Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-07-2002, 16:08
phrase
phrase is offline
uhhhhh okee, het moet simpel zijn toch?
bij "normaal" kassapersoneel m/v en ongeacht de leeftijd is het nooit een probleem om een (al dan niet [on]zinnig) praatje te houden, maar met 'mijn' kassaboy lukt dat gewoon niet!
wel heb ik het idee dat er altijd een soort spanning tussen ons hangt, want we lachen steeds heel stom naar elkaar, en hij vergeet zelfs de standaard AlbertHeijn-dingen te vragen, zo van de bonuskaart en de zegeltjes enzo...
WHAAAAAAAAH! ik word er gek van! wat moet ik nou doen? wat zeg je tegen een leuke kassajongen??? en dan ook nog als er een rij achter je staat......

oh en niet te vergeten... hij werkt alleen op zaterdag, wanneer ik met mijn mammie de boodschappen doe... maar daar heb ik al wat op gevonden: ik vergeet soms wat, en dan moet ik terug! stom hè!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-07-2002, 17:07
Verwijderd
Tjah, als je jezelf 'master of nookie' noemt moet je dat toch wel weten......Degene voor je is zeker vergeten uit te loggen?
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 17:40
phrase
phrase is offline
uhhhhh mn emailadres is meer bedoeld voor mensen die geen engels spreken eigenlijk.....
en uitloggen, huh??
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 18:01
Talon
Talon is offline
hoe versier ik een kassameisje?
Oud 20-07-2002, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Talon schreef:

Ik heb een keer een briefje van een jongen gekregen, die elke week nogal opvallend bij mijn kassa kwam afrekenen.
Om de 1 of andere stomme reden heb ik hem nog gesmst ook
Maar sindsdien ga ik wel met hem om enzo, al 1,5 jaar. (gewoon als vrienden hoor ).

Ik zou als het rustig is eens langsgaan en dan gewoon een kort gesprek beginnen. En dat af en toe herhalen.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 21:18
WhoIAm
WhoIAm is offline
ga boodschappen doen en vergeet steeds dingen, zo kom je steeds vaker bij hem in de buurt, en gaat ie je herkennen
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 02:02
Aafster
Aafster is offline
gewoon als hij je vraagt wil je de bon r ook bij.. moet je zeggen op een voorwaarde,.. dat je je telefoonr er op zet
Oud 21-07-2002, 10:06
peetraatjuh
peetraatjuh is offline
Ga gewoon buiten de winkel is tot hij vrij is achtervolg hem dan en spreek hem aan
Oud 21-07-2002, 12:22
Verwijderd
condoompje kopen en m heel verleidelijk aankijken?

neej, maar tja i kdenk dat de enige manier toch is om n gesprek te beginnen ofsow, vragen offie n keer wat te doen heeft?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 12:26
Tox
Tox is offline
Citaat:
Talon schreef:
ja ik denk dat Talon hier mee bedoelt, dat hij vraagt hoe hij een kassajongen moet versieren, terwijl volgens zijn gegevens hij MAN is.
Oud 21-07-2002, 12:53
Talon
Talon is offline
Citaat:
Tox schreef:

ja ik denk dat Talon hier mee bedoelt, dat hij vraagt hoe hij een kassajongen moet versieren, terwijl volgens zijn gegevens hij MAN is.
nee, ik bedoel een meisje..
Oud 21-07-2002, 13:02
Tox
Tox is offline
Citaat:
Talon schreef:

nee, ik bedoel een meisje..
ow d8 dat je tegen Phrase bedoelde van ey je bent een M en de topic is hoe versier je de kassajongen
Oud 21-07-2002, 13:04
Talon
Talon is offline
Citaat:
Tox schreef:

ow d8 dat je tegen Phrase bedoelde van ey je bent een M en de topic is hoe versier je de kassajongen
uh, daar had ik nog niet eens op gelet

maar er staat af en toe best leuk spul achter kassa's, dus ik denk: laat ik het ook eens vragen
Oud 21-07-2002, 13:13
Tox
Tox is offline
Citaat:
Talon schreef:

uh, daar had ik nog niet eens op gelet

maar er staat af en toe best leuk spul achter kassa's, dus ik denk: laat ik het ook eens vragen
Ik zit zelf ook achter de kassa als enige jongen tussen heel veel dames
Oud 21-07-2002, 13:47
phrase
phrase is offline
oke, ik*zal eerlijk zijn!
zelf vind ik een bepaald kassaMEISJE leuk, maar dat is niet zó'n probleem.
een vriendIN van mij vind een kassaBOY leuk, dus vandaar! en ik dacht heel aardig te zijn om eens rond te vragen voor haar.....
als er dus nog meer nuttige tips zijn, graag!

en dan moet ik er wel bij zeggen, dat het op zaterdag noooooooit nooit never niet rustig is bij AH....

Laatst gewijzigd op 21-07-2002 om 23:11.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 14:32
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Normaal gesproken heeft zo iemand altijd een naambordje op. Spreek daarmee het meisje aan. Dan is het contact snel gelegd. Dan is het een kwestie van vaker langskomen. Vraag of ie ooit vaker werkt ofzo.
Oud 21-07-2002, 16:57
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Ik werk zelf achter de kassa...
Er komen eigenlijk alleen maar lelijke gehandicapte oude mensen, dus manschoon valt mij sowieso altijd wel op... maar echt een indruk achter laten..? ik weet het niet, misschien moet je iets zeggen of vragen waardoor die gene de hele dag loopt na te denken wat je er mee bedoelde ofzow...

Succes, Kronkel.
Oud 22-07-2002, 10:18
Upior
Upior is offline
Als ie vraagt "anders nog iets?" dan moet je gewoon zeggen "ja, je eeuwige liefde en vriendschap graag". Dan snapt ie de hint wel denk ik.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 16:36
~ImaginaryGirl~
~ImaginaryGirl~ is offline
ga in dezelfde winkel werken?
Oud 23-07-2002, 19:27
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
als je geld geeft heel stiekem over zijn hand/vingers aaien en lief aankijken, hetzelfde als je het geld van hem krijgt.

iets vragen over een product, op het moment dat het erg rustig is zodat ie wel mee moet lopen.

En 5 keer per dag er komen dat moet wel opvallen.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 20:28
phrase
phrase is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Ik heb een keer een briefje van een jongen gekregen, die elke week nogal opvallend bij mijn kassa kwam afrekenen.
Om de 1 of andere stomme reden heb ik hem nog gesmst ook
just getting personal >>>
wat in godesnaam had 'ie op dat briefje gezet??? of eigenlijk; wat zou ik op een briefje moeten zetten!?!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten