![]() |
|
![]() |
had laatst het msn virus waar meer mensen last van hebben...
laat ik nou toevallig weten hoe dat ding verwijderd kan worden zonder de pc te formatteren ![]() het virus tast je virusscan ook aan, maar als de computer net opnieuw is opgestart is het virus nog niet actief dus kun je dan je slag slaan... start de computer dus opnieuw op.... je virusscan staat waarschijnlijk automatisch aan.... druk nu Ctrl alt del in ga naar processen beeindig het proces van serbw.exe nu je dit proces beeindigt hebt heb je ff de tijd om het virus te killen.... ga naar zoeken.... tik msmbw in bij de zoekopdracht alle bestanden en mappen, vink hierbij ook verborgen mappen en bestanden aan.... msmbw wordt als zoekresultaat weergegeven... verwijder dit bestand... tik nu bij zoeken serbw in en verwijder dit bestand ook ook formatsys moet nog ff opgezocht worden en verwijderd.... nu is het belangrijk dat het virus egt van je pc af is, mijn virusscan (mc afee) geeft de mogelijkheid om de inhoud van de prullenbak te vernietigen... anders zijn daar ook programmatjes voor te downloaden... zoals op deze site http://hijack-this.net/ je moet wel uitkijken met dit programmatje, en egt alleen serbw, msmbw en formatsys verwijderen want anders kun je je pc alsnog formatteren ![]() ik hoop dat zo iedr1 geholpen is..... |
Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Was het niet verdacht dat diegene opeens engels begon te lullen en ook niet eens verwees naar het bestandje??
|
Sorry, maar dit wordt al behandeld in een topic
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1122659
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|