op 20-03-2005 @ 23:51 :
Het is dus heel ouderwets geregeld allemaal.
waar komt die 'dus' vandaan? Ik vind het namelijk geen logische gevolgtrekking oid.
Geen gympen dragen en geen spijkerbroeken lijkt me gewoon een kwestie van representativiteit. Ze willen op een bepaalde manier overkomen en daar hoort een bepaald uiterlijk bij.
Oud 21-03-2005, 12:09
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ze hebben er leuke dingen, echt alles, maar het is wel vrij duur vind ik. Ook de koffiekorner en La Place hebben lekkere dingen.
Oud 21-03-2005, 12:16
Ewd
Ewd is offline
Citaat:
Balance schreef op 21-03-2005 @ 00:05 :
waar komt die 'dus' vandaan? Ik vind het namelijk geen logische gevolgtrekking oid.
Geen gympen dragen en geen spijkerbroeken lijkt me gewoon een kwestie van representativiteit. Ze willen op een bepaalde manier overkomen en daar hoort een bepaald uiterlijk bij.
ja voor andere afdelingen dan de school campus, ze proberen te schoolcampus dan wel zo hip mogelijk aan te kleden en met shirtjes die afwijken van de polo's met hun groen/blauwe kleurtje, maar dan mag je nog steeds die sportschoenen aan...
Oud 21-03-2005, 15:31
~LiefEngeltje~
~LiefEngeltje~ is offline
ik vind v&d niet zo bijzonder,
ze zijn vrij prijzig voor de dingen die er verkocht worden en bovendien vind ik er nooit iets leuks
Oud 21-03-2005, 15:48
Verwijderd
V&D kom er als ik winkel wel maar koop er vaak niets. Het filiaal in Utrecht vind ik wel erg mooi, vroeger had je er zo'n dubgedstore in de kelder nu zit daar de yes or no. Is erg leuk geworden. Vaak koop ik mn schoolspullen er en als ik leuke kleren zie die er ook wel. En de kaasstengels<3333
Slechte service vind ik het wel, vooral mensen achter de kassa. Ontzettend ongeduldig en onbeleefd.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 16:30
Codaz
Codaz is offline
Geweldige winkel. Alleen het assortiment stelt soms enorm teleur. Dingen die er al een half jaar hangen en dus oud zijn (vooral op cd dvd en game gebied) worden niet afgeprijst. Het assortiment word ook niet aangevult. Als een bepaalt artikel op is duurt het vreselijk lang voordat er nieuw komt. In valkenswaard hier is de V&D gesloten wegens te weinig klandisie.
Sommige spullen zijn veeel te duur (bijv bepaalde kleding/bordspellen/games/dvd's/cd's) vergeleken met andere winkels. Maar als je een beetje op de hoogte bent van de prijzen is de V&D zeker wel ok
Met citaat reageren
Oud 22-03-2005, 14:43
annetjuh
annetjuh is offline
vind het wel een leuke winkel om ff in te lopen.
En het was vroeger toen ik op de middelbare zat. DE winkel om je schoolspulletjes te kopen op de campus.
Maar echt veel kopen doe ik daar niet. Groot en onoverzichtelijk.
Oud 22-03-2005, 16:56
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
v&d?
Weetje hoe hard je moet werken in die cafés en restaurants (werk zelf bij café marché), dan kijk je naar 4 uurtjes niet meer zo vrolijk hoor..
Oud 22-03-2005, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 22-03-2005 @ 17:56 :
Weetje hoe hard je moet werken in die cafés en restaurants (werk zelf bij café marché), dan kijk je naar 4 uurtjes niet meer zo vrolijk hoor..
Dat is niet de schuld van de klant
Met citaat reageren
Oud 22-03-2005, 17:21
AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 22-03-2005 @ 17:56 :
In de winkel zelf ook, maar klant is koning, altijd vriendelijk blijven, glimlach op je gezicht en helpen waar je kunt. Jij wilt toch ook vriendelijk behandelt worden als je aan het winkelen bent?
Reageren

Regels voor berichten